Jankas Is Kupeja ;)
Beidzot vakar tiku pie sen kārotas lietiņas,
Bilde studijā
Mazais updeitiņš :)
Bilde studijā
Mazais updeitiņš :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
o! daudz labāk
Sveika tauta, laiks iet, un atcerējos kad šeit tak biju topiku par savu IS izveidojis! Ilgi meklēju kamēr atradu, bet atradu. Tad nu pieklājības pēc mazliet jāatsvaidzina raksts par savu autiņu, utt, un kādas pāris bildītes arī jāpievieno
Tātad lielāko ziemas daļu, autiņš nostāvēja garāžā laukos, un netika kustināts. Ziemā bija arī mazliet finanšu grūtības, bet sākoties pavasara mēnešiem viss nostājās kā vajag, un tad nu varēju sākt iepirkt šo to priekš e36
Īsāk sakot tā, lieta tāda kad ziema un sāls darīja savu darbu, un nu pēc ziemas ir tā kad rūsa, un daļēja korozija ir daudz un visās malās, bet nav arī tik traki, kā izskatās. Kā teikt nemest plinti krūmos.
Par šo laiku esmu šo to iepircis, visu piekari pārlasījis, praktiski sakot ritošā ir labā stāvoklī!
Šajā laikā skrūvējot auto ir izdarīts priekšā:
1)Uzlikti jauni amortizatori Bilshtein
2)Jauni amortizatoru atbalsta gultņi Lemforder
3)Lietotas, bet labas 40/40 sēdinājuma atsperes uzliktas
4)Visi plauktu šarnīri nomainīti, un tās gala bukses Lemforder
5)Jauni bremžu diski, un kluči priekšā, restaurēti supporti.
6)Pie viena darbā nokrāsoti diski un supporti ar cinka krāsu.
Tā priekšai bija laikam viss, momentā atcerēties nevaru visu!
Pakaļā sadarīts:
1)Atsaites tilta plauktiem jaunas Lemforder
2)Rocenei jauni loki, un viss restaurēts nu tie visi draņķīši kas tur nāk.
3)Jauni bremžu diski, un kluči un restaurēti supporti, bet šaize kad vienu supportu gaisojot, nolauzu to mazo skrūvīti, un tā arī tur gaiss ir iekšā, ir dabūts cits, un būs jāmaina.
4)Jauni amortizatori arī Bilshtein firmas.
Tā laikam viss.
Tad nu tā auto uz ceļa turās pavisam savādāk, cietāk un vieglāk vācās. Bija neliels sppedtest max izgriezu 205-210kkur km/h vairāk neiet, kā ar nazi nogriezts.
Ir arī iedoti divi trakāk sistie diski uz valcēšanu Talsos, ir jau gatavi, tikai jāgaida algu lai var izpirkt, sanāca neplānoti pirkumi, plus vēl šis tas autiņam. Nu atlikušais mēnesis Rolltonu style
Ap pašu auto ir darīts, nomainīts degvielas sūknis šodien, vecais bija genoht un neturēja spiedienu. Mazliet ir atšķirība cik pabraucu, salonā šis tas paķimerēts, pielabots, nopirkts jauns Kenwood maģis ar usb un jaunas Pionner ovālnieces, pagaidām būs labi nomainīts kājas atbalsts pie pedāļiem, jo vecais bija salauzts. Ieliktas miglinieku zaglužkas, lai nestāv tukši caurumi.
Cīņu ar ruslanu nav vērts sākt, parāk daudz naudu tas prasīs, man doma pagaidām sekojoša, man TA ir līdz oktobra beigām gandrīz. Plānoju nobraukt un vairāk neiet. Meklēšu citu bundžu kas ir labā stāvoklī un likšu visu pāri, šo cik var aplasīšu, vajadzīgo rezerves daļām, un tālāk uz Tolmetu!
