Skrūvēšana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 15
- chevron_right

Paldies ato chakarejos tur ka mulkis un nekas nesanak
tagad cerams sanaks 


Sveiki vai ir kāds no liepājas kas varētu palīdzēt 1.8 bembim nomainīt sajūga disku? 


Nu tā lielie skrūvētāji. Kāds ir saskāries ar M20 vs m50 zobvainagu parlikšanu? Māris man te stātiji tak tak ar āmurīti un vis notiek,bet nu dzive nav tik rožaina,kā izklausās
ir tā ka m50 zobvainags ir par kadu 1mm mazāks nekā m20,un viņu fiziski nevar virsū uzdaudzīt
ir domā uztaisīt fāzīti tam m20 45grādos,lai vieglāk varētu uzsists viņu virsū.
es kadas 2h mocijos un beigās tipo uzliku visu kā bija pagaidām. Tapēc pagaidam varbūt varat izpalīdzet ar zobvainaga maiņu,vai izstāstīt kas un ka ir ar tiem m20 bendikiem/starteriem.


es kadas 2h mocijos un beigās tipo uzliku visu kā bija pagaidām. Tapēc pagaidam varbūt varat izpalīdzet ar zobvainaga maiņu,vai izstāstīt kas un ka ir ar tiem m20 bendikiem/starteriem.
Pēdējais labojis Kobreti - 31 Okt 2012, 10:32, kopā labots 1 reizi.

Jautājums viedajiem par reliņiem uz jumta Touringam". (nav bijuši no rūpnīcas)
Kā tur ir, var uzlikt bez liela čakara? Stiprinājuma vietas ir jumtā, ja nav no rūpnīcas reliņi bijuši?
Jāizborē tikai caurumi?

Kā tur ir, var uzlikt bez liela čakara? Stiprinājuma vietas ir jumtā, ja nav no rūpnīcas reliņi bijuši?
Jāizborē tikai caurumi?


pajautā lietotājam korsa viņš savam ir taisījis.

no jumta iekšpiuses jābut atzīmētam vietām kur urbt, gluži kā liekot āķi piekabes visur ir jau iezīmets kur urbt!vacsons rakstīja:Jautājums viedajiem par reliņiem uz jumta Touringam". (nav bijuši no rūpnīcas)
Kā tur ir, var uzlikt bez liela čakara? Stiprinājuma vietas ir jumtā, ja nav no rūpnīcas reliņi bijuši?
Jāizborē tikai caurumi?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.

"jābūt" laikam īsti nederēs, bet paldies par ieteikumu.
Negribās noraut jumta apšuvumu un aplauzties.

Negribās noraut jumta apšuvumu un aplauzties.

Griestu apšivku nevajag raut nost-nekam tur klāt netiek no apakšas. Jāsazīmē atmetkas un jāurbj uzreiz cauri jumtam.
100%, ka ir jau iestrādātas skrūvju vietas jumtā.
Ja kas interesē par reliņu uzinstalēšanu-droši var jautāt PM
100%, ka ir jau iestrādātas skrūvju vietas jumtā.
Ja kas interesē par reliņu uzinstalēšanu-droši var jautāt PM


Paldies, izlasīju ieteikumus arī Tava auto galerijā.
Jāurbj ar 4mm, tad 12mm, tad 14mm rīvurbis.
Jāurbj ar 4mm, tad 12mm, tad 14mm rīvurbis.


Nav obligāti rīvurbis. Man vnk urbmašīnā nelīda 14mm urbis
Sākumā ar mazāku un tad ar lielo. Var jau uzreiz ar 14mm, ja redzi, ka mazais urbums ir precīzi ieurbts.
Es ieurbu ar 12 un tad pieslīpēju caurumu pareizajā virzienā, lai būtu precīzi.

Sākumā ar mazāku un tad ar lielo. Var jau uzreiz ar 14mm, ja redzi, ka mazais urbums ir precīzi ieurbts.
Es ieurbu ar 12 un tad pieslīpēju caurumu pareizajā virzienā, lai būtu precīzi.

Reliņi uzlikti
Paldies visiem par ieteikumiem. Kronšteinu vietas jumtā iestrādātas, vajadzēja tikai izurbt caurumus no augšpuses. Griestu apšuvums nav jāņem nost, paldies Korsa'm.
No pieredzes:
vajag donoru blakus, lai varētu samērīt precīzi vietas jumtā urbšanai, jāsavāc visas skrūvītes, blīvītes utt. no donora;
precizitāte vajadzīga līdz milimetram;
jumta galos caurumu diametrs 18mm, vidū 15mm;
man sanāca urbt ar 6mm urbi, tad ar 12mm, tad ar 6mm urbi pieslīpēt līdz vajadzīgajam diametram.

