Time36Machine
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 20
- chevron_right
Pie z-street'a OEM M paka,ir pat sudinājumus
Bija prom, kad sazinos.
Pa visu laiku esmu nopircis 5 priekšējos M bamperus Protuning veikalā, vispār nekādu pretenziju nav. Vienīgas ne visos bamperos stingri turējas moldingi, bet ne reizi neizkrita.
Par to naudu mūsu valstī manuprāt neko labāku neatradīsi.
Par to naudu mūsu valstī manuprāt neko labāku neatradīsi.
nu nez šovasar meklēju priekš bamperi , biju ar mieru ņemt čainu taču vai nu partija bij tāda vai kas taču visur bij brāķi - bamperu gali uzpūsti (apaļi) un moldingiem bij baigi lielās šķirbas , vispār ilgi nojājos kamēr atradu tepat forumā OEM labu pa 110 eirikiem.
Ja gribi lētāk,labāk un ātrāk -dari pats!
Sveiciens visiem, kas ir pārdzīvojis šo ziemu.
Laiks atjaunot topiku un ka ierasts atrakstišos par visiem paveiktajiem darbiem.
Man šī ziema bija diezgan produktīva un beidzot no labošanas vareja pieķerties pie uzlabošanas.
Auto ir pārdzīvojis visas hadenes parjaukšanu un uzlabošanu, ka arī dzinējā uzlabošanu.
Tatad:
Laiks atjaunot topiku un ka ierasts atrakstišos par visiem paveiktajiem darbiem.
Man šī ziema bija diezgan produktīva un beidzot no labošanas vareja pieķerties pie uzlabošanas.
Auto ir pārdzīvojis visas hadenes parjaukšanu un uzlabošanu, ka arī dzinējā uzlabošanu.
Tatad:
- * Rudens beigās tika uzstādīts īlgi plānotāis M50 iepludnieks. Īlgi, jo vajadzēja visu uztaisīt smuki, saglabāt CCV un ICV varstus negraižot nedz iepludnieku, nedz visu pārējo. Tika izmantota aluminija pāreja, kuru es pasūtīju vēl pirms gada. Nelielas modifikacijas/graizīšanu nacas piedzīvot tikai degvielas reikai.
* Kopā ar iepludnieku tika uzstādīta M50 drosele, izvirpota uz lielāku iekšējo diametru.
* Taka man stāvēja vēl oriģināls radiators, kuru bija laiks mainīt, tas tika nomainīts uz plato "hot climate" radiatoru, kopā ar visam caurulem, izplešanas trauku un difuzoru. Jauns radiators, līdzīgi oriģinālajām ir Behr.
* Cerams ir pieveikta bezgalīgā dzinēja sulošanas problēma. M52 sulojošs eļļas filtra korpuss tikai nomainīts uz M52TU korpusu, kuram ir iespējams nomainīt parasti sulojošas blīves.
* Beidzot tika atrasts kārtīgs OEM M priekšejais buferis, kurš arī tika kārtīgi sakrasots un uzlikts virsu. Kopā ar oem restiti, kurās nebija vēl pirms auto pirkšanas.
* Jaunas miglas un dzinējā vāka emblēma.
* Parlasīts, nostruklots un nokrāsots pulverī aizmugurejais tilts + xbrace + glažu atsaites. Gumijas bukses, nekada poli. Jauni gultņi.
* Uzliktās regulejamas sagāzuma sviras aizmugurē, budžeta variants, redzēs ka ies ar viņam.
* BC Racing BR 8+8kg koiloveri. Tiek pozicionēti kā priekš street/daily auto (+rēts trackday), atšķirībā no HSD un citiem. Gribējās 8+10kg atsperes, bet tādās ilgstoši nebija pieejamās.
* Pēc nelielas rudens incidenta sapulēti un sakārtoti diski. Nomainīts riepu izmērs, no 205/45 uz 215/40 r17.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis denn - 03 Apr 2018, 11:11, kopā labots 1 reizi.
Vienmēr prieks skatīties uz Tavu pieeju attiecībā uz auto, tā tik turpināt
nākamais update gan jau M3 bīdeklis zem pārsega?
nākamais update gan jau M3 bīdeklis zem pārsega?
Wow cik viss zolīdi.
pa smuko
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Labi darbi
Tie uz bildes ir R16, priekš daily.
Sedanam tiek meklēti r17 viendaļigie.
Ja vien cita kuzavā
Šīm ar vienu svapu bus gana, jo tas sanak diezgan sapīgs process, ja gribas visu pa smuko.
Pēdējais labojis denn - 03 Apr 2018, 11:29, kopā labots 1 reizi.
Biju meklejis labu un nenopuvušu aizm. tiltu, ko restauret, un varu pateikt, ka šodien pat tādās detaļas laba stavoklī nav viegli sastopamas. Visi ir vai nu pilnībā noklati ar rūsu, vai ar nolocitiem stabilizatora kronšteiniem, vai minimali, bet salocitam atsperu bļodam.
Priekšejie M buferi par adekvatu ciparu un idealā stavoklī nav sastopami principā.
Pats to esmu dabujis ar šausmigas kvalitates krasojumu, samorezu caurumiem un bez restes stiprinajumiem.
Čaļiem nācās līdz pamatam kasīt nost veco krāsu.
Biju izskatijis dažadus aftermarket variantus, uzsutiju 3gb. dažada ražojuma, bet neviens nebija pietiekami labs.
Priekšejie M buferi par adekvatu ciparu un idealā stavoklī nav sastopami principā.
Pats to esmu dabujis ar šausmigas kvalitates krasojumu, samorezu caurumiem un bez restes stiprinajumiem.
Čaļiem nācās līdz pamatam kasīt nost veco krāsu.
Biju izskatijis dažadus aftermarket variantus, uzsutiju 3gb. dažada ražojuma, bet neviens nebija pietiekami labs.
Tika sareguleta savirze, tagad viss ir ideali, jo agrak ar veco piekari, priekšā sagazumam bija 1 grada starpība.
Šobrīd tiek nedaudz pieregulēta vadība.
Vakar tika iegādāts šāds brīnumlīdzeklis, uzlikts vel nav, bet uz brīnumu neceru!
Ka arī foto ar tīru dzinejtelpu dienas gaismā.
Šobrīd tiek nedaudz pieregulēta vadība.
Vakar tika iegādāts šāds brīnumlīdzeklis, uzlikts vel nav, bet uz brīnumu neceru!
Ka arī foto ar tīru dzinejtelpu dienas gaismā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Update:
- izieta skate, pa nullitem. Par camberplates neko nepateica, pie sagazuma sķeršstieniem piesejas, bet maiņas vecakais izšķira par labu man. Tiem obligati jabut rupnieciski ražotiem;
- sareguleta vadiba, pacelts rev-limits lidz 7k, saregulets tikai uz 98-to degvielu;
- Auto tika aizvests uz bukšu izvelkšanu, kopuma tika saskaititas 16 mazas un lielakas buktites, 14.5 tika izlabotas;
- Vienmēr esmu gribejis zkw lecu lukturus, un beidzot tika atrasti dzivie eksemplāri. Tagad bembim ir niknaks purns;
Pec vadibas regulešanas auto iet daudz labak, īpaši labi tagad velk pie low-rpm. Pec 6.8krpm skan ka mocis.
- izieta skate, pa nullitem. Par camberplates neko nepateica, pie sagazuma sķeršstieniem piesejas, bet maiņas vecakais izšķira par labu man. Tiem obligati jabut rupnieciski ražotiem;
- sareguleta vadiba, pacelts rev-limits lidz 7k, saregulets tikai uz 98-to degvielu;
- Auto tika aizvests uz bukšu izvelkšanu, kopuma tika saskaititas 16 mazas un lielakas buktites, 14.5 tika izlabotas;
- Vienmēr esmu gribejis zkw lecu lukturus, un beidzot tika atrasti dzivie eksemplāri. Tagad bembim ir niknaks purns;
Pec vadibas regulešanas auto iet daudz labak, īpaši labi tagad velk pie low-rpm. Pec 6.8krpm skan ka mocis.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis denn - 29 Jūn 2018, 12:38, kopā labots 4 reizes.
Kur regulēji ms41?
Pie AMR Motors, ir tur viens M5* lietpratējs, gadiem jau regule MS41. PM ja interesē sīkāk.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 20
- chevron_right