Dzineja izvele
m52b25 m52b28
+ daudz, arī nepatīk tosola sildītāji (1.6, 1.8) un tas pats ar dīzeļiem.Slim rakstīja:nu bljā jautājums
par tilpumiem runājot:
M3 dzinēji- tā ir manta, bet pieņemu ka tu tik augstu netēmē
2.8(m52b28) pašlaik visu želejnieku pielūksmes objekts, nesi stilīgs ja tāds nav mašīnā, protams iet un rij tik pat daudz kā 4cyl labi, labi, labu labais dzinējs kas tiešām iet kad iemin grīdā
2.5 čugunieks (m52b25 vai m52b25tu) jau salīdzinoši novecojis dzinējs, bet īstā izvēle ja domā būvēt strokerus un turbo, turbonizējam gan m50b25, lai vānus prātu nejauc. Tādēļ ka vecs dzinējs un pārsavarā grūti dabūt nenojātu, tad rij vairāk kā 2.8 un neiet. bet ja dabūts labs eksemplārs tad i dzinējs veras, i bendžu ēd sakrarīgi daudz
2.5 jeb kā puse tautas domā 2.3 (m52b25) nedomā ka šamējam "tikai" 170 lopi, tad šis neiet kā riktīgs 2.5, iet jau iet, vajag tik spiest
2.0 nu hren zin, ko lai saka,ja laba bundža, tad var šitādu paņemt vēlāk, iemetīsi lielāka tilpuma dzinēju
1.8is (m44 un m42) vienīgie 4cyl dzinēji uz kuriem var paskatīties, šitie vēl kaut cik uz priekšu kustas
1.6, 1.8 nu šitos grabekļus nekad mūža nepirktu, tie tak galīgi neiet uz priekšu, un tā skaņa brrrr
par remontiem visi jau salīdzinoši veci dzinēji un būs pa brīdim šis tas jāpamaina, kaut kur eļļiņu izspiedīs, kāda zondīte nosprāgs utt
par dīzeļiem nerunaju, nepatīk tā suga
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
m52b20 arī nav slikts, nepavisam nevar likt vienā katlā ar m50b20 bez vanosa
Ok izvele paliek pie M50b25. Jautajums par bundzu, vai ir kadas bundzas kura tas motors isti neder vai pfig ka tik e36?
Freimans Freestyle Live Forever
Der gan E34 bundžā gan E30 tikai karteris jāmaina !
Nu,blins par tiem anglju dzinejiem gan ,tos labak nepieminet,dazhi pazistamie jau ir ta ieberzushies ar vinjiem,ka pipec. Atputos anglija,patuseju ar vietejo londonas bmw guru, vinji butiba elljas maina pie 30tkm, un centrejas uz letako galu ko var dabut,jo eljas un apkopes tur dargas. Panjemsi no anglja atri varesi visus saljnjikus,gredzenus un visu parejo mainit.
Ir jau kam paveicas
Ir jau kam paveicas
Amish rakstīja:Paņem labu bundžu un ieliec M52TUB28 no kāda Angļa automāta E46. Kapēc? Šie dzinēji ir viegli pieejami, no Anglijas nenojāti, moderni, labi iet, ekonomiski.
(_)___KUW___(_)
-29-89-39-01-
-29-89-39-01-
Vajadzīga kūtiņa kā daily braucamais. Cik var secināt, tad vislabākais price-performance variants ir 2.8 ar LPG. Cik esmu skatījies kūtiņas tajā pašā ss.lv, tad ļoti liela daļa ir dīzeļi, kā arī netrūkst 1.6 un 1.8 šujmašīnas, bet sagāzētas praktiski nav.
Un kā tur īsti ir ar tiem dīzeļiem? Kāds jau ar viņiem arī taču braukā, ne? Dzirdētas gan par viņiem nekas labs nav, bet gribētos saprast kāpēc
Un kā tur īsti ir ar tiem dīzeļiem? Kāds jau ar viņiem arī taču braukā, ne? Dzirdētas gan par viņiem nekas labs nav, bet gribētos saprast kāpēc
Well, it's not going to drift itself!
Ja ir nauda, lai kvalitatīvi sataisītu sūkni vai ķēdi nomainīt, ja pienāk gals, tad jau nav ne vainas motoram.
Ņem bundžu no kabrio tās būs labākas, jo liela daļa ziemā nebrauc
Un liec 2.8 ar gāzīti varēsi vasarā visas rajona meičas visu dienu vizināt.
Un liec 2.8 ar gāzīti varēsi vasarā visas rajona meičas visu dienu vizināt.
Glanz / disku pulēšana / wheel polishing / aluminija pulēšana.
https://www.facebook.com/Glanzlv.disku.pulesana
Rīgas raj. Līči
tal.26665227
https://www.facebook.com/Glanzlv.disku.pulesana
Rīgas raj. Līči
tal.26665227
Ar dīzeļiem liela laimes spēle.
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .