Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- …
- 120
- chevron_right
viņš atrodās zem stūres kkur? kā izskatās?Azbests rakstīja:logi un lūka vēl iet caur komforta bloku, neatceros kāds kods viņam ir
ASC nenāk pie dzinēja pravotkas.Hazard rakstīja:Tas priekš asc vajadzigsduuj rakstīja:Čau visiem. Blakus gmm metājas šāds te vads ar štekeri ko turu rokās. Kur viņš tāds vsp slēdzas klāt? Izpētiju,neko neatradu. Motors m50 b25
Beautiful Mechanical Wonder
Paldies, būs laiks, paskatīšos, cerams, ka tur tā vaina, lai nav pie kāda elektriķa jāved
Problēma ir ar salona apgaismojumu - nedeg apgaismojums spidometra ciparnīcai, klimatkontroles apgaismojums (analogās), OBC nedeg pogas, bet ekrāns iet, logu pacelšanas pogas nedeg, kā arī ātrumkloķa lampiņa neiet.
Ar pārējo apgaismojumu tā kā nav problēmas, priekšā visas lampas deg, aizmugurē arī, salonā griestu lampiņas arī iet, gaismas slēdzis arī spīd.
Drošinātājus pārbaudīju, tur viss bumbās. Drusciņ pagooglēju un atradu, ka problēma varētu būt kādā vadu buntē, kur vadi iespējams viens pret otru noberzušies un ir beigti.?
Varbūt kādam ir bijušas līdzīgas problēmas? Kur man tos vadus meklēt un vai var būt arī kāda saistība ar tiem vadiem, kas iet uz bagažnieku (arī kkur salasījos)?
Ar pārējo apgaismojumu tā kā nav problēmas, priekšā visas lampas deg, aizmugurē arī, salonā griestu lampiņas arī iet, gaismas slēdzis arī spīd.
Drošinātājus pārbaudīju, tur viss bumbās. Drusciņ pagooglēju un atradu, ka problēma varētu būt kādā vadu buntē, kur vadi iespējams viens pret otru noberzušies un ir beigti.?
Varbūt kādam ir bijušas līdzīgas problēmas? Kur man tos vadus meklēt un vai var būt arī kāda saistība ar tiem vadiem, kas iet uz bagažnieku (arī kkur salasījos)?
Uzliec citu dimeri (ar ko regulē apgaismojuma intensitāti).
Izrādās, ka problēma bija paštaisītajā ātrumkloķa apgaismojumā, gāja kaut kas uz īso Vairs tādas ķīmijas nebūs!
var but kads var pateikt kaa lai pieregule bardacoku sanak kad ir kads 0.5cm taka vala
Laurix rakstīja:Atskrūvējot, noņemot bardačoku..
http://www.bmwe36blog.com/removing-bmw- ... x-diy.html
tiešām ļoti steidzami!
Nedziest salona apgaismojuma lampiņas. Slēdzu slēdzi uz visām pusēm, bet nekas nenotiek. kad atstāju mašīnu, tad viņas bija izdzisušas. pēc 3 dienām pienāku pie mašīnas un redzu, ka viņas deg. kā lai viņas nodzēš
Nedziest salona apgaismojuma lampiņas. Slēdzu slēdzi uz visām pusēm, bet nekas nenotiek. kad atstāju mašīnu, tad viņas bija izdzisušas. pēc 3 dienām pienāku pie mašīnas un redzu, ka viņas deg. kā lai viņas nodzēš
Tātad nomainīju gmm. Itkā viss strdā čotka. Jautājums sekojošs. Vai tgd pēc maiņas vēl vajadzēt braukt uz diagnostiku un nodzēst kļūdu vai arī pietika ar akumulatora atvienošanu uz pāris min?
Galaslēdži durvīs čakarējas iespējams!jaunais rakstīja:tiešām ļoti steidzami!
Nedziest salona apgaismojuma lampiņas. Slēdzu slēdzi uz visām pusēm, bet nekas nenotiek. kad atstāju mašīnu, tad viņas bija izdzisušas. pēc 3 dienām pienāku pie mašīnas un redzu, ka viņas deg. kā lai viņas nodzēš
d[-_-]b
Ja M50 dzinējs, atvieno akumulatoru uz 10min. Bet tā, kļūda var palikt atmiņā, bet tas netraucē darbību.duuj rakstīja:Tātad nomainīju gmm. Itkā viss strdā čotka. Jautājums sekojošs. Vai tgd pēc maiņas vēl vajadzēt braukt uz diagnostiku un nodzēst kļūdu vai arī pietika ar akumulatora atvienošanu uz pāris min?
