Zonde.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 20
- chevron_right
Tā nemēru, bet kā jau teicu, tam nav nozīmes, ja aparāts uzrāda pārāk lielus skaitļus atgāzēs :)
Neesmu sveces skatījies Bet ja tur būtu kkas ne tā kā vajag, tad neietu visi katli un raustītos :)
Neesmu sveces skatījies Bet ja tur būtu kkas ne tā kā vajag, tad neietu visi katli un raustītos :)
Paprovē tā nomērīt, tas ir viens no parastākajiem un samērā precīzs rādītājs.
Ja neesi nekad sveces mainījis tad apmaini gan.
Ja neesi nekad sveces mainījis tad apmaini gan.
Pilnu bāku tgd netaisos liet un man pietiek ar to kad atgāzu aparāts uzrāda pārāk treknu degvielu un tas, ka pēc nobrauktajiem km vairāk krītās degvielas stabiņš :)
Vai zondes atškiras viena no otras kautkā citādāk ne pēc krāsas uz gumijas un štekera. ? Dzirdēju ka abas esot vienādas bet nogriežot mazo pipsi abas zondes der gan pirms gan pec 95 gada.
Tu domā viena no otras, kas ir vienam BMW vai viena no otras, kas ir diviem dažādiem BMW?
Bosch zonde no Siemens mazliet atšķirās tīri vizuāli izmēros.
Bosch zonde no Siemens mazliet atšķirās tīri vizuāli izmēros.
Vizuālas būtu pofig, galvenais, lai vadu skaits sakrīt, vismaz tā dzirdēts :) Un SIEMENS vadībai nevarēja laikam uzlikt universiālās zondes, bet BOSCH vadībai varēja uzlikt.
Galvenais lai vadi sakrīt - toč tā nesaki, pēc tāda principa man veikalā iedeva nederīgu zondi
Bet ja bosch vadība, tad jā, mazāk kreņķu.
Bet ja bosch vadība, tad jā, mazāk kreņķu.
cik saprotu,tad mērot ar testeri zondi,plus vads jaliek pie zondes melnā vada,bet kur mīnusu labāk,pie motora,vai pie zondes pelēkā vada??he9600 rakstīja:1. jā
2. tas nozīmē ka zondes apsilde strādā (zondes apsildes relejs strādā un strāva pienāk), bet zonde nestrādā (dod konstantu lielumu)
3. ja jau ir kļūda tad arī ar zondi nav kārtībā, var pāmērīt pie pašas zondes melnajā vadā vai spriegums staigā no 0 - 1v (viens rādījums zem 0.5 otrs virs) ja viss normāli, tad iespējams vaina vados - ecu neredz signālu. Dažreiz mēdz mest klūdu uz zondi kaut gan tā strādā, tas ir gadījumos, kad kāds cits vadības elements ļoti pārlej/liesina un zonde grib koriģēt, bet nespēj (rādījumi visu laiku pa "augšu" vai leju), bet šis neizklausas tāds gadījums
4. ar vin kodu ej uz veikalu un tur pēc kataloga atradīs vajadzīgo, cenas viena ražotāja zondēm atšķirās variantos vai būs nepieciešams griest nost veco zondi un vienot vadus vai pie zondes būs nepieciešamā garuma vads ar štekeri.
un pielaižot aukstu motoru,pēc cik ilga laika jasāk lēkāt zondes rādījumiem??
Jautāju tāpēc,ka tiko pielaižot un sākot braukt,īsti negrib celt ,bet kad mazliet uzsilst,tad viss ok
zonde sak darboties tikai kad saniedz vajadzigo temper. kamer dzinejs auks vina NOTEIKTI nedarbojas , ar to jareikinas!!!
po kur ņem masu, galvenais lai kontakts labs.
var mērīt tiklīdz zonde sasniedz savu darba temp - aukstam dzinējam ap 2-3min
vislabāk mērīt pie apgriezieniem (tukšgaitā var būt lēndarbīga), palūdz lai kāds patur ap 3000rpm
var mērīt tiklīdz zonde sasniedz savu darba temp - aukstam dzinējam ap 2-3min
vislabāk mērīt pie apgriezieniem (tukšgaitā var būt lēndarbīga), palūdz lai kāds patur ap 3000rpm
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nu pielaidu,un pamērīju.testeri uzliku uz 20.voltiem,jap,tukšgaitā pagāja kādas 2-3 min,un tasd sāka lēkāt no 0,4... līdz 0,6... apmēram divas reizes zem 0,5 un divas reizes virs 0,5.ja uzdod gāzi,uz to brīdi nokrīt uz 0,2... ko sakat par šadiem cipariem???
man 316i 92 gads.motors ar zobsiksnu. pa štrāsi apēd aptuveni 10,l:(:(:(:(nav taka biku par daudz???Laprāt uzklausītu spečuku domas
man 316i 92 gads.motors ar zobsiksnu. pa štrāsi apēd aptuveni 10,l:(:(:(:(nav taka biku par daudz???Laprāt uzklausītu spečuku domas
grūti spriest, ja neesi pats tos mērījumus redzējis. Maybe viss ok, tikpat labi varbūt jau lēndarbīga (nav tā ka siltam dzinējam mazliet piepeld tukšgaita?).
Kad pietur apgriezienus, kāda ir rādījumu amplitūda?
Kad pēdējo reizi mainītas sveces? Pie slodzes nav tā ka ik pa brīdim noraustas?
Kad pietur apgriezienus, kāda ir rādījumu amplitūda?
Kad pēdējo reizi mainītas sveces? Pie slodzes nav tā ka ik pa brīdim noraustas?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu,šovakar nebaidīšu kaimiņus,un nemērīšu rādījumus pieturot apgriezienus ap 3000, jo pēdējais bundulis tāds paskaļš:):):).bet rīt gan un tad uzrakstīšu.
Nu man stāvēja NGK zonde,un tad jā,kad ar pirmo un otro atvelk tā normāli,tad vienu brīdi noraustījās mazliet,.tākā rezervē bija bosch zonde,tad tagad ieliku to.rīt braukšu uz šansi ārpus pilsētas,tad pastiepšu un paskatīšos,kas un kā.
nu nopirku kādu puss gadu atpakaļ,bet sveces nēsmu vel mainījis.
Svecēm paši gali ir baltganbrūni,un kur sākas vītne,ir melns.
Nu man stāvēja NGK zonde,un tad jā,kad ar pirmo un otro atvelk tā normāli,tad vienu brīdi noraustījās mazliet,.tākā rezervē bija bosch zonde,tad tagad ieliku to.rīt braukšu uz šansi ārpus pilsētas,tad pastiepšu un paskatīšos,kas un kā.
nu nopirku kādu puss gadu atpakaļ,bet sveces nēsmu vel mainījis.
Svecēm paši gali ir baltganbrūni,un kur sākas vītne,ir melns.
zondes jāmēra ar oscilogrāfu nevis testeri, ar testeri var tikai izmērīt vai sildelements ir vesels
labāk aizbraukt uz diagnostiku labu, neka pasham kko fiozofet par lietām ko nesaproti
labāk aizbraukt uz diagnostiku labu, neka pasham kko fiozofet par lietām ko nesaproti
Protams, ar oscilogrāfu viss ir ahujenna, bet šajā gadījumā (kad jau zināms, ka zonde "staigā") vienīgais ko papildus varēs uzzināt ir zondes ātrdarbība, kuru ar testeri grūtāk piefiksēt.
Daudz, daudz reizes noderīgāks šajā procesā ir atgāzu analizators
Daudz, daudz reizes noderīgāks šajā procesā ir atgāzu analizators
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu,turot apgriezienus uz 3000, man zondes rādījums lēkā no 0,3... līdz 0,5.. un tā visu laiku.
liekas ka normāli...
liekas ka normāli...
un skatoties pēc svecēm,paši gali gaiši apdeguši,un kur sākas vītne,melns.,un velk ar it kā normāli,
un ar piekto ātrumu ripojot pa pilsētu uz 60,km ekonometrs rāda ap 6,5 litriem uz simtu.
a cik apmēram būtu jaēd uz simtu ārpus apdzīvotas vietas braucos ar 316i.92 g uz 100.km h?? mošk kāds var aptuveni pateikt?
un ar piekto ātrumu ripojot pa pilsētu uz 60,km ekonometrs rāda ap 6,5 litriem uz simtu.
a cik apmēram būtu jaēd uz simtu ārpus apdzīvotas vietas braucos ar 316i.92 g uz 100.km h?? mošk kāds var aptuveni pateikt?
Tas ekonometrs diez vai rāda pareizi, jo man arī, kad tagad milzīgs patēriņš, pa šoseju rāda tos pašus 8l/100km turot vienmērīgi 90 un pilsētā nespiežot arī ar 4to rāda zem 10l/100km.
Gadījumā viņš nereaģē tikai no gāzes pedāļa spiešanas stipruma vai tomēr tur ir kas nopietnāks viņa darbības principā?
Gadījumā viņš nereaģē tikai no gāzes pedāļa spiešanas stipruma vai tomēr tur ir kas nopietnāks viņa darbības principā?
zinies,man a sāk likties,ka viņš ņem vērā gāzes pedāļa stāvokli,un ka neko vairāk viņš tur nemozgo
Nu ja, jaunam motorom mož arī diezgan precīzi viņš rāda, bet 20 gadus vecam
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 20
- chevron_right