R3 e36 bez motora.

Visas slēgtās "Mans er" tēmas.
MeX2oo9
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 20 Nov 2014, 21:38

24 Okt 2016, 18:46

Valtmeikers rakstīja:
MeX2oo9 rakstīja:Emm... Jautajums! Nafigam jums uz izpludes 300° bet uz iepludes 280°? Vai tad ar 12mm nav par daudz, nebaidaties ka varsti ar virzuliem bučosies pie lieliem rpm? Ja galvai nak klat kkadas super cietas atsperes tad ok jautajumu nav. Ja nu stock tad dirsa mati tiem varstiem! Ir varsti likti uz svairiem kas cik sver.
Viss tur būs forši :super:
Nosvērs un uzrakstīs
Butu labi un pameri atsperu cietibu kg.
MeX2oo9
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 20 Nov 2014, 21:38

25 Okt 2016, 01:04

Neaizmirsti par to ka ar parak plato sadaleni uz izpludes visa degviela ies ara. Pie lieliem apgriezieniem. Es labak uzliktu 300° gradus iepludei un 280° izpludei. Piemeram m20 motoriem ir lidzigs sets un iet lopa. Bet nu tukšgaite bus ap 2k rpm un par tehnisko var aizmirst vai nu mainit sadalenes pirms un pec skates! Ja virzulos ir viss pieklaigi pielagots tad vel ok bet nu nevajag aizmirst par to ka ar virzula urbsanu pazud ari stipriba galvenais lai vini nav galigas tabletes. Un interese ka jus saregulesiet sadalenes vai bus regulejamie zobrati priekš sadalenem?
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

25 Okt 2016, 07:22

Kādi vēl regulējamie zobrati??


Bildes:
Attēls
url=https://postimg.org/image/vmgm7zbuh/]
Attēls
[/url]
Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Redzams flancis priekš m3 stabulēm, kurš smuki salāgots ar galvu, kā arī pati galva..
Sprauslas bosch 440cc, blakus sprauslām "kompensators" :gigigi:
Pēdējais labojis Valtmeikers - 25 Okt 2016, 12:42, kopā labots 2 reizes.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

25 Okt 2016, 07:24

MeX2oo9 rakstīja:Neaizmirsti par to ka ar parak plato sadaleni uz izpludes visa degviela ies ara. Pie lieliem apgriezieniem. Es labak uzliktu 300° gradus iepludei un 280° izpludei. Piemeram m20 motoriem ir lidzigs sets un iet lopa. Bet nu tukšgaite bus ap 2k rpm un par tehnisko var aizmirst vai nu mainit sadalenes pirms un pec skates! Ja virzulos ir viss pieklaigi pielagots tad vel ok bet nu nevajag aizmirst par to ka ar virzula urbsanu pazud ari stipriba galvenais lai vini nav galigas tabletes. Un interese ka jus saregulesiet sadalenes vai bus regulejamie zobrati priekš sadalenem?
Cik pēc bildes redzēju vińiem vnk m3 virzułi, nav urbts
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

25 Okt 2016, 08:15

-AF- rakstīja:
MeX2oo9 rakstīja:Neaizmirsti par to ka ar parak plato sadaleni uz izpludes visa degviela ies ara. Pie lieliem apgriezieniem. Es labak uzliktu 300° gradus iepludei un 280° izpludei. Piemeram m20 motoriem ir lidzigs sets un iet lopa. Bet nu tukšgaite bus ap 2k rpm un par tehnisko var aizmirst vai nu mainit sadalenes pirms un pec skates! Ja virzulos ir viss pieklaigi pielagots tad vel ok bet nu nevajag aizmirst par to ka ar virzula urbsanu pazud ari stipriba galvenais lai vini nav galigas tabletes. Un interese ka jus saregulesiet sadalenes vai bus regulejamie zobrati priekš sadalenem?
Cik pēc bildes redzēju vińiem vnk m3 virzułi, nav urbts
Virzuļi, man šķiet ir wossners
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

25 Okt 2016, 11:30

A ok, vnk łoti līdzīgi
MeX2oo9
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 20 Nov 2014, 21:38

25 Okt 2016, 11:50

Sadalenem! Jedziga lieta var nejaucot vala visu gsm pieregulet sadalenes
Profila bilde
A_C
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 19 Feb 2014, 17:58
Reputācija: 3
 

25 Okt 2016, 12:06

Sadalenēm tāds mistisks setups. Tiešām jēga ieguldīt šādā atmosfērā ar kuru neiekļaujas 3.0 tilpumā? Motors tā pat iegriezīs vēlāk un švakāk kā turbo.
Profila bilde
A_C
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 19 Feb 2014, 17:58
Reputācija: 3
 

25 Okt 2016, 12:11

Pie tam interesē vai ir padomāts par eļļas pumpi un kompensātoru likvidēšanu vārstiem un to atsperem lai vismaz var iegriezt jēdzīgos apgriezienos.
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

25 Okt 2016, 12:18

A_C rakstīja:Pie tam interesē vai ir padomāts par eļļas pumpi un kompensātoru likvidēšanu vārstiem un to atsperem lai vismaz var iegriezt jēdzīgos apgriezienos.
Jā. Ja papēti bildes, tad tur var redzēt vārstu ar plāno cepuri. Kompensatoru vietā būs cietie bīdītāji. Par atsperēm - hvz. Virsū tagad stāv kautkādas, ar kurām kautkad agrāk līdz 7k tie vārsti bija griesti, bet traukā svaidās vēl koniskās emkas atsperes.
A_C rakstīja:Sadalenēm tāds mistisks setups. Tiešām jēga ieguldīt šādā atmosfērā ar kuru neiekļaujas 3.0 tilpumā? Motors tā pat iegriezīs vēlāk un švakāk kā turbo.
Man šķiet, ka viņš būs ļoti ass un ar lieliem NM. Jebkurā gadijumā dzinējs būs spējīgs paciest arī kārtīgu boostu, ja Matīss kautkad tā sagribēs :D

MeX2oo9 rakstīja:Sadalenem! Jedziga lieta var nejaucot vala visu gsm pieregulet sadalenes
Nav nekāds vanoss u.t.t.! Jāzīmē fāžu diagramma, jāizdomā kādos grādos iestatīt un aiziet!
MeX2oo9
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 20 Nov 2014, 21:38

25 Okt 2016, 13:02

Nu skataties paš vnk ar regulejamiem zobratirm var precizak šito visu izdarit. (Sadalene regulejas attiecigi zobratam uz pastavija pamata)
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

25 Okt 2016, 13:15

MeX2oo9 rakstīja:Nu skataties paš vnk ar regulejamiem zobratirm var precizak šito visu izdarit. (Sadalene regulejas attiecigi zobratam uz pastavija pamata)
Regulēt vajag ar indikatoru uz vārsta un grādu ripu uz kloķenes :yes:
MeX2oo9
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 20 Nov 2014, 21:38

25 Okt 2016, 13:19

Nav obligati pat vnk precizi uzlikt sadalenes jau palidzes
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

25 Okt 2016, 13:35

1. m50 jau ir zobrati regulejami, ir kaut kādi vēl, ko es nezinu?
2. ielikt sadalenes precīzi - kaut kādas mstiski audzētas sadalenes tak var tikai precīzi ielikt ar grādu ripu un uzzīmējot tabeli, pie kādiem grādiem kas notiek...

sadaleņu izvēl''e jā 300ex 280in... dīvaini, bet nu tur jau pašam būvētājam domāt kas un kā, kamēr nav izdrukas es domāju diršana par to ir lieka.

Kanālu forma gan :gigigi:
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

25 Okt 2016, 13:42

seeingman rakstīja:1. m50 jau ir zobrati regulejami, ir kaut kādi vēl, ko es nezinu?
2. ielikt sadalenes precīzi - kaut kādas mstiski audzētas sadalenes tak var tikai precīzi ielikt ar grādu ripu un uzzīmējot tabeli, pie kādiem grādiem kas notiek...

sadaleņu izvēl''e jā 300ex 280in... dīvaini, bet nu tur jau pašam būvētājam domāt kas un kā, kamēr nav izdrukas es domāju diršana par to ir lieka.

Kanālu forma gan :gigigi:
+1 :super:
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

25 Okt 2016, 17:10

seeingman rakstīja:1. m50 jau ir zobrati regulejami, ir kaut kādi vēl, ko es nezinu?
2. ielikt sadalenes precīzi - kaut kādas mstiski audzētas sadalenes tak var tikai precīzi ielikt ar grādu ripu un uzzīmējot tabeli, pie kādiem grādiem kas notiek...

sadaleņu izvēl''e jā 300ex 280in... dīvaini, bet nu tur jau pašam būvētājam domāt kas un kā, kamēr nav izdrukas es domāju diršana par to ir lieka.

Kanālu forma gan :gigigi:
Kautkas vainas kanāliem? P.s. viņi būs sapulēti
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

25 Okt 2016, 17:27

Nekas sevišķs tikai forma šur tur nelīdzena, kanāla augšai pievērst uzmanību taisnai līnijai un esošajai formai.
Pulēt jau tur arī nevajag, vajag matētu/ nedaudz nelīdzenumus ie ar 80to smilšpapīru finišu.
Attēls
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

25 Okt 2016, 17:31

seeingman rakstīja:Nekas sevišķs tikai forma šur tur nelīdzena, kanāla augšai pievērst uzmanību taisnai līnijai un esošajai formai.
Pulēt jau tur arī nevajag, vajag matētu/ nedaudz nelīdzenumus ie ar 80to smilšpapīru finišu.
Attēls
Jā.. es iziešu visur cauri ar to smilšpapīra frēzīti :D bet tur bildē ēnas tā krīt, dzīvē tur daudz smukāk viss izskatās. Tas pa perimetru ir hermētiķis bik.
Unnn, kapēc ne spoguļgludu virsmu????
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

25 Okt 2016, 17:47

Kaut kādā topic jau tika atrunāts, ka spoguļgluda virsma taisa lielāku pretestību kā matēta.
Ideja laikam bija tāda, ka gaisam ir lielāka pretestība pret pulētu virsmu, bet matētajā virsmā gaiss tā kā aizķerās un sanāk, ka gaisam ir mazāka pretestība. Kaut kur vēl atmiņā kaut kāds attēls palicis ar molekulām sazīmētām, kas aizķērušās raupjajā virsmā un pa virsu plūst gaiss ar mazāku pretestību. :D
Pēdējais labojis funkyasshit - 25 Okt 2016, 17:54, kopā labots 1 reizi.
MeX2oo9
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 20 Nov 2014, 21:38

25 Okt 2016, 17:59

funkyasshit rakstīja:Kaut kādā topic jau tika atrunāts, ka spoguļgluda virsma taisa lielāku pretestību kā matēta.
Ideja laikam bija tāda, ka gaisam ir lielāka pretestība pret pulētu virsmu, bet matētajā virsmā gaiss tā kā aizķerās un sanāk, ka gaisam ir mazāka pretestība. Kaut kur vēl atmiņā kaut kāds attēls palicis ar molekulām sazīmētām, kas aizķērušās raupjajā virsmā un pa virsu plūst gaiss ar mazāku pretestību. :D
:super: :super: