Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 957
- 958
- 959
- 960
- 961
- …
- 1297
- chevron_right
Tad viss ok!Linda rakstīja:m50 izcelts/iecelts ar visu kārbu bez liekām problēmām ar stūres krustiņu
Mēs gan M52 likām ar visu kārbu, tiesa gan, cēlām iekšā, bet ja var iekšā jāvar arī ārā. 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Noceļ no paduškām un noskruvē blakussēdētāja puses motora kronštenu, tad bez problēmām var apiet stūres kardānu.ValtersD rakstīja:Kāds, kurš ir cēlis m50 motoru āra no e36 virsbūves var pastāstīt, kas notiek ar stūres kardānu/krustiņu?
Pētot šķiet, ka viņš baigi traucē karterim un hz vai var to motoru kkā izgrozīt, neskrūvējot neko lieku nost?
Ja ir kondicionieris tad kondicioniera kompresoru arī noņem.
++ Ar kondicionieri man viņš 'ieķīlējās' starp krustiņu un kreiso lanžeronu, ar noņemtu viss ez pz
Kādu sajūgu te cilvēki liek uz vienmasniekiem?
Es nevaru katalogā atrast 228mm disku ar atsperēm, tikai bez, respektīvi, priekš DMF.
Solīdajā variantā var pārvirpot uz 240mm, bet nezinu vai stock motoram sajūgs ir problēma, lai liktu M57 kurvi utml.
Edit: Atradu - zem E30 un M20B25. Tur ir 228mm un ar disku, kam ir demfera atsperes.
Es nevaru katalogā atrast 228mm disku ar atsperēm, tikai bez, respektīvi, priekš DMF.
Solīdajā variantā var pārvirpot uz 240mm, bet nezinu vai stock motoram sajūgs ir problēma, lai liktu M57 kurvi utml.
Edit: Atradu - zem E30 un M20B25. Tur ir 228mm un ar disku, kam ir demfera atsperes.
https://www.eparts.lv/catalog/#part_num ... e:10/tab:3
kāds ir oem kods gan nezinu, bet jāmeklē tiem pašiem kam nāca m50 vienmasnieki..
kāds ir oem kods gan nezinu, bet jāmeklē tiem pašiem kam nāca m50 vienmasnieki..
Tiešām ir jēga tā sipties ar auto ka viņš ir jākomponē no e30 + e36 + e46 + e61
nav vieglāk iešņaukt kādu gatavu missle ar hidru un svarku? 
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Nav vieglāk nopirkt pëdējo semeru nekă atjaunot veco?Fashion rakstīja:Tiešām ir jēga tā sipties ar auto ka viņš ir jākomponē no e30 + e36 + e46 + e61nav vieglāk iešņaukt kādu gatavu missle ar hidru un svarku?
Problēma atrisināta, izrādās, ka meklējot zem e36 2.0 atrod normālu sajūgu, nevis tikai priekš DMF.Fashion rakstīja:Tiešām ir jēga tā sipties ar auto ka viņš ir jākomponē no e30 + e36 + e46 + e61nav vieglāk iešņaukt kādu gatavu missle ar hidru un svarku?
taa nebija tā domāts... loti interesee kas tieshi tiek panaakts taa pisoties ar mehanisko dalju..ElvijsR rakstīja:Nav vieglāk nopirkt pëdējo semeru nekă atjaunot veco?Fashion rakstīja:Tiešām ir jēga tā sipties ar auto ka viņš ir jākomponē no e30 + e36 + e46 + e61nav vieglāk iešņaukt kādu gatavu missle ar hidru un svarku?
tapataam 2.5 nebus kaa 3.2 liec tur ko gribi :hvz:
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Nu bet tur jau tā lieta. Vienam măte , vienam meita , vienam imigrantu dārznieks... un visam ir savs efekts , tojest FETISH.Fashion rakstīja:taa nebija tā domāts... loti interesee kas tieshi tiek panaakts taa pisoties ar mehanisko dalju..ElvijsR rakstīja:Nav vieglāk nopirkt pëdējo semeru nekă atjaunot veco?Fashion rakstīja:Tiešām ir jēga tā sipties ar auto ka viņš ir jākomponē no e30 + e36 + e46 + e61nav vieglāk iešņaukt kādu gatavu missle ar hidru un svarku?
tapataam 2.5 nebus kaa 3.2 liec tur ko gribi :hvz:
Letak gatavu nopirkt, bet jaskatas uzmanigi. Perkot no krievu tautibas cilvekas, metiens 99%
Rekur leti tirgo
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... lppmx.html
Rekur leti tirgo
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... lppmx.html
Sveiciens visiem.
braucu ar 328 kupeju.
vēlējos pajautāt ko es var darīt lai samazinātu izpūtēja trokšņus salonā.
respektīvi viss ir stock ar kaķikiem utt izņemot gala bunduli. tur es nopirku magnaflow rezonātoru jeb bunduli.
protams skan kā pienākas bet ar troksni salonā nekādi nevaru sadzīvot.
vakar nokāvu bloķi un nācās likt garo deduktoru tad tagad braukt 2-2.7k apgr ir neizturami. tass bass no izpūtēja ir vnk dirsā.
pa lielam vajag dabūt salonā daudz klusāku ārā ar var par kādiem 20%. ko varat ieteikt izņemot uzlikt stock bunduli
braucu ar 328 kupeju.
vēlējos pajautāt ko es var darīt lai samazinātu izpūtēja trokšņus salonā.
respektīvi viss ir stock ar kaķikiem utt izņemot gala bunduli. tur es nopirku magnaflow rezonātoru jeb bunduli.
protams skan kā pienākas bet ar troksni salonā nekādi nevaru sadzīvot.
vakar nokāvu bloķi un nācās likt garo deduktoru tad tagad braukt 2-2.7k apgr ir neizturami. tass bass no izpūtēja ir vnk dirsā.
pa lielam vajag dabūt salonā daudz klusāku ārā ar var par kādiem 20%. ko varat ieteikt izņemot uzlikt stock bunduli
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tev tam gala bundulim ir kkāda gumija starpā starp tām skrūvēm un virsbūvi? izskatās ka viņš tur pie tās dzelzs braketes pieskrūvēts, un tapēc skaņa rezonējas salonā, bet varbūt kļūdos.
- ikey07
No vienas puses ir gumija no otras pa taisno pie kuzova. ja es nolīmēju bagažnieku un aizmugurējo daļu grīdai ar to bituma lenti vai arī ar speciālo izolāciju,tas palīdzētu? nav kāds mēģinājis?ikey07 rakstīja:Tev tam gala bundulim ir kkāda gumija starpā starp tām skrūvēm un virsbūvi? izskatās ka viņš tur pie tās dzelzs braketes pieskrūvēts, un tapēc skaņa rezonējas salonā, bet varbūt kļūdos.
Bunduli liec uz gumijām abās pusēs, nebūs vibrācija.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Mainīšu stūres stieņus un pie reizes gribeju uzzinat vai ir iespeja kko izdarīt (nerestaurejot reiku) lai eļļa vairs nenāktu tik daudz putekļu gumijās? Vai tur nav varianti un vjg citu reiku?
Sveiki, tātad problēma ar centrālo atslēgu. 93. gada sedans, kuram centrālā darbojās no pasažiera durvīm.
Apstājos, aizslēdzu auto ar centrālo atslēgu, atnācu atpakaļ un centrālā vairs nestrādā. Varu tikai atvērt vadītāja durvis ar atslēgu no ārpuses. No iekšpuses, pavelkot slēdžus, nevienas durvis nevar atslēgt, un ja atslēdzu no ārpuses vadītāja durvis, tad no iekšas ar slēdzi aizslēgt nav iespējams. Gan jau kāds no jums nojauš vai zina, kur varētu būt problēma.
Priecātos uzklausīt iespējamos risinājumus.
Apstājos, aizslēdzu auto ar centrālo atslēgu, atnācu atpakaļ un centrālā vairs nestrādā. Varu tikai atvērt vadītāja durvis ar atslēgu no ārpuses. No iekšpuses, pavelkot slēdžus, nevienas durvis nevar atslēgt, un ja atslēdzu no ārpuses vadītāja durvis, tad no iekšas ar slēdzi aizslēgt nav iespējams. Gan jau kāds no jums nojauš vai zina, kur varētu būt problēma.
Priecātos uzklausīt iespējamos risinājumus.
iesaku uzlimet ari skanas izolaciju bagazniekam visur, daudz ko dod...Nixon rakstīja:Bunduli liec uz gumijām abās pusēs, nebūs vibrācija.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 957
- 958
- 959
- 960
- 961
- …
- 1297
- chevron_right

