Arktissilber 323i Ziemelis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 17
- chevron_right
Šovakar M burts noņemts nost, kā arī pie viena noskrubināju nost vienu vecu izbalējušu uzlīmi, kura bija uz bagāžnieka vāka otrā pusē M burtam. Un tas viss ar nedaudz ziepjūdeni, lineālu (skrubināšanai) un PSRS laiku fēna palīdzību Pie viena arī nedaudz uzpucēju izpūtēja galu, tagad ir spīdīgāks. Tagad mašīnas aizmugure ir tik ļoti
Kā ir ar to spuru uz jumta? Tādas nāca oriģināli un ir antena, vai tas ir no Ķekavas atsūtīts? Diezgan patika, bet tad lielveikalā redzēju ļoti līdzīgas līmējamas un tas lika aizdomāties ;D
Kā ir ar to spuru uz jumta? Tādas nāca oriģināli un ir antena, vai tas ir no Ķekavas atsūtīts? Diezgan patika, bet tad lielveikalā redzēju ļoti līdzīgas līmējamas un tas lika aizdomāties ;D
Bilžu pievedums
Es jau minēju, ka šis man ir jau otrais BMW? Esmu nelielā šokā, jo pēc degvielas rādītāja man uz 80 km ir noēsti 15 litri. Apgriezieni neraustās, nav nekādu pazīmju par to, ka motors nedarbojas kā nākas, tāpēc domāju, ka varbūt man kāja nedarbojas kā nākas. Neesmu pieradis pie liela motora, tāpēc pārslēdzu (pagātnē) pie diezgan zemiem apgriezieniem (aptuveni 2k), kā arī bieži braucu īsus gabalus, tāpēc motors neuzsilst līdz darba temperatūrai. Tagad pārslēdzu pie aptuveni 2,5-3k RPM un ļauju motoram nedaudz vairāk skriet, cerams tas ko uzlabos. Lai vai kā, gaisa filtrs ir nomainīts, tam arī vajadzētu ko mainīt. Ir doma arī nomainīt sveces, bet nevaru noskrūvēt to lielāko plastmasu no motora, jo tās skrūves nenāk vaļā, būs vēl jāpamēģina. Audi ar 1.8 man sākumā ēda ap 15 litriem (tas gan bija ziemā, bet tik un tā), līdz sāku braukt nedaudz normālāk, tā kā cerams, ka viss būs ok. Labi, jādodas atpakaļ pie mācībām.
Es jau minēju, ka šis man ir jau otrais BMW? Esmu nelielā šokā, jo pēc degvielas rādītāja man uz 80 km ir noēsti 15 litri. Apgriezieni neraustās, nav nekādu pazīmju par to, ka motors nedarbojas kā nākas, tāpēc domāju, ka varbūt man kāja nedarbojas kā nākas. Neesmu pieradis pie liela motora, tāpēc pārslēdzu (pagātnē) pie diezgan zemiem apgriezieniem (aptuveni 2k), kā arī bieži braucu īsus gabalus, tāpēc motors neuzsilst līdz darba temperatūrai. Tagad pārslēdzu pie aptuveni 2,5-3k RPM un ļauju motoram nedaudz vairāk skriet, cerams tas ko uzlabos. Lai vai kā, gaisa filtrs ir nomainīts, tam arī vajadzētu ko mainīt. Ir doma arī nomainīt sveces, bet nevaru noskrūvēt to lielāko plastmasu no motora, jo tās skrūves nenāk vaļā, būs vēl jāpamēģina. Audi ar 1.8 man sākumā ēda ap 15 litriem (tas gan bija ziemā, bet tik un tā), līdz sāku braukt nedaudz normālāk, tā kā cerams, ka viss būs ok. Labi, jādodas atpakaļ pie mācībām.
Super sweet.
Tik beņķis tāds
Tur jau var būt daudz un dažādi iemesli kādēļ ēd daudz.