Sveiki, lieta tāda, ka mašīnā tika iecelts jauns motors (2.5 tds) pirms tam vis darbojās un problēmu nebija, bet tagad nevar piedarbināt. Dagviela līdz sprauslām nepienāk, bet līdz sūknim aiziet. No sākuma likās ka nestrādā slāpētājs, tas tika izņemts, bet tik un tā degviela līdz sprauslām neiet. Kas varētu būt pie vainas?
Sveiki!
Pēc eļļas, sveču u.c. standarta apkopes detaļu maiņas, tika noresetots apkopes dačiks (tas, kurš rāda zaļus, dzeltenus, sarkanus kubiciņus, līdz nākošajai apkopei). Varbūt nesaistīti, bet drošības pēc ... Pielaižot auto, konstatēju, ka visi paneļa oranžie apgaismojumi pazuduši, ieskaitot spidometru, klimu, gaismu slēdzi. Vienīgais, kas deg, ir šofera puses logu attaisīšanas slēdzis. Otrs nedega jau pirms tam, tas laikam nesaistīts. Sākumā vainoju paneļa apgaismojuma regulētāja rullīti, jo tas baigi ātri uzkarsa, bet blakus esošais lukturu augstuma regulētāj rullītis bija auksts. Bet piespraužot citu rullīti, apgaismojuma nebija tāpat un rullītis uzkarsis. Drošinātāji visi ok. Varētu būt kāda vadu vaina? Vai ir kādas defaultās e36 vadu problēmas, kur meklēt? Varbūt pašam nevajag ņemties ar to un uzreiz atrādīt elektriķim? Būšu pateicīgs par jebkuru atbildi.
2. problēma kupejai ir tā, ka verot vaļā durvis, nepanāk logs uz leju. Durvīs aizcirtējam pogu pārbaudīju, kā arī pieskrūvēju citu aizcirtēju, bet bez izmaiņām. Pamēģināju arī triku ar logu nolaišanu un pogas paturēšanu vēl 20 sekundes un ar uzlaišanu tāpat. Bez izmaiņām. Līdz 1994. 09. bija komforta modulis, kurš par to atbildēja un varēja būt vnk jāsalidē problemātiskās vietas, bet man kā reiz ir 1994.09. izlaidums, kuram jau nāk zke modulis, kurš par to atbild. zke modulis izskatās diez gan svaigs, varbūt ielikts kaut kāds greizais, jo tur viņi pēc tam mainījās ik pa laikam. Varētu būt, ka kupejai un ne-kupejai ir dažādi zke un man ir ielikts kaut kāds ne-kupejas? Varbūt citas idejas?
Paldies jau iepriekš!
Pēc eļļas, sveču u.c. standarta apkopes detaļu maiņas, tika noresetots apkopes dačiks (tas, kurš rāda zaļus, dzeltenus, sarkanus kubiciņus, līdz nākošajai apkopei). Varbūt nesaistīti, bet drošības pēc ... Pielaižot auto, konstatēju, ka visi paneļa oranžie apgaismojumi pazuduši, ieskaitot spidometru, klimu, gaismu slēdzi. Vienīgais, kas deg, ir šofera puses logu attaisīšanas slēdzis. Otrs nedega jau pirms tam, tas laikam nesaistīts. Sākumā vainoju paneļa apgaismojuma regulētāja rullīti, jo tas baigi ātri uzkarsa, bet blakus esošais lukturu augstuma regulētāj rullītis bija auksts. Bet piespraužot citu rullīti, apgaismojuma nebija tāpat un rullītis uzkarsis. Drošinātāji visi ok. Varētu būt kāda vadu vaina? Vai ir kādas defaultās e36 vadu problēmas, kur meklēt? Varbūt pašam nevajag ņemties ar to un uzreiz atrādīt elektriķim? Būšu pateicīgs par jebkuru atbildi.
2. problēma kupejai ir tā, ka verot vaļā durvis, nepanāk logs uz leju. Durvīs aizcirtējam pogu pārbaudīju, kā arī pieskrūvēju citu aizcirtēju, bet bez izmaiņām. Pamēģināju arī triku ar logu nolaišanu un pogas paturēšanu vēl 20 sekundes un ar uzlaišanu tāpat. Bez izmaiņām. Līdz 1994. 09. bija komforta modulis, kurš par to atbildēja un varēja būt vnk jāsalidē problemātiskās vietas, bet man kā reiz ir 1994.09. izlaidums, kuram jau nāk zke modulis, kurš par to atbild. zke modulis izskatās diez gan svaigs, varbūt ielikts kaut kāds greizais, jo tur viņi pēc tam mainījās ik pa laikam. Varētu būt, ka kupejai un ne-kupejai ir dažādi zke un man ir ielikts kaut kāds ne-kupejas? Varbūt citas idejas?