Paldies visiem par ieteikumiem. Kronšteinu vietas jumtā iestrādātas, vajadzēja tikai izurbt caurumus no augšpuses. Griestu apšuvums nav jāņem nost, paldies Korsa'm.
No pieredzes:
vajag donoru blakus, lai varētu samērīt precīzi vietas jumtā urbšanai, jāsavāc visas skrūvītes, blīvītes utt. no donora;
precizitāte vajadzīga līdz milimetram;
jumta galos caurumu diametrs 18mm, vidū 15mm;
man sanāca urbt ar 6mm urbi, tad ar 12mm, tad ar 6mm urbi pieslīpēt līdz vajadzīgajam diametram.


Ja nu kādam interesē tad lietotājs Kristiano no powera ņēmas ar virpošanas lietām.Kobreti rakstīja:Nu tā lielie skrūvētāji. Kāds ir saskāries ar M20 vs m50 zobvainagu parlikšanu? Māris man te stātiji tak tak ar āmurīti un vis notiek,bet nu dzive nav tik rožaina,kā izklausāsir tā ka m50 zobvainags ir par kadu 1mm mazāks nekā m20,un viņu fiziski nevar virsū uzdaudzīt
ir domā uztaisīt fāzīti tam m20 45grādos,lai vieglāk varētu uzsists viņu virsū.
es kadas 2h mocijos un beigās tipo uzliku visu kā bija pagaidām. Tapēc pagaidam varbūt varat izpalīdzet ar zobvainaga maiņu,vai izstāstīt kas un ka ir ar tiem m20 bendikiem/starteriem.


Redz kā :) Labi, ka sanāk uzzināt!
Jāieraksta arī šeit, otrajā topikā neviens neatbildēja, sedans, neatmetamie aizm. sēdekļi - kāds ir pārtaisījis par atmetamajiem? Kā ar to apakšējā "kronšteina" metināšanu un visu pārējo?
Pirms pērku salonu, gribētu izdomāt, ko labāk pirkt.
Pirms pērku salonu, gribētu izdomāt, ko labāk pirkt.

Izdarāms jau ir viss, bet sīkāk nezinu, cik vienkārši. Vislabāk jau būtu salīdzināt abas bundžas.

psiharno partaisija, pajautaa vinam. augsaa jau bija stiprinajumu vietas, atlika tikai pieskruvet kronsteinus, apaksaa gan bija jametinaJonjis rakstīja:Jāieraksta arī šeit, otrajā topikā neviens neatbildēja, sedans, neatmetamie aizm. sēdekļi - kāds ir pārtaisījis par atmetamajiem? Kā ar to apakšējā "kronšteina" metināšanu un visu pārējo?
Pirms pērku salonu, gribētu izdomāt, ko labāk pirkt.
...
Apsvaicājos - viņš bija veicis pretējo.
Varbūt kāds grib uzņemties šo darbiņu un ir donors? Metinu pats es sūdīgi, salons ar būtu jāsameklē.
Varbūt kāds grib uzņemties šo darbiņu un ir donors? Metinu pats es sūdīgi, salons ar būtu jāsameklē.


Lai pareizi nobloķētu spararatu, vajag spec. tūli. Var, protams, ar citiem paņēminiem, kā, piem., 8. izmēra urbi bāzt iekšā, bet tas nav tik precīzi.
Otrs variants, kā atskrūvēt dempferi - ar startera palīdzību, bet tur var būt arī slikts iznākums
P.S. To tūli, ar ko nobloķēt spararatu, var pie manis arī iepirkt.
Otrs variants, kā atskrūvēt dempferi - ar startera palīdzību, bet tur var būt arī slikts iznākums

P.S. To tūli, ar ko nobloķēt spararatu, var pie manis arī iepirkt.

Var meģināt pirmais atšaut ar pneimopistoli, ja tada nav pieejama tad pie spararata ir speciāla vieta kur nobloķē dzineju. Ja runa iet par 2.5tds tad caurums atrodas zem startera. Tapu var pats uztaisīt no skrūves, vai izvirpot ja nemaldos tad blokā bija 10mm caurums un spararata 8mm. Protams vel var mēģināt nospiest bremzi un ielikt 4 parnesumā un tad mēģinat atskrūvēt.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 15
- chevron_right