Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 824
- 825
- 826
- 827
- 828
- …
- 1297
- chevron_right
Sak` ka viņam gumij šitā vibrē? 
Kā tas ir, ka viens gals pie plusa un otrs spidometrā?australia rakstīja:Voltmetru slēdz tik klāt pie aizdedzes plusa. Tam verķim jau laikam tikai divi vadi vien ir - pats pabarojas un parāda spriegumu.Nixon rakstīja:Jap, sportiniekam. Instrumentu panelis ir.
Es ari domaju slegties pie lādēšanas lampiņas, bet ej nu izzīlē, kurš pins speedo štekerī tas ir.
Un kā ar voltmetru... to jau var slēgt pie patstāvīgās strāvas, kad aizdedze ieslēgta, ja?
Lādēšanas lampiņai viens gals ir pie aizdedzes plusa, otrs ir instrumentu paneļa štekerī X17 (zilais vads)
P.S.
Es priekš šīm abām izklaidēm iemestu vienu mazu (5A) drošinātāju max tuvu plusam no aizdedzes. Jo aizdedzes plusam ja ir drošinātājs, tad diezgan jaudīgs.
Skaļi nebļaujat!
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Tā arī laikam būs, šodien piefiksēju ka uz sausa asfalta tā nedrebina.Lācis rakstīja: jap, nevajag novelt vainu uz ritošo. pamēģini uz vietas paspolēties uz sausa, nevajadzētu vairs drebināt. man šobrīd arī ar ziemenēm grib drebināt pakaļu uz slapja asflata, uz sausa nekādu problēmu. tas tādēļ kad riepa vnk cenšas dabūt saķeri. piepumpē cietākas, iepsējams ari palīdzēs.
Nixon rakstīja:Kā tas ir, ka viens gals pie plusa un otrs spidometrā?australia rakstīja:Voltmetru slēdz tik klāt pie aizdedzes plusa. Tam verķim jau laikam tikai divi vadi vien ir - pats pabarojas un parāda spriegumu.Nixon rakstīja:Jap, sportiniekam. Instrumentu panelis ir.
Es ari domaju slegties pie lādēšanas lampiņas, bet ej nu izzīlē, kurš pins speedo štekerī tas ir.
Un kā ar voltmetru... to jau var slēgt pie patstāvīgās strāvas, kad aizdedze ieslēgta, ja?
Lādēšanas lampiņai viens gals ir pie aizdedzes plusa, otrs ir instrumentu paneļa štekerī X17 (zilais vads)
P.S.
Es priekš šīm abām izklaidēm iemestu vienu mazu (5A) drošinātāju max tuvu plusam no aizdedzes. Jo aizdedzes plusam ja ir drošinātājs, tad diezgan jaudīgs.Man elektrība nav stiprā puse, bet diodei, kuru gribu caur to lādēšanas lampiņu iedegt, ir taču tikai masa un strāva.
Skaļi nebļaujat!
Es vispār neko te nesaprotuvisu laiku lasu un melna bilde.
![]()
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Kur Rīgā uz vietas var dabūt e36 priekšējo Mbamperi pilnā komplektā un par max labāko ciparu? 
Protuning gan jau...
tak panem 13mucinu, plakano skurvjgriezi un pastaiga pa tumsiem pagalmiem moz kadam ir m bampersGustiņš rakstīja:Kur Rīgā uz vietas var dabūt e36 priekšējo Mbamperi pilnā komplektā un par max labāko ciparu?
Tāds vakars var beigties ar slimnīcuAndzaK_LV rakstīja:tak panem 13mucinu, plakano skurvjgriezi un pastaiga pa tumsiem pagalmiem moz kadam ir m bampersGustiņš rakstīja:Kur Rīgā uz vietas var dabūt e36 priekšējo Mbamperi pilnā komplektā un par max labāko ciparu?tik v/n noliec atpakal pec tam
Kāds nezin, kur nopirkt adapteri ko skrūvēt uz raģika, lai iepūstu iekšā gaisu? Bija doma uztaisīt no OEM korķa, bet tur tā tizli to ventili ievilkt. Mož ir kāds vienkāršs korķis, kas der uz raģika?
Varbūt kādam ir kāds super kits jau nopirkts un varētu pārbaudīt dzeses sistēmu?
Varbūt kādam ir kāds super kits jau nopirkts un varētu pārbaudīt dzeses sistēmu?
Ko tieši tu gribi pārbaudīt?funkyasshit rakstīja:Kāds nezin, kur nopirkt adapteri ko skrūvēt uz raģika, lai iepūstu iekšā gaisu? Bija doma uztaisīt no OEM korķa, bet tur tā tizli to ventili ievilkt. Mož ir kāds vienkāršs korķis, kas der uz raģika?
Varbūt kādam ir kāds super kits jau nopirkts un varētu pārbaudīt dzeses sistēmu?
Vai dzese tur spiedienu vai korķa vārsti strādā?
Kur ir antifrīza noplūde. Ir aizdomas uz stiprinājumu pie pečkas caurulēm, kas ir iekšā silē, bet man nepatīk arī baltie dūmi, kas ir visu laiku. Taču nevar saprast, tas ir tosols vai nav.māriņš rakstīja:Ko tieši tu gribi pārbaudīt?funkyasshit rakstīja:Kāds nezin, kur nopirkt adapteri ko skrūvēt uz raģika, lai iepūstu iekšā gaisu? Bija doma uztaisīt no OEM korķa, bet tur tā tizli to ventili ievilkt. Mož ir kāds vienkāršs korķis, kas der uz raģika?
Varbūt kādam ir kāds super kits jau nopirkts un varētu pārbaudīt dzeses sistēmu?
