dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- …
- 350
- chevron_right
viens spriegotajs bloka sanaa, skatoties no auto prieksas kreisajaa pusee motora prieksaa. otrs zem vaka pasaa motora augsaa.
nev vaku nost un parejo redzesi pats. par kjedes saienojumiem- visam kjedem kadam jebkad esmu darbojies visadas nozares ir bijusi savienojumi, bet nebutu parsteigts ja motora kjedei nebutu(netik tagat iep skatities kjedi). tikuntaa, tas lietas butibu nemainis, nonemot vaku redzesi pats visu
nev vaku nost un parejo redzesi pats. par kjedes saienojumiem- visam kjedem kadam jebkad esmu darbojies visadas nozares ir bijusi savienojumi, bet nebutu parsteigts ja motora kjedei nebutu(netik tagat iep skatities kjedi). tikuntaa, tas lietas butibu nemainis, nonemot vaku redzesi pats visu
...
Tu ķedi nevari apgriezt jo tev kloķene noķilējusi. Tur ir tikai 2 spriegotāji,kā jau armando teicadjjys rakstīja:Kadam nav kada shema ka jaucas m50b20 motors??? jatiek pie kedes spriegotajiem, problema ka kedi nevar pagriezt ir vinjai ta saucamais jaucamais savienojums???
Vai tas ir normāli ka m43b18 dzinējam pie maksimālās slodzes t.i pedālis grīdā, vairs neņem vērā lambda zondes mērījumus? Vienkārši norubī un viss Cik patestēju tad tas bija neatkarīgi no apgriezieniem, tiklīdz iedod grīdā - zondi ignorē, nedaudz atlaid pedāli un atkal viss normāli
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
cali palidziet saliku motoru ilgi jaskilj tad pielec bisku paruuc un noslapst un atkal nevar pielaist izskrruvejot sveces secinu ka ir parlejies. pie ka kerrties mosk uz diagnostiku jadzen kads erors kompii???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Negribu sadirsties, bet liekas, ka tas ir normāli. Jāsagaida kāds zinošāks.rvars rakstīja:Vai tas ir normāli ka m43b18 dzinējam pie maksimālās slodzes t.i pedālis grīdā, vairs neņem vērā lambda zondes mērījumus? Vienkārši norubī un viss Cik patestēju tad tas bija neatkarīgi no apgriezieniem, tiklīdz iedod grīdā - zondi ignorē, nedaudz atlaid pedāli un atkal viss normāli
tieši tā, pie pie pilnīgi atvērtas droseles zondes rādījumi netiek ņemti vērā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
loti aktuaalidjjys rakstīja:cali palidziet saliku motoru ilgi jaskilj tad pielec bisku paruuc un noslapst un atkal nevar pielaist izskrruvejot sveces secinu ka ir parlejies. pie ka kerrties mosk uz diagnostiku jadzen kads erors kompii???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Kāds varētu būt iemesls ieviest tādu fīču dzinēja vadībā? Vecajam Accordam 2.0 vispār pēc 4k rpm neatkarīgi no droseles stāvokļa rubī nosthe9600 rakstīja:tieši tā, pie pie pilnīgi atvērtas droseles zondes rādījumi netiek ņemti vērā.
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Sveiki puikas! Tātad ir nepieciešama jūsu palīdzība manas problēmas risināšanā.
Dzinējs - m44b19
PROBLĒMAS apraksts:
* Stāvot - apgriezieni uzlec līdz 1,5 k un uzreiz pēctam nomierinās.
** Gaitā - apgriezini neizkustās, bet ir tāda sajūta, ka ļoti ātri gāze tiktu atlaista un pēctam iespiesta uz ļoti īsu mirkli (Braucot lēnām auto nokratās tā, ka man liekās, ka kāds pa muguru būtu uzšāvis ar airu).
*** UN reizēm uzsilis auto uzreiz "nepielec" un kad pielec ir benzīna smaka (pārsūknē). Arī apgriezieni kādu mirkli pēc šādas piedarbināšana tukšgaitā stāv uz 1,5 k.
Tika nomainīta eļļa un sveces. Sveču maiņa neko neuzlaboja. MAF ir tīrīts 2x.
Vai kādam ir kas sakāms par šo problēmu?
HELP ANYONE
Paldies jums jau iepriekš!
Dzinējs - m44b19
PROBLĒMAS apraksts:
* Stāvot - apgriezieni uzlec līdz 1,5 k un uzreiz pēctam nomierinās.
** Gaitā - apgriezini neizkustās, bet ir tāda sajūta, ka ļoti ātri gāze tiktu atlaista un pēctam iespiesta uz ļoti īsu mirkli (Braucot lēnām auto nokratās tā, ka man liekās, ka kāds pa muguru būtu uzšāvis ar airu).
