Pirkt/pārdod apspriešanas tēma
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 66
- chevron_right
vēl man ļoti krievi nepatīk....vitjazz rakstīja:Tad nelasi un neposto neko,ja nepatīk...
Man gluži pretēji,tādi.pidari kā TuRons rakstīja:vēl man ļoti krievi nepatīk....vitjazz rakstīja:Tad nelasi un neposto neko,ja nepatīk...
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dmjkg.html :pilna mpaka: :nākotnes klassika:Krabiz rakstīja:Pa lielam 70% ar E36 saistītajām detaļām un pašus E36 ieskaitot, cenas ir cēlušās ļoti pa iepriekšējo gadu. No saviem novērojumiem atrodoties BMW vidē, varu secināt, ka tas ir tāpēc, ka arvien vairāk "studenti" un sīkie kā pirmo auto ņem E36(vai E30/4), bet no automašīnām saprot labi, ja kur eļļa motorā jālej. Sakasa pēdējos eiro + no senčiem aizņemās un nopērk lētākos sūdus ss.lv. Tālāk jau aiziet #drifthard #stance un pārējās muļķības budžeta variantā. Auto sāk lūzt, taisa kā māk vai dzen uz kreisajiem servjiem, taisot visu par pēdējo naudu un pat liekot lietotas atsaites un stab. bukses(visādas briesmas ir redzētas). Galu galā jau pašiem pielec, ka auto pizda(vai normāls auto jau ticis sapists) un tad ss.lv grūž iekšā, lai atsistu pirkšanas izmaksas, lietotās detaļas un samaksāto ceļa nodokli. Atrodas citi āksti, kas par kosmosu nopērk tos hlamus un tā ķēdīte turpinās kopš 2015 gada. Cilvēks parastais ar savu normālo E36 paskatās uz tirgus cenām un pielāgojas, tāpēc nopirkt sakarīgu auto zem 1k vairs nav reāli. Detaļu tirgoņi jau arī nav muļķi, ja citi grabažas mēģina iztirgot 2x par reālo cenu, tad kāpēc par labām detaļām prasīt kapeikas?
P.S. Man nekas nesāp, vienkārši esmu apritē un bieži satieku gan ^tādus auto, gan ^tādus īpašniekus, tāpēc tāds viedoklis.
Pa lielam visa problema ir tajā ka atrodas indivīdi kas tos šrotus nopērk pa kossmosu vel ar domu ka nākotnes klasika
Pēdējais labojis klucifers - 18 Feb 2017, 00:27, kopā labots 1 reizi.
tad ej nahuj no foruma....(moderatori,kur Jus esat?)Rons rakstīja:vēl man ļoti krievi nepatīk....vitjazz rakstīja:Tad nelasi un neposto neko,ja nepatīk...
Ou, Ron, tu neko neteiksi pretī? Šitā tev uzdirsa, es tā to neatstātuvitjazz rakstīja:Man gluži pretēji,tādi.pidari kā TuRons rakstīja:vēl man ļoti krievi nepatīk....vitjazz rakstīja:Tad nelasi un neposto neko,ja nepatīk...
P.S. Arī man krievi nepatīk Bet ne jau visi
Pēdējais labojis Rob - 18 Feb 2017, 01:08, kopā labots 1 reizi.
Naciks, bļeRons rakstīja:vēl man ļoti krievi nepatīk....vitjazz rakstīja:Tad nelasi un neposto neko,ja nepatīk...
Piekrītu. Studenti, bomāri un drifteri nopis normālos eksemplārus, līdz ar ko labu E36 paliek ar vien mazāk un cenas kāpj, tas viss sen jau normāliem cilvēkiem ir skaidrs. Kāpēc 2.8 ir tik reti un dārgi? Jo wannabe drifteri viņus visus ir nokāvuši biķerniekos, 333 vai rullītī, pats pa sevi tas motors nav nekas īpašs un jāmaksā viņam būtu vismaz 2x lētāk. Pa lielam identisku iemeslu dēļ cenas tiek kāpinātas kosmosā visām dārgajām detaļām. Kā jau šodien vienam forumistam rakstīju: tagad E36 ir studentu vai oligarhu auto, un oligarhu tāpēc, ka kapeikjākļi sapis visu E36 tirgu (gan auto, gan rezerves daļu) un normālie cilvēki cieš, līdz ar ko cenas uz visu, kas saistīts ar E36, ir patiešām oligarhu cienīgas :dawdz_nawdas:Krabiz rakstīja:Pa lielam 70% ar E36 saistītajām detaļām un pašus E36 ieskaitot, cenas ir cēlušās ļoti pa iepriekšējo gadu. No saviem novērojumiem atrodoties BMW vidē, varu secināt, ka tas ir tāpēc, ka arvien vairāk "studenti" un sīkie kā pirmo auto ņem E36(vai E30/4), bet no automašīnām saprot labi, ja kur eļļa motorā jālej. Sakasa pēdējos eiro + no senčiem aizņemās un nopērk lētākos sūdus ss.lv. Tālāk jau aiziet #drifthard #stance un pārējās muļķības budžeta variantā. Auto sāk lūzt, taisa kā māk vai dzen uz kreisajiem servjiem, taisot visu par pēdējo naudu un pat liekot lietotas atsaites un stab. bukses(visādas briesmas ir redzētas). Galu galā jau pašiem pielec, ka auto pizda(vai normāls auto jau ticis sapists) un tad ss.lv grūž iekšā, lai atsistu pirkšanas izmaksas, lietotās detaļas un samaksāto ceļa nodokli. Atrodas citi āksti, kas par kosmosu nopērk tos hlamus un tā ķēdīte turpinās kopš 2015 gada. Cilvēks parastais ar savu normālo E36 paskatās uz tirgus cenām un pielāgojas, tāpēc nopirkt sakarīgu auto zem 1k vairs nav reāli. Detaļu tirgoņi jau arī nav muļķi, ja citi grabažas mēģina iztirgot 2x par reālo cenu, tad kāpēc par labām detaļām prasīt kapeikas?
P.S. Man nekas nesāp, vienkārši esmu apritē un bieži satieku gan ^tādus auto, gan ^tādus īpašniekus, tāpēc tāds viedoklis.
Bļaģ, pārlīmēti griesti ar gaišajiem loriņiem viņam skaitās pieminēšanas vērti melnie griesti? Pārdevējs lohsklucifers rakstīja: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dmjkg.html :pilna mpaka: :nākotnes klassika:
Pa lielam visa problema ir tajā ka atrodas indivīdi kas tos šrotus nopērk pa kossmosu vel ar domu ka nākotnes klasika
Pa lielam bomāri arī braukā ar e36. Arī es, it kā varētu vālēt ar e46 vai ko citu, bet negribu pārmaksāt, redzot tās cenas ko izliek kolēģi remontējot e46, es priecājos, ka braucu ar e36, faktiski visas tās pašas ekstras, tikai lētāki remonti un detaļas. Bomarņiku dzīve.. Cenas gan jā, laikam ir kāpušas, nezinu par detaļniekiem, bet ejošās veikalos pa lielam nav mainījušās.Inferno rakstīja:
Piekrītu. Studenti, bomāri un drifteri nopis normālos eksemplārus, līdz ar ko labu E36 paliek ar vien mazāk un cenas kāpj, tas viss sen jau normāliem cilvēkiem ir skaidrs. Kāpēc 2.8 ir tik reti un dārgi? Jo wannabe drifteri viņus visus ir nokāvuši biķerniekos, 333 vai rullītī, pats pa sevi tas motors nav nekas īpašs un jāmaksā viņam būtu vismaz 2x lētāk. Pa lielam identisku iemeslu dēļ cenas tiek kāpinātas kosmosā visām dārgajām detaļām. Kā jau šodien vienam forumistam rakstīju: tagad E36 ir studentu vai oligarhu auto, un oligarhu tāpēc, ka kapeikjākļi sapis visu E36 tirgu (gan auto, gan rezerves daļu) un normālie cilvēki cieš, līdz ar ko cenas uz visu, kas saistīts ar E36, ir patiešām oligarhu cienīgas :dawdz_nawdas:
Nu ir tāds slānis, kas ar E36 braukā nevis tāpēc, ka būtu students vai oligarhs, bet tāpēc, ka uzskata to par labu price/performance, bet tādu uz kopējā fona nav daudz.
Tas, ka ir vēl normāli E36 īpašnieki, vismaz kaut cik uztur kārtību tajā bardakā. Diemžēl starp normāliem topikiem arī šeit parādās useri, kur topika auto tuvākie plāni: lietotas TA koilas, st5, eņģeļi, subis un sametināt reduktoru. Pašiem vēl liekas, ka tas ir ok un tā ir pareizi... Vēl nesen gribēju paņemt E36 kā daily, bet tos sakarīgos eksemplārus jau tālāk laiž perekupi. Ja jau perekupi sāk iepirkt žurkas tālākpārdošanai, tad ir diezgan skaidra situācija. Tādā tempā drīz šis forums pielīdzināsies E30.lv, kur viss pa lielam turās uz 15 cilvēkiem un tad pārējie reizi gadā atjauno topiku vai ieliek kko snapshotos.
Varbūt nav tik melni, bet pozitīvo piemēru ir baigi maz pēdējā laikā.
Varbūt nav tik melni, bet pozitīvo piemēru ir baigi maz pēdējā laikā.
neliec enģeļus
Tāds nu ir tā nelaimīgā E36 liktenis - drifts, koki, stabi, grāvji, korch, hoonigan, ratstyle un citas izvirtības.
Nu jā, pēc pāris gadiem pat laužami E36 būs deficītsValtersZ rakstīja:Ilgi vairs nē.
Pēc pāris gadiem būs situācija kā ar e30.
Tagat jau e46 ir uz katra stūra kā agrāk ar e30 un nu jau kā ar e36.
Tagat jau e46 ir uz katra stūra kā agrāk ar e30 un nu jau kā ar e36.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Ja E36 līdz E30 līmenim vēl ir tālu, tad E46 tādu līmeni nesasniegs nekad, jo tas nav un nekad nebūs kulta auto.ValtersZ rakstīja:Pēc pāris gadiem būs situācija kā ar e30.
Tagat jau e46 ir uz katra stūra kā agrāk ar e30 un nu jau kā ar e36.
Alumīnija hadene vienīgais e46 +
Jā, jo pats kuzavs ir neglīts un smags
Toties nesadalās reizinātājosmpie mazākā trieciena
Un ko tu darīsi, parādīsi karatē spējas internetā?Rons rakstīja:vēl man ļoti krievi nepatīk....vitjazz rakstīja:Tad nelasi un neposto neko,ja nepatīk...
Ja tur ir liela turbīna, tad tie epoksīdi ātri vien pārogłosies
Kupolu var taisīt tikai no kāda metāla
Bet nu ńemot vērā cenu, tad tur neko pārmest nevaru...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 66
- chevron_right