Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 120
- chevron_right
Sorry, mana vaina, hvz pa ko aizdomājos
Amm, nu ja, ticēšu tev, jo pats tiešām nezinu!
Amm, nu ja, ticēšu tev, jo pats tiešām nezinu!
Karoche radaas jautaajums, taaka man ir taa probleema ar tiem logiem un centraalo, tad gribeetos zinaat vai nomainot EWS bloku uz citu, probleema atrisinaatos? Jo man ir/bij imobilaizeris, bet tas tika jau pirms maniim kaut kaa taka apiets un kaut kas tur samugiits. Tad nu meeginot risinot probleemu nahrinizeeju vispaar to imobilaizeru, bet nekas neizmainiijaas, viss palika tieshi taa pat kaa bija. Vienkaarshi gribeejaas zinaat vai uzliekot to EWS no auto kuram standartaa nav bijis imobilaizers, vai tas kaut ko mainiis?
smagi šaubos, jo cik es saprotu no taa, tad ews ir ir tikai imobilaizera nolasiishanai. logus un taaadas lietas kontrolee komforta bloks...
Varbuut ir kaads relejs vai vel kaut, kas ko var apskatiities,jo ir likti triis identiski bloki un probleema paliek.
a kur var izlasiti kas tev ar logiem bija..
pirms taus autins nosvilinaja manu bloku, stradaja gan centrala gan logi, taka nau jau ta ka pilniba nekas nemainaasArchizlv rakstīja:Varbuut ir kaads relejs vai vel kaut, kas ko var apskatiities,jo ir likti triis identiski bloki un probleema paliek.
...
bija ta ka vainu logi virinas uz augsu durvis aiztaisot un centrala nestrada, vai nu otradi, attiecigi nomainot blokus. ar manu bloku strada gan logi gan centrala, bet ne uz ilgu laiku, bloks nodega labi ka man donora bija viens, a to butu ari palicis bez tam komponentemAgris rakstīja:a kur var izlasiti kas tev ar logiem bija..
...
es meeginaatu ar testeri iet pa ķēdi un mekleet iiso.. jo ja reiz briiziem stradaa briiziem atkal otrs stradaa, tad skiet ka vareetu iet uz iiso..
Problēma - sēž mazs "īsais" uz kreisās puses gabarītu ķēdes. Gan novienojot abus (priekšas un aizmugures) gabarītlukturus, gan izņemot slēdzi noplūde paliek apmēram 0.7A. Ja pareizi saprotu - problēmai jābūt vados posmā līdz slēdzim (neesmu elektriķis pēc profesijas). Bet varbūt kādam ir kkāda ideja, ko vēl papētīt, pirms līst vadu žgutos iekšā...
Skaidrībai - signalizācija tā nav.
Skaidrībai - signalizācija tā nav.
tik vien ka izraut drosinaataaju kas atbild par gabariitiem, lai 100% zinaatu ka tur mekleet..taalaak jaapapeeta gabariitu sheema :)
nevaretu but ka tev sigene kura itka atvienota, bet tomer vel cakare smadzeni!Archizlv rakstīja:Varbuut ir kaads relejs vai vel kaut, kas ko var apskatiities,jo ir likti triis identiski bloki un probleema paliek.
...
kurš drošinātājs jeb kur ir releji kas par gabarītiem atbild???zb jau ikpabrīdim nedeg gabarīti vadītāja pusē gan priekšejie gan aizmugurējie,vai kue meklēt vainu?
Tieši ar drošinātāju izraušanu atradu vainīgo ķēdiAgris rakstīja:tik vien ka izraut drosinaataaju kas atbild par gabariitiem, lai 100% zinaatu ka tur mekleet..taalaak jaapapeeta gabariitu sheema :)
Drošinātāji ir atsevišķi labā un kreisā puse. Konkrētus ciparus paskaties drošinātāju kastes shēmā Pats nesen skatījos, bt jau aizmirsu-tihijs- rakstīja:kurš drošinātājs jeb kur ir releji kas par gabarītiem atbild???zb jau ikpabrīdim nedeg gabarīti vadītāja pusē gan priekšejie gan aizmugurējie,vai kue meklēt vainu?
viss tur vesels,a tāda iespēja pastāv a teiksim slikts kontakts priekšējam gabarītam ka automātiski nedeg arī pakaļējais???
Problēma atrisināta - neslēdzās ārā bagāžnieka apgaismojums. Biju palaidis garām to, ka šis apgaismojums ir vienā ķēdē ar kreiso gbarītu.marux rakstīja:Problēma - sēž mazs "īsais" uz kreisās puses gabarītu ķēdes.......
Skaidrībai - signalizācija tā nav.
Pēdējais labojis marux - 28 Okt 2011, 12:27, kopā labots 1 reizi.
esmu ticis pie jaunas ekstras, kura pirms tam nebija
problema tada ka iepreikš braukāju ar ksenoniem tuvajos, uz TA izņēmu ārā, un ieliku parastās spuldzītes, vis bija normāli līdz piektdienai, sākās ar to, ka noslāpēju mašīnu, izslēdzu gaimas, bet priekšā paliek degot tuvie lukturi, velreiz pielaižot, ieslēdzot un izsledzot gaismas viss kā parasti nodzisa, pec pāris dienam ari tādā veidā vairs nevarēja viņas izslegt, atstaju ar domu ka varbut nodzisīs pēc laiciņa paši, tā arī notika, shodien viss beidzās ar to ka neatvienojot aķi tie sūdi deg 24/7
ar tādiem pašiem non-stop degošiem aizbraucu uz TA un inspektoriem pateicu ka pēc minutem 5 paši izslēdzas
problema tada ka iepreikš braukāju ar ksenoniem tuvajos, uz TA izņēmu ārā, un ieliku parastās spuldzītes, vis bija normāli līdz piektdienai, sākās ar to, ka noslāpēju mašīnu, izslēdzu gaimas, bet priekšā paliek degot tuvie lukturi, velreiz pielaižot, ieslēdzot un izsledzot gaismas viss kā parasti nodzisa, pec pāris dienam ari tādā veidā vairs nevarēja viņas izslegt, atstaju ar domu ka varbut nodzisīs pēc laiciņa paši, tā arī notika, shodien viss beidzās ar to ka neatvienojot aķi tie sūdi deg 24/7
ar tādiem pašiem non-stop degošiem aizbraucu uz TA un inspektoriem pateicu ka pēc minutem 5 paši izslēdzas
sitais labs! ja gadijuma prieksejam lampam ir relejs, jastas tas, pats lampu sledzis, nevaretu but ka kads tadu triku speciali taisijis butu
...
pec idejas jau ja tas butu slēdzis, tad ari pakaļā vajadzetu degt gabarītiem un kad izņem atslēgu no aizdedzes tur visam pašam vajadzētu atslēgties
kurš no relejiem tas varētu būt?
tas gljuks tracina āra, jāņem klemmes nost lai lukturus izslēgtu
kurš no relejiem tas varētu būt?
tas gljuks tracina āra, jāņem klemmes nost lai lukturus izslēgtu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 120
- chevron_right