M52 B25

Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

18 Jan 2014, 22:51

ekonomiskāks dzinējs :hahaha:
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36

18 Jan 2014, 23:30

cik liels jaudas zudums būs ? būs kā 2,0 vai kautkas starp 2.0 un 2,5
Profila bilde
aivis328
Ziņojumi: 1651
Pievienojies: 28 Jūl 2013, 18:45
Braucu ar: F32 425d
Reputācija: 3
 

19 Jan 2014, 10:59

karoc kas varetu but ka m52b25 motors strada labi klusi nekas neraustas vai ka citadi bet kad kartigi uzsilst tad kar strada brivgaita iedegas sarkana elljas lampinja kad nedaudz piedod gaazi ta pazud?
kad auksts tad nav taa
ir verts mainit ellju? vakar tik nopirku to masinu tadelj nezinu kas un kaa ar vinju ir bijis
Instagram INDIGAIS
marcis2712
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 15 Jan 2014, 19:14

19 Jan 2014, 11:02

nomaini eļas sukni!
Profila bilde
Riccijs
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 21 Nov 2011, 14:49
Braucu ar: Rigas Satiksmi

19 Jan 2014, 11:07

Pirmais paskaties eļļas līmeni vai nav pa maz ! Ja ir viss normās tad jā maini eļļas sūkni nespēj dzīt pa sistēmu. Nenomainīsi pastāv iespēja noklopēt dzinēju !
Attēls
Kas mīlēts, Tas ar rokām vīlēts !
Profila bilde
aivis328
Ziņojumi: 1651
Pievienojies: 28 Jūl 2013, 18:45
Braucu ar: F32 425d
Reputācija: 3
 

19 Jan 2014, 11:13

elljas limenis pat bija nedaudz virs max
konkreti netikas to sukni mainit :doh:
es to masinu panjemu kaa donoru jo diezgan labi aprikota nenjemu vinju prieks brauksanas
Instagram INDIGAIS
Profila bilde
Riccijs
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 21 Nov 2011, 14:49
Braucu ar: Rigas Satiksmi

19 Jan 2014, 11:15

Ceru, kad zini, kad dzinējam ir jābūt noslāpētam, kad velc šķupu ārā un krietnu laiku ir jābūt noslāpētam, lai visa eļļa būtu karterī. Ja ir bijusi pielaista vai ejošam dzinējam mērīsi nebūs korekts mērījums !
Attēls
Kas mīlēts, Tas ar rokām vīlēts !
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

19 Jan 2014, 11:17

nu 2.0 ir mzāki vārsti, laikam arī mazāki kanāli un mazāka degkamera.
rezultātā būs motors ar mazāku gaisa caurplūsmu un nedaudz lielāku kompresijas pakāpi.
vajadzētu būt tā ka pie mazajiem apgriezieniem (līdz ~ 2.5k) motoram būs nedaudz vairāk griezes un būs nedaduz ekonomiskāks ikdienas braukšanai.
Taču augstajiem rpm vajadzētu būt dirsā tāpāt ka m52 ar stock kolektoru - rpm klāt nāk, bet paātrinājumu īsti nejūt.
Profila bilde
aivis328
Ziņojumi: 1651
Pievienojies: 28 Jūl 2013, 18:45
Braucu ar: F32 425d
Reputācija: 3
 

19 Jan 2014, 12:22

Riccijs rakstīja:Ceru, kad zini, kad dzinējam ir jābūt noslāpētam, kad velc šķupu ārā un krietnu laiku ir jābūt noslāpētam, lai visa eļļa būtu karterī. Ja ir bijusi pielaista vai ejošam dzinējam mērīsi nebūs korekts mērījums !
nu tik daudz jau es zinu :hahaha:
Instagram INDIGAIS
Profila bilde
intis
Ziņojumi: 477
Pievienojies: 13 Mar 2011, 20:28
Braucu ar: M3 US;325TDS
Atrašanās vieta: MurMastiene

14 Apr 2014, 19:44

Gailums rakstīja:
he9600 rakstīja:
Gailums rakstīja:Vispār jau US S52B32 ir var teikt orģināli pārborēts M50 bloks uz 86.. un M54B30 kloķene ir vienāda ar S52B32.
iekš e30 foruma Raitx uzbūvētais motors griežas vnk :o
raita eksemplārs tiešām griežas labi, gan valters, gan raitis pacentušies. Baumo, ka būs vēl labākas sadalenes, līdz ar to būs vēl nenoķeramāks. Būs laikam jātaisa baigā ķīmija, lai nākošgad vismaz kaut cik turētu līdzi un nebūtu kauns sakot, ka apakšā 3l :lol:

kas ar m`kas dzinēju jums notiek? kad beidzot tas US siemens lidos misenē?
Mkas dzinējs stāv vēl iekš Vaz, bet Vazam jau iepirkts ir cits dzinējs swapam. par to vadības maiņu jāprasa Intim, vēl jau takš viņa Amerikānis tapšanas stadijā tikai.. Bet jā, varētu uzlikt regulējamo vadību tam S52, jo pat turbochip negribēja čipot, vai kas tur bij, neatceros.
gribētu jau uzlikt citu vadību, bet ir pārāk daudz vietas, kur nauda birst ārā no kabatas :lol: kamēr nesāks atteikties tās 4 zondes vai citi sūdi, vel paliks tā pati, bet ja sāk gļučīt, tad jāmaina, jo neviens nemāk nosķenēt manu s52, nav programmu vairumā kompju.

Kāda būtu vēlamā kompresijas pakāpe priekš m50b30? un arī ja ir ātrs matemātiķis, varētu uzmest cik jābūt virzulim virs bloka augšējā maiņas punktā ar b30 gājienu, 1,75blīvi un m52 galvu :lol:
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

14 Apr 2014, 20:44

ex janeka b30 bija 11, bet foršais m50nv gaisa mērītājs un temperatūra slodzē darīja savu - visos virzuļos plaisas :lol: tagad motors uz galda. šādu pakāpi uz bez vanosa ar stock vadību (lasīt bez detonācijas kontroles) neieteiktu.
raitim, ja nemaldos, bija rēķināts uz 10.5
Rekur labs kalkulators, degkameras tilpums m52 33.5 (vismaz man sanāca šāds, maybe galva jau paslīpēta, citi kaut kur sakaš pat 35ml)
http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
intis
Ziņojumi: 477
Pievienojies: 13 Mar 2011, 20:28
Braucu ar: M3 US;325TDS
Atrašanās vieta: MurMastiene

15 Apr 2014, 11:58

bračkas kādreiz vnk saliktajā b30 iekš m50 ir tā pati sāpe, starpsienas izplūdes pusē plaisās

ar regulējamo vadību var taisīt ar 11?
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

15 Apr 2014, 12:17

droši
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
intis
Ziņojumi: 477
Pievienojies: 13 Mar 2011, 20:28
Braucu ar: M3 US;325TDS
Atrašanās vieta: MurMastiene

15 Apr 2014, 12:23

cik vīri taisa apmēram pakāpi ar regulējamajiem kompjiem?
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

15 Apr 2014, 19:21

ņemot vērā mūsu e98 atšķirīgo kvalitāti es vairāk par 11.0 netaisītu, labāk, lai ir ar rezervi nevis mūžīga cīņa ar detonāciju.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Guntars
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Mai 2014, 20:08
Braucu ar: BMW 323 Coupe
Atrašanās vieta: Norway

28 Mai 2014, 14:57

Sveicinaati!
Runaajot par M54 B30 dzineeja klokeni,virzuliem un klaniem,kur to visu vsreetu dabuut,kur mekleet?
Kadam ir varjanti?
Manam BMW motoram prasaas kapitaalais,un protams gribeetos ar uzlabojumiem+ tam arii gavas remonts(izsliipeet kanaalus un ta taalaak),pie kaa griestie sinii jautaajumaa?
Profila bilde
kristapsk94
Ziņojumi: 390
Pievienojies: 16 Okt 2012, 11:55
Braucu ar: 328. IK4
Atrašanās vieta: marupes
Reputācija: 1
 

28 Mai 2014, 16:12

Sveiki ari veletos uzinat par sadu projektu prieks 2.8 lai saliktu ieksas no 3.0 sikak kas tiesi ir vajadzigs untt butu labi jaa kads veretu sikak pm uzrakstit
Guntars rakstīja:Sveicinaati!
Runaajot par M54 B30 dzineeja klokeni,virzuliem un klaniem,kur to visu vsreetu dabuut,kur mekleet?
Kadam ir varjanti?
Manam BMW motoram prasaas kapitaalais,un protams gribeetos ar uzlabojumiem+ tam arii gavas remonts(izsliipeet kanaalus un ta taalaak),pie kaa griestie sinii jautaajumaa?

Sent from my iPhone using Kristapsk94
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

28 Mai 2014, 21:28

b30 kloķvārpsta, klaņi, virzuļi.
ja donora vajadzībām tiks ņemts viss dzinējs, tad noderēs arī ieplūdes sadales vārpsta.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Guntars
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Mai 2014, 20:08
Braucu ar: BMW 323 Coupe
Atrašanās vieta: Norway

09 Jūn 2014, 01:47

Kaadam ir kontakti ar Valteru no Liivaaniem,ir projekts padomaa?!
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

09 Jūn 2014, 09:16

PM!
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.