dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 350
- chevron_right
nopirku bmw 320i 1994 gada....
kad pirku bija iesildita...aizdzinu majas...no rita parsteidza,kad starteju,ka nelec
ta kadas 3x kad pieleca,pec skanas taka negribigi uzsit!
kad sak lekt liekas,ka stradas kadi 2cilindri,bet tiklidz pielec MOMENTA viss ok,visi cilindri aiziet,vien nosmird
pec benzina...viskautko jau esmu mainijis-stures reiku u.t.t.-vnk apzinoties,ka man vina ar kkadu
3x lec necentos kerties klat,bet nu tagad jau tas sak kaitinat
tadel prasu pec padoma,kas varetu but? (man ir 1 reiz bmw),cits saka,ka spoles vainigas,cits pavisam ko citu....tadel ludzu jusu palidzibu un ieteikumus
kad pirku bija iesildita...aizdzinu majas...no rita parsteidza,kad starteju,ka nelec
ta kadas 3x kad pieleca,pec skanas taka negribigi uzsit!
kad sak lekt liekas,ka stradas kadi 2cilindri,bet tiklidz pielec MOMENTA viss ok,visi cilindri aiziet,vien nosmird
pec benzina...viskautko jau esmu mainijis-stures reiku u.t.t.-vnk apzinoties,ka man vina ar kkadu
3x lec necentos kerties klat,bet nu tagad jau tas sak kaitinat
tadel prasu pec padoma,kas varetu but? (man ir 1 reiz bmw),cits saka,ka spoles vainigas,cits pavisam ko citu....tadel ludzu jusu palidzibu un ieteikumus
aizved pie kompja pieliec lai nav jazile kas naw riktigi
gribetu uzzinat kas varetu but par defektu ja motoru iegriez lidz 4000apgr/min atlaiz pedali nenoslapst bet kad iegries lidz 7000 apgr/min atlaizot pedali pie 600 apgr/min motors censas nenoslapt bet tomer noslapst.
kas varetu but par defektu ?? :?
kas varetu but par defektu ?? :?
Sveiki, vai varat ieteikt kādu servisu, vai mestaru, man vajag uztaisīt diagnostiku dzinējam? Latbemu nepiedavat, tur mani izģērbs pliku
Brauc pie lietotāja activity Strādā turpat, kur siikais.
Ja gribi kādu, kas tiešām saprot, ko dara un dara to par draudzīgu ciparu:semirs rakstīja:Sveiki, vai varat ieteikt kādu servisu, vai mestaru, man vajag uztaisīt diagnostiku dzinējam? Latbemu nepiedavat, tur mani izģērbs pliku
Driver no BMWPower.lv
26868686 - Pēteris.
Zvani darbadienās pēc 12:00
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
putans rakstīja:gribetu uzzinat kas varetu but par defektu ja motoru iegriez lidz 4000apgr/min atlaiz pedali nenoslapst bet kad iegries lidz 7000 apgr/min atlaizot pedali pie 600 apgr/min motors censas nenoslapt bet tomer noslapst.
kas varetu but par defektu ?? :?
domaaju ka tai briidii nepareizi padod gaisa un bendziina maisiijumu, taakaa domaaju ka diagnostika tev paliidzees..putans rakstīja:gribetu uzzinat kas varetu but par defektu ja motoru iegriez lidz 4000apgr/min atlaiz pedali nenoslapst bet kad iegries lidz 7000 apgr/min atlaizot pedali pie 600 apgr/min motors censas nenoslapt bet tomer noslapst.
kas varetu but par defektu ?? :?
Man ar tā ir,kā nostrādā apgriezienu ierobežotājs,tā noslāpst.Biju divās dažādās vietās uz diagnostiku,neko nepateica.Esmu jau samierinājies ar šo problēmu.putans rakstīja:putans rakstīja:gribetu uzzinat kas varetu but par defektu ja motoru iegriez lidz 4000apgr/min atlaiz pedali nenoslapst bet kad iegries lidz 7000 apgr/min atlaizot pedali pie 600 apgr/min motors censas nenoslapt bet tomer noslapst.
kas varetu but par defektu ?? :?
itka lambda un gaisa masas meritajs strada pieljauju ka varbut suuknis pieklibo.
Labak aizbrauc uz diagnostiku, pielaut jau var daudz ko..
kaut vai pie drivera, pern biju-15ls izmaksaja tas prieks, bet vainu atrada
vai ari apraksti sikak savu problemu.
kaut vai pie drivera, pern biju-15ls izmaksaja tas prieks, bet vainu atrada
vai ari apraksti sikak savu problemu.
lieta sekojosa iegadajos 318is nāk ziema būs sals, un mani baida tas kāds šķidrums iekšā dzesējamā sistēmā, ka tik nav ūdens ielaists kā rīkoties, laist laukā mainīt pret citu, vai meiģināt noteikt kkāda veidā, ja mainīšu šķidrumu buc neliels cakars ar atgaisošanu cik te palasijos forumā, nu un ja tomēr jāmaina, ko labak liet iekšā tosolu, vai antifrīzu, zaļo vai zilo?
pec butibas dzeseshanas shkidrums jamaina reizi divos gados, bet kursh pie mums ta dara
tev laikam ir jabut antifrizam, bet ipashu atshkiribu nejutu(ir bijis gan tosols, gan antifrizs), pievers uzmanibu temperaturai kad pirksi, -36 vai -40 un bus labi. Atgaisot nemaz nav tads chakars
tev laikam ir jabut antifrizam, bet ipashu atshkiribu nejutu(ir bijis gan tosols, gan antifrizs), pievers uzmanibu temperaturai kad pirksi, -36 vai -40 un bus labi. Atgaisot nemaz nav tads chakars
kad nolej shkjidrumu neaizmirsti izskruvet ari blokaa skruvi pie izpl kolektora lai max iztecinatu veco araa .
(tapat vien saku jo cik esmu dzirdejis daudzi nezin vai aizmirst vinju izskruvet )
(tapat vien saku jo cik esmu dzirdejis daudzi nezin vai aizmirst vinju izskruvet )
ka jau ieprieks rakstiju atlaizot pedali pie 7000 apgr/min motors ciinoties noslapst. vel dazreiz kad agresivak kko uzsaku startet, uzspolet utt. liekot 2 roba motors sagurst nedaudz. vairak nekadus defektus neesmu izjutis, dzirdejis no motora puses. braucot, darbinot motors strada ka pulkstenis.Vitalx325 rakstīja:Labak aizbrauc uz diagnostiku, pielaut jau var daudz ko..
kaut vai pie drivera, pern biju-15ls izmaksaja tas prieks, bet vainu atrada
vai ari apraksti sikak savu problemu.
aizbrauc uz servisu un uzprasi, lai izmēra sasalšanas temperatūru, tas tev maksās kādu latu un pie reizes vari izmērīt bremžu šķidrumā ūdens daudzumu.semirs rakstīja:lieta sekojosa iegadajos 318is nāk ziema būs sals, un mani baida tas kāds šķidrums iekšā dzesējamā sistēmā, ka tik nav ūdens ielaists kā rīkoties, laist laukā mainīt pret citu, vai meiģināt noteikt kkāda veidā, ja mainīšu šķidrumu buc neliels cakars ar atgaisošanu cik te palasijos forumā, nu un ja tomēr jāmaina, ko labak liet iekšā tosolu, vai antifrīzu, zaļo vai zilo?
sakumam vari izmerit spiedienu degvielas sistema, ka uzvedas iegriezhot lidz 7000 un uzreiz atlaizhot pedali, ja tev 2,0 ir jabut ne mazak par 3 bariem, pie reizes apskaties cik suknis sapumpe 30 sec laika, jabut vismaz 1 litram, tad uzraksti kas un kaa.putans rakstīja:ka jau ieprieks rakstiju atlaizot pedali pie 7000 apgr/min motors ciinoties noslapst. vel dazreiz kad agresivak kko uzsaku startet, uzspolet utt. liekot 2 roba motors sagurst nedaudz. vairak nekadus defektus neesmu izjutis, dzirdejis no motora puses. braucot, darbinot motors strada ka pulkstenis.Vitalx325 rakstīja:Labak aizbrauc uz diagnostiku, pielaut jau var daudz ko..
kaut vai pie drivera, pern biju-15ls izmaksaja tas prieks, bet vainu atrada
vai ari apraksti sikak savu problemu.
Tatada situacija- motors auksts lec, kaa vajag.
Pabraukajot kadu laiku, motors, kaa parasti uzsilst lidz darba tempraturai un pec tam, kad motors ir silts to ir grutaak pielaist, nevienmer sanak to izdariit ar pirmo reizi, ilgaa ir japagriez-nav, un tad ar otro, tresho reizi izmocas un saak rukt...
Kas varetu buut par vainu :?
320, m50b20, sedans, 91g.
Pabraukajot kadu laiku, motors, kaa parasti uzsilst lidz darba tempraturai un pec tam, kad motors ir silts to ir grutaak pielaist, nevienmer sanak to izdariit ar pirmo reizi, ilgaa ir japagriez-nav, un tad ar otro, tresho reizi izmocas un saak rukt...
Kas varetu buut par vainu :?
320, m50b20, sedans, 91g.
tur kadas 1000 vainas var but ,tapec kad motors uzilis lidz darba temp iebrauc diagnostika
par sho man vienreiz kautko staastiija uldis. vairaak gan neko neuzrakstīja.
" kā viens no iemesliem sliktai lekšanai karstam pēc 10 min ir tas. ka iespējams kāda no sprauslām netur spiedienu, rezultātā maisījums kļūst par treknu un vajadzīgs laiks lai liekā degviela un tās tvaiki tiktu sadedzināti...."
" kā viens no iemesliem sliktai lekšanai karstam pēc 10 min ir tas. ka iespējams kāda no sprauslām netur spiedienu, rezultātā maisījums kļūst par treknu un vajadzīgs laiks lai liekā degviela un tās tvaiki tiktu sadedzināti...."
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 350
- chevron_right