psih-arno Black E36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 16
- chevron_right
kaut kāds dìvains klusums šajā topikā
Diemžēl. Brīžiem šķiet, ka šis ir never ending story
Varbūt kaut kad uzrakstīšu ievadu bet kamēr viss nav tā kā vajag nav vēlme te atzīmēties - gaidu kārtējās OEM daļas.
Varbūt kaut kad uzrakstīšu ievadu bet kamēr viss nav tā kā vajag nav vēlme te atzīmēties - gaidu kārtējās OEM daļas.
Veiksmi darbos
Jā, tev jau nu tiešām viss nav vēl kā vajag joks....
Prieks par centiibu:))
Prieks par centiibu:))
Es to biju vairāk konkrēti par dzinēju domājis. Tad kad viss būs kā vajag, tad arī būs vēlme ielikt aprakstu par padarīto.
vai beigas nesanakca atrak,letak,ertak panemt kadu angli M3 ?
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
nu skatos pec Foto riktiga smukulita tev.kautkad man ar tada bus!
parvertiwu no savas mazulites tada smukaja mazulite
parvertiwu no savas mazulites tada smukaja mazulite
viewtopic.php?f=18&t=2190
tas jau tika izdariitsKLAVINS rakstīja:vai beigas nesanakca atrak,letak,ertak panemt kadu angli M3 ?
Nesākat taisīt Ugunsgrēku
Jau sākotnēji tika iegādāts M3 donors ''it kā'' pilnā komplektācijā, tā ka no vēl viena jēga nebūtu
Šobrīd, kā jau zināms, dzinējs ir iekšā un strādā, bet diemžēl ir nelielas problēmas ar darbību tukšgaitā, kas jāatrisina. Auto taisu priekš sevis, tāpēc nesteidzos un pie izdevības nomainu arī dažādas blakus lietas, ja redzu, ka tas būtu vēlams.
Jau sākotnēji tika iegādāts M3 donors ''it kā'' pilnā komplektācijā, tā ka no vēl viena jēga nebūtu
Šobrīd, kā jau zināms, dzinējs ir iekšā un strādā, bet diemžēl ir nelielas problēmas ar darbību tukšgaitā, kas jāatrisina. Auto taisu priekš sevis, tāpēc nesteidzos un pie izdevības nomainu arī dažādas blakus lietas, ja redzu, ka tas būtu vēlams.
1.sērija
Sen senos laikos izdomāju, ka tas, kas šim projektam pietrūkst ir vairāk jaudas.
Vēlējos jaudīgu dzinēju, kas būtu vienkārši uzstādāms, no atbilstoša laika un maksimāli maz, kas konstrukcijā būtu jāpārtaisa. Tā teikt ieturēts OEM stilā.
Izvēle krita uz E36 m3 un praktiski uzreiz bija skaidrs, ka no e36 m3 piedāvājuma gribu 3.2 (S50B32) nevis 3.0 - ja jau liek, tad liek.
Tāpat sapratu, ka nav vērts pirkt pliku dzinēju, ja gribu no parasta E36 uztaisīt m3 kopiju. Vēlējos, lai auto gan vadītos, gan stātos, gan paātrinātos, kā tas paredzēts.
Tieši tobrīd powerā parādījās sludinājums ar E36 M3 kabri, ko arī nopirku. Likās, ka pirkt uz vietas būs mazāk riskanti...
Arī šim dzinējam klaņu šāles izrādījās nedaudz padilušas. Apspriežoties tika nolemts, ka varbūt labāk vērts likt nevis OEM, bet ACL Performance šāles, ko izmanto daudz dažādiem autosporta projektiem. Kā izrādījās šim ražotājam ir pat izplatītājs Latvijā - Vāģi racing. Vēl dīvaināk bija tas, ka uz vietas ir komplekts priekš s50b32 dzinēja
Tā nu es tiku pie mazas un vērtīgas paciņas, kas tika uzstādīta.
Noņemot kārbu atklājās, ka esošais sajūga komplekts piedzīvo savus pēdējos mirkļus. Ar nelielu aizkavēšanos tika sagādāts jauns komplekts: Sakarā ar to, ka auto jau iepriekš bija ieguvis M3 bremzes un aizm. plauktus, no zemāk redzamā komplekta vajadzīgs bija tikai pusrāmis un reduktors. Pusrāmis tika nostrūklots un nokrāsots ar pulverkrāsu. Tāpat tika pasūtītas jaunas bukses un reduktoram viena izvirpota
Dzinēja vāks un alumīnija gaisa kaste arī nebija savā labākajā skatā, tāpēc arī tika nosūtīti uz strūklu + pulverkrāsošanu. Kad dzinējs un citas daļas bija +/- saliktas, laiks bija vest pašu pacientu uz operāciju:
Paldies Krišam par transportu!
Turpinājums sekos!
Sen senos laikos izdomāju, ka tas, kas šim projektam pietrūkst ir vairāk jaudas.
Vēlējos jaudīgu dzinēju, kas būtu vienkārši uzstādāms, no atbilstoša laika un maksimāli maz, kas konstrukcijā būtu jāpārtaisa. Tā teikt ieturēts OEM stilā.
Izvēle krita uz E36 m3 un praktiski uzreiz bija skaidrs, ka no e36 m3 piedāvājuma gribu 3.2 (S50B32) nevis 3.0 - ja jau liek, tad liek.
Tāpat sapratu, ka nav vērts pirkt pliku dzinēju, ja gribu no parasta E36 uztaisīt m3 kopiju. Vēlējos, lai auto gan vadītos, gan stātos, gan paātrinātos, kā tas paredzēts.
Tieši tobrīd powerā parādījās sludinājums ar E36 M3 kabri, ko arī nopirku. Likās, ka pirkt uz vietas būs mazāk riskanti...
Arī šim dzinējam klaņu šāles izrādījās nedaudz padilušas. Apspriežoties tika nolemts, ka varbūt labāk vērts likt nevis OEM, bet ACL Performance šāles, ko izmanto daudz dažādiem autosporta projektiem. Kā izrādījās šim ražotājam ir pat izplatītājs Latvijā - Vāģi racing. Vēl dīvaināk bija tas, ka uz vietas ir komplekts priekš s50b32 dzinēja
Tā nu es tiku pie mazas un vērtīgas paciņas, kas tika uzstādīta.
Noņemot kārbu atklājās, ka esošais sajūga komplekts piedzīvo savus pēdējos mirkļus. Ar nelielu aizkavēšanos tika sagādāts jauns komplekts: Sakarā ar to, ka auto jau iepriekš bija ieguvis M3 bremzes un aizm. plauktus, no zemāk redzamā komplekta vajadzīgs bija tikai pusrāmis un reduktors. Pusrāmis tika nostrūklots un nokrāsots ar pulverkrāsu. Tāpat tika pasūtītas jaunas bukses un reduktoram viena izvirpota
Dzinēja vāks un alumīnija gaisa kaste arī nebija savā labākajā skatā, tāpēc arī tika nosūtīti uz strūklu + pulverkrāsošanu. Kad dzinējs un citas daļas bija +/- saliktas, laiks bija vest pašu pacientu uz operāciju:
Paldies Krišam par transportu!
Turpinājums sekos!
Nu tad beidzot
Šitas ir topiks dēļ kā vispār iereģistrējos forumā, jo nevarēju noturēties nepasakot, cik ļoti patīk
yeah, Jap Factory ir pareiza izvēle Ko pats saki par viņu darbu, apmierināts pilnībā?
Šitas ir topiks dēļ kā vispār iereģistrējos forumā, jo nevarēju noturēties nepasakot, cik ļoti patīk
yeah, Jap Factory ir pareiza izvēle Ko pats saki par viņu darbu, apmierināts pilnībā?
Ceru ka būs vel daudz bilžu un teksta
Tehnomāniskās izvirtības... Gaidu turpinājumu
Zaibis! Sen gaidiju kādu updeitu! Auto kā vienmēr izskatās kā bombonga-garšiga un sulīga
P.S. Skatos un domāju kā tu viņu dabuji uz to evakuātoru, man bez spliteriem viņš netiktu virsū, vismaz tā liekas.
P.S. Skatos un domāju kā tu viņu dabuji uz to evakuātoru, man bez spliteriem viņš netiktu virsū, vismaz tā liekas.
auto kaa vienmer- top topzurnalu vaaku vetrs
kapee piekari neatjaunoji? kaa ari kapee neactaji veco m3 piekari, tomer velak butu lielakas iespejas paspeleties ar attiecibam...
katraa zinjaa. beidzot sagaidu seit kadu updeitu un gaidu ari nakamos
kapee piekari neatjaunoji? kaa ari kapee neactaji veco m3 piekari, tomer velak butu lielakas iespejas paspeleties ar attiecibam...
katraa zinjaa. beidzot sagaidu seit kadu updeitu un gaidu ari nakamos
...
Beidzot šis topiks atdzīvojies, obligāti sekošu līdzi
Kad viss tiks sariktēts, tad tālāk jau vairs nebūs kur iet, būs jāver vaļā savs muzejs un jāpērk nākamais projekta auto
Ledus atkal ir sakustējies !
Veco 2.8 liksi kabriķī !?
Veco 2.8 liksi kabriķī !?
nezinu,kas tieshi,bet kkas ar tiem diskiem liekas ka nepiestaav
tas tik manas domas :)
bet kopumaa auto sex
tas tik manas domas :)
bet kopumaa auto sex
ar kompatu pa brugji
Beidzot esmu izlasījis šo leģendāro topicu un varu teikt ka nemaz neesmu vīlies.
Vislielākais prieks par to ka tas viss tiek darīts ar sedanu.
Un otrkārt ar lielu degsmi lasīju visu stāstu un ar nepacietību gaidu turpinājumu motora swapa projektam!
Vislielākais prieks par to ka tas viss tiek darīts ar sedanu.
Un otrkārt ar lielu degsmi lasīju visu stāstu un ar nepacietību gaidu turpinājumu motora swapa projektam!
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 16
- chevron_right