Paldies jau iepriekš!
Sveiki!
Vai kāds zina, kas varētu būt par vainu, ka ar centrālo atslēgu mašīnu aizslēdzot, tā momentā atslēdzas vaļā...? Tos durvju sensorus jau pārbaudīju. Itkā ja viņi ir pa galam tad kompim rāda ka mašina ir vaļā, un viņš neļauj aizslēgt... gāju mašīnai uz riņķi un visiem sensoriem liku vadiņus kopā(uz īso cipa), bet tāpat bez panākumiem... BMW ir bijusi signalīzācija, kuras vairs nav...varbūt tā sākusi gļukus dzīt? Gaidu variantus! Paldies jau iepriekš!
Vai kāds zina, kas varētu būt par vainu, ka ar centrālo atslēgu mašīnu aizslēdzot, tā momentā atslēdzas vaļā...? Tos durvju sensorus jau pārbaudīju. Itkā ja viņi ir pa galam tad kompim rāda ka mašina ir vaļā, un viņš neļauj aizslēgt... gāju mašīnai uz riņķi un visiem sensoriem liku vadiņus kopā(uz īso cipa), bet tāpat bez panākumiem... BMW ir bijusi signalīzācija, kuras vairs nav...varbūt tā sākusi gļukus dzīt? Gaidu variantus! Paldies jau iepriekš!
locījuma vietās vadus durvīm/bagažniekam skatījies ?
Jā. Taisīti ir bet, pušu nebij. Satinu par jaunu.. Bet laikam jau tomer jādzen uz diagnostiku..neceļās roka ktkur līst..ka pat nezinu kur, viss ko ieteica un ko pats zinaju jau ir izmēģināts... VIenīgi vēl pati slēdzene varbūt ir noplājusies...
Sveiki.
Problmēma tāda-labais pagrieziens, kad grib tad sāk darboties kad negrib tad negrib biežāk to var ievērot kad mašīna uzsilst.
Piemēram, piešķiļu viss smuki strādā, uzsilst dzinējs un tad ik pa laikam ieslēdzas. Kloķīši jau 3 notestēti. Nekas nemainijās. Ja viņš izdomā nestrādāt tad to kloki tu vari tur dročīt visu dienu nekas nemainīsies [emoji1] kurš ir īstais bloks kas par to atbild? Varbūt blokā kāda vaina?
Ar tauri arī sākās pigori. Vakar no sākuma uztaurēja, pēctam sāka vnk taurēt bez apstājas. Kkur +/- pieskaras ne tur kur vajadzētu? :(
Un vēl ir jauna lieta kas pirmstam nebija. Saistībā ar radio. Magnetola bmw bussines rds. Varbūt saistībā ar zonu viņš sāk pīkstet. Piemēram ir sūdīga zona (garaža) gandrīz jebkurai stacijai skan skan un tad ir vairāki pīkstieni pēc kārtas un apklust. Izslēdzu-ieslēdzu un atkal. Paskan un sākās pīkstieni. Kādreiz tā nebija tapēc tagad tā dīvaini [emoji1]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Problmēma tāda-labais pagrieziens, kad grib tad sāk darboties kad negrib tad negrib biežāk to var ievērot kad mašīna uzsilst.
Piemēram, piešķiļu viss smuki strādā, uzsilst dzinējs un tad ik pa laikam ieslēdzas. Kloķīši jau 3 notestēti. Nekas nemainijās. Ja viņš izdomā nestrādāt tad to kloki tu vari tur dročīt visu dienu nekas nemainīsies [emoji1] kurš ir īstais bloks kas par to atbild? Varbūt blokā kāda vaina?
Ar tauri arī sākās pigori. Vakar no sākuma uztaurēja, pēctam sāka vnk taurēt bez apstājas. Kkur +/- pieskaras ne tur kur vajadzētu? :(
Un vēl ir jauna lieta kas pirmstam nebija. Saistībā ar radio. Magnetola bmw bussines rds. Varbūt saistībā ar zonu viņš sāk pīkstet. Piemēram ir sūdīga zona (garaža) gandrīz jebkurai stacijai skan skan un tad ir vairāki pīkstieni pēc kārtas un apklust. Izslēdzu-ieslēdzu un atkal. Paskan un sākās pīkstieni. Kādreiz tā nebija tapēc tagad tā dīvaini [emoji1]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- …
- 120
- chevron_right