Ljoze E36
prieks skatities ka masina netiek atstata sētas gonkās lai veicas ar darbiem
P.S tev to motoru jānis taisa ?
P.S tev to motoru jānis taisa ?
Vairāk šādu topiku, kur bildes ar izjauktu dzinēju... Interesanti paskatīties.
Ar ko tīrīji vārstus? Benzīnā vnk izmērcēji?
Ar ko tīrīji vārstus? Benzīnā vnk izmērcēji?
Laikam zinu par kuru Jāni ir runa. Viņa darba kolēģis skrūvēja šo dzinēju.soulles rakstīja:prieks skatities ka masina netiek atstata sētas gonkās lai veicas ar darbiem
P.S tev to motoru jānis taisa ?
Viss ļoti labi un skaisti, ja reiz ieguldīji tādu darbu dzinējā, tad man vienīgais jautājums ir kāpēc tur pašlaik nav kā minums b28 iekšas, bet tā ļoti apsveicami!
e36
man vnk zvanija un prasija vai nav vārsti palikusi no manas motora galvas , jo sitais ar bija ar kkadiem mistiskiem varstiemwhitej rakstīja:Laikam zinu par kuru Jāni ir runa. Viņa darba kolēģis skrūvēja šo dzinēju.soulles rakstīja:prieks skatities ka masina netiek atstata sētas gonkās lai veicas ar darbiem
P.S tev to motoru jānis taisa ?
kuri nevienā katalogā nepiedāvājas
Bija tā, ka piedāvāties piedāvājās, bet problēma bija ar to, ka ļoti ilgi būtu jāgaida.soulles rakstīja:man vnk zvanija un prasija vai nav vārsti palikusi no manas motora galvas , jo sitais ar bija ar kkadiem mistiskiem varstiemwhitej rakstīja:Laikam zinu par kuru Jāni ir runa. Viņa darba kolēģis skrūvēja šo dzinēju.soulles rakstīja:prieks skatities ka masina netiek atstata sētas gonkās lai veicas ar darbiem
P.S tev to motoru jānis taisa ?
kuri nevienā katalogā nepiedāvājas
Vārstus benzīnā, bet jēga liela nebija, ātrāk bija ar smilšpapīru.Nixon rakstīja:Vairāk šādu topiku, kur bildes ar izjauktu dzinēju... Interesanti paskatīties.
Ar ko tīrīji vārstus? Benzīnā vnk izmērcēji?
Tāpēc, ka tik īsā laika posmā sadabūt visu no b28 nevaru un tas izvērstos vēl sālīgāk nekā pašlaik.540i rakstīja:Viss ļoti labi un skaisti, ja reiz ieguldīji tādu darbu dzinējā, tad man vienīgais jautājums ir kāpēc tur pašlaik nav kā minums b28 iekšas, bet tā ļoti apsveicami!
Bet doma arī tāda bija no sākuma
Cik tur tā darba piebrauc ar 150eur un dabūsi kloķeni ar klaņiem un virzuļiem!
Nu jau par vēlu ko tādu darīt, motoriņš jau murrāCik tur tā darba piebrauc ar 150eur un dabūsi kloķeni ar klaņiem un virzuļiem!
Ir pagājusi nedēļa kopš varu braukt ar Ljozi. Skate izieta, motors pārlasīts, virsbūve pametināta un vēl čupiņa ar darbiem sadarīts.
Ir neapsakāma kāre iespiest pedāli pilnā grīdā, bet tā apziņa ka motoram jāpiedilst to neļauj
Pašlaik tā arī čunčināšu
Iepriekš jau biju rakstījis ka dzinējs jau ruuc, bet nebija bildes likšanas procesā, šeit arī nekā daudz nebūs, aizrāvāmies ar skrūvēšanu
Mazliet bildes no padarītā....
Neliela nekārtība Bloks jau vietā... Galvai vārsti arī jau saspīlēti un salikti atpakaļ,
Pamazām stellējam kopā. kur nu bez metināšanas darbiem... Pie reizes arī stāvbremzi apskatījāmies, izrādās ka tur arī nekā laba nebija. Viss līdz galam un sviras ar sasprūdušas.
