dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- …
- 350
- chevron_right
M50 nāk ar vanosu! Tev ir M50B25 tas ir bez vanosa, man bija M50B25TU tie ir ar vanosu un vienu zondi.e36318 rakstīja:91'
Engine M50
Displacement 2.50
Tas ir potenciometrs kas mera cik daudz atvērta drosele un padod signālu ecu, attiecīgi ecu piekoriģē maisījumu.agaFu rakstīja:piesleedzu auto pie kompja. izmeta kluudu - droseles staavokla deveejs. kaa izpauzas, ka vins gluko? m42 motors.
Piem ja auto brauc ar inerci(bremzē ar motoru) un drosele ir ciet degviela vispār netiek padota.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
Problēma sekojoša
Uz starteri nelec, dzirkstele nav, sūknis neiet - uzvilkt var uz sitienu. Kāda ir kaite?
Auto: e36 M50B20 vanos, siemens vadība
Uz starteri nelec, dzirkstele nav, sūknis neiet - uzvilkt var uz sitienu. Kāda ir kaite?
Auto: e36 M50B20 vanos, siemens vadība
r5sgt rakstīja:Tas ir potenciometrs kas mera cik daudz atvērta drosele un padod signālu ecu, attiecīgi ecu piekoriģē maisījumu.agaFu rakstīja:piesleedzu auto pie kompja. izmeta kluudu - droseles staavokla deveejs. kaa izpauzas, ka vins gluko? m42 motors.
Piem ja auto brauc ar inerci(bremzē ar motoru) un drosele ir ciet degviela vispār netiek padota.
ja bendz netiek -padots auto noslabst
...
pirmām kārtām M50 ir neatkarīgi ar vanosu vai bez, tas ir lielākoties sastopamākais sešcilindru motors iekš e36 bez M52trā..kristaps90 rakstīja:M50 nāk ar vanosu! Tev ir M50B25 tas ir bez vanosa, man bija M50B25TU tie ir ar vanosu un vienu zondi.e36318 rakstīja:91'
Engine M50
Displacement 2.50
Tas par to m50b25tu ir pilnīgs murgs, kādu vanosu un vienu zondi? zondes ir visiem bmw motoriem (neskaitot simtgadīgos) tas TU viss ticamāk nozīmē divi vanosi..
M50TU ir M50 motors ar vanosu. Vienkārši M50 ir labi zināmā plītiņa bez vanosa.
visticamakais ka nevis droseles sensors nibeidzies, bet tas ka vins rada nepareizus merijumus. protams var but ari nobeidzies, bet to ie sameraa vienkarshi pasham izmerit. pameklee kadiem merijumiem jabut diy sadaljaa teema par diagnostiku majas apstakljos.agaFu rakstīja:piesleedzu auto pie kompja. izmeta kluudu - droseles staavokla deveejs. kaa izpauzas, ka vins gluko? m42 motors.
ja tas sensors raada nepareizus merijumus, ecu nezin kad vins ir aizveries, respektivi vins ir ciet bet smadzene vel domaa ka nedaudz valjaa, un nepado signasu uz brivgaitas regulatoru- motora darbiba sak raustities.
izpausties tas var piemeram atmetoties auto sabremzejas un pec kadam 1-2 sec stiprak sabremzejas. nu kaukaa taa, tas ir cik pats esmu noverojis.
var ari sensoru pagriezoty uz sanu, nedaudz mainit taa vertibas.
...
Armando, tev der atsvaidzināt iekšdedzes dzinēja darbības pamatprincipus. Jau apmēram pirms 30 gadiem, pat uz padomju vaz autombīļiem bija "piespiedu brīvgaita" (bremzēšana ar motoru) elektroniskā vadība. Aga jau pats pa servisu grozās, vai ta nevar aci iemest autodata ?Armando rakstīja:r5sgt rakstīja:Tas ir potenciometrs kas mera cik daudz atvērta drosele un padod signālu ecu, attiecīgi ecu piekoriģē maisījumu.agaFu rakstīja:piesleedzu auto pie kompja. izmeta kluudu - droseles staavokla deveejs. kaa izpauzas, ka vins gluko? m42 motors.
Piem ja auto brauc ar inerci(bremzē ar motoru) un drosele ir ciet degviela vispār netiek padota.
ja bendz netiek -padots auto noslabst
p.s. ja devējs beigts- var lēkāt apgriezieni.
vienkaarsi biju paarsteigts ka izmeta taadu kluudu. sodien nedaudz vinu pakustinaaju un uzreiz apgriezieni mainiijaas. taa kaa man maajaas veel 2 taadi staav vispirms pamainiisu, tad ja kas saaksu meeriit straavas.
vispaar jau apgriezieni man peld tuksgaitaa. tikai to norakstiiju uz atvienoto zondi, bet tagad zondi pievienoju un taapat nedaudz peld
kaa jau iistam servisistam nav laika un gribeesanas ap savu masiinu nemties. par to tak neviens nemaksaa
vispaar jau apgriezieni man peld tuksgaitaa. tikai to norakstiiju uz atvienoto zondi, bet tagad zondi pievienoju un taapat nedaudz peld
kaa jau iistam servisistam nav laika un gribeesanas ap savu masiinu nemties. par to tak neviens nemaksaa
jaatjuunee m42
Par zondi es minēju tpc,kad M50 tā ir viena tur pretī M52 tās jau ir divas un M52 ir visi ar vanosu bet M50 tikai daļā,kura arī ir tas M50B25TU (pieļauju ka M50tā motora pēdējie gadi,nu tā kā pārejas dzinējs uz to M52) Un nejauc te iekša double vanos tas nāk vel jaunākiem gadiem!KeX rakstīja:pirmām kārtām M50 ir neatkarīgi ar vanosu vai bez, tas ir lielākoties sastopamākais sešcilindru motors iekš e36 bez M52trā..kristaps90 rakstīja:M50 nāk ar vanosu! Tev ir M50B25 tas ir bez vanosa, man bija M50B25TU tie ir ar vanosu un vienu zondi.e36318 rakstīja:91'
Engine M50
Displacement 2.50
Tas par to m50b25tu ir pilnīgs murgs, kādu vanosu un vienu zondi? zondes ir visiem bmw motoriem (neskaitot simtgadīgos) tas TU viss ticamāk nozīmē divi vanosi..
tie m50 bezvanosi tak vispār e36'ajam gāja knapi 1 gadu, no 91-92, un pēctam visiem bija b20tu/b25tu līdz kuram tur gadam kad ieviesa m52...
piemirsi vel 90,91,92 tad 93,94 bija TU,nezinu vai 95 bija vel M50 bet tad jau aiziet M52. kaut kad nesen pats vel apskatijos vienu 1990 gada e36. 2.5 plīti bez vanosa.
cik varetu izmaksat m52b20 varstu gumiju maina?
armando sorry, bet jo vairāk tu pa to UK ņemies jo negudrāks tu paliecArmando rakstīja:r5sgt rakstīja:Tas ir potenciometrs kas mera cik daudz atvērta drosele un padod signālu ecu, attiecīgi ecu piekoriģē maisījumu.agaFu rakstīja:piesleedzu auto pie kompja. izmeta kluudu - droseles staavokla deveejs. kaa izpauzas, ka vins gluko? m42 motors.
Piem ja auto brauc ar inerci(bremzē ar motoru) un drosele ir ciet degviela vispār netiek padota.
ja bendz netiek -padots auto noslabst
kā motors var noslāpt, ja riteņi mašīnai ripojot to griež?
neesi ievērojis, ka, braucot pa šoseju un atlaižaot gāzes pedāli, ekonometrs pēc brīža nokrīt uz "0", līdz ko apgriezieni šadi ripojot nokrīt uz "1050", tā degvielas padeve tiek atjaunota, 1050 nevis tukšgaitas apgriezieni, lai motoram pietiktu inerces atkal atsākt normālu tukšgaitas darbību gludi, bez raustīšanās
p.s. un noslāpst
uzkjeries gan, jau domaju kur biji pazudis, laikam gramatas iegrimis biji, mekleji kadu parak gudru textu lai te iemest varetu
ps. neesmu UK
ps. neesmu UK
...
liekas zināšanas nekad par skādi nenāk
p.s. tur pat u blakus salas jau esi
p.s. tur pat u blakus salas jau esi
Nomocijos nekadi nevaru klokenes deveju atskruvet, seskantei ieksha izjata, iesakiet ko dariit?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
iesit viņā iekšā vienu izmēru lielāku torx atslēgu un tad mēģini atskrūvēt, ja ar pirmo reizi apjāsi, tad nu gan cerības ir mazākas
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
bus japaprove, bailigi klapeties ka nesabeidzu deveju!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
tik punktualam cilvekam un loti perfekti visu parzinosham, jau vajadzetu zinat, ka irija un UK ir tas pats kas Latvija un Krievija. respektivi vieni grib pakljaut, otri neatkaribu.seeingman rakstīja:liekas zināšanas nekad par skādi nenāk
p.s. tur pat u blakus salas jau esi
tu jau sit pa skruvi, kas atspiezhas uz vitnem, respektivi tev nesanak sist pa pasu sensoru. normali pratigi pasitot tev viss izdosies. nau jau lidz galam jaiesit, tik ta lai turas ja tur nekaa savadak ar flakjenem netiek klatdjjys rakstīja:bus japaprove, bailigi klapeties ka nesabeidzu deveju!!!
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- …
- 350
- chevron_right