Alpa gāzē`n`spolē kūtiņa
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 12
- chevron_right
Lai labi ripo :) un viegli taisās.
Ar auto jau nobraukti pirmie tūkstoši un viss ir super!
Vienīgi vienu dienu pamokot mašīnu eļļa izzuda tik ātri (no tā, kas bija palicis), ka motora sāka kaut kas klabēt. - Jau paspēju pus dzīvi pārdomāt, atmest domas par šī gada drifta posmiem un skatīt interneta veikalos cik maksā šāles.
Pirmā saprātīgā doma un reaģēšana uz šo notikumu bija došanās uz tuvāko Statoil, un eļļas iegāde ar cerību, ka kaut ko varēs glābt.. klabēja, klabēja līdz nobraucu vēl 5km un pārstāja.
Tādēļ auto ir apmainīta eļļa un eļļas filtrs (kas laikam miljoniem gadu nebija mainīts).
Auto arī tika apmainīts klimas kraniņš, kas regulē gaisa plūsmu.
Pie tās pašas eļļas maiņas reizes auto tika parauts augšā un apsekots aizmugurējais reduktors (bija maza aizdoma, ka man ir bloķis) - un tad nu konstatējām, ka IR man bloķis.
Kādas attiecības bloķi nāca 2.8 automātiem?
Interesanta lieta arī bija tā, ka pēc eļļas maiņas auto nebija vairs problēma, ka no pirmā roba uzsākot stiept auto iemet otrajā un tad met atpakaļ uz pirmo (domājot, ka parāk maz ceļ) un tad auto raustījās - domāju, ka kārbai ir game off, bet nē! ... Kāds tam varētu būt izskaidrojums?
Vienīgi vienu dienu pamokot mašīnu eļļa izzuda tik ātri (no tā, kas bija palicis), ka motora sāka kaut kas klabēt. - Jau paspēju pus dzīvi pārdomāt, atmest domas par šī gada drifta posmiem un skatīt interneta veikalos cik maksā šāles.
Pirmā saprātīgā doma un reaģēšana uz šo notikumu bija došanās uz tuvāko Statoil, un eļļas iegāde ar cerību, ka kaut ko varēs glābt.. klabēja, klabēja līdz nobraucu vēl 5km un pārstāja.
Tādēļ auto ir apmainīta eļļa un eļļas filtrs (kas laikam miljoniem gadu nebija mainīts).
Auto arī tika apmainīts klimas kraniņš, kas regulē gaisa plūsmu.
Pie tās pašas eļļas maiņas reizes auto tika parauts augšā un apsekots aizmugurējais reduktors (bija maza aizdoma, ka man ir bloķis) - un tad nu konstatējām, ka IR man bloķis.
Kādas attiecības bloķi nāca 2.8 automātiem?
Interesanta lieta arī bija tā, ka pēc eļļas maiņas auto nebija vairs problēma, ka no pirmā roba uzsākot stiept auto iemet otrajā un tad met atpakaļ uz pirmo (domājot, ka parāk maz ceļ) un tad auto raustījās - domāju, ka kārbai ir game off, bet nē! ... Kāds tam varētu būt izskaidrojums?
2.8 tomatiem,manuprat bija 2.93
Nelielas izmaiņas augstumos un citās lietās.
Ar auto vairs nevar braukt un gulēt (lasīt - relaksēties), jo auto ir ticis pie manuālās kārbas un koiliem.
Priekšā ir FK koili (paldies Psih-arno)
Aizmugurē e30 TA cietie amortiņi un e30 sēdinātās atsperes FK 55.
Mainot kārbu tika pie reizes uzlikts m20 spararats - jūtu atšķirību
Ar auto vairs nevar braukt un gulēt (lasīt - relaksēties), jo auto ir ticis pie manuālās kārbas un koiliem.
Priekšā ir FK koili (paldies Psih-arno)
Aizmugurē e30 TA cietie amortiņi un e30 sēdinātās atsperes FK 55.
Mainot kārbu tika pie reizes uzlikts m20 spararats - jūtu atšķirību
sēdinājums vnk arī gribu savu touringu zemē
Pamatīgi esi piesēdinājis, bet nu liekas biku pa traku lanžerus jau esi sasitis ? Valdemār iela ir jāizlaiž ne.. ? Es tur vienreiz tā uzsitu ka negribas vairs braukt, bet nav variantu
A kas tad Valdemārielā tāds? Tur man liekas ir viss ok, vot Čakenē pa risēm ir traki braukt.
Par to zaļo nemaz neizteikšos
Tourings ir vnk, kā jau te minēja, brutāli nosēdināts šobrīd grūti vērtēt par cik tie aizmugurējie diski ir anāli arkās, bet nu vajag kkādu iznesumu un skats jau būs nenormāls
Tourings ir vnk, kā jau te minēja, brutāli nosēdināts šobrīd grūti vērtēt par cik tie aizmugurējie diski ir anāli arkās, bet nu vajag kkādu iznesumu un skats jau būs nenormāls
jurcis rakstīja:Pamatīgi esi piesēdinājis, bet nu liekas biku pa traku lanžerus jau esi sasitis ? Valdemār iela ir jāizlaiž ne.. ? Es tur vienreiz tā uzsitu ka negribas vairs braukt, bet nav variantu
Jau pāris reizes esmu to izdarījis.
Man pa lielam maršruts nemainās un tajā viss ir zajebis.
Teika - Sigulda - Teika - Jugla un vēl tuvākie rajoni.
Sēdinājums ir biš par traku priekšā, tādēļ purnu celšu par centimetru augšā.
Un diski būs kaut kad drīz - pagaidām prioritāte bija dabūt viņu cietu, lai driftā varētu braukt.
Nenormāli normāls sēdinājums!
Vairs neko neteikšu!
Vairs neko neteikšu!
kungi a kā jūs brauksiet ziemā?
Sēdinājums
Priekšu gan īpaši augstāk uzcelt tā pat nevarēsi, jo citādāk aizmugure būs neproporcionāli zema attiecībā pret priekšu un skats nebūs labs
Priekšu gan īpaši augstāk uzcelt tā pat nevarēsi, jo citādāk aizmugure būs neproporcionāli zema attiecībā pret priekšu un skats nebūs labs
koiloveri jau it kā skaitās regulējamiramirez rakstīja:kungi a kā jūs brauksiet ziemā?
Zvērīgi!
Sēdinājums nepajokam! Plaukti nav atspiedušies pret virsbūvi?!
Runājot par valdemāra ielu, braucot virzienā no centra pretī 49.vidusskolai ir pietura, kur ir nenormālas rises, vienreiz tur tā at...su plūsmā braucot, ka tagad braucu tikai pa 1.joslu
Bet vispār malacis, esi labi nolaidis viņu zemē
Bet vispār malacis, esi labi nolaidis viņu zemē
Skaisti.
Iemet kādreiz kādu video kur drifto ar viņu.
Iemet kādreiz kādu video kur drifto ar viņu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 12
- chevron_right