Tik beņķis tāds
Tur jau var būt daudz un dažādi iemesli kādēļ ēd daudz.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Jā, un kājas smagums te nebūs pie vainas...man 320tajam ar tādu patēriņu bija zonde vainīga un arī nekas neliecināja, ka kkas ar motoru nebūtu kārtībā.
323i ir divas zondes vai viena?
To es nezinu, ceru, ka tikai viena Bet jebkurā gadījumā, ne tāda pa 40ls
Lambda cenas jau tikko apskatījos
Bet laikam no sākuma būs jāaizbrauc uz diagnostiku, lai uzzinātu, vai tiešām tur ir vaina, lai nav pa lieko jāmaksā.
Bet laikam no sākuma būs jāaizbrauc uz diagnostiku, lai uzzinātu, vai tiešām tur ir vaina, lai nav pa lieko jāmaksā.
Protams, ka diagnostika vispirms, tikai brauc tur, kur Tev tiešām visu pārbaudīs, nevis tikai nolasīs kļūdas.
divaskristapskarlis rakstīja:323i ir divas zondes vai viena?
nja cenas uz zondem labas
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16 ... 0729/tab:1
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16 ... 0729/tab:1
Jautājums - vai mašīna ar sačakarētu Lambda zondi (vai zondēm) būtu izgājusi TA? TA ir iegūta šajā septembrī, nav nekādas atzīmes saistībā ar Lambda, atgāzēm etc.
CO (%): 0.33
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 222.
Lambda: 0.
CO (%): 0.33
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 222.
Lambda: 0.
viņa jau tev varēja noklāties arī pēc apskateskristapskarlis rakstīja:Jautājums - vai mašīna ar sačakarētu Lambda zondi (vai zondēm) būtu izgājusi TA? TA ir iegūta šajā septembrī, nav nekādas atzīmes saistībā ar Lambda, atgāzēm etc.
CO (%): 0.33
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 222.
Lambda: 0.
bet auto skaists, tikai es noteikti nahrenizētu to haizivs spuru no jumta un spoileru, bet katram savi uzskati
Par to spuru arī domāju, bet tas spoileris ir BMW OEM, tā kā tas noteikti paliks.
nu jaa, auto tiesam smuks!
paverojot bildes radas jautajums par apsifku kapotam, kas tev tur kaukas dedzis agrak ir, ka vinjan tada saplesta.
ps uzmani elju, tavam autinjam vinja nedaudz sak iegarsoties (pec hc radijumiem)
paverojot bildes radas jautajums par apsifku kapotam, kas tev tur kaukas dedzis agrak ir, ka vinjan tada saplesta.
ps uzmani elju, tavam autinjam vinja nedaudz sak iegarsoties (pec hc radijumiem)
...
HC (Pmm) kad jāpievērš uzmanība eļļas rīšanai, ja skaitlis vēl paaugstinās?!
jaa tas cipars 222hc ppm nau tas mazakais. teiksim taa, ikpa laikam vajag pieliet klat elju
ps man ja pareizi aceros pedejo reizi skatee bija 127hc ppm un tas jau diezgan labi, preks 93g dzineja.
ja butu ta ka elju eed litriem tad raditaji butu pari pa 700ppm
ps man ja pareizi aceros pedejo reizi skatee bija 127hc ppm un tas jau diezgan labi, preks 93g dzineja.
ja butu ta ka elju eed litriem tad raditaji butu pari pa 700ppm
...
Manam tas HC(ppm) ir 244 un elju no mainjas liidz mainjai neleju klaat ne gramu
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Tīri labi izskatās viss kopā, tik diski jāpamaina + piedur melnas spīdīgas nāsis..
Salons dedaudz jāpamaina un tad jau tīri zolīds braucamais
Salons dedaudz jāpamaina un tad jau tīri zolīds braucamais
orkaan, taa but nevar, jo lielaks hc jo vairak eed elju, iesaku pasekott lidz kas daras uz shupa pirms un pec garaka braucienaOrkaans rakstīja:Manam tas HC(ppm) ir 244 un elju no mainjas liidz mainjai neleju klaat ne gramu
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 17
- chevron_right