E36-Arz
ir daži ļitaki, kuri ir pretīgāki par norūsējušiem metālniekiem
bamperus krasosi mashinas krasaa??
grida ljoti lidziga manai vecajai kupejai
un par diskiem runajot,isti jeas nav chakareties ar r15
grida ljoti lidziga manai vecajai kupejai
un par diskiem runajot,isti jeas nav chakareties ar r15
ar kompatu pa brugji
Jup, krāsošu auto krāsā.cipruss18 rakstīja:bamperus krasosi mashinas krasaa??
grida ljoti lidziga manai vecajai kupejai
un par diskiem runajot,isti jeas nav chakareties ar r15
Par diskiem skaidrs, jāmeklē kautkādi r16, r17 liekas pa lielu.
Tie Tavi diski r15 priekš kūpinamajām riepām ir OK, ja pa kapeikām tirgosi , piesakos, sakrāsošu un kurināšu riepas ar viņiem, citādi šitās kāja neceļas dedzināt
R17 manuprāt vislabāk piepilda arku priekš e36.
Veiksmi darbos
Kādu motoru ieliki?
Veiksmi darbos
Kādu motoru ieliki?
quattro ist für sissies
Nav finanses pagaidām priekš r17.Kalnux rakstīja:R17 manuprāt vislabāk piepilda arku priekš e36.
Veiksmi darbos
Kādu motoru ieliki?
Iekšā pagaidām ir parastais 1.8i, dzinēju lielāku pagaidām nelikšu, pa priekšu jāsaved hadene un pati bundža kārtībā, dzinēju vēl paspēs nomainīt.
Mošk tev ir kautkādi diski?
Dzelzs diski ir way to go ziemā. Ja sanāk šmuce tad mazāka iespēja sačakarēt disku, iztaisnot var ar āmuru un ja nevar tad mētājās uz katra stūra vēl tādi. Un ziemā skatu nevajag, jo mašīna tāpat vienmēr netīra.Slim rakstīja:da beidz, ākstos
p.s nekad nesapratīšu dažus šejieniešus, kā jau teicu vasarā ar glauniem r17 laiž a ziemai parastus r15 ļitakus neuzliek, ar metālniekiem brauc, tur tak skats galīgi dirsā
cipruss18 rakstīja:Nodarbošanās:visa veida celtniecibas darbi
Hobiji:amatieru driftingo,protaiins,aktivitaates un bikinii
jā jā ziemā skatu nevajag Man šoziem bija R16 (smuki ar normālu et) ar 205/45 ziemenēm, braucu un vēroju kā cilvēki lūr uz diskiem vismaz visu cauru gadu autiņs puslīdz normālā skatā. Jo būsim reāli bezpakas žurka (lai arī cik sterila/nesapuvusi būtu) ziemā ar metālniekiem pēc šrota izskatās
a par šmucēm kas sanāk ziemā, nu ko izvērtējam savas spējas, to cik labas ziemenes un tad izvēlies ātrumu kādā mest līkumā
a par šmucēm kas sanāk ziemā, nu ko izvērtējam savas spējas, to cik labas ziemenes un tad izvēlies ātrumu kādā mest līkumā
BMW-Big Money Waste
Šis tas ir padarīts no tā laika līdz šim.
Atrastas visas rūsas vietas, sākts jau lēnām griezt ārā un apkarot ruslanu. Šofera puse ir jaudīgi cietusi no rūsas, pasažiera pusē ļoti, ļoti maz zem sliekšņu plastmasām, virspusējs ruslans.
Pāris dienas atpakaļ tika iegādāts recaro salons pa ļoti saldu ciparu no lietotāja unregistred.
Iepirkti pakaļas lukturi ar balto augšu, jauns uguņu slēdzis ar nenodilušiem simboliem, elkoņbalsts(japārlīmē), darbojoš spidometrs.
Tas viss pa lielam kas noticies, plus vēl bildes.
Salons. Auto.
Atrastas visas rūsas vietas, sākts jau lēnām griezt ārā un apkarot ruslanu. Šofera puse ir jaudīgi cietusi no rūsas, pasažiera pusē ļoti, ļoti maz zem sliekšņu plastmasām, virspusējs ruslans.
Pāris dienas atpakaļ tika iegādāts recaro salons pa ļoti saldu ciparu no lietotāja unregistred.
Iepirkti pakaļas lukturi ar balto augšu, jauns uguņu slēdzis ar nenodilušiem simboliem, elkoņbalsts(japārlīmē), darbojoš spidometrs.
Tas viss pa lielam kas noticies, plus vēl bildes.
Salons. Auto.
Tātad Tu pasteidzies ar salona iepirkšanu, mazliet nokavēju
Par tik saldu ciparu stulbi būtu neņemt.
Par tik saldu ciparu stulbi būtu neņemt.
Pareiz ka stulbi būtu neņemt.GatisB. rakstīja:Tātad Tu pasteidzies ar salona iepirkšanu, mazliet nokavēju
Par tik saldu ciparu stulbi būtu neņemt.
Pagājies diezgan daudz laika kopš pēdējā posta, darba dēļ vasaras mēnešos neko netaisīju mašīnai, bet tagad ziemas mēnešos tas viss sāk turpinaties.
Ir jau daudzkas izdarīts, abi sliekšņi, grīda šofera pusē, priekšas arkas sametinātas un apstrādātas ar pretrūsas līdzekļiem, nopiķēts tas viss. Vēl palicis aizmugures arka šofera pusē iemetināt jaunu. Tad pa lielam rūsas apkarotas.
Tad būs jasāk gatavot virsbūve krāsošanai, jo tiks visa bundža pārkrāsota calypso krāsā.
Tālāk bildes.
Piedevām man var piedāvāt sliekšņu uzlikas. Vainu parastās pa lētu naudu vai Mpakas par saldu ciparu.
Ir jau daudzkas izdarīts, abi sliekšņi, grīda šofera pusē, priekšas arkas sametinātas un apstrādātas ar pretrūsas līdzekļiem, nopiķēts tas viss. Vēl palicis aizmugures arka šofera pusē iemetināt jaunu. Tad pa lielam rūsas apkarotas.
Tad būs jasāk gatavot virsbūve krāsošanai, jo tiks visa bundža pārkrāsota calypso krāsā.
Tālāk bildes.
Piedevām man var piedāvāt sliekšņu uzlikas. Vainu parastās pa lētu naudu vai Mpakas par saldu ciparu.
Kaapec abus slieksnus nemainiji vienadi?
Izdariits daudz
Izdariits daudz
nebija vajadzības griezt tik daudz ārā. Pasažiera pusē aukšpuse bija laba tapēc tika griezts nost līdz ar to kanti. Vieglāk piemetināt jauno klāt.
Viss notiek.
Nopietni esi pieķēries
Darbi turpinās. Nu viss gandrīz ir sametināts, vēl tikai aizmugurē zem bagažnieka vāka līste jāsametina un tad visa rūsa ir izgriezta ārā. Tad tālāk viss tiks gatavots uz krāsošanu. Šodien iemestas durvis lai redzētu vai vispār var aiztaisīt jo likās ka slieksni būšu nepareizi piemetinājis, bet ir tā kā vajag.
Bildēts ar zeķi.
Bildēts ar zeķi.