Amish'a 330 affectus
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 19
- chevron_right
Mašīna joprojām pie elektriķa, kurš joprojām neko daudz nav izdarījis, jo daudz darba/neesot laika/citas atrunas. Šobrīd esmu dilemmas priekšā - vai maksāt bargu naudu un izprogrammēt EWS un ASC(varbūt kāds zin vēl kādu cilvēku, kurš var izprogrammēt EWS 3.3 no MS43?), lai nav lieku vadu/iekārtu. +man jāsagādā daži sīkumi priekš elektriķa, lai viņš varētu kautko darīt tālāk.
Vakar aizvedu un ieliku mašīnā e46 el. krēslus pie elektriķa, pieslēgs tos arī. Par multi stūri - Dogma iespējams tomēr dabūs, lai no stūres var CD43 kontrolēt, vismaz patreiz viņš domā, ka zin kur problēma.
Vakar aizvedu un ieliku mašīnā e46 el. krēslus pie elektriķa, pieslēgs tos arī. Par multi stūri - Dogma iespējams tomēr dabūs, lai no stūres var CD43 kontrolēt, vismaz patreiz viņš domā, ka zin kur problēma.
Cik ir slēgtas, nekad nav bijis problēmas ja k-bus pieslēgts -visam jāiet...Amish rakstīja:
Par multi stūri - Dogma iespējams tomēr dabūs, lai no stūres var CD43 kontrolēt, vismaz patreiz viņš domā, ka zin kur problēma.
p.s. par kruīzu gan, visticamāk, vari aizmirst.
kas ir, Drivers netiek galā?Amish rakstīja:Mašīna joprojām pie elektriķa, kurš joprojām neko daudz nav izdarījis, jo daudz darba/neesot laika/citas atrunas. Šobrīd esmu dilemmas priekšā - vai maksāt bargu naudu un izprogrammēt EWS un ASC(varbūt kāds zin vēl kādu cilvēku, kurš var izprogrammēt EWS 3.3 no MS43?), lai nav lieku vadu/iekārtu. +man jāsagādā daži sīkumi priekš elektriķa, lai viņš varētu kautko darīt tālāk.
Vakar aizvedu un ieliku mašīnā e46 el. krēslus pie elektriķa, pieslēgs tos arī. Par multi stūri - Dogma iespējams tomēr dabūs, lai no stūres var CD43 kontrolēt, vismaz patreiz viņš domā, ka zin kur problēma.
p.s.
Bauskā viens ir un varu uzprasīt kolēģim, kur dzina savējos bembjus tepat centrā, arī kaut kāds bmw elektro guru
Uzraksti man PM, tev nevar.Rons rakstīja: Cik ir slēgtas, nekad nav bijis problēmas ja k-bus pieslēgts -visam jāiet...
Tas beidzot ir noticis !!!!! Viņa rūc, brauc utt
Sīkais ieswapoja visu tehniko daļu, tad aizvedu pie elektriķa ar kuru sadarbība nesanāca - termiņi kavēti u.c. šaizes. Pastnieks galīgi nav pieejams laika dēļ. Dabuju citu elektriķi, kas pa nedēļu visu paveica. Šodien biju pakaļ savākt. Ko es varu pateikt - verās lopā, nebiju pat gaidījis. Laikam E46 ir daudz smagāks par E36, jo bijuši man ir 2 gab. un TĀ negāja neviens no viņiem. Ar gāzes pedāli jābūt uzmanīgam, jo pēcpusa var aiziet pastaigāties, ko ātri šodien sapratu
Ceļ jebkurā ātrumā un pie jebkuriem apgriezieniem, super dinamika. Pat braucot 6 robā uz 120 cēliens ir momentāls. Reduktors 3.15, 110km/h 2100rpm 6 robā, ideāli, tieši tā kā gribēju. Vilku atpakaļ uz Liepāju no visas sirds, devu ručkā - izbraucu ar aptuveni 20 litriem 258km - manuprāt ļoti labs rezultāts.
ASC/DSC bloka man nav, cik saprotu paņēma kustības signālu no paneļa. Savukārt viens cits elektriķis teica, ka tā nedrīkst darīt, vienā brīdī kompis var apjukt un būs max 5500 rpm.
Gaisa filtra kaste neļāva aiztaisīt kapotu, nācās noliekt kronšteinu no vecās kastes, lai M54 kaste nosēstos zemāk.
