Dažādas problēmas ar elektroniku

Profila bilde
andrjuha37
Ziņojumi: 584
Pievienojies: 17 Jūn 2014, 22:03
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 3
 
a ko tu izdariji pirms saka gļučit ? vaj tas patc no sevis ?
Profila bilde
mrkashell
Ziņojumi: 519
Pievienojies: 29 Okt 2012, 11:08
Braucu ar: 97' 1.8iS
Atrašanās vieta: Incukalns
atbraucu noliku, piecelos eju ,laizt klaat, neiet..
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Agrais rakstīja:cau visiem :bye:
bmw 94g agraak M42B18 tagad M44B19 nevar pieslegt pie diagnostikas varbuut kaadam ir vadu sheema no diagnostikas stekera vecajam un jaunajam is... kur katram vadam jaabuut pievienotam...
logiski spriezhot diagnostikas stekeris ir pie motora pravotkas, taatad vaina vareetu buut otraa shtekerii kas savieno motoru ar pashu mashiinu.... palabojiet ja kludos :sad:
ja taa tad interesee areejie vadi kur katram jaabuut jo kraasas nesakriit un paaris pini ir tukshi vienaa shtekera pusee, bet otraa vadi ir...
ja kaads zin, luudzu uzraksti kas un kaa vai arii kur meklēt.... google nepaliidz :doh:

Reāli lai redzētu dzinēja darbību utml. ir nepieciešami 3 vadi:
balts/violets (nāk no ecu)
+
-
Principā tev ir jāskatās vai nav pārrāvums balts/violets vai arī jāmeklē citi dzelži ar ko slēgties.
Manā praksē nav bijuši bmw ko nevarētu pieslēgtu...protams ja ar vadiem no diagnostikas porta un vadību viss ir OK.
Ir slēgtas F series, m6, m50, un pat tds :D Tiesa viens e39 neatbildēja dēļ nekontakta un viens e36 "runājās" ar pārrāvumiem (lieku uz vadības bloka defektu)
edit.
Pie dzinēja Tavā gadījumā noteikti jātiek, pie auto...ja nav salikti pini pretī, netiksi.
Profila bilde
zeltinsh
Ziņojumi: 956
Pievienojies: 21 Mar 2012, 21:04
Braucu ar: E36
Reputācija: 3
 
Kādi skaitās M52B25 motora detonācijas devēju normāli rādījumi? Man pieslēdzot pie kompjūtera motoru rādījumi vienam no otra ir ļoti atšķirīgi. Ja pareizi saprotu, tad rādījumiem ir jābūt praktiski vienādiem abiem? Viens no tiem man rāda 2x lielākus rādījumu par otru. Brīžiem pat 4x lielākus. Ciparos pirmais uzlec uz 0.42 otrs tikai līdz 0.16
Profila bilde
Laurix
Ziņojumi: 841
Pievienojies: 08 Aug 2013, 16:25
Braucu ar: Kabri 330
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 5
 
Problēma tāda, ateicās šancēt logu tīrītāji! Slēdzis vesels, drošinātāji, motorīts dzīvs un tas bloks aiz bardaka ar ir strādā! Vai kkur vel kādi releji atrodas?
Beautiful Mechanical Wonder
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
Drizak jautajums kātu seceni kad motors un releji ir dzivi?
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
Varbūt pats slēdzis pie stūres nobeidzās ?
- ikey07
Profila bilde
Laurix
Ziņojumi: 841
Pievienojies: 08 Aug 2013, 16:25
Braucu ar: Kabri 330
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 5
 
Motorīts, relejs tika uzlikti citi, ejoši un bez izmaiņām. Kā arī piesprausts cits slēdzis un bez izmaiņām!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Beautiful Mechanical Wonder
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Nu ja viss ir čiki piki, jāiet pa vadiem/štekeriem.
KauperX
Ziņojumi: 126
Pievienojies: 21 Jan 2012, 14:18
Man ir diez gan liela problēma, lai šajā karstumā pārvietotos ar auto.
aizvakar sāka čakarāties logi, nolaidu, necēlās vairs augšā un ar to lieta beidzās. vakar, esot mājās sāku pētīt - sapratu, ka pie vainas slēdzis(on/off) drošībai(man viņš atrodās pie aizdedzes, zem spidometra), jo to spaidot tākā obc paliek blāvāks un reizēm maģis noraustījās. izsecināju, ka iet uz īso kkā. tad nu uz sitiena, ko varēju izdomāt, izņēmu ārā, atvienoju un pamēģināju tos vadus 2us salikt kopā. viss aizgāja, logi sāka strādāt, tad nu satinu viņus kopā un uz nakti atstāju... vēl pārliecinājos, ka lūka ar to nekādi nav saistīta.