*** UN reizēm uzsilis auto uzreiz "nepielec" un kad pielec ir benzīna smaka (pārsūknē). Arī apgriezieni kādu mirkli pēc šādas piedarbināšana tukšgaitā stāv uz 1,5 k.
Tika nomainīta eļļa un sveces. Sveču maiņa neko neuzlaboja. MAF ir tīrīts 2x.
Vai kādam ir kas sakāms par šo problēmu?
HELP ANYONE
Paldies jums jau iepriekš!
Taa nu es dabuju motoru 2.5 ar visu karbu kas man tur bija vajadzigs hadenai ? Un man tak deres mans redektors ar kardanu no 1.8is tam 2.5 ?
Kārbas gala krustiņu būs jāpārskrūvē no vecās kārbas, lai atstātu esošo kardānu. Tad arī kardānu, regulācijas vietā ir jāuztaisa nedaudz īsāku, jo motors aizies dziļāk iekšā.kristapsk94 rakstīja:Taa nu es dabuju motoru 2.5 ar visu karbu kas man tur bija vajadzigs hadenai ? Un man tak deres mans redektors ar kardanu no 1.8is tam 2.5 ?
Priekšējais stabilizātora stienis vajadzīgs no 6cilindru motora. nu un skaties, ko taisies vēl ar izplūdi darīt. Attiecīgi cik garu esi dabūjis līdz motroram. Zonde līdzi nāca? Visa pravodka ar kompi? EVS?
3 mēnešos ar mazo reduktoru man aizgāja pusas, viens reduktors, kurš paķēra līdz kārbu. Iesaku, pamazām meklēt arī lielās pusasis un reduktoru. Bet, ja interesē derēšanas ziņā, tad arī pabrauksi ar esošo. Tikai jautājums cik ilgi.
Kaa tas ir jaustaisa isaks Ar fleksi japanem kur noast ? Nu tad buss jausprasa vinam to stieni ,nu izpludi vins man dod ar zondi taja vieta kur izputejs aiziet no divam trubam uz vienu tik talu man buss, jaa visa provotka ari naca lidzi tam motoram nav ews tas ir bez vanos 91 gada , nu ar laiku es saliksu to ko vajag tur es tik tagat gribu saprat siki kas trukst :)
Kādu fleksi?
Tur pirmajai daļai ir regulācijas skrūve/uzgriezvnis. Atskrūvēsi to vaļā un tad varēsi bīdīt garāku vai īsāku kardānu.
Tev vajag atrast vēl priekšējo stabilizātorstiemi no 6 cilindru motora. Dear arī no 2.0.
Un, ja gribi likt kŗbu, kas nāca orģināli uz tā motora, tad būs no esošās jāpārskrūvē kārbas gala krustiņš, pie kā skrūvē kardānu. Viss.
Tur pirmajai daļai ir regulācijas skrūve/uzgriezvnis. Atskrūvēsi to vaļā un tad varēsi bīdīt garāku vai īsāku kardānu.
Tev vajag atrast vēl priekšējo stabilizātorstiemi no 6 cilindru motora. Dear arī no 2.0.
Un, ja gribi likt kŗbu, kas nāca orģināli uz tā motora, tad būs no esošās jāpārskrūvē kārbas gala krustiņš, pie kā skrūvē kardānu. Viss.
ka noteikt vai udenssuknis neiet uz beigu galu,ir padilis?
Nu tad es tagat sapratu kas un kaa ir jadara :d jaa to stabilizatoru stieni nemsu no taa pasa auto, jaa to man teica par karbu kad no manas buss janem , paldies nu tad es driz saksu jaukt ara :d
zeltinsh rakstīja:Kādu fleksi?
Tur pirmajai daļai ir regulācijas skrūve/uzgriezvnis. Atskrūvēsi to vaļā un tad varēsi bīdīt garāku vai īsāku kardānu.
Tev vajag atrast vēl priekšējo stabilizātorstiemi no 6 cilindru motora. Dear arī no 2.0.
Un, ja gribi likt kŗbu, kas nāca orģināli uz tā motora, tad būs no esošās jāpārskrūvē kārbas gala krustiņš, pie kā skrūvē kardānu. Viss.
actaa veco is karbu, un miers. kardans reduktors pusasis lai paliek vecas, lidz nokausanas bridim. nebus nekas jamaina karbai, nekas jagarina, jaisina utt. nepiemirsti ka vajadzes ari spidometru no 6cil.
ps is karba nearko neackiras no 325i karbas, ne krustinji ne flanchi.
ps is karba nearko neackiras no 325i karbas, ne krustinji ne flanchi.
...
