Baumaņa daily wagons
pārsvara pa Jelgavu vien vizinos, šis arī paliks stock, tikai mazliet zemāks un ar paris citiem sīkumiem.Kukijs rakstīja:Sveiks ar e36 izskatās labs, durvis tas jau viss labojams. Kad piebrauksi parādīt??? vai arī kur ir tavs location???
Par grabēšanu iespējams amortizatora atbalsta gultnis, hanā, tie parasti grab.
P.S. Es tava vietā viņu stock atstātu, mazliet zemāku un miers.
esmu pabraukājis ar auto nu jau nedēļu un esmu izveidojis nelielu to do listu , ko gribetu izdarīt ar šo auto
1) piekrāsot dažas vietas kur rūsa uz durvīm
2) nosēdināt
3) notonēt logus
4) melnas nāsis
5) 2.5/2.8 izpūtēja gala bunduli uzlikt
6) ielikt enģelacis, bet nezinu likt dzeltenas vai tās CCFL, bet tad arī vajadzēs xenonu miglās un tuvajos
7) vēl nevaru izlemt vai likt m-buferi priekšā vai nē
8) pēc ziemas citus diskus, R16 drošvien
šī mēneša laikā plānots nomainīt eļlu un filtrus , uzlikt priekšā 2.5 bremžu kitu , uztaisīt salonam kīmisko .
pa ziemu meklēšu visas nepieciešamās lietas un detaļas lai pavasarī būtu viss izdarīts ko esmu ieplānojis
1) piekrāsot dažas vietas kur rūsa uz durvīm
2) nosēdināt
3) notonēt logus
4) melnas nāsis
5) 2.5/2.8 izpūtēja gala bunduli uzlikt
6) ielikt enģelacis, bet nezinu likt dzeltenas vai tās CCFL, bet tad arī vajadzēs xenonu miglās un tuvajos
7) vēl nevaru izlemt vai likt m-buferi priekšā vai nē
8) pēc ziemas citus diskus, R16 drošvien
šī mēneša laikā plānots nomainīt eļlu un filtrus , uzlikt priekšā 2.5 bremžu kitu , uztaisīt salonam kīmisko .
pa ziemu meklēšu visas nepieciešamās lietas un detaļas lai pavasarī būtu viss izdarīts ko esmu ieplānojis
kādēļ vēlies enģeļus?
labi izskatās
Ir gadījumi, kad tie eņģeļi tieši piedod to lauku šķūninga piesitienu. Ir jāzin kad var likt un kad nevar. Un es domāju, ka pie tava touringa vislabāk būtu atstāt kā ir.
Par enģeļiem ir gaumes lieta, man personīgi ļoti patīk, bet nu jā ja likt dzeltenus tad bez xenona bet ja CCFL tad tikai ar Xenonu, to šodien pārliecinājos jo bij jāgatavo skatei
Sen nebija nekas rakstits , nu tad mazliet iemetisu kaut ko, kas notiek ar sito nabagu
nu tad aiziet
nopirku ,priecajos , braukaju un joprojam priecajos , izdomaju ka vajag prieksu zemaku, okey, pirmo un pedejo reizi sava muza darisu tadu huinju, panemu fleksi un apzageju prieksa atsperes , viss okey , prieksa zema, skats labs utt, BET , tad sekoja, sis , del tam atsperem jutu ka vadamiba kluva divainaka, ta ari bija , gribeju samest plakaniski , un se tev , auto vispar nevareju savakt, sture vispar neklausija un masina gaja kur gribeja, bet nekur talu neaizgaja, trapiju pa kaut kadu betona kluci un saaku mesties un saniem , bet nezinu vai par laimi vai nelaimi prieksa bija koks, pret kuru atsitos biju shokaa ka sita notikas, bija loti zel un tiesam pardzivoju ka ta sanaca, pirma avarija tada vispar sanaca
okey uzreiz no rita aizdzenu pie drauga iedzenu talakaja sturi un jaucu ara, secinu kas bojats utt, tika sabojatas - abas durvis, logs , durvju rucka, loga mehanisms, prieksejais sparns,pakalejais sparns, lietais disks, slieksnu uzlika, moldings , taj bridi vel domaju ka vel vis ir glabjams utt, uzreiz lienu ss.lv , mekleju detalas , atrodu tiesi touringu tada pasa krasa, uzreiz aizbraucu , panemu durvis ar visu apkarinamo , lidoju atpakal uz garazu , lieku durvis un tad sapratu cik nopietni viss tas ir, izradas videja stoika aizgajusi galigi prom , bet ar to ari atri un vnk tiku gala, dabuju pareizos intrumentos un izvilkam atpakal vieta . viss ok , durvis taisas vala un ciet , sledzas ari viss. pagaidam ta , tagad vel esmu izvilcis ara mazliet to aizmugurejo sparnu jo baigas skirbas bija
pa starpai taisnojot manu wagonu , mazliet paslipejam , drift hard talak , touringam tuvojas TA, saku parlasit hadeni
ta tad prieksa nomainits - abi amisi , abas apzagetas atsperes pret stock , uzlikts bremzu kits no 2.5 , plaukti ar jaunam saram un buksem, st. atsaites talak aizbraucot uz TA , izradas ka nav rocene, vienigais del ka nedabuju uzlimi , okey ,jaucu ara izradas uzlikas nav viss ok pirms jauna gada vel paspeju dabut jaunu TA ,
tad vareja bazt visu ko nedrikts , tad nu ieliku , xenonu tuvajos , miglas, engel eyes , ar kuram sanaca fail , bet pofig , to velek izlabosu tagad saku labot vizualo defektu kuru pats sataisiju . salapiju slieksi pieliku prieksejam durvim moldingu , ut vel so to ,
ari tourings tiek pielietots ka vajag un ja riepas netrukst man pa leto ari tagad panemu sadus diskus , domaju ka mazbugeta variants bus pagaidam labs pec visas sitas skruvesanas ari visadas slimas idejas paradas bet tas ta pagaidam viss, drizuma planojas metinasas un krasonas darbi sasistajam sanam un citi darbini
un protams speka dzira kas palidzeja visa sitaja
pagaidam viss, drizuma bus jaunumi, un vairak bildes ka pats auto kopa izskatas un ta
jo pagaidam izskatas ta , sodien pirmo reizi pa dienas gaismu redzu , jo visu laiku darba esmu un redzu tikai tumsa
nu tad aiziet
nopirku ,priecajos , braukaju un joprojam priecajos , izdomaju ka vajag prieksu zemaku, okey, pirmo un pedejo reizi sava muza darisu tadu huinju, panemu fleksi un apzageju prieksa atsperes , viss okey , prieksa zema, skats labs utt, BET , tad sekoja, sis , del tam atsperem jutu ka vadamiba kluva divainaka, ta ari bija , gribeju samest plakaniski , un se tev , auto vispar nevareju savakt, sture vispar neklausija un masina gaja kur gribeja, bet nekur talu neaizgaja, trapiju pa kaut kadu betona kluci un saaku mesties un saniem , bet nezinu vai par laimi vai nelaimi prieksa bija koks, pret kuru atsitos biju shokaa ka sita notikas, bija loti zel un tiesam pardzivoju ka ta sanaca, pirma avarija tada vispar sanaca