Šorīt braucu uz darbu un viss čau - ne logi, ne lūka vairs nereaģē uz pogām, skatījos zem haubes drošinātājus, viss kā stāvējis itkā... Varētu būt, ka tos vadus nedrīkstēja vienot kopā? Nekādu dzirksteļu nebija, nesilst utt. Dīvainākais tas, ka vakar lūka bija patstāvīga, bet šodien vairs nestrādā. Sakritība? Kas varētu būt pie vainas?


Lūdzu, lūdzu, ar ko sākt, ko baudīt utt???
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Lūdzu paskaidro kas ir on/off slēdzis aiz spidometra ? Es vienkārši nevaru iebraukt par kuru slēdzi iet runa.
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
Noteikti domā šo te:
Attēls
Šaize gan jau komforta blokā vai relejā. Vizmaz manam 92. gada tas relejs ir zem stūres, zilā krāsā. Bija jāpārlodē viens lodējums.
Profila bilde
Mojo
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 28 Aug 2012, 23:58
Braucu ar: 320d
Atrašanās vieta: Rīga
Jautājums - kas dīzelim nosaka to, kad jāslēdz iekšā aux ventilatoru. Benzīna dzinējiem zinu, ka ir termo slēdzis radiatoram sānos, kas tālāk dod signālu attiecīgi no temperatūras low speed vai high speed relejam. Bet kā ir ar dīzeļiem? Cik skatījos, tad nekādu devēju sev tur neatradu.
KauperX
Ziņojumi: 126
Pievienojies: 21 Jan 2012, 14:18
kri rakstīja:Noteikti domā šo te:
Attēls
Šaize gan jau komforta blokā vai relejā. Vizmaz manam 92. gada tas relejs ir zem stūres, zilā krāsā. Bija jāpārlodē viens lodējums.
jā tieši tas pats. bet vai lūka ar logiem ir saistīta? tad ko man skatīties, to zilo releju zem stūres? man arī ir 92.g sedans ar bezvanosnieku m50b25
burgerszxc
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 31 Jūl 2014, 22:37
Sveiki..
Kads man varetu ar padomu izpalidzet?
Man ir e36 man paradijas sekojosa problema-piestartejot masinu uzreiz iedegas tuvas gaismas pasas no sevis, es nevaru atseviski parslekt ne uz gabaritiem ne vsp vinas izslekt !!
kas varetu but noticis ?
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
skandināvu apgaismojums ?
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
KauperX rakstīja:
kri rakstīja:Noteikti domā šo te:
Šaize gan jau komforta blokā vai relejā. Vizmaz manam 92. gada tas relejs ir zem stūres, zilā krāsā. Bija jāpārlodē viens lodējums.
jā tieši tas pats. bet vai lūka ar logiem ir saistīta? tad ko man skatīties, to zilo releju zem stūres? man arī ir 92.g sedans ar bezvanosnieku m50b25
Man bija tā, ka pirms releja salodēšanas nestrādāja lūka un logus nevarēja aizvērt, ja atslēga izņemta no aizdedzes.
KauperX
Ziņojumi: 126
Pievienojies: 21 Jan 2012, 14:18
Man ir vienkārši tā, ka atslēga izņemta, ielikta, vai pagriesta, vai motors darbojās, nekādas reakcijas no logu pogām vai lūkas... Tākā vienkārši drošinātāji būtu izsisti, bet viss zem haubes ir vesels...
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
Vai siemens zonde no m52 der uz m50 siemens vadības, vai tomēr atšķiras?
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Ja m52 līdz 95.gada oktobrim, tad der, bet, ja m52 pēc 95.gada oktobra, tad neder.
Īsāk sakot, zonde ar dzelteno gumiju uz štekera der, bet ar zaļo gumiju - neder.