dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- …
- 350
- chevron_right
sastājas vietā, kā tad kompensators izņemts no motora tieši izplešas vēl nedaudz.
par to ka eļļa tipa pati iztekot ārā un pats paliekot mīkstāks - tādus kompensatorus var raidīt miskastē.
normālam kompensatoram eļļas pilieniņu ārā dabūsi tikai ar skrūvspīlēm
par to ka eļļa tipa pati iztekot ārā un pats paliekot mīkstāks - tādus kompensatorus var raidīt miskastē.
normālam kompensatoram eļļas pilieniņu ārā dabūsi tikai ar skrūvspīlēm
juus te beidzat mani biedeet. sonedeel man buus jaaliek savam isam galva atpakal . sveetdien izpuuta galvas bliivi
jaatjuunee m42
a tu, atpakaļ licēj, virsmu noslīpēji galvai?
blokam plakne arī jāpārbauda vai nebūs jāslīpē
blokam plakne arī jāpārbauda vai nebūs jāslīpē
riit nojauksu, tad paskatiisos vai nav saveerpta. a nah vins izpuuta bliivi? vins no vecuma, vai kaads defekts? paarkarseets netika nekad. cik esmu saskaaries, tad vairaak diizelim jaasliipee, benziiniekam retaak.
jaatjuunee m42
normāli motoristi slīpē vienmēr, kad noņem galvu, nu izņemot ja pēc galvas uzlikšanas motors ir maz nobraucis un galva kādas citas vainas dēļ jāņem nost.
normali motoristi nevis slipe vienmer bet parbauda vienmer, jo pie izpustas galvas blives tik labi ja pusgadijumos galva bus saverpusies
...
galvas virsma, ja tā nav ņemta nost diez gan sen, vienmēr nebūs ideāli taisna - būs iespiedumi no vecās blīves, lai aizpūstu garām pietiek ar 1 mazu punktiņu uz riņķa pie degkameras, un tad viss darbs zem astes.
ja tās galvas tiešām būtu taisnas, tad noslīpējot 0,05mm jau visa virsma būtu gluda, bet tā nekad nav, parasti aiziet padsmitos
ja tās galvas tiešām būtu taisnas, tad noslīpējot 0,05mm jau visa virsma būtu gluda, bet tā nekad nav, parasti aiziet padsmitos
Itkā jau motoru pirms darbināšanas arī izgriezu diezgan... Varbūt vēl kāda cerība ir, ka nav tik traki.dogMa rakstīja:Cik reizēs no gadījumiem ir bijis tā, ka izdeg sēžas? Nostāvot kādu laiku, kompensatori tāpat zaudē to spiedienu, kā arī, kamēr uzpumpē degvielu, t.i., piedarbina, tad jau kaut cik motors ir izkustējies un sastājies vietā. Nedomāju, ka tik traģiski būtu viņam :)
Tāpēc, ka pirmo reizi vispār jaucos dzinējā iekšā tik dziļi... Pārējo visu +/- noskaidroju kas un kā un šo to jau arī pats zināju, a par tiem sūda kompensatoriem ne sūda nezināju.seeingman rakstīja:to 4 cilindrīgo draņķu gadījumā laikam lētāk būs citu galvu paņemt, nekā esošajai sēžas restaurēt
nē nu tu jau vari mēģināt kaut ko izpulēt, bet es teiktu ka tu būsi vairāk nopisies nekā jēgas
a kā tu tā, centies tēlot motoristu, bet to, ka kompensatori jāizspaida nezināji?
Nez vai ir jēgas meklēt citu galvu... Tur jau atkal slīpēšana, galvas blīve, galvas skrūves - tas viss jau sastāda kādu summiņu + vēl jebļa. Tad labāk nedaudz piekrāt un paņemt citu dzinēju, kurš vairs nebūs 4 cyl... Pagaidām jāpabraukā ar wannabe dīzeli.
pēc tam norauj galvu nost un apskaties uz sēžām
gan jaa, gan nee. nau tik traki kaa saki. ja ir kads bojajums tas slipejam galvu ja nau un galva ir taisna tad liekam atpakal.seeingman rakstīja:galvas virsma, ja tā nav ņemta nost diez gan sen, vienmēr nebūs ideāli taisna - būs iespiedumi no vecās blīves, lai aizpūstu garām pietiek ar 1 mazu punktiņu uz riņķa pie degkameras, un tad viss darbs zem astes.
ja tās galvas tiešām būtu taisnas, tad noslīpējot 0,05mm jau visa virsma būtu gluda, bet tā nekad nav, parasti aiziet padsmitos
nezinu cik un ka pie jums galvu slipe, bet citur kur cenas ir dargakas cilveki paprieksu parbauda un pienem lemumu ir vai nau jaslipe, nevis triec pa taisno uz slipeshanu kas piemestu summai klat vel kadus 300.
...
ir ražotāja paredzētas pielaides galvas plaknei. attiecīgi nomēram un ja viss ir pielaižu normās un kāds ar skruģi nav švikas savilcis tad jau var arī neslīpēt. Bet Latvijā normāli motoristi noceļot galvu,ved slīpēt plakni
Savulaik krūmu gonku autiņam katru mīļu dienu ņemu nost galvu un ne blīvi mainiju ne plakni slīpēju ne skrūves mainiju. + tas motors tika kauts tā,ka pēdejos viņa dzīves metrus kalnā bija jābrauc ar 1 ātrumu jo nevilka ar citiem.
Savulaik krūmu gonku autiņam katru mīļu dienu ņemu nost galvu un ne blīvi mainiju ne plakni slīpēju ne skrūves mainiju. + tas motors tika kauts tā,ka pēdejos viņa dzīves metrus kalnā bija jābrauc ar 1 ātrumu jo nevilka ar citiem.
kā tas jāsaprotu? Tipo pirms likšanas iekša jāizkustina viņi?seeingman rakstīja:Nixon rakstīja:
apsveicu, vari jaukt atkal vaļā un vārstus atjaunot, jo to sēžas būs izdegušas
kompensatori, pirms likšansa atpakaļ ir jāizspaida mīksti, tā lai starp sadalenes 0 punktu un rokeri/kompensatoru(kāda nu kuram motoram uzbūve) var iebāzt kaut ko hotj pusmilimetru biezu, bet tomēr.
ja kompensatorus neizspaida, tad (it īpaši ja kompensatorus sajauc vietām) ļoti iespējams kāds/vai visi vārsti būs nedaudz atvērti, kad tiem būtu jābūt aizvērtiem, tā kādu brīdi padarbojoties motoram ligzdas izdegs un būs
kā tas jāsaprotu? Tipo pirms likšanas iekša jāizkustina viņi?
Sveiki! Vai kāds var pateikt , kas jāņem vērā, jāsalīdzina pērkot dzinēju. Jaunu vietā gribu tādu pašu -m52b20 vai ar to pietiek,ka zinu motora kodu?
Kompensatoru jāieliek skrūvspīlēs un jāizspiež ārā vecā eļļaKobreti rakstīja:kā tas jāsaprotu? Tipo pirms likšanas iekša jāizkustina viņi?seeingman rakstīja:Nixon rakstīja:
apsveicu, vari jaukt atkal vaļā un vārstus atjaunot, jo to sēžas būs izdegušas
kompensatori, pirms likšansa atpakaļ ir jāizspaida mīksti, tā lai starp sadalenes 0 punktu un rokeri/kompensatoru(kāda nu kuram motoram uzbūve) var iebāzt kaut ko hotj pusmilimetru biezu, bet tomēr.
ja kompensatorus neizspaida, tad (it īpaši ja kompensatorus sajauc vietām) ļoti iespējams kāds/vai visi vārsti būs nedaudz atvērti, kad tiem būtu jābūt aizvērtiem, tā kādu brīdi padarbojoties motoram ligzdas izdegs un būs
kā tas jāsaprotu? Tipo pirms likšanas iekša jāizkustina viņi?
un ja kompensatoram eļļu var izspiest ar pirkstiem, neņemot talkā skrūvspīles, tad viņš ir pisec un jāmet ārā.
eļļa jāizspiež tā lai viņš varētu uztaisīt pilnu gājienu spiežot ar pirkstiem(nespiežot ar visu spēku) un nepilētu eļļa ārā
eļļa jāizspiež tā lai viņš varētu uztaisīt pilnu gājienu spiežot ar pirkstiem(nespiežot ar visu spēku) un nepilētu eļļa ārā
nu varbut pie jums vest galvu slipet katru reizi ir pienjemama lieta, bet citur taa nau, domaju ja tev butu japiemet klat 300 pie jau ta esosajiem 400-500 tad tu noteikti padomatu pirms gribetu vest uz slipesanu
...
šito tiešam nezināju kad mainiju sadalenes neko tādu neizdariju,laikam jau paveicās,ka nekas tur neaizgāja pa pieskariseeingman rakstīja:un ja kompensatoram eļļu var izspiest ar pirkstiem, neņemot talkā skrūvspīles, tad viņš ir pisec un jāmet ārā.
eļļa jāizspiež tā lai viņš varētu uztaisīt pilnu gājienu spiežot ar pirkstiem(nespiežot ar visu spēku) un nepilētu eļļa ārā
esmu atkal ielaas. seeingman .
cik man specuks teica, tad labaak kompensatorus ir izjaukt un izskalot( ko es arii izdariiju)., jo ja skruuvspiilees saspiez, tad sacakaree pretvaarstu kompenastoros.
cik man specuks teica, tad labaak kompensatorus ir izjaukt un izskalot( ko es arii izdariiju)., jo ja skruuvspiilees saspiez, tad sacakaree pretvaarstu kompenastoros.
jaatjuunee m42
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- …
- 350
- chevron_right