2.5 tds kedes
nepareizi gan :)jo ar alumīnija ieplūdnieku ir vecie dzinēji!ar plastmas kolektoru ir jaunie dzinēji kam ir tikai nedaudz savādāka galva:) ja nemaldos tad kkas ar vārstiem bija,lielāki vai mazāki!bet kas tie te jums par murgiem kad galvas netura?visi 4omi kam bijuši tdsi,nevienam nekas nav bijis!+pats savus tdsus esmu kāvis karsējis,un citādi mocījis,bet galvas tura:)
es nesaprotu :) tds sen ir izzināts no a-z un visas problēmas ir zināms sen!ja vibrē,dzinējs purinās(tātad augstspiediena sūkņa regulators)vai tehniskais dilums,vai elektronika(ceļi sadiluši)vai skaidas galvā(kuras var iztīrīt)r5sgt rakstīja:Tad varbut tad vari pateikt kur meklet vainu ja simptomi siltam ir taadi itkā beigts spararats, apgriezieni neleka, bet motors vienkarsi vibree, kaut spararats ir pat ļoti labs.
tu esi jaucis tdsa spruaslu?kas tur var neiet?beidz jokot tak!vai nu iet vai nu neiet,noķīle(skaņa tāda kā virzulis pret kapotu sistos) aukstā laikā sprausla var čurāt,sliktāk lēks,bet uzsilstot viņas visas iet!he9600 rakstīja:sprauslas.
tdsa sīkni var sakārtot tikai nopērkot jaunu :) citu variantu nav :) 1000ls aptuveni!cits variants neeksistē!(jo tu minēji perfektu tdsu :)Rūsiņs rakstīja:tiri interese pec! vell jau nav jamaina! bet kad nomainis domaju bus pavisam cita dir..a jo tomer ja sakarto visass lietas ar kedem sukni tad tas autins atkal otro jaunibu ieguvis :))
paldies par info!
Kaitonosha taa purinashanaas ir. Apgriezieni turaas ap 0,6 - 0,7 un shad tad pavibree un papurina.
Powered by Minhauzens!
tas gan!liekās kad nedarbojās kāds cilindrs :) iespējams vajag tikai iztīrīt galvu(citreiz palīdz)
Sava domashana tam auto. Vel ir problema kad apgr. ir ap 1,5k tad raustaas, mazliet nomet no gaazes pedalja vai mazliet iedod vairaak un viss iet gludi. Braucot, iznjemot no aatruma apgriezieni uzreiz nokriit uz 1,1k un tad raustiigi nolec uz 0,7.
Lielu problemu nav, purinashana un vibreshana un taa divainaa raustishanaas. Ko iesaki par atgaazem kas naak atpakal uz dzineeju? Sprostot ciet vai atstaat?
Lielu problemu nav, purinashana un vibreshana un taa divainaa raustishanaas. Ko iesaki par atgaazem kas naak atpakal uz dzineeju? Sprostot ciet vai atstaat?
Powered by Minhauzens!
neko tur vinš nedzīvo pats par sevi,vnk standarta problēma iekš tdsa :)ja rpm ieķeras atmetoties,ta arī regulācija ir nedaudz neprecīza!
EGR ir jāgluši nost!vai atvienojot vakuma trubiņu(un trubiņu noglušit)ja negribas lai ir lieka truba,kā man!tad izplūdes kolektorā blīve,un ieplūdes kolektorā arī blīve(metāla)vai 20 santiimu monēta,precīzi der :)
EGR ir jāgluši nost!vai atvienojot vakuma trubiņu(un trubiņu noglušit)ja negribas lai ir lieka truba,kā man!tad izplūdes kolektorā blīve,un ieplūdes kolektorā arī blīve(metāla)vai 20 santiimu monēta,precīzi der :)
Bij jau ieprieksh noglushiita, nonjeemu jo domaaju kas par nah** te notiek. Pajautaaju dazhiem servis-meniem un tagad tu arii to saki, tad buus ari vien jaliek atpakal taa bliviite.
Powered by Minhauzens!
vienkāršāk ir vakumu atvienot :) un egr vārsts arī nevares vaļā!bet labāk izmest viņu visu miskastē:D partaisīt iepluudznieka galu!vizsmaz nebūs nopuņķojies:) un nav ko indēt dzinēju!
Par punkjoshanos piekriitu. Ieliku jaunu bliivi un tak melns kaa velns pie iepluudes saakuma. Varbuut tu pats arii regulee suuknjus? Ja nee tad ir kaads kontakt info kursh to prasmiigi prot?
Powered by Minhauzens!
regulēju:) bet no rokas!citu uzskata kad emsu traks!bet piemēram slavenie bauskas bmw guru arī regulē no rokas,un uz skaņu un vilkšanu!
Parcik iepriekshejais owners njeemis nost, chubinaajies kautko tur ap motoru un arii ''reguleets'' jeb uzmests suuknis atpakal. Domaaju ka starpiiba nebuus nekaada vai regulees ar kompi vai ar roku. Galvenais gribas lai viss stradaa kaa tam ir jastradaa.
Kaadas cenas pie tevis ja reguleetu?
Kaadas cenas pie tevis ja reguleetu?
Powered by Minhauzens!
ja tev ir sakusi grbet kede tad brauc kamer noklasies motors jo dzineju ir letak iemest iekša neka samainit ķedi
ķedes komplekts bija kaut kur 480 euro un maina buss ap 160euro taka skaiti pats bet tds dzinejs srota kaut kur ap 170 euto
ķedes komplekts bija kaut kur 480 euro un maina buss ap 160euro taka skaiti pats bet tds dzinejs srota kaut kur ap 170 euto
tev cēlš buus 5x daargaaks nekā atbraukt liidz maniimzexo rakstīja:Parcik iepriekshejais owners njeemis nost, chubinaajies kautko tur ap motoru un arii ''reguleets'' jeb uzmests suuknis atpakal. Domaaju ka starpiiba nebuus nekaada vai regulees ar kompi vai ar roku. Galvenais gribas lai viss stradaa kaa tam ir jastradaa.
Kaadas cenas pie tevis ja reguleetu?
Dj_Zii rakstīja:ja tev ir sakusi grbet kede tad brauc kamer noklasies motors jo dzineju ir letak iemest iekša neka samainit ķedi
ķedes komplekts bija kaut kur 480 euro un maina buss ap 160euro taka skaiti pats bet tds dzinejs srota kaut kur ap 170 euto
Dzineejs staav garazhaa. Par to neuztraucos ja nobruks. krod, izklausaas kad kadaa citaa pasaules sturiiti esi.
Powered by Minhauzens!
ta jauna foruma kartiba neesmu vel apradis ka vecie posti ir aukša
nekad neesmu sapratis to domu gājienu "nafig kko mainīt, ja ir dārgi, ja var vienkārši nomainīt motoru".. lielākais prikols jau ir tāds, ka Tu par to "jaunā" motora cenu nopirksi tīri tādu pašu mēslu kāds jau ir sācis grabēt.. ja ir entuziasms, tad kāpēc nē...
citi spēlē super bingo, citi maina regulāri motorus ar cerībau ka būs labāk
Man sekojosa problema ar kedi neilgi pec noslapesanas vina klust galigi valiga, pec piedarbinasnas vina ir stingra, bet paskatoties uz citiem dzinejiem ta kede visiem visu laiku ir stingra. Un autins pa brizam ir tik gauss ka riebjas, citreiz iet ciesami. Kur problemas sakne?