Vai dzese tur spiedienu vai korķa vārsti strādā?
Kādā ziņā - tizli ievilkt ventīli?funkyasshit rakstīja:Kur ir antifrīza noplūde. Ir aizdomas uz stiprinājumu pie pečkas caurulēm, kas ir iekšā silē, bet man nepatīk arī baltie dūmi, kas ir visu laiku. Taču nevar saprast, tas ir tosols vai nav.māriņš rakstīja:Ko tieši tu gribi pārbaudīt?funkyasshit rakstīja:Kāds nezin, kur nopirkt adapteri ko skrūvēt uz raģika, lai iepūstu iekšā gaisu? Bija doma uztaisīt no OEM korķa, bet tur tā tizli to ventili ievilkt. Mož ir kāds vienkāršs korķis, kas der uz raģika?
Varbūt kādam ir kāds super kits jau nopirkts un varētu pārbaudīt dzeses sistēmu?
Vai dzese tur spiedienu vai korķa vārsti strādā?
Nu kā ja peļķes nav un viss sauss, tad ārā netek.
Ja balti dūmi iespējams iet cilindros, bet tad būtu jauzlej periodiski antifrīzs.
iegrābies ar savu 2.5?funkyasshit rakstīja:Kur ir antifrīza noplūde. Ir aizdomas uz stiprinājumu pie pečkas caurulēm, kas ir iekšā silē, bet man nepatīk arī baltie dūmi, kas ir visu laiku. Taču nevar saprast, tas ir tosols vai nav.māriņš rakstīja:Ko tieši tu gribi pārbaudīt?funkyasshit rakstīja:Kāds nezin, kur nopirkt adapteri ko skrūvēt uz raģika, lai iepūstu iekšā gaisu? Bija doma uztaisīt no OEM korķa, bet tur tā tizli to ventili ievilkt. Mož ir kāds vienkāršs korķis, kas der uz raģika?
Varbūt kādam ir kāds super kits jau nopirkts un varētu pārbaudīt dzeses sistēmu?
Vai dzese tur spiedienu vai korķa vārsti strādā?
Nu tur pa vidu tas puļķis ir, nav kā citiem, piemēram, Opelim. Tā korķa forma pateicīga, lai izurbtu caurumu pa kuru ievilkt ventīli.
Nu tosols pazūd, bet minimāli. Iepriekšējā reizē, kad rāvu kolektoru nost ievēroju, ka tosols ir silē un nedaudz mitrs ap tām caurulēm, bet nekas nopietns. Rīt jāpārčeko viss.
Nē, iegrābiens nav, vienkārši jātiek ar visu galā.
Vēl jau ir aizdomas uz to, ka dūmo, jo kaut kas ar aizdedzi nav (deto devēji uzlikti atpakaļ bez plastmasa korpusa vispār). Jauni pasūtīti, stāv bardočokā, bet gaidu pārējos sīkumus, lai visu ar vienu samainītu.
Nu tosols pazūd, bet minimāli. Iepriekšējā reizē, kad rāvu kolektoru nost ievēroju, ka tosols ir silē un nedaudz mitrs ap tām caurulēm, bet nekas nopietns. Rīt jāpārčeko viss.
Nē, iegrābiens nav, vienkārši jātiek ar visu galā.
Vēl jau ir aizdomas uz to, ka dūmo, jo kaut kas ar aizdedzi nav (deto devēji uzlikti atpakaļ bez plastmasa korpusa vispār). Jauni pasūtīti, stāv bardočokā, bet gaidu pārējos sīkumus, lai visu ar vienu samainītu.
Cik voltīga diode? Parasta, jeb speciāla priekš 12V?Nixon rakstīja:Kā tas ir, ka viens gals pie plusa un otrs spidometrā?australia rakstīja:Voltmetru slēdz tik klāt pie aizdedzes plusa. Tam verķim jau laikam tikai divi vadi vien ir - pats pabarojas un parāda spriegumu.Nixon rakstīja:Jap, sportiniekam. Instrumentu panelis ir.
Es ari domaju slegties pie lādēšanas lampiņas, bet ej nu izzīlē, kurš pins speedo štekerī tas ir.
Un kā ar voltmetru... to jau var slēgt pie patstāvīgās strāvas, kad aizdedze ieslēgta, ja?
Lādēšanas lampiņai viens gals ir pie aizdedzes plusa, otrs ir instrumentu paneļa štekerī X17 (zilais vads)
P.S.
Es priekš šīm abām izklaidēm iemestu vienu mazu (5A) drošinātāju max tuvu plusam no aizdedzes. Jo aizdedzes plusam ja ir drošinātājs, tad diezgan jaudīgs.Man elektrība nav stiprā puse, bet diodei, kuru gribu caur to lādēšanas lampiņu iedegt, ir taču tikai masa un strāva.
Skaļi nebļaujat!![]()
Nu tad jau elementāri - diodes plusu pie aizdedzes plusa. Diodes mīnusu pie zilā vadiņa, kas ieiet štekerī X17.Nixon rakstīja:12v
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Man liekas, ka pastāv iespēja, ka diode līdz galam nenodzisīs. Es kaut ko tādu atceros, kad stūķēju diodes iekš sava instrumentu paneļa. Ja tā būs, tad domāsim tālāk
Super! Paldies! 
Man nebūs plika tā diode, bet gan engine start pogā. Tagad tik jāsagaida no Ebaya
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Man nebūs plika tā diode, bet gan engine start pogā. Tagad tik jāsagaida no Ebaya
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 824
- 825
- 826
- 827
- 828
- …
- 1297
- chevron_right


