Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 19
- chevron_right
Nu vot ta vajag meklet broblemu. Es jau daudz ko izdariju, kolektors tiriju, gofrus un cauruli visi apskatiju. Vajag skatit visus datcikus, vairak es neziku ko var but.
Parasti tukšgaitas regulātoru vnk izskaloju ar dīzeli, kad sanāk pajaukties vnmēr pie viena to daru, nav arī tā ka baigi nokvēpējis man vins ir bijis kādreiz, bet spīdīgāks paliek..
e36
tas pusaplis( nezinu kā pareizi definēt ) tas, kurš iekšā tajā tukšgaitas regulātorā, drīkst griezties ? viņam ir jāgriežas bez strāvas /? un vai var tīrīt ar bremžu tīrītāju ?
viņam ir jāgriežas, no viņa atvēruma stāvokļa mainās pretestība un līdz ar to arī spriegums, ko ecu apstrādāsigais rakstīja:tas pusaplis( nezinu kā pareizi definēt ) tas, kurš iekšā tajā tukšgaitas regulātorā, drīkst griezties ? viņam ir jāgriežas bez strāvas /? un vai var tīrīt ar bremžu tīrītāju ?
kāda pretestība, nebija tā, ka viņu pašu groza ecu?
es jau nezinu, kaut ko pa ausu galam laikam nepareizu būšu dzirdējis brīvdienās jāiztīra. maybe kāds zin vēl kādas slimās vietas(tieši kur piesūc gaisu) m50b25, kapēc aukstam nenormāli apgriezieni peld, siltam arī dažreiz lēkā, bet kad sagāzē tad vairs nelēkā !
ieplūdes gofra,
O-riņķis vietā, kur truba no tukšgaitas regulatora iespraužas ieplūdes kolektorā,
abas trubas tukšgaitas regulatoram,
kartera ventilācijas abas trubas,
O-riņķis vietā, kur kartera ventilācijas trubas iespraužas vārstu vākā,
trubiņa no kolektora apakšas uz degvielas spiediena regulatoru.
eļļas pieliešanas korķa blīve
o riņķis uz eļļas ščupa
vārstu vāka blīve
ieplūdes kolektora blīves pie galvas
droseles blīve
defektains ieplūdes kolektors.
tās nu laikam būtu visas vietas, kur tas lūznītis var piesūkt gaisu, veiksmi pārbaudē
ieteiktu nahrenizēt oem kartera ventilācijas sistēmu un uzstādīt oil catch tank.
O-riņķis vietā, kur truba no tukšgaitas regulatora iespraužas ieplūdes kolektorā,
abas trubas tukšgaitas regulatoram,
kartera ventilācijas abas trubas,
O-riņķis vietā, kur kartera ventilācijas trubas iespraužas vārstu vākā,
trubiņa no kolektora apakšas uz degvielas spiediena regulatoru.
eļļas pieliešanas korķa blīve
o riņķis uz eļļas ščupa
vārstu vāka blīve
ieplūdes kolektora blīves pie galvas
droseles blīve
defektains ieplūdes kolektors.
tās nu laikam būtu visas vietas, kur tas lūznītis var piesūkt gaisu, veiksmi pārbaudē
ieteiktu nahrenizēt oem kartera ventilācijas sistēmu un uzstādīt oil catch tank.
vadās ar pwm. senāk biju speciālu shēmiņu sametis, lai var uz galda paskatīties, vai jams visā diapazonā virinās.seeingman rakstīja:kāda pretestība, nebija tā, ka viņu pašu groza ecu?
mana kļūda
seeingman rakstīja:ieplūdes gofra,
O-riņķis vietā, kur truba no tukšgaitas regulatora iespraužas ieplūdes kolektorā,
abas trubas tukšgaitas regulatoram,
kartera ventilācijas abas trubas,
O-riņķis vietā, kur kartera ventilācijas trubas iespraužas vārstu vākā,
trubiņa no kolektora apakšas uz degvielas spiediena regulatoru.
eļļas pieliešanas korķa blīve
o riņķis uz eļļas ščupa
vārstu vāka blīve
ieplūdes kolektora blīves pie galvas
droseles blīve
defektains ieplūdes kolektors.
tās nu laikam būtu visas vietas, kur tas lūznītis var piesūkt gaisu, veiksmi pārbaudē
ieteiktu nahrenizēt oem kartera ventilācijas sistēmu un uzstādīt oil catch tank.
ieplūdes gofra jauna
trubas no tukšgaitas regulatora ir jaunas un hermetizētas, pat žņaugus saliku
kartera vent. trubas ok.
tur kur spraužas vārstu vākā, manliekas bija tādas sakaltušas, jo diezgan brīvi var izņemt to plurķi
spiediena reg. ir degvielas reikas galā ?
viss pārējais ir ok, nesen mainīju galvas un vārstu vāka blīvi.
paldies par ieteikumiem, brīvdienās skatīšos kas un kā
jā, spiediena regulators ir reikas galā motora aizmugurē.
a kā ar trubu no tukšgaitas regulatora uz iepl. kolektoru?
paņem tās kartera ventilācijas trubas mazo noglušī un caur lielo pasūc gaisu(no ieplūdes puses sūc, ta lai otrs gals trubai ieiet vārstu vākā), un zināsi blīvē vai nē.
ja jau mainīji galvas blīvi, tad liekot kolektoru atpakaļ pārliecinājies ka visas 6 blīves stabuļu galos ir vietā?
a kā ar trubu no tukšgaitas regulatora uz iepl. kolektoru?
paņem tās kartera ventilācijas trubas mazo noglušī un caur lielo pasūc gaisu(no ieplūdes puses sūc, ta lai otrs gals trubai ieiet vārstu vākā), un zināsi blīvē vai nē.
ja jau mainīji galvas blīvi, tad liekot kolektoru atpakaļ pārliecinājies ka visas 6 blīves stabuļu galos ir vietā?
Sveiki!
Ir 1.8is (gāze/benzīns) ar problēmu,gan aukstam gan siltam peld apgriezieni.Pāris reizes ir gadījies ka vnk. noslāpst,un 1reizi ilgi jāzāģē bija lai pielaistu.
Trubas un gofras nomainītas pirms pāris mēnešiem un pārbaudītas vēlreiz,kad sākās problēma,uzlikta jauna bosch zonde pirms pāris mēnešiem. Tika uzlikts cits tukšgaitas regulators,bet tad atlaižot gāzi uzreiz noslāpa,tāpēc izmazgāju veco un uzliku atpakaļ,bet vienalga peld,pārslēdzot uz gāzi tieši tas pats.
Ir 1.8is (gāze/benzīns) ar problēmu,gan aukstam gan siltam peld apgriezieni.Pāris reizes ir gadījies ka vnk. noslāpst,un 1reizi ilgi jāzāģē bija lai pielaistu.
Trubas un gofras nomainītas pirms pāris mēnešiem un pārbaudītas vēlreiz,kad sākās problēma,uzlikta jauna bosch zonde pirms pāris mēnešiem. Tika uzlikts cits tukšgaitas regulators,bet tad atlaižot gāzi uzreiz noslāpa,tāpēc izmazgāju veco un uzliku atpakaļ,bet vienalga peld,pārslēdzot uz gāzi tieši tas pats.
vēlreiz skati tukšgaitas regulatoru... bet var būt sadalenes/kloķenes devējs, bet reāli diagnostika pateiks kas pa vainu (vismaz kļūdu nolasīšana), ja ne reāla diagnostika..
Ka uz benizinu ari tads pats ir ? Ja ne , tad laikam gaze iekarte ir janoregule! Service tas man 4 gadai atpakl izmaksaji 6ls.
nomme rakstīja:Sveiki!
Ir 1.8is (gāze/benzīns) ar problēmu,gan aukstam gan siltam peld apgriezieni.Pāris reizes ir gadījies ka vnk. noslāpst,un 1reizi ilgi jāzāģē bija lai pielaistu.
Trubas un gofras nomainītas pirms pāris mēnešiem un pārbaudītas vēlreiz,kad sākās problēma,uzlikta jauna bosch zonde pirms pāris mēnešiem. Tika uzlikts cits tukšgaitas regulators,bet tad atlaižot gāzi uzreiz noslāpa,tāpēc izmazgāju veco un uzliku atpakaļ,bet vienalga peld,pārslēdzot uz gāzi tieši tas pats.
apgriezieni staigā gan braucot uz gāzi gan uz benzīnu,gāzes iekārta noregulēta
Iztiru tuksgaitas , ja tas nepalidzes tad varbut ka CCV truba ir parbaudit.
Vell jo projām ļoti aktuāli!
Man tāds jautajums varbūt kādam ir gadijis ko tādu piedzīvot jau
Man peld apgriezien, bet ļoti minimāli itka GMM ok un brīvgaitas regulētājs vell uz jautājuma zīmes, bet ir divaina skaņa motora telpā tā kā kkur laiž garām gaisu un braucot jauda jūtami zūd apgriezieni arī lēnak krīt nost braucot...
Man tāds jautajums varbūt kādam ir gadijis ko tādu piedzīvot jau
Man peld apgriezien, bet ļoti minimāli itka GMM ok un brīvgaitas regulētājs vell uz jautājuma zīmes, bet ir divaina skaņa motora telpā tā kā kkur laiž garām gaisu un braucot jauda jūtami zūd apgriezieni arī lēnak krīt nost braucot...
Sorry, bet laikam loģiskā domāšana nav tava stiprā puse, dzen vien to auto uz servisu.
Ja vēljoprojām nepieleca, tad pačukstēšu - pats jau esi apzinājis problēmas cēloni.
Ja vēljoprojām nepieleca, tad pačukstēšu - pats jau esi apzinājis problēmas cēloni.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Brīvgaitas regulētājs, es nesu auto experts tādēļ šaubijos vai deļ tā ari zūd jauda, ta itka viņš sarijās gaisu...!
Novērs gaisa piesūkšanu!
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 19
- chevron_right