Tagad par problēmām - diemžēl kārbai ir problēmas - reizēm nedaudz gaudo 6 robs, kad brauc ātrāk pa 120. Kā arī neintrālajā grab kautkas, kā izspiedējgultnis - bet tas nav viņš, jo tas ir jauns. Sīkais teica - tipiska ZF kārbu problēma. Remontēt kādu maksājot kosmosu, tapēc esot izdevīgāk meklēt citu - bet cita var būt tāda pati vai pēc mēneša aiziet pa pieskari. Painteresēšos par izmaksām, ja būs pa dārgu, tad 5 robu kārba +kautkāds 2.65 reduktors - būs tas pats rezultāts. Sākšu ar eļļas maiņu, varbūt tas ko līdzēs.
Otrkārt(arī sāpīgi) - sajūgs dīvains - asi cērt un grib spolēt, grūti uzsākt lēzeni. Ja laiž vaļā lēnāk, tad vairāki sitieni ir. Izrādās demferis kaput :( Jāmeklē jauns spararats, 500 eiro vai cits lietots - bet lietots atkal var būt tāds pats. Patreiz nezinu ko darīšu, jādomā par variantiem. Vienu ideju pameta - uzlikt vienmasas no M52 kopā ar sajūgu - bet nezinu kādi blakusefekti/kā izmainīsies braukšana - varbūt kāds var pakomentēt?
Temperatūras devējs uzlec uz vidu uzreiz pēc pielaišanas. Elektriķis nav ielicis pretestību, Sīkais arī ar tādu problēmu braukā, jau gadu. Kāds varbūt zin kādu pretestību tur vajag? Nezinu kapēc netika ielikts E36 devējs, lai nav vajadzīga pretestība.
Termomufta jāmaina, met diezgan - brīvkustība paliela. Bet tā ir no mana vecā dzinēja. Kā arī viena ūdens truba no mana vecā dzinēja nedaudz uzpūtusies vienā galā, pušu diegi, jānomaina.
Pagaidām braukāju ar EWS ieliktu blakus kompim, bet rīt sūtu kompi uz emulatora ielodēšanu, lai nav vispār no EWS nekas.
Tie, kuri vēl domā par M54B30 - nedomājiet, swapojiet, nenožēlosiet, rezultāts ir afigennai
Sīkais ieswapoja visu tehniko daļu, tad aizvedu pie elektriķa ar kuru sadarbība nesanāca - termiņi kavēti u.c. šaizes. Pastnieks galīgi nav pieejams laika dēļ. Dabuju citu elektriķi, kas pa nedēļu visu paveica. Šodien biju pakaļ savākt. Ko es varu pateikt - verās lopā, nebiju pat gaidījis. Laikam E46 ir daudz smagāks par E36, jo bijuši man ir 2 gab. un TĀ negāja neviens no viņiem. Ar gāzes pedāli jābūt uzmanīgam, jo pēcpusa var aiziet pastaigāties, ko ātri šodien sapratu
Ceļ jebkurā ātrumā un pie jebkuriem apgriezieniem, super dinamika. Pat braucot 6 robā uz 120 cēliens ir momentāls. Reduktors 3.15, 110km/h 2100rpm 6 robā, ideāli, tieši tā kā gribēju. Vilku atpakaļ uz Liepāju no visas sirds, devu ručkā - izbraucu ar aptuveni 20 litriem 258km - manuprāt ļoti labs rezultāts.
ASC/DSC bloka man nav, cik saprotu paņēma kustības signālu no paneļa. Savukārt viens cits elektriķis teica, ka tā nedrīkst darīt, vienā brīdī kompis var apjukt un būs max 5500 rpm.
Gaisa filtra kaste neļāva aiztaisīt kapotu, nācās noliekt kronšteinu no vecās kastes, lai M54 kaste nosēstos zemāk.
Tagad par problēmām - diemžēl kārbai ir problēmas - reizēm nedaudz gaudo 6 robs, kad brauc ātrāk pa 120. Kā arī neintrālajā grab kautkas, kā izspiedējgultnis - bet tas nav viņš, jo tas ir jauns. Sīkais teica - tipiska ZF kārbu problēma. Remontēt kādu maksājot kosmosu, tapēc esot izdevīgāk meklēt citu - bet cita var būt tāda pati vai pēc mēneša aiziet pa pieskari. Painteresēšos par izmaksām, ja būs pa dārgu, tad 5 robu kārba +kautkāds 2.65 reduktors - būs tas pats rezultāts. Sākšu ar eļļas maiņu, varbūt tas ko līdzēs.