Man var piedāvāt labu kuzavu nesistu, bez korozijas, kupeju. Krāsai nav nozīme,gads arī daudz nemaina, galvanais lai ir laba un nav sapujusi, lai ir tiešām vērts viņā ieguldīt
Ļoti jau gribu šogad aizbraukt 18.05 uz sezonas atklāšanu. Bet diemžēl, vizuāli auto ir ļoti bēdīgs, un patreiz vēl ir variants, kad priekšā ir diski, pakaļā feļļas, un tā tas vēl labu laiku, būs, kamēr tiks diski, izņemti no valcēšanas, un nokrāsoti ar svaigu krāsu! Arī kuzava ir buktēta, daudzviet, tas gan no iepriekšējā saimnieka. Un pakaļā, ir velns viņ zin kas kad šofera pusē nevaru bamperi taisni ielikt pie arkas. Ir mēģināts visādi. Bildi ielikšu.
Tātad ielikšu arī pāris bildes, no šovakara dušas. Pēc darba nebija ko darīt, tad nu nolēmu kaut ar tīru ūdeni, bet nomazgāt.
Bildes studijā:
Tāda nu man ir tā IS bitīte, stāvoklis diezgan bēdīgs. Lūdzu nesat bargi komentāros.
Un pie viena ielikšu listi, ar to kas tiek meklēts:
Difuzors ar vietu priekš divām izejām.
Labs netekošs radiators (interesē cik jauns maksā orģinālais)
Kupejas priekšējās taburetes, var piedāvāt arī Recaro, abas un lai strādā.
Durvju abšifkas melnās ādas.
Strādājošu lūku pilnu kitu.
Facelift priekšējo bamperi, un orģinālas labas migliņas ar vadiem.
Turpinājums sekos!!!
Tirgoju:
Kājas atbalstu pie pedāļa, pelēks no sedana 5ls
Divi vienriteņa mazie reduktori, un 3gb vāki ar visām skrūvēm.
Getrag kārba, laba 10ls no 1.6i nākusi.
Degvielas sūkņa divi korpusi ar pludiņiem, utt bet jāmaina motoriņš 5ls
Atrodas Tukumā.
Tuvākie plāni pie auto ir, kārbas, sajūga spararata, un kurvja maiņa, atkal laika trūkums traucē.
Tiks pārmetināts izpūtējs, šur tur ir caurs, un ir vnk tādi kalni tur salikti, to visu izgriezīšu, un glīti sametināšu, kā nekā esmu taču metinātājs ikdienā.
Tiks nomainīts beigtais, supports aizmugurē.
Tas īsumā viss, lai visiem labi slīpējas ielas.
Tātad lielāko ziemas daļu, autiņš nostāvēja garāžā laukos, un netika kustināts. Ziemā bija arī mazliet finanšu grūtības, bet sākoties pavasara mēnešiem viss nostājās kā vajag, un tad nu varēju sākt iepirkt šo to priekš e36
Īsāk sakot tā, lieta tāda kad ziema un sāls darīja savu darbu, un nu pēc ziemas ir tā kad rūsa, un daļēja korozija ir daudz un visās malās, bet nav arī tik traki, kā izskatās. Kā teikt nemest plinti krūmos.
Par šo laiku esmu šo to iepircis, visu piekari pārlasījis, praktiski sakot ritošā ir labā stāvoklī!
Šajā laikā skrūvējot auto ir izdarīts priekšā:
1)Uzlikti jauni amortizatori Bilshtein
2)Jauni amortizatoru atbalsta gultņi Lemforder
3)Lietotas, bet labas 40/40 sēdinājuma atsperes uzliktas
4)Visi plauktu šarnīri nomainīti, un tās gala bukses Lemforder
5)Jauni bremžu diski, un kluči priekšā, restaurēti supporti.
6)Pie viena darbā nokrāsoti diski un supporti ar cinka krāsu.
Tā priekšai bija laikam viss, momentā atcerēties nevaru visu!
Pakaļā sadarīts:
1)Atsaites tilta plauktiem jaunas Lemforder
2)Rocenei jauni loki, un viss restaurēts nu tie visi draņķīši kas tur nāk.
3)Jauni bremžu diski, un kluči un restaurēti supporti, bet šaize kad vienu supportu gaisojot, nolauzu to mazo skrūvīti, un tā arī tur gaiss ir iekšā, ir dabūts cits, un būs jāmaina.
4)Jauni amortizatori arī Bilshtein firmas.
Tā laikam viss.
