Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 932
- 933
- 934
- 935
- 936
- …
- 1297
- chevron_right
Vajag kādu pedantu vienam darbam. Pats izdarīju, nolohojos. Sestdien jābrauc uz ģerevņu, bet pilnīgi nav laika pieķerties savai mašīnai. Stundas darbs maksimums. (eļļas korpusa blīve, nomainīju, bet atkal sulo, jo neuzliku hermētiķi plānā kārtiņā)
Rīt no rīta varu atstāt mašīnu kaut kur Rīgā.
Būtu pateicīgs, ja kāds iedotu vietu, kur paskrūvēt pēc 19:00, jo man servī pēc darba laika problemātiski ar vietu.
Rīt no rīta varu atstāt mašīnu kaut kur Rīgā.
Būtu pateicīgs, ja kāds iedotu vietu, kur paskrūvēt pēc 19:00, jo man servī pēc darba laika problemātiski ar vietu.
Tu tos divus O-ringus arī mainīji ? es kad mainīju savam, tad nelietoju nekādu hermētiķi, prosta ar blīvi, un motors saus jau pus gadu.
- ikey07
Bet kādas jums bija atsperes virsū nebija kkadas traki sēdinātās?zurkae36 rakstīja:Tie ir mani vecie diski uzreiz pasaku javalce arkas viņiem izvirzījums paliels. Ar r15 185 iet arkās ja kāds vēl sēž aizmigure tad vispār kapi.Druvis95 rakstīja:Dzīvē vēl neesmu redzējis tik cik bildē,bet izskatās ka nav divdaļīgie.cipruss18 rakstīja:vinji tev divdaljiigie?
Iepriekšējais no kā pirku viņus teica ka ar rokām locijis arkas lai nestriketospēctam pardevu čomam uzlika uz kupejas un brutāli arku izarārdija
Sedanam bija stock atsperes un ja aizmugurē sēdēja divi cilvēki tad smirdeja pēc degušas gumijas
kupeja bija ļoti minimāli sedinata
Kādi O-ringi? Tagad reāli ir samainīta blīve, vanosa caurules gredzeni, filtrs o-ringi abi un uz skrūves jauns gredzens.ikey07 rakstīja:Tu tos divus O-ringus arī mainīji ? es kad mainīju savam, tad nelietoju nekādu hermētiķi, prosta ar blīvi, un motors saus jau pus gadu.
Tie kas zin kā izskatās korpuss, tad man ir aizdomas, ka sulo tā kā no skrūves ar ko skrūvē korpusu pie bloka, vanosa caurules pusē, augšā.
Te attēls:
noskrūvējot to filtra korpusu nost no motora bloka, tur ir vārsts, tam vārstam ir 2 gredzeni, bieži vien tieši tie arī sulofunkyasshit rakstīja:Kādi O-ringi? Tagad reāli ir samainīta blīve, vanosa caurules gredzeni, filtrs o-ringi abi un uz skrūves jauns gredzens.ikey07 rakstīja:Tu tos divus O-ringus arī mainīji ? es kad mainīju savam, tad nelietoju nekādu hermētiķi, prosta ar blīvi, un motors saus jau pus gadu.
Tie kas zin kā izskatās korpuss, tad man ir aizdomas, ka sulo tā kā no skrūves ar ko skrūvē korpusu pie bloka, vanosa caurules pusē, augšā.
Te attēls:
rekur, nr 5, tik te viens gredzens parādīts
Kur tos gredzenus atrast, es tikko realoem skatījos un neko nemanīju.
Man jau savādāks filtrs, ja nu kas.
Man jau savādāks filtrs, ja nu kas.
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
nu, var noņemt un aizbraukt, piemēram, uz hidroscand, tur pielasīs vajadzīgo un maksās tas prieks tīrās kapeikasfunkyasshit rakstīja:Kur tos gredzenus atrast, es tikko realoem skatījos un neko nemanīju.
http://www.hydroscand.lv/
Nu vot, šitā ir cita runa.
Tieši man arī tā būs. Te jau baigi skaisti tad, pat nav korpuss nost jāņem, ne?
Kur pirkāt gredzenus?
P.S - tu jau nomainīji tikai gumijas gredzenus vai arī tos sprostus?
Skatoties to bildi sanāk tā - sporstgredzens, tas korķis un tad ir o ring iekšmalā?
Laikam īsti tur netiek klāt lai tā baigi visu samainītu nenoņemot korpusu.
Tieši man arī tā būs. Te jau baigi skaisti tad, pat nav korpuss nost jāņem, ne?
Kur pirkāt gredzenus?
P.S - tu jau nomainīji tikai gumijas gredzenus vai arī tos sprostus?
Skatoties to bildi sanāk tā - sporstgredzens, tas korķis un tad ir o ring iekšmalā?
Laikam īsti tur netiek klāt lai tā baigi visu samainītu nenoņemot korpusu.
sākumā tā kārtīgi paskaties, no kurienes tad īsti tā eļļa tek, lai nesanāk darbs pa veltīgo atkal...
Es ņēmu korpusu nost, lai var kārtīgi visu izdarīt. Paņem veco gredzenu kā paraugu un brauc uz hydroscand, cena par abiem ~0,52eur.funkyasshit rakstīja:Nu vot, šitā ir cita runa.
Tieši man arī tā būs. Te jau baigi skaisti tad, pat nav korpuss nost jāņem, ne?
Kur pirkāt gredzenus?
P.S - tu jau nomainīji tikai gumijas gredzenus vai arī tos sprostus?
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Kas varētu būt pie vainas, ka braucot pa bedrēm un nelīdzenumiem no aizmugures nāk tāda kā metāla, dzinkstoša skaņa? Likās, ka varētu būt izpūtēja aizsargzisolācijas materiāls bija nomaucies no stiprinājumiem un sitās pret izpūtēju, tas tika nostiprināts. Bet dzinkstēšana atkārtojas un jau sāk likties, ka šodien jau skaļāk un intensīvāk...rīt vēlreiz braukšu uz bedres un centīšos saprast, kas tur nav kārtībā. Kādas ir jūsu domas, kas tas varētu būt?
Paskaties vai aizsargbleķis, kur stiprinas rocenes mehānisms, nestrīķējās pret bremžu diskuArmed rakstīja:Kas varētu būt pie vainas, ka braucot pa bedrēm un nelīdzenumiem no aizmugures nāk tāda kā metāla, dzinkstoša skaņa? Likās, ka varētu būt izpūtēja aizsargzisolācijas materiāls bija nomaucies no stiprinājumiem un sitās pret izpūtēju, tas tika nostiprināts. Bet dzinkstēšana atkārtojas un jau sāk likties, ka šodien jau skaļāk un intensīvāk...rīt vēlreiz braukšu uz bedres un centīšos saprast, kas tur nav kārtībā. Kādas ir jūsu domas, kas tas varētu būt?
Paldies par atbildi! No rīta paskatīšos. 
Kādu līmi labāk izmantot griestu pārlimešanai un kur nopirkt?
Отправлено с моего GT-I9100 через Tapatalk
Отправлено с моего GT-I9100 через Tapatalk
Kkāda 3M 88MacMillan911 rakstīja:Kādu līmi labāk izmantot griestu pārlimešanai un kur nopirkt?
Отправлено с моего GT-I9100 через Tapatalk
Tātad, braucot jebkurā robā no apakšās nāk baigā graboņa, it kā būtu akmenis pie bremžu aizsarga iestrēdzis (nē, nav gan
). Ja bracot izspiež sajūgu un ripo - klusums, ja braucot iemet neitrālajā un ripo - klusums, uz vietas stāvot ar izspiestu un neizspiestu sajūgu - klusums, gāzējot uz vietas arī klusums. It kā varētu padomāt, ka izspiedējs, bet tad viņam arī uz vietas vajadzētu grabēt, nevis tikai braucot pārnesumā, vai ne...? Es lieku uz kārbu, lai gan grūti iedomāties kas tur varētu būt izbeidzies.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 932
- 933
- 934
- 935
- 936
- …
- 1297
- chevron_right