Kārba neatšķiras, bet gala krustiņš gan atšķiras. Atstājot is kārbu kardāns arī ir jāīsina, bet izvairīsies tik no krustiņa pārskrūvēšanas. Tavā vietā arī atstātu is kārbu, jo to būs vieglāk izdarīt, nekā pārskrūvēt to krustiņu. Bet patiesībā, ja ņem motoru ar nenoskrūvētu kārbu necelt iekšā uzreiz. Noņem kārbu un nomaini kloķenes aizmugurējo blīvslēgu. Maksā kapeikas, bet, kad motors būs iekšā, tad, lai nomainītu viņu dabūsi celt nost kārbu!Armando rakstīja:actaa veco is karbu, un miers. kardans reduktors pusasis lai paliek vecas, lidz nokausanas bridim. nebus nekas jamaina karbai, nekas jagarina, jaisina utt. nepiemirsti ka vajadzes ari spidometru no 6cil.
ps is karba nearko neackiras no 325i karbas, ne krustinji ne flanchi.
Jā par spidometru piemirsu! Savādāk būs, tā, kā te vienam, kurš domāja, ka vadus ne tā kaut kur salicis un motors griežas līdz 10k apgriezieniem!
Nu tad jau redzes vai karba buss skruveta noas no taa motora vai nee , zini man isa ari ir tada problema kad pa to vietu elaa pil ara :d vell jau buss jaskatas kur ir kada ellas sucite , par spidometru es zinu kad vajag no 6 cilindru motora
kad liku savam 325i karbu no is, visi krustinji bija vienadi. ackiribas nebija, ja neskaita loti minimalas garuma izmainjas, atskruvet kardanam lielo uzgriezni nekadu problemu nesagadaazeltinsh rakstīja:Kārba neatšķiras, bet gala krustiņš gan atšķiras. Atstājot is kārbu kardāns arī ir jāīsina, bet izvairīsies tik no krustiņa pārskrūvēšanas. Tavā vietā arī atstātu is kārbu, jo to būs vieglāk izdarīt, nekā pārskrūvēt to krustiņu. Bet patiesībā, ja ņem motoru ar nenoskrūvētu kārbu necelt iekšā uzreiz. Noņem kārbu un nomaini kloķenes aizmugurējo blīvslēgu. Maksā kapeikas, bet, kad motors būs iekšā, tad, lai nomainītu viņu dabūsi celt nost kārbu!Armando rakstīja:actaa veco is karbu, un miers. kardans reduktors pusasis lai paliek vecas, lidz nokausanas bridim. nebus nekas jamaina karbai, nekas jagarina, jaisina utt. nepiemirsti ka vajadzes ari spidometru no 6cil.
ps is karba nearko neackiras no 325i karbas, ne krustinji ne flanchi.
Jā par spidometru piemirsu! Savādāk būs, tā, kā te vienam, kurš domāja, ka vadus ne tā kaut kur salicis un motors griežas līdz 10k apgriezieniem!
...
Kukijs rakstīja:Emik rakstīja:iesaju pieverst uzmanibu gaisa meritajam,ka ari nomainit saspraigaju6as trubinas.nomme rakstīja:Kas varētu būt vainojams pie liela patēriņa?
uz 100km/14l-pilsētā
Ārpus pilsētas nezinu cik.
1.8is e36,m42b18 dzinējs.
Zonde tika nomainīta,jo vecā bija beigta.Šij zondei mērot ar testeri pie vidēji uzsiluša dzinēja rādīja 0,43V
Pielaišanu problēmas nav,aukstam arī viss ok,bet kad ir uzsilis un stāvot apgriezieni nedaudz staigā.Nost neslāpst.
Tukšgaitas regulators ir Tveida,BOSH,ar 2kājiņām,mērot omus uz šīm kājiņām rāda 8,4omus.
Pamēģināju pielaist ar atvienotu regulatoru,bet izmaiņas itin nekādas.
Ir iesprāgusi trubiņa,un savilkta ar savilcēju,skatī foto>>>>
http://i145.photobucket.com/albums/r235 ... 1421-1.jpg
Lielā gofra tika nomainīta,jo tā bija sasprāgusi.
Tātad kur meklēt iemeslu lielajam patēriņam? Jo skatos ka citiem 1.8is esot ap 10l pilsēta,pat mazāk....
Gaisa masas mērītājam hanā ir, vari mēģināt iekšā kontaktus notīrīt ar spirtu var gadīties kad aizies.
Un kā jau minēts izzondē visas trubiņas, vai nav cauras utt
Tika nomainīts gaisa masas mērītājs,vecais bija kaut kāds apjāts,pat skrūves visas aprautas.caurā truba izrādījās sasprāgusi abos galos.Bet patēriņš vēljoprojām astronomisks,15l/100km pilsētā,ar sildīšanu. Zonde,gaisa filtrs,gofra,GMM,caurā truba nomainīti.kas vēl tur var būt?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- …
- 350
- chevron_right