Tad nu tā auto uz ceļa turās pavisam savādāk, cietāk un vieglāk vācās. Bija neliels sppedtest max izgriezu 205-210kkur km/h vairāk neiet, kā ar nazi nogriezts.
Ir arī iedoti divi trakāk sistie diski uz valcēšanu Talsos, ir jau gatavi, tikai jāgaida algu lai var izpirkt, sanāca neplānoti pirkumi, plus vēl šis tas autiņam. Nu atlikušais mēnesis Rolltonu style
Ap pašu auto ir darīts, nomainīts degvielas sūknis šodien, vecais bija genoht un neturēja spiedienu. Mazliet ir atšķirība cik pabraucu, salonā šis tas paķimerēts, pielabots, nopirkts jauns Kenwood maģis ar usb un jaunas Pionner ovālnieces, pagaidām būs labi nomainīts kājas atbalsts pie pedāļiem, jo vecais bija salauzts. Ieliktas miglinieku zaglužkas, lai nestāv tukši caurumi.
Cīņu ar ruslanu nav vērts sākt, parāk daudz naudu tas prasīs, man doma pagaidām sekojoša, man TA ir līdz oktobra beigām gandrīz. Plānoju nobraukt un vairāk neiet. Meklēšu citu bundžu kas ir labā stāvoklī un likšu visu pāri, šo cik var aplasīšu, vajadzīgo rezerves daļām, un tālāk uz Tolmetu!
Man var piedāvāt labu kuzavu nesistu, bez korozijas, kupeju. Krāsai nav nozīme,gads arī daudz nemaina, galvanais lai ir laba un nav sapujusi, lai ir tiešām vērts viņā ieguldīt
Ļoti jau gribu šogad aizbraukt 18.05 uz sezonas atklāšanu. Bet diemžēl, vizuāli auto ir ļoti bēdīgs, un patreiz vēl ir variants, kad priekšā ir diski, pakaļā feļļas, un tā tas vēl labu laiku, būs, kamēr tiks diski, izņemti no valcēšanas, un nokrāsoti ar svaigu krāsu! Arī kuzava ir buktēta, daudzviet, tas gan no iepriekšējā saimnieka. Un pakaļā, ir velns viņ zin kas kad šofera pusē nevaru bamperi taisni ielikt pie arkas. Ir mēģināts visādi. Bildi ielikšu.
Tātad ielikšu arī pāris bildes, no šovakara dušas. Pēc darba nebija ko darīt, tad nu nolēmu kaut ar tīru ūdeni, bet nomazgāt.
Bildes studijā:
Tāda nu man ir tā IS bitīte, stāvoklis diezgan bēdīgs. Lūdzu nesat bargi komentāros.
Un pie viena ielikšu listi, ar to kas tiek meklēts:
Difuzors ar vietu priekš divām izejām.
Labs netekošs radiators (interesē cik jauns maksā orģinālais)
Kupejas priekšējās taburetes, var piedāvāt arī Recaro, abas un lai strādā.
Durvju abšifkas melnās ādas.
Strādājošu lūku pilnu kitu.
Facelift priekšējo bamperi, un orģinālas labas migliņas ar vadiem.
Turpinājums sekos!!!
Tirgoju:
Kājas atbalstu pie pedāļa, pelēks no sedana 5ls
Divi vienriteņa mazie reduktori, un 3gb vāki ar visām skrūvēm.
Getrag kārba, laba 10ls no 1.6i nākusi.
Degvielas sūkņa divi korpusi ar pludiņiem, utt bet jāmaina motoriņš 5ls
Atrodas Tukumā.
Tuvākie plāni pie auto ir, kārbas, sajūga spararata, un kurvja maiņa, atkal laika trūkums traucē.
Tiks pārmetināts izpūtējs, šur tur ir caurs, un ir vnk tādi kalni tur salikti, to visu izgriezīšu, un glīti sametināšu, kā nekā esmu taču metinātājs ikdienā.
Tiks nomainīts beigtais, supports aizmugurē.
Tas īsumā viss, lai visiem labi slīpējas ielas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
tu šodien gadijumā neslīpēji Tukumā Mego apli?
Bija tāda lieta
Nomainīšu slidošo sajūgu, sekos Tukum lietus drifts
Nomainīšu slidošo sajūgu, sekos Tukum lietus drifts
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.