Aizdedze.
Te ir kāds tik gudrs, kurš varētu mani apgaismot. man vairāk ineresē priekš ms41, bet gan jau tas visiem motoriem ir vienāds. teiksim 2,0i un 2,5i viņiem ir dažādi virzuļa gājieni. ir tā, ka dzinējam ar lielāku gājienu aizdedze ir agrāka?
Tīri spriedelējot - kas liek domāt, ka agrāka? Lielāks gājiens = vairāk gaiss un degviela.
bat lai to visu sadedzinātu vajadzētu agrāku
Man jau šķiet, ka nē. Pie attiecīgi lielāka daudzuma degvielas, gaisa un lie attiecīgās kompresijas pakāpes ir dzirkstele, un ir aizdegšanās, bet līdz ko vairāk gaisa, degvielas (tilpums), tas viss sadeg efektīvāk.
Šiem dzinējiem ir elektroniskā aizdedze, kas regulējas ar vairākiem devējiem, kas, manuprāt, pielāgojas pie tādām izmaiņām.
Tas, protams, tikai tā, bārstoties ar domu graudiem.
Šiem dzinējiem ir elektroniskā aizdedze, kas regulējas ar vairākiem devējiem, kas, manuprāt, pielāgojas pie tādām izmaiņām.
Tas, protams, tikai tā, bārstoties ar domu graudiem.
man ir slēdzene ar ews, ir iespējams uzlikt veco bez ews slēdzeni?
Ja nemaldos, tad nē, jo atšķiras diametri. Jāmaina viss mehānisms ap stūres stieni, ja, protams, 2,5 gadu vecas atmiņas neviļ
tiko saskaros ar so problēmu! palabošu dogMu - jamaina stures stienis ari līdz krustiņam!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Nemēģināji tikai to visu mehānismu ap stūres stieni nomainīt? Ir pagrūti, bet var.
bez ews stienis un pati ta caula kas ir aizdedzes atslegai, ir diametros mazaka ka tai kam ir ews, taka lieki necakarejos, jo tiri fiziski nevareja dabut virsu panemu un nomainīju visu stieni!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
arī bez ews`a ir statnes ar to pašu diam kā ews (auto ar stūres liftu), atšķiras tik slēdzenes korpusa fiksācija pie "trubas", bet ar vīli/frēzi ir labojams (trubas galā apakšējā malā jāizvīlē mazs kvadrāts).
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kuri tieši vadi jāsavieno, lai grieztu starteri?GunTixV rakstīja:Nonnem kontaktgrupu, kur pienaak visi vadi ,un pa vidu var ielikt skruuvgriezni un palaidiisi.
Abi resnākie- Zaļais un sarkanais?
Sveiki ir baigā problēma!
Lieta tāda ka biju izņēmis chipu no atslēgas jo aizdedzes serde nebija un chipu vienmēr pieliku pie aizdedzes cauruma kur iet serde lai nolasa un varu ar kontaktgrupu iedarbināt mašīnu. Bet bro lēna ir tāda ka to chipu šodien pazaudēju un vairs tādejādi iedarbināt nevaru auto bez vina.
Ko man darīt tagad , kādas iespējas savadak sataisīt lai varu ieslēgt auto ? Man nav nekad bijusi saskarsme tāda.
Lieta tāda ka biju izņēmis chipu no atslēgas jo aizdedzes serde nebija un chipu vienmēr pieliku pie aizdedzes cauruma kur iet serde lai nolasa un varu ar kontaktgrupu iedarbināt mašīnu. Bet bro lēna ir tāda ka to chipu šodien pazaudēju un vairs tādejādi iedarbināt nevaru auto bez vina.
Ko man darīt tagad , kādas iespējas savadak sataisīt lai varu ieslēgt auto ? Man nav nekad bijusi saskarsme tāda.
Vai nu lai kāds darbonis atbrauc izkodēt EWS vai arī meklē jaunu vadības bloku un čipu.buba rakstīja: ↑15 Dec 2017, 16:13 Sveiki ir baigā problēma!
Lieta tāda ka biju izņēmis chipu no atslēgas jo aizdedzes serde nebija un chipu vienmēr pieliku pie aizdedzes cauruma kur iet serde lai nolasa un varu ar kontaktgrupu iedarbināt mašīnu. Bet bro lēna ir tāda ka to chipu šodien pazaudēju un vairs tādejādi iedarbināt nevaru auto bez vina.
Ko man darīt tagad , kādas iespējas savadak sataisīt lai varu ieslēgt auto ? Man nav nekad bijusi saskarsme tāda.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Cik maksa pārkopēt ews? Un vai ir daudz tādu las ar to nodarbojas ?maartyd rakstīja: ↑15 Dec 2017, 16:26Vai nu lai kāds darbonis atbrauc izkodēt EWS vai arī meklē jaunu vadības bloku un čipu.buba rakstīja: ↑15 Dec 2017, 16:13 Sveiki ir baigā problēma!
Lieta tāda ka biju izņēmis chipu no atslēgas jo aizdedzes serde nebija un chipu vienmēr pieliku pie aizdedzes cauruma kur iet serde lai nolasa un varu ar kontaktgrupu iedarbināt mašīnu. Bet bro lēna ir tāda ka to chipu šodien pazaudēju un vairs tādejādi iedarbināt nevaru auto bez vina.
Ko man darīt tagad , kādas iespējas savadak sataisīt lai varu ieslēgt auto ? Man nav nekad bijusi saskarsme tāda.
Kas par modeli, dzinēju?
Varu palīdzēt
Varu palīdzēt
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Biju domājis pārkodēt nevis pārkopēt , mobilais pats pārlaboja vārdus savādāk. ka pārkopēt nevar to zinu.
Ja palasīju google pastijos video pāris , jau tagad laikam tiku skaidrībā ko darīšu.
Ceru ka pārgriežot šos abus vadus un savienojot kopa ews vajadzētu but nahrenizetam?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tīri lai citiem būs skaidrība.. vadu savienošana apies tikai startera bloķēšanu, mašīna tāpat nerūks.
Pirmo gadu MS41 EWS izdzēst nevar (vienkāršā veidā).
Pirmo gadu MS41 EWS izdzēst nevar (vienkāršā veidā).