Visu satīrīja un ir ok līdz kamēr sapirkšu visu jaunu. Vēl nelaimīgā skrūve kārbas kronšteinam... Paliek vien piebraukt motoru un ķerties klāt pārējiem darbiem.
Samainīt stūres reiku+sūkni,
Uzlikt ziemas mizas,
Novērst eļļas noplūdi no reduktora,
Nomainīt koilas,
Samainīt jaunas bremzes....
Pagaidām būs ko darīt
Ir neapsakāma kāre iespiest pedāli pilnā grīdā, bet tā apziņa ka motoram jāpiedilst to neļauj
Pašlaik tā arī čunčināšu
Iepriekš jau biju rakstījis ka dzinējs jau ruuc, bet nebija bildes likšanas procesā, šeit arī nekā daudz nebūs, aizrāvāmies ar skrūvēšanu
Mazliet bildes no padarītā....
Neliela nekārtība Bloks jau vietā... Galvai vārsti arī jau saspīlēti un salikti atpakaļ,
Pamazām stellējam kopā. kur nu bez metināšanas darbiem... Pie reizes arī stāvbremzi apskatījāmies, izrādās ka tur arī nekā laba nebija. Viss līdz galam un sviras ar sasprūdušas.
Visu satīrīja un ir ok līdz kamēr sapirkšu visu jaunu. Vēl nelaimīgā skrūve kārbas kronšteinam... Paliek vien piebraukt motoru un ķerties klāt pārējiem darbiem.
Samainīt stūres reiku+sūkni,
Uzlikt ziemas mizas,
Novērst eļļas noplūdi no reduktora,
Nomainīt koilas,
Samainīt jaunas bremzes....
Pagaidām būs ko darīt
Šeit cilvēkam rokas aug no pareizās vietas, tas nu ir redzams
Sveiki visiem,
Tākā sen neesmu neko rakstījis nolēmu padalīties ar jums bēdās jau paveiktajā un vēl nepaveiktajā.
Sāksim ar bēdām
Rudens pusē nolikdams auto pie draudzenes darba un atnākdams atpakaļ biju nepatīkami pārsteigts, izrādās kāds ir mēģinājis uzlaust mašīnu tai izsitot logu, bet paldies signalizācijai un viņam vai viņai nekas nesanāca, bet nepatīkamu zīmogu atstāja gan. Pēc kāda laika biju aizdzinis autiņu pieslēgt pie kompīša un kā izrādās ka visu šo laiku esmu braucis bez lamda zondes
Kkā pārlasot motoru nebijām piefiksējuši šo
Vienu vakaru Rimi stajankā atnākot no veikala pārsteidza no motora apakšas izveidojies antifrīza pleķis, kas jau lēnam bija atradis ceļu uz noteku. Kā izrādījās pie galvas bija pārgājusi trubiņa. Šī gada sākumā biju iedevis savu autiņu brālim kurš mācās par auto elektriķi. Skolā viņš un pasniedzējs bija ļoti pārsteigti, jo tur ar elektroniku viss ir slikti, takā pašlaik būs ar ko pacīnīties
Izdarītais;
Samainītas koilas, kas bija galīgi beigtas, bet atsperes vēl labas ( ja kādam vajag, tad uz priekšu).
Auto šortos sameklēju detaļas un ķēros pie darba, kā pagaidu variants derēs. Viss protams tiek satīrīts un skatam nopūsts pa jaunu, lai ruslams nerēgotos tik daudz
[/img]http://content31-foto.inbox.lv/albums/k ... .sized.jpg[/img] Galā sanāca šādi. Mainot koilas sanāca īsts piedzīvojums izbeidzās viens atsperes savilcējs un nācās izmantot kas nu pa rokai Šie iet uz tirgošanu, Vēl pie padarītā- tika iepirkti jauni diski ar labām riepām, pašlaik tiek pucēti augšā (bildes būs vēlāk).
Tālāk saraktā kas jādara;
- Jasameklē GMM,
- Vajadzīga jauna drosele,
- Jāieliek zonde,
- Jāsamaina kompis (lielas šaubas par to ka nav atbilstošais iekšā)
- Jāpārmetina arkas un jauni sliekšņi,
- Jāpiekrāso un jāapstrādā rūsa.
Tas īsumā viss
Tākā sen neesmu neko rakstījis nolēmu padalīties ar jums bēdās jau paveiktajā un vēl nepaveiktajā.
Sāksim ar bēdām
Rudens pusē nolikdams auto pie draudzenes darba un atnākdams atpakaļ biju nepatīkami pārsteigts, izrādās kāds ir mēģinājis uzlaust mašīnu tai izsitot logu, bet paldies signalizācijai un viņam vai viņai nekas nesanāca, bet nepatīkamu zīmogu atstāja gan. Pēc kāda laika biju aizdzinis autiņu pieslēgt pie kompīša un kā izrādās ka visu šo laiku esmu braucis bez lamda zondes
Kkā pārlasot motoru nebijām piefiksējuši šo
Vienu vakaru Rimi stajankā atnākot no veikala pārsteidza no motora apakšas izveidojies antifrīza pleķis, kas jau lēnam bija atradis ceļu uz noteku. Kā izrādījās pie galvas bija pārgājusi trubiņa. Šī gada sākumā biju iedevis savu autiņu brālim kurš mācās par auto elektriķi. Skolā viņš un pasniedzējs bija ļoti pārsteigti, jo tur ar elektroniku viss ir slikti, takā pašlaik būs ar ko pacīnīties
Izdarītais;
Samainītas koilas, kas bija galīgi beigtas, bet atsperes vēl labas ( ja kādam vajag, tad uz priekšu).
Auto šortos sameklēju detaļas un ķēros pie darba, kā pagaidu variants derēs. Viss protams tiek satīrīts un skatam nopūsts pa jaunu, lai ruslams nerēgotos tik daudz
[/img]http://content31-foto.inbox.lv/albums/k ... .sized.jpg[/img] Galā sanāca šādi. Mainot koilas sanāca īsts piedzīvojums izbeidzās viens atsperes savilcējs un nācās izmantot kas nu pa rokai Šie iet uz tirgošanu, Vēl pie padarītā- tika iepirkti jauni diski ar labām riepām, pašlaik tiek pucēti augšā (bildes būs vēlāk).
Tālāk saraktā kas jādara;
- Jasameklē GMM,
- Vajadzīga jauna drosele,
- Jāieliek zonde,
- Jāsamaina kompis (lielas šaubas par to ka nav atbilstošais iekšā)
- Jāpārmetina arkas un jauni sliekšņi,
- Jāpiekrāso un jāapstrādā rūsa.
Tas īsumā viss
Sveiki visiem,
Pagājis krietns laiciņš kopš esmu kko ielicis no padarītā.
Sāksim ar padarīto:
- Sataisīts GMM,
- Nomainīts vadības bloks no ...403 un ... 402, iemesls- ...403 vadības bloks deva nepareizus signāla lielumus kas neļāva nolasīt zondi, GMM u.c. parametrus. Vēl ...403 vadības bloks bija lodēts un strādāja tikai avārijas režīmā, patēriņš ar gāzi 9-11 EUR uz 100km. Samainot vadības bloku un uzstādot lamda zondi kuras man nebija, patēriņš samazinājās līdz 7-8 EUR uz 100 km. - Visa elektronika motor-telpā tika salikta pēc iespējas pareizāk, ar to nodarbojās jaunākais brālis kurš mācās par auto elektriķi. Viņš autiņu ņēma uz skolu un tur ar pasniedzēju palīdzību novērsa visas elektronikas saistītās nepilnības. Motoram veikti visi iespējamie mērījumi (spiediens cilindros 2 x 14 Bar un 4 x 13.5 Bar, spoļu darbība, aizdedze u.c) .Ieteikums tiem kas vēlas swapot motorus- ja paši nesaprotiet pasauciet kādu kurš tiešām saprot ko dara, nevis kkā ķep ļep... - Mēnesi atpakaļ nonīka starteris, no sākuma pa laikam nevarēja pielaist bija klikšķi un tad aizgāja, līdz vienu dienu viss apstājās pa visam, klikšķis ir un klusums. Iemesls- beigtas ierāvēja oglītes un slikta masa motor-telpā (nebija labs kontakts). Masas vads, - Iepirktie diski jau sagatavoti priekš krāsošanas. Diski AZEV.
Krāsojam, Un te jau gatavi, - Samainīta stūres pastiprinātājam radiatora caurule kura izrādījās bija uzsista un aizspiesta ciet. Sūknis gan vairs nav glābjams, tas būs arī jāmaina.
Pagaidām viss no padarītā .
Random bildes:
Vēl uz ziemas mizām, Vasaras mizas, In dark, Lauki, Līgo, līgo..... Nākamie darbi plānā:
- Tikt beidzot klāt pie rūsas darbiem,
- Nomainīt stūres pastiprinātāja sūkni,
- Sagatavot skatei,
- Salabot salonā visu grabošo,
- Izpulēt krāsu,
- Izpulēt priekšējo logu.
Pagaidām viss...
Pagājis krietns laiciņš kopš esmu kko ielicis no padarītā.
Sāksim ar padarīto:
- Sataisīts GMM,
- Nomainīts vadības bloks no ...403 un ... 402, iemesls- ...403 vadības bloks deva nepareizus signāla lielumus kas neļāva nolasīt zondi, GMM u.c. parametrus. Vēl ...403 vadības bloks bija lodēts un strādāja tikai avārijas režīmā, patēriņš ar gāzi 9-11 EUR uz 100km. Samainot vadības bloku un uzstādot lamda zondi kuras man nebija, patēriņš samazinājās līdz 7-8 EUR uz 100 km. - Visa elektronika motor-telpā tika salikta pēc iespējas pareizāk, ar to nodarbojās jaunākais brālis kurš mācās par auto elektriķi. Viņš autiņu ņēma uz skolu un tur ar pasniedzēju palīdzību novērsa visas elektronikas saistītās nepilnības. Motoram veikti visi iespējamie mērījumi (spiediens cilindros 2 x 14 Bar un 4 x 13.5 Bar, spoļu darbība, aizdedze u.c) .Ieteikums tiem kas vēlas swapot motorus- ja paši nesaprotiet pasauciet kādu kurš tiešām saprot ko dara, nevis kkā ķep ļep... - Mēnesi atpakaļ nonīka starteris, no sākuma pa laikam nevarēja pielaist bija klikšķi un tad aizgāja, līdz vienu dienu viss apstājās pa visam, klikšķis ir un klusums. Iemesls- beigtas ierāvēja oglītes un slikta masa motor-telpā (nebija labs kontakts). Masas vads, - Iepirktie diski jau sagatavoti priekš krāsošanas. Diski AZEV.
Krāsojam, Un te jau gatavi, - Samainīta stūres pastiprinātājam radiatora caurule kura izrādījās bija uzsista un aizspiesta ciet. Sūknis gan vairs nav glābjams, tas būs arī jāmaina.
Pagaidām viss no padarītā .
Random bildes:
Vēl uz ziemas mizām, Vasaras mizas, In dark, Lauki, Līgo, līgo..... Nākamie darbi plānā:
- Tikt beidzot klāt pie rūsas darbiem,
- Nomainīt stūres pastiprinātāja sūkni,
- Sagatavot skatei,
- Salabot salonā visu grabošo,
- Izpulēt krāsu,
- Izpulēt priekšējo logu.
Pagaidām viss...
mjā diskiem prasās zemaka miza lidz ar to sedinajums prasās mašinai bet tas sikums
tai zondei iesaku uzmetināt apkārt trubiņu savadak kkur pa granti trapis kads akmens un bus japerk jauna zonde ..
tai zondei iesaku uzmetināt apkārt trubiņu savadak kkur pa granti trapis kads akmens un bus japerk jauna zonde ..
Nav tik traki, izplūde ir augstāk nekā bildē redzams un nevajadzētu nekur ķerties.GM-747 rakstīja:mjā diskiem prasās zemaka miza lidz ar to sedinajums prasās mašinai bet tas sikums
tai zondei iesaku uzmetināt apkārt trubiņu savadak kkur pa granti trapis kads akmens un bus japerk jauna zonde ..