okey uzreiz no rita aizdzenu pie drauga iedzenu talakaja sturi un jaucu ara, secinu kas bojats utt, tika sabojatas - abas durvis, logs , durvju rucka, loga mehanisms, prieksejais sparns,pakalejais sparns, lietais disks, slieksnu uzlika, moldings , taj bridi vel domaju ka vel vis ir glabjams utt, uzreiz lienu ss.lv , mekleju detalas , atrodu tiesi touringu tada pasa krasa, uzreiz aizbraucu , panemu durvis ar visu apkarinamo , lidoju atpakal uz garazu , lieku durvis un tad sapratu cik nopietni viss tas ir, izradas videja stoika aizgajusi galigi prom , bet ar to ari atri un vnk tiku gala, dabuju pareizos intrumentos un izvilkam atpakal vieta . viss ok , durvis taisas vala un ciet , sledzas ari viss. pagaidam ta , tagad vel esmu izvilcis ara mazliet to aizmugurejo sparnu jo baigas skirbas bija
pa starpai taisnojot manu wagonu , mazliet paslipejam , drift hard talak , touringam tuvojas TA, saku parlasit hadeni
ta tad prieksa nomainits - abi amisi , abas apzagetas atsperes pret stock , uzlikts bremzu kits no 2.5 , plaukti ar jaunam saram un buksem, st. atsaites talak aizbraucot uz TA , izradas ka nav rocene, vienigais del ka nedabuju uzlimi , okey ,jaucu ara izradas uzlikas nav viss ok pirms jauna gada vel paspeju dabut jaunu TA ,
tad vareja bazt visu ko nedrikts , tad nu ieliku , xenonu tuvajos , miglas, engel eyes , ar kuram sanaca fail , bet pofig , to velek izlabosu tagad saku labot vizualo defektu kuru pats sataisiju . salapiju slieksi pieliku prieksejam durvim moldingu , ut vel so to ,
ari tourings tiek pielietots ka vajag un ja riepas netrukst man pa leto ari tagad panemu sadus diskus , domaju ka mazbugeta variants bus pagaidam labs pec visas sitas skruvesanas ari visadas slimas idejas paradas bet tas ta pagaidam viss, drizuma planojas metinasas un krasonas darbi sasistajam sanam un citi darbini
un protams speka dzira kas palidzeja visa sitaja
pagaidam viss, drizuma bus jaunumi, un vairak bildes ka pats auto kopa izskatas un ta
jo pagaidam izskatas ta , sodien pirmo reizi pa dienas gaismu redzu , jo visu laiku darba esmu un redzu tikai tumsa
nesen kautkur tika pacelta tēma par to, kas gan slikts var notikt ja braukā ar apzāģētām atsperēm.
Bet nu lai izdodas ātrāk visu savest kārtībā.
Bet nu lai izdodas ātrāk visu savest kārtībā.
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
sāpīgi bet labi ka visu sataisīji tomēr pierādās ka atsperes labāk negraizīt
Rodas jautājums, cik daudz tad zāģēji?baumanis rakstīja:izdomaju ka vajag prieksu zemaku, okey, pirmo un pedejo reizi sava muza darisu tadu huinju, panemu fleksi un apzageju prieksa atsperes , viss okey , prieksa zema, skats labs utt, BET , tad sekoja, sis , del tam atsperem jutu ka vadamiba kluva divainaka, ta ari bija , gribeju samest plakaniski , un se tev , auto vispar nevareju savakt, sture vispar neklausija un masina gaja kur gribeja,
Man jau vairāk kā pusgadu priekšā viens vijums nost, i nekādas vainas.
Pēdējais labojis Finks - 19 Jan 2014, 21:43, kopā labots 1 reizi.
Gluži kā vakara avīze... nē, labāk interesanti lasīt.
Daudz kas sadarīts, bet kur tad bez klasiskā, lai veicās darbiņos
Daudz kas sadarīts, bet kur tad bez klasiskā, lai veicās darbiņos
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
tā tā.... nu te jau kaut kas inčīgs būs tas ka rokas aug no pareizās vietas ir viens, bet tas, ka ātras , tas gan nav bieži
principā gaidu video zinot kas parasti notiek ar Tevi pie stūres
principā gaidu video zinot kas parasti notiek ar Tevi pie stūres
Lai izdodas viss kas ieplānots :)
Par tām apzāģētajām atsperēm-Man arī ir apzāģētas un turas uz ceļa labāk nekā ar stock, varbūt tas tpc ka man amīši ir galīgi d*rsā... kas to lai zin
Par tām apzāģētajām atsperēm-Man arī ir apzāģētas un turas uz ceļa labāk nekā ar stock, varbūt tas tpc ka man amīši ir galīgi d*rsā... kas to lai zin
Jau neatceros cik daudz, bet grīda ķēra bieži vien kaut ko , nu ja sataisīt sanāca diezgan ātri , tā teikt viena diena aizgāja, piektdienā vakarā sasitu, svētdien jau braukajos
tad daudz biji nogriezis
Nu ja iespējams
Bet nu vienalga vairāk tā nedarīšu
Bet nu vienalga vairāk tā nedarīšu
waaazaaap...
mazliet ierakstisu kas sadarits
visu laiku galvu nelika mierā doma ka vajag sedināt utt, zāgēju atsperes, liku stock, liku kaut kadas hvz kads, liku Koni atsperes un tapat visas trapijas kaut kads augstas un masinai prieks bija gaisa , bet beidzot dabuju to ko vajag ,
samainiju savus diskus kas bija ar plauktu pret visiem 4 Koni amortizatoriem un sedinatajam atsperem , beidzot auto prieksa ir pie zemes , tagad vel jaapmaina aizmugure
diski kurus iemainiju izskatijas jau diezgan brutali vini bet piekare un tehniskais stavoklis bija svarigs, pa cik prieksa amisi ari bija beigtie , taka vajadzeja vien mainities
seit mani krajumi jau , bija gan sarkanas ,zalas, zilas, melnas un visadas parejas krasas bet nu tiku pie kaut ka sada uzliekot prieksa uzreiz bija pavisam cita lieta, auto ciets un zems palika, tiesi kadu vajadzeja talak piekeros klat aizmugurejam sparnam
pec crasha jau bija izvilkts kaut kas ara , bet tik un ta viss baigi skibs , parmetinajam jau nomizots rētas jau baigas , bet prieks pirmās reizes būs labi man pirmais e36 ar kuru saslimu ari atgriezas mājās
mazliet ierakstisu kas sadarits
visu laiku galvu nelika mierā doma ka vajag sedināt utt, zāgēju atsperes, liku stock, liku kaut kadas hvz kads, liku Koni atsperes un tapat visas trapijas kaut kads augstas un masinai prieks bija gaisa , bet beidzot dabuju to ko vajag ,
samainiju savus diskus kas bija ar plauktu pret visiem 4 Koni amortizatoriem un sedinatajam atsperem , beidzot auto prieksa ir pie zemes , tagad vel jaapmaina aizmugure
diski kurus iemainiju izskatijas jau diezgan brutali vini bet piekare un tehniskais stavoklis bija svarigs, pa cik prieksa amisi ari bija beigtie , taka vajadzeja vien mainities
seit mani krajumi jau , bija gan sarkanas ,zalas, zilas, melnas un visadas parejas krasas bet nu tiku pie kaut ka sada uzliekot prieksa uzreiz bija pavisam cita lieta, auto ciets un zems palika, tiesi kadu vajadzeja talak piekeros klat aizmugurejam sparnam
pec crasha jau bija izvilkts kaut kas ara , bet tik un ta viss baigi skibs , parmetinajam jau nomizots rētas jau baigas , bet prieks pirmās reizes būs labi man pirmais e36 ar kuru saslimu ari atgriezas mājās
baigi labi izskatas sparns , veiksmi darbos
vēl tika
nomainīts stūres pirksts
2x stūres reika
šofera puses loga pacēlājs,
peckai ezis
nomainīts stūres pirksts
2x stūres reika
šofera puses loga pacēlājs,
peckai ezis