M50B25
- 
		find_in_page
		
 - chevron_left
 - 1
 - 2
 - 3
 - 4
 - 5
 - …
 - 7
 - chevron_right
 
ir radusies problema parcik nesmu dzinejos specuks tapes versos pie jums ir m50b25 dzinejs nevaru pielaist aizdedzi griezot pielec ta slabeni un noslapst  un tada skana itka parlej un viss aiziet izputeja kur varetu but problema??
                
                        
                        
            ka var pateikt ka zonde vainiga vai spole? jo pirma problema bija akitis kas bija nosedies uzladeju bet paris reizes pagriezot atkal taka izsukts saus coms teica ka gengeris beikts vai nu degv.suknis nepumpeValtersZ rakstīja:Zonde
Spoles
Sveces
Zondei vispār ar to nav nekāda sakara, zonde ieslēdzas tikai kad motors ir uzsilis un tāpat tur nekam nav jāslāpst nost.sansris rakstīja:ka var pateikt ka zonde vainiga vai spole? jo pirma problema bija akitis kas bija nosedies uzladeju bet paris reizes pagriezot atkal taka izsukts saus coms teica ka gengeris beikts vai nu degv.suknis nepumpeValtersZ rakstīja:Zonde
Spoles
Sveces
Spoles vai sveces gan varētu būt pie vainas, bet tad tur ir mirušas vairākas, jo arī uz 5 cyl tas motors strādās un pat uz 4 cyl viņš neslāpst nost, nu ja paliek tikai 3 tad gan es nezinu kā ir, noteikti nekas tur vairs nestrādā
Degvielas sūknis nespēj uzdzīt pietiekamu spiedienu
Kloķenes vai sadalenes devējs
SPoles vispār atstātu kā pēdējo variantu, jo spole reti kad vienkārši tā pat nomirst, drīzāk pirms tam sagādās problēmu ar neiešanu uz lieliem RPM vai raustīšanos
                
                        
                        
            Kloķenes vai sadalenes devējs
SPoles vispār atstātu kā pēdējo variantu, jo spole reti kad vienkārši tā pat nomirst, drīzāk pirms tam sagādās problēmu ar neiešanu uz lieliem RPM vai raustīšanos
M50 mierīgi var būt 4 izšautas spoles un nevar sadedzināt kārtīgi. Man tā bija , uzliku citas spoles un katru spoli sazemēju.
                
                        
                                
        
            Jaucu E46 automobiļus detaļās !
        
        
            °edzis rakstīja:Zondei vispār ar to nav nekāda sakara, zonde ieslēdzas tikai kad motors ir uzsilis un tāpat tur nekam nav jāslāpst nost.sansris rakstīja:ka var pateikt ka zonde vainiga vai spole? jo pirma problema bija akitis kas bija nosedies uzladeju bet paris reizes pagriezot atkal taka izsukts saus coms teica ka gengeris beikts vai nu degv.suknis nepumpeValtersZ rakstīja:Zonde
Spoles
Sveces
Spoles vai sveces gan varētu būt pie vainas, bet tad tur ir mirušas vairākas, jo arī uz 5 cyl tas motors strādās un pat uz 4 cyl viņš neslāpst nost, nu ja paliek tikai 3 tad gan es nezinu kā ir, noteikti nekas tur vairs nestrādāPamēģini vienkārši sākumā ielikt citas spoles, ja nekas nemainīsies, tad pamēģini citas sveces
Mociju savu m50b20. uz 2 katliem ar vel grieza
            Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
        
        
            Pēc pieredzes ir bijis, ka degvielas sūknim trūkst spiediena un tad nelec un šauj gaisiniekā.
                
                        
                        
            Par drvējiem - ja kloķenes devejs beigts, tad nelec vispaar un cik atceros bez sadalenes deveja mktors straadaja tikai loti raustijās. Draizāk toč degvielas spiediens
                
                        
                        
            oky paldies par info izmeihinasu visus jusu ieteiktos variantus  ko man pasam ari likas ka degvielas suknis ir vainigs jo pagriezot aizdedzi ne dzirdu ne pieliekot roku dukonas nau bet tas itka tika mainits jo vecais atnjirdzas
                
                        
                        
            tema ari aktuali ir m50b25 bezvanos dzinejs
tatad no temas saprotu ka
1- uz m50b25 bezvanos var uztadit izpludes sadales vieta iepludes sadaleni ja?(vai der no 2.0 vanos?)
2- 2.0 iepludes kolektors labak neka 2.5? sprauslas atstat 2.5?
3- 2.8(m52) izpludes kolektors labak neka 2.5?
4 - nocipot dme(turbochip vai kurs var labi visu to salikt kopa?)
                
                        
                                
        tatad no temas saprotu ka
1- uz m50b25 bezvanos var uztadit izpludes sadales vieta iepludes sadaleni ja?(vai der no 2.0 vanos?)
2- 2.0 iepludes kolektors labak neka 2.5? sprauslas atstat 2.5?
3- 2.8(m52) izpludes kolektors labak neka 2.5?
4 - nocipot dme(turbochip vai kurs var labi visu to salikt kopa?)
            Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
        
            Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
M50B25/20 nevanosa ieplūdes sadaleni tu vari ielikt m50b25tu izplūdē. No 2.0 vanos neder. Sadalene uz kuras nāk vanoss atšķīras no sadalenes uz kuras nav vanosa, tādēļ arī tu nevarēsi nevanosa ieplūdes sadaleni ielikt vanosa ieplūdē. Jo vanoss nāk uz ieplūdes sadalenes.
2.0 iepludes kolektoru vari izmest miskaste un 2.8 kolektoru tieši tāpat. Nav labāka kolektora par 2.5 m50b25
                
                        
                        
            2.0 iepludes kolektoru vari izmest miskaste un 2.8 kolektoru tieši tāpat. Nav labāka kolektora par 2.5 m50b25
1 - tiesi ta, var no 2.0, bet tikai bezvanosaAndrejCR rakstīja:tema ari aktuali ir m50b25 bezvanos dzinejs
tatad no temas saprotu ka
1- uz m50b25 bezvanos var uztadit izpludes sadales vieta iepludes sadaleni ja?(vai der no 2.0 vanos?)
2- 2.0 iepludes kolektors labak neka 2.5? sprauslas atstat 2.5?
3- 2.8(m52) izpludes kolektors labak neka 2.5?
4 - nocipot dme(turbochip vai kurs var labi visu to salikt kopa?)
2 - 2.5 visslabakais iepludes kolektors
3 - vnk m52 izpludes kolektors nav no cuguna, ka m50
4 - turbocip var vnk nocipot(leti) vai saregulet, ar daudzjoslu zondi, koroce bus labak bet dargak :)
Paldies tagad viss saprotu kas un ka. paldies  
  
                
                        
                                
        
            Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
        
            Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Kādam nav info par M50B20 NV cam specs? Es nevaru nekur atrast, lai saprastu, kas tur labāks. 
                
                        
                        
            M50 nv sadalenes
ieplude= 240 @9.7mm lift
izplude=240 @9.0mm lift
                
                                ieplude= 240 @9.7mm lift
izplude=240 @9.0mm lift
            Pēdējais labojis Jurka - 14 Mar 2016, 12:11, kopā labots 3 reizes.
                    
        
                                
        
            3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
        
            Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
1. s52 m3 us — ieplude 10,2х252 izplude 9.7х240funkyasshit rakstīja:Kādam nav info par M50B20 NV cam specs? Es nevaru nekur atrast, lai saprastu, kas tur labāks.
2. M54b30 — ieplude 9.7х240 izplude 9.0х244
3. M50b25/b20 bezvanos ieplude 9.7х240 izplude 8.8х228
4. M50/52 — ieplude 9.0х228 izplude 9.0х228
Pag, tad sanāk 2.0 sadalenes vienādas, tikai savādāk saregulētas? 
                
                        
                        
            2,0 bezvanosa un 2.5 bezvanosa pec lifta un gradiem vienadas..funkyasshit rakstīja:Pag, tad sanāk 2.0 sadalenes vienādas, tikai savādāk saregulētas?
Ja es savam m50b25 uzlieku m54b30 klokeni ar klaniem un virzuliem man sanaks m50b30?
                
                        
                        
            - 
		find_in_page
		
 - chevron_left
 - 1
 - 2
 - 3
 - 4
 - 5
 - …
 - 7
 - chevron_right