Otrkārt(arī sāpīgi) - sajūgs dīvains - asi cērt un grib spolēt, grūti uzsākt lēzeni. Ja laiž vaļā lēnāk, tad vairāki sitieni ir. Izrādās demferis kaput :( Jāmeklē jauns spararats, 500 eiro vai cits lietots - bet lietots atkal var būt tāds pats. Patreiz nezinu ko darīšu, jādomā par variantiem. Vienu ideju pameta - uzlikt vienmasas no M52 kopā ar sajūgu - bet nezinu kādi blakusefekti/kā izmainīsies braukšana - varbūt kāds var pakomentēt?
Temperatūras devējs uzlec uz vidu uzreiz pēc pielaišanas. Elektriķis nav ielicis pretestību, Sīkais arī ar tādu problēmu braukā, jau gadu. Kāds varbūt zin kādu pretestību tur vajag? Nezinu kapēc netika ielikts E36 devējs, lai nav vajadzīga pretestība.
Termomufta jāmaina, met diezgan - brīvkustība paliela. Bet tā ir no mana vecā dzinēja. Kā arī viena ūdens truba no mana vecā dzinēja nedaudz uzpūtusies vienā galā, pušu diegi, jānomaina.
Pagaidām braukāju ar EWS ieliktu blakus kompim, bet rīt sūtu kompi uz emulatora ielodēšanu, lai nav vispār no EWS nekas.
Tie, kuri vēl domā par M54B30 - nedomājiet, swapojiet, nenožēlosiet, rezultāts ir afigennai
Pēdējais labojis Amish - 07 Mai 2014, 23:07, kopā labots 7 reizes.
Iemet bildi ar motortelpu.
Jāizmazgā no sākuma, putekļu kārta. Ja sanāks, rīt.
No e36 paneļa? kā?Amish rakstīja:ASC/DSC bloka man nav, cik saprotu paņēma kustības signālu no paneļa.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Tie, kuri vēl domā par M54B30 - nedomājiet, swapojiet, nenožēlosiet, rezultāts ir afigennai [/quote]
Joprojām domāju par šādu swapu,bet tu tagad mani sakārdināji vēl vairāk,nekā tikai par domu kā tādu.. bet jau par kko vairāk..
Joprojām domāju par šādu swapu,bet tu tagad mani sakārdināji vēl vairāk,nekā tikai par domu kā tādu.. bet jau par kko vairāk..
Instagram - Sandis_e36
skatoties beigu izmaksas un vēl topošās, tad tomēr palieku pie mēģināšanas iekraut 4.0 vai 4.4 .
Motors un kārba izmaksās +/- vienādi, bet cenu kāpums uz V8 būs sakarā ar dzinēja kronšteiniem, CSDD izmaksām un pats galvenais - karteri.
No spidometra laikam. Precīzi nezinu no kurienes tieši, bet no paneļa.Jānis.P rakstīja:No e36 paneļa? kā?Amish rakstīja:ASC/DSC bloka man nav, cik saprotu paņēma kustības signālu no paneļa.
es zinu visas izmaksas līdz pat csdd reģistrācija ir uz rokas
Sīkais darbu paveicis labi, neko sliktu nevaru teikt. Problēmas ir ar elektriķiem - klauni, aizņemti vai brīvie nav labi speciālisti.yanks rakstīja:Bet vispār visi tie meistari kaut kādi plānā galdiņa urbēji izklausās. nekas taču līdz galam īstenībā nedarbojas
Viennozīmīgi top3 interesantākais topiks iekš visa e36.lv
vai tad zhurku ar v8 tagad var pieregistret?runa nav par alpinu bet par home made swapu.
Var. Ir dzinēja kronšteini, ko CSDD pieņem. Vairāki v8 jau vizinās apkārt, legalizēti. Kantoris, kur man lika elektrību, 2 jau uztaisījis.
un pa cik ja nav noslepums?(kronshteini)
paga,tagad legali var ieks LV ar V8 parvietoties ieks e36 ? kas ar bremzem jabut ja ir ieksa v8 ?
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 19
- chevron_right