apgriezienu problēmas
piekrītu par to ražību nepietiekami degvielu pumpē !!
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
nu varetu ari tas but , tu doma zem iepludnieka? vel an tur bij kaut kada gumijas truba karajas tipa sapratu ka ta ir kartera elposana vinja bija biskiit sakusuki es vinju nahren noravu , bet tas jau bij pirms menesa kad mainiju tas sveces , nomainot sveces ari bij vel ta hujna ka uz zemajiem raustijas ka sešlitrīgais , bet pec tam atstiepu normali izgriezu pazuda kadu laiku , tgad atkall staav staav uz 900rmp un pēkšņi uz 400-500 un dreb un burbuļo :(seeingman rakstīja:Sāc labāk ar matulaku - lētāka diagnbostika
Man bija beigtas gumijas micītes kas nāk uz pipšiem zem kolektora, kur citiem modeļiem ir paredzētas kaut kādas trubas vakuumam - abas saplaisājušas un pilnīgi lupatās. Un ja tev ir m52 motors tad tev varētu būt arī kartera ventilācijas brīnumam tjipa "oil catch tank" tā diafragma saplīsusi.
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Check PMStreetCustom rakstīja:Kas ir nopietna diagnostika šitiem E36 kā šķira neko īpašu nerāda tas kompis vispār !! viņam arī reāli nav ko rādīt !
ULDĪTS kur viņu var meklēt ?
Bij arī doma par spolītēm , bet visi podi iet !!!!!!!!
Paldies
Dzenam uz normālu diagnostiku, kur diagnostika neaprobežojas ar kļūdu nolasīšanu.
Kas vispār tam auto par dzinēju? m50 vai m52? m52 jau var arī faktiskajos šo to labu nolasīt.
Kas vispār tam auto par dzinēju? m50 vai m52? m52 jau var arī faktiskajos šo to labu nolasīt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Varbūt vienārši sūknim filtriņš aizdirsies un nepietiekami degvielu dabūn? Kaut gan, ja braucot viss ok, tad citādāk.
var jau būt sakritība,ka kaut kas cits nosprādzis,bet es liktu 60% uz sūkni,filtriem..sarāva visus sūdus,kas bākas apakša i wot neiet vairāk..
varbūt pat mistiskā veidā tik līdz sprauslām
varbūt pat mistiskā veidā tik līdz sprauslām
14.09.2011 šodienas secinājumi :
Neko vēl neesmu mainijis , bet sākšu ar komresijas mērīšanu podos ! Ja visos ir kompresija 12 un vienaa ir 9 tad ir DIR*Ā, jo jārauj galva nost un jamaina vārstu saļņiki , kā arī jāslīpē, jo nav noglušīta recirkulācija un tur viss ir aizaudzis !
Tas ir minējums , tapēc šodien izmērsīšu kompresiju !
Neko vēl neesmu mainijis , bet sākšu ar komresijas mērīšanu podos ! Ja visos ir kompresija 12 un vienaa ir 9 tad ir DIR*Ā, jo jārauj galva nost un jamaina vārstu saļņiki , kā arī jāslīpē, jo nav noglušīta recirkulācija un tur viss ir aizaudzis !
Tas ir minējums , tapēc šodien izmērsīšu kompresiju !
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Kompresijas spiedienam ar vārstu blīvslēgiem nav absolūti nekāda sakara.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Būtu labāk ar matu laku sapūtis ap kolektoru, citādi vēl beigās točna sanāks tā ka pusi motora noaminīs, bet vaina izrādīsies saplaisājusi ieplūdes gofra
Nopietni saku, ka man bija tādi paši simptomi, novērsu gaisa piesūkšanu un atkal viss normāli.
Nopietni saku, ka man bija tādi paši simptomi, novērsu gaisa piesūkšanu un atkal viss normāli.
KR4 jaunumi tadi !
Gofra ir vesala un trubinjas , kas iet uz gaisa meritaju arii 4otka
Izmeriju kompresiju visos podos idealniks 14 bar.
Izrādās : gaisa mērītājs beidzies , tas jāmaina :(
Gofra ir vesala un trubinjas , kas iet uz gaisa meritaju arii 4otka
Izmeriju kompresiju visos podos idealniks 14 bar.
Izrādās : gaisa mērītājs beidzies , tas jāmaina :(
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Nu vot - problēma gaisa padevē.
Pamēģini rullēt ar atvienotu GMM štekeri, moš būs labāk, nekā ar beigtu braukt.
Pamēģini rullēt ar atvienotu GMM štekeri, moš būs labāk, nekā ar beigtu braukt.
to jau vareja ar testeri parbaudit, karoc ar to tev vajadzeja sakt noraut ecu lielo kontaktu, un pie atiecigajiem kontakta piniem merit pretestibas un visu parejo, un stundinas laika zinatu ka gaisa masas meritajsStreetCustom rakstīja:KR4 jaunumi tadi !
Gofra ir vesala un trubinjas , kas iet uz gaisa meritaju arii 4otka
Izmeriju kompresiju visos podos idealniks 14 bar.
Izrādās : gaisa mērītājs beidzies , tas jāmaina :(
...
Ja norauj stekeri tad ir Dir*ā !! Jo tad kompis nerubī ar to gaisu cik dod , līdz ar to paterinš palielinās un nesadedzina kārtīgi benžu , sākas detonācija , šauj uguņus
Nu beigās jā norāvu to stekeri no gaisa mērītāja darbojas vienmērīgi - ZNAČIT mērītājs !!
Bet jau atradu pa pitnahu jaunu ar visu kodu , kādu vajag
Nu beigās jā norāvu to stekeri no gaisa mērītāja darbojas vienmērīgi - ZNAČIT mērītājs !!
Bet jau atradu pa pitnahu jaunu ar visu kodu , kādu vajag
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
nav meeriitaaj!!! kautkur jau rakstiju. ja meeriitaajs kautko meera tad meera, nepareizi meeriit laikam nevar.
ja norauj meeriitaaju un nekas nemainaas, tad vinsh ir beigts, jo nekas tak neizmainiijaas.
bet tu noraavi meeriitaaju un tev mainiijas, taatad meeriitaajs meerija!
ja norauj meeriitaaju un nekas nemainaas, tad vinsh ir beigts, jo nekas tak neizmainiijaas.
bet tu noraavi meeriitaaju un tev mainiijas, taatad meeriitaajs meerija!
Nu bet tad kā tu izskaidrosi ka motors dūc normāli , noraujot sