TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 35
- chevron_right
Kādam netīšām nav CAD rasējums m52 izplūdes flancim?
un vel jautājums. vai būs liels jaudas zudums ja izplūde būs šāda nevienāda garuma trubas no bloka līdz turbo, vai labāk čakarēties, zīmēt un rēķināt maksimāli vienādas trubas līdz turbo!? un pēc tam metināt līdz vemšanai "pareizu" kolektoru?
un varbūt kādu labu lasām vielu kāds var iedot par kolektoriem un turbo motora būvēšanu, vēlams uz bmw vai vismaz uz 6 podiem.
un vel jautājums. vai būs liels jaudas zudums ja izplūde būs šāda nevienāda garuma trubas no bloka līdz turbo, vai labāk čakarēties, zīmēt un rēķināt maksimāli vienādas trubas līdz turbo!? un pēc tam metināt līdz vemšanai "pareizu" kolektoru?
un varbūt kādu labu lasām vielu kāds var iedot par kolektoriem un turbo motora būvēšanu, vēlams uz bmw vai vismaz uz 6 podiem.
nu nezinu,nezinu te daži labi stokam būta 1,5baru tā ka kolektors putas un braukaja laimīgivistinsh rakstīja:obligati
Labi jokus pie malas.
Kas ir vajadzīgs lai saliktu kopā mazbāru(līdz 0.5max 0.6) motoru? (mazbāru jo negribu ik pa 3 gadi mainīt motoru un pārlikt no viena uz citu visu.
Precīzi kas kur kā apmēram cik? Lai zinu ar kādu ciparu rēķināties un varu sākt vākt kopā daļas.
tātad
vadība jeb kompis
kolektors
turba
turbas eļošana šļaukas
eļas radiators
eļas izej karterī uz turbu
trubas uz IC
trubas uz kolektoru
IC
fitlrs uz turbas
dumppipe jeb aktritumu truba uz izputēju
galvas blīve
galvas skrūves
vel kas ?
Kas ir vajadzīgs lai saliktu kopā mazbāru(līdz 0.5max 0.6) motoru? (mazbāru jo negribu ik pa 3 gadi mainīt motoru un pārlikt no viena uz citu visu.
Precīzi kas kur kā apmēram cik? Lai zinu ar kādu ciparu rēķināties un varu sākt vākt kopā daļas.
tātad
vadība jeb kompis
kolektors
turba
turbas eļošana šļaukas
eļas radiators
eļas izej karterī uz turbu
trubas uz IC
trubas uz kolektoru
IC
fitlrs uz turbas
dumppipe jeb aktritumu truba uz izputēju
galvas blīve
galvas skrūves
vel kas ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
ja
*sprauslas
*mehāniskais spiediena regulators
*sveces
*eļļa
*blofs
*viss kolektors uz hamutiem
*metāla galva blīve vēlam
*dačiki
*sprauslas
*mehāniskais spiediena regulators
*sveces
*eļļa
*blofs
*viss kolektors uz hamutiem
*metāla galva blīve vēlam
*dačiki
Ciparu varēsi sarēķināt tikai tad kad auto ripos un būs gaidītais efekts.Līdz tam,ir diezgan grūti nosaukt ciparu,parasti apreiķinu veic kad viss padariits ,ja tas ir plānots mājas apstākļos,protams servii tev sataisītu tāmi,bet tāpat maz ticams ka tāmē iekļautos precīzi!
nu uz atro dazos vardos, neiedzilinoties sikumos, ko varu pateikt par turbo manifolda buveshanu:sirmaiz rakstīja:Kādam netīšām nav CAD rasējums m52 izplūdes flancim?
un vel jautājums. vai būs liels jaudas zudums ja izplūde būs šāda nevienāda garuma trubas no bloka līdz turbo, vai labāk čakarēties, zīmēt un rēķināt maksimāli vienādas trubas līdz turbo!? un pēc tam metināt līdz vemšanai "pareizu" kolektoru?
un varbūt kādu labu lasām vielu kāds var iedot par kolektoriem un turbo motora būvēšanu, vēlams uz bmw vai vismaz uz 6 podiem.
ja pasam nau pilnigi nekadas sajegas ka tam janotiek, tad labak nekjerties klat un nopirkt jau gatavu, bet sadam ko bilde paradiji lielakais minus, ja neskaita nevienmerigu gazu izpludi bus tas ka attiecigi uz isakajam trubam, bus attiecigi palielinats karstums, kurs respektivi ietekmes manafolda muuzhu (karstums-izplesh), izakas trubas bus zem patstaviga spiediena karstuma delj, pamazam veidojot mini plaisas matrealaa, kas novedis pie skjirbam velak nakotne.
ieteiktu izveleties 304 tipa nerusejosa terauda matrealu preks manifolda, jo tam ir labakaa karstumizturiba, kas nepiecieshama manifoldam.
izveloties caurulju resnumu ir jarekjina kadu vajag, vadoties pec izejoshajiem kanaliem no motora un ja pec aprekjinu veiksanas ir izvele starp tadu vai tadu, tad izvelies mazako, (bet atkal jaskatas kados izmeros pieejams matreals) jo tas palidzes spiediena uzturesanai preks turbinas.
kad metinasi, protams neaizmirsti par to ka sametinot no arpuses nekas labs nebus gaidams nakotne, un ir jalaiz argons iesaa ari lai veidojas ieksejais metinajums (atkal ir jamak to izdarit)
talak kad buvesi pasu plakni ko pieskruvet pie dzineja un ja par matrealu izvelesies nerusejoso teraudu, tad obligati skruvju caurumus uztaisi lielakus neka pasas skruves, jo savadak planknei karstot, skruves vienkarsi tiks nolaustas no dzineja.
nu tas ta uz atro sakot un saprotamaa valoda.
ps es pats izmantoju so gramatu, ja godigi tad seit ir reali visa nepieciesamaa infa kas vajadziga lai uzbuvetu vienkarsi perfektu turbo projemtu ar visam formulas, utt kas vajadzigas aprekjinos. (un netikai preks turbo dzineja)
http://www.ebay.ie/itm/MAXIMUM-BOOST-MA ... 5d392e3a60
(tik vienigais minuss tai gramatai preks tevim bus tas ka tur visi izmeri doti collas un pasam bus japarrekjina uz mm. ps man atkal sija valsti tas ir pluss jo matreali parsvaraa ir collas)
ps par manifolda kronsteinu-plakni, tur lielam zinashanam un iemanjam raseshana nau jabut lai to uzrasetu, taka varesi pats to izdarit tik aceries par skruvju caurumiem ko teicu
...
paldies :) flanča rasējumus atradu, ir jau sazīmēts.. izmēģināju arī uzzīmēt kolektoru solidworkā, baigais pain in ass, bet jebkurā gadījumā mēģināšu uztaisīt pats, sliktākajā gadījumā iegūšu tikai pieredzi.Armando rakstīja:sirmaiz rakstīja:
un kādas sekas būs ja taisīs no tērauda? trubas 2mm biezums, flancis ~10mm, un lai nebūtu pēc metināšanas jāslīpē flancis kā arī lai nebūtu jāuztraucas ka uzkarstot lauztu ārā skrūves, tad sadalīt (sazāģēt) to pa sektoriem- katram stobram atsevišķi trubas gan nezinu cik liela izvēle materiāliem būs, bet flanci domāju 355 marku uz lāzera grieztu.
p.s. dīvaini ka par temperatūru svārstībām ātrāk nebiju iedomājies
nu tad uz priekshu uzliec uz pilniga stok un nosprags jau pie 0.5 barKobreti rakstīja:nu nezinu,nezinu te daži labi stokam būta 1,5baru tā ka kolektors putas un braukaja laimīgivistinsh rakstīja:obligati
sirmaiz rakstīja:paldies :) flanča rasējumus atradu, ir jau sazīmēts.. izmēģināju arī uzzīmēt kolektoru solidworkā, baigais pain in ass, bet jebkurā gadījumā mēģināšu uztaisīt pats, sliktākajā gadījumā iegūšu tikai pieredzi.Armando rakstīja:sirmaiz rakstīja:
un kādas sekas būs ja taisīs no tērauda? trubas 2mm biezums, flancis ~10mm, un lai nebūtu pēc metināšanas jāslīpē flancis kā arī lai nebūtu jāuztraucas ka uzkarstot lauztu ārā skrūves, tad sadalīt (sazāģēt) to pa sektoriem- katram stobram atsevišķi trubas gan nezinu cik liela izvēle materiāliem būs, bet flanci domāju 355 marku uz lāzera grieztu.
p.s. dīvaini ka par temperatūru svārstībām ātrāk nebiju iedomājies
varu ieteikt taisi izp. kolektoru no nerusejosha terauda ka tauta sauktas nerzas trubas vinas neizdeg tik atri!
man ir turbo m50 un man izpludes flansis ir div dalas un kolektors turaas ok
jaa solidworks ir sarezgita programma, pats ta isti labi nemaku ar vinju darboties, bet uz tas uztaisot tev pamataa viss jau ir prieksa un darbs paliek daudz vieglaks, gan jau pats zini. ok pietiks novirzities no temassirmaiz rakstīja:paldies :) flanča rasējumus atradu, ir jau sazīmēts.. izmēģināju arī uzzīmēt kolektoru solidworkā, baigais pain in ass, bet jebkurā gadījumā mēģināšu uztaisīt pats, sliktākajā gadījumā iegūšu tikai pieredzi.Armando rakstīja:sirmaiz rakstīja:
un kādas sekas būs ja taisīs no tērauda? trubas 2mm biezums, flancis ~10mm, un lai nebūtu pēc metināšanas jāslīpē flancis kā arī lai nebūtu jāuztraucas ka uzkarstot lauztu ārā skrūves, tad sadalīt (sazāģēt) to pa sektoriem- katram stobram atsevišķi trubas gan nezinu cik liela izvēle materiāliem būs, bet flanci domāju 355 marku uz lāzera grieztu.
p.s. dīvaini ka par temperatūru svārstībām ātrāk nebiju iedomājies
ka jau teicu es iesaku izmantot 304 nerusejoso terausu, nevis 355 kas pamataa ir parasts dzelzis. taisit jau vari, bet ja taisi tad taisi kartigi.
trubas vajadzes daudz liekumus un ja pareizi tagat no galvas atceros tad ir 48mm arejais diametrsx 2mm bizums un 51.3 arejais x 1.5mm biezums, viens no tiem butu pareizais preks tevim, un par pasu flanci megjini vinju izgriezt no 8mm vai 10mm 304 nerzas, bet ne visur dabusi matrealu un vajadzes specigu lazeri lai to izgriestu jo visi parsvaraa labi griez lidz 6mm, bet nu ar plazmu tad vares.
cayurumus uztaisi nevis pa kadu 1.2-1.5mm lielkakus diametra neka skruves. atdalit pa posmies ir laba doma, tik japaskatas kaa tas skruves naak tur tam blokam, no galvas neaceros un iet skatities ari netik, nu ta lai nau ka beigas skruvju pa iisu
metini ar tigu, un pirms sac lipinat visu kopa pastude kartigi kuras vietas jasametina pa prieksu, jo pecak vienkarsi netiksi klat, nu kauka ta
...
nu tas jau kā kuram paveicās vienam 0.5bar izpūš blivi,citi ar 1baru braukā gadiem.vistinsh rakstīja:nu tad uz priekshu uzliec uz pilniga stok un nosprags jau pie 0.5 barKobreti rakstīja:nu nezinu,nezinu te daži labi stokam būta 1,5baru tā ka kolektors putas un braukaja laimīgivistinsh rakstīja:obligati
tie kas brauka gadiem tapat kautko bakstas un piedzen padevi degvielas bet ja uzliksi uz pilniga stok tev prieki bus apmeram 10 min
Sveiki, varat sniegt nelielu konsultāciju. Ko un kā vajadzētu noregulēt parcik manējais ir amatieru turbo darinājums, kā panākt lai blows strādātu jo tagad sanāk ka strādā pārspiediena vārts, retinājums ir zvērīgs tur vainas nav nācās ielikt spēcīgāgu atspeti lai tukšgaitā nesūknē lieku gaisu. Ko ieteiktu izdarīt? Varu piebilst manuālais spiediena regulātors nav vēl uzstādīts.
Visi visas malas runa tik par turbines turbines likšanu bet tadi kas ari uzliek ir maz. Vai tas tiešam ir tik dargi vai kadas ir problēmas tam.....
ja grib visu pa smuko un lai motors turetu un butu tam jega,tad jaa tas ir dargi, un jabut ari zinasanam, jo tikai ar turbo uzliksanu tur nekas nebeidzasšumahers rakstīja:Visi visas malas runa tik par turbines turbines likšanu bet tadi kas ari uzliek ir maz. Vai tas tiešam ir tik dargi vai kadas ir problēmas tam.....
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Cik esmu dzirdejis ka ir ari tada lieta ka medz virzuli izkust.
ja pūš baigo spiedienu, tad kusīs virzuļi
reāli jebkurš atmo dzinējs turēs 0.5bar bez baigām iekšējām modifikācijām
protams vajadzēs programmējamu vadību, jo cik zinu tad M50/M52 vadības nepadodas tādām muļķībām un ir jāizmanto VEMS, bet cik tajā taisnības nemācēšu teikt
par izmaksām runājot, tad lēti nav, pat budžeta projekti pavelk uz 1500eur +/-
protams ir te pāris džeki, kas ir uztaisījuši zem 150eur atzīmes, bet rezultāti vēl nav redzēti dzīvē
reāli jebkurš atmo dzinējs turēs 0.5bar bez baigām iekšējām modifikācijām
protams vajadzēs programmējamu vadību, jo cik zinu tad M50/M52 vadības nepadodas tādām muļķībām un ir jāizmanto VEMS, bet cik tajā taisnības nemācēšu teikt
par izmaksām runājot, tad lēti nav, pat budžeta projekti pavelk uz 1500eur +/-
protams ir te pāris džeki, kas ir uztaisījuši zem 150eur atzīmes, bet rezultāti vēl nav redzēti dzīvē
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
vadība muļķībām padodas gan, tikmēr kamēr var izmantot MAF, kad tas viss nonāk pie MAP, tad varētu būt diezgan pagrūti to izpildīt uz oem vadības
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 35
- chevron_right