Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 997
- 998
- 999
- 1000
- 1001
- …
- 1297
- chevron_right
M50b20TU - uz skursteņa zonde ar vadiem :
Melns,Sarkans,Dzeltens, Balts.
Uz pravodtkas vadi:
Melns,brūns,zaļs, baltidzeltens.
Vadi nav vienāda resnuma, vadus kāds apgriezis un tagad gribu tikt skaidrība, kurš ar kuru nāk?
Melns,Sarkans,Dzeltens, Balts.
Uz pravodtkas vadi:
Melns,brūns,zaļs, baltidzeltens.
Vadi nav vienāda resnuma, vadus kāds apgriezis un tagad gribu tikt skaidrība, kurš ar kuru nāk?
Hey-hey..
*Vai M50B25TU tukshgaitnieks atshkiras no M50B25? Kursh tieshi naak uz TU motora(OEM nummurs)? Kada pretestiba ir stradajosham devejam?
*Drosele un droseles pozicijas devejs no M50B25TU atshkiras no M50B25? Vai vinji sader kopaa? Kursh tieshi naak uz TU motora(OEM deveeja nummurs)? Kada pretestiba ir stradajosham devejam?
*GMM no M50B25TU atshkiras no M50B25? Vai vinji sader kopaa? Kursh tieshi naak uz TU motora(OEM nummurs)? Kada pretestiba ir stradajosham devejam?
Paldies.
*Vai M50B25TU tukshgaitnieks atshkiras no M50B25? Kursh tieshi naak uz TU motora(OEM nummurs)? Kada pretestiba ir stradajosham devejam?
*Drosele un droseles pozicijas devejs no M50B25TU atshkiras no M50B25? Vai vinji sader kopaa? Kursh tieshi naak uz TU motora(OEM deveeja nummurs)? Kada pretestiba ir stradajosham devejam?
*GMM no M50B25TU atshkiras no M50B25? Vai vinji sader kopaa? Kursh tieshi naak uz TU motora(OEM nummurs)? Kada pretestiba ir stradajosham devejam?
Paldies.
Sveiki kungi
Vakar pakratīju pa bruģi kādu kilometru,bendžu rādija uz pirmā baltā,pēc tam pārlēca uz 3/4 bākas. Itkā jau forši
bet šodien paprovēju pieliet,pacēlās vēl augstāk uz praktiski pilnu bāku. Kas tur notika,pludiņš pakārās kkur?
Vakar pakratīju pa bruģi kādu kilometru,bendžu rādija uz pirmā baltā,pēc tam pārlēca uz 3/4 bākas. Itkā jau forši
Iespējams. Lai gan nav dzirdēts, ka pats tā pakarās.Ivanaans rakstīja:Sveiki kungi![]()
Vakar pakratīju pa bruģi kādu kilometru,bendžu rādija uz pirmā baltā,pēc tam pārlēca uz 3/4 bākas. Itkā jau foršibet šodien paprovēju pieliet,pacēlās vēl augstāk uz praktiski pilnu bāku. Kas tur notika,pludiņš pakārās kkur?
čakarējas benzīna rāditājs, reizēm braucot nokrītas līdz 0, gadās ka arī 'peld'
kāds būtu problēmas atrisinājums?
kāds būtu problēmas atrisinājums?
Ja runājam par benzīna dzinējiem, jā, fiziski der, bet nāksies paspēlēties ar kardānu, kulisi.edawards rakstīja:Sveiki karba no m50b25 e34 uz e36 der ?
...Lawwr rakstīja:čakarējas benzīna rāditājs, reizēm braucot nokrītas līdz 0, gadās ka arī 'peld'
kāds būtu problēmas atrisinājums?
Pēdējais labojis kasp1js - 06 Aug 2016, 02:50, kopā labots 1 reizi.
Cik sapratu *574 domaats bezvanosa dzinejam, a *545 vanosniekam.. pareizi? Peec realoem.com B25TU motoram met ara *545 tukshgaitnieku.jevgeny rakstīja:Hey-hey..
*Vai M50B25TU tukshgaitnieks atshkiras no M50B25? Kursh tieshi naak uz TU motora(OEM nummurs)? Kada pretestiba ir stradajosham devejam?
*Drosele un droseles pozicijas devejs no M50B25TU atshkiras no M50B25? Vai vinji sader kopaa? Kursh tieshi naak uz TU motora(OEM deveeja nummurs)? Kada pretestiba ir stradajosham devejam?
*GMM no M50B25TU atshkiras no M50B25? Vai vinji sader kopaa? Kursh tieshi naak uz TU motora(OEM nummurs)? Kada pretestiba ir stradajosham devejam?
Paldies.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
JaniVal rakstīja:Sveiki,
Vēlreiz par jumtu krabim.
Ir tāda situāciju, ka motorīts, kas cilā vāku, pēc restartēšanas nenostiepj troses un vāks neceļas līdz galam augšā, kāds varētu būt risinājums?
Vai arī iesakat, kādu, kas ir spečuks un var šo savest kārtībā?
Garais story`s:
Pārlūzā ķega, kas ceļ jumtu, tika sametināta un noregulēts pareizais garums, pēc vairāku stundu "spēlēšanās", kad tas tika izdarīts,atslābināju motors vēlreiz, kā pēc grāmatas mēģināju pārestartēt, lai nokalibrējās, bet še ku re vāks neceļas. Paskatījos bāgažniekā un var redzēt, ka motorītis, kas darbina vāku tās divas troses ir vaļīgas un, manuprāt, tādēļ neceļ vāku līdz galam augšā.
Sliekšņu uzlikas sedanam un kupejai atšķiras?
Отправлено с моего GT-I9100 через Tapatalk
Отправлено с моего GT-I9100 через Tapatalk
Nē, visām virsbuvēm vienādasMacMillan911 rakstīja:Sliekšņu uzlikas sedanam un kupejai atšķiras?
Отправлено с моего GT-I9100 через Tapatalk
Okey, paldies par infoNylon rakstīja:Nē, visām virsbuvēm vienādasMacMillan911 rakstīja:Sliekšņu uzlikas sedanam un kupejai atšķiras?
Отправлено с моего GT-I9100 через Tapatalk
Отправлено с моего GT-I9100 через Tapatalk
koa? kāds tam sakars ar benzīna līmeņa dačiku?kasp1js rakstīja:Apskatīties štekeri pie reduktora.Lawwr rakstīja:čakarējas benzīna rāditājs, reizēm braucot nokrītas līdz 0, gadās ka arī 'peld'
kāds būtu problēmas atrisinājums?
Paziņai e39 3.0D ar DPF. Pēdējā laikā zili dūmi. Darba temperatūrā arī. Mašīna kādu laiku stāvējusi. Pārkarsējis nav. Kur aizdzīt apskatīt, lai neappiš?
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Zili dūmi jau ir eļļa. Jāskatās, kas ar turbo notiek.
visticamakais ka pasam bendz suknim , kur nak klat limenja raditajs, ir kontaktinji izdegushi, iznjem motorinju araa un parliecinies ka kontaktinji visi veseli, kaa ari kontakti tam motorinjam nav apsubejusi.Lawwr rakstīja:koa? kāds tam sakars ar benzīna līmeņa dačiku?kasp1js rakstīja:Apskatīties štekeri pie reduktora.Lawwr rakstīja:čakarējas benzīna rāditājs, reizēm braucot nokrītas līdz 0, gadās ka arī 'peld'
kāds būtu problēmas atrisinājums?
pasam ir bijis taa vairakas reizes, tapec es skatitos sijaa virziena, pirms saktu kjimereties gar ko citu
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 997
- 998
- 999
- 1000
- 1001
- …
- 1297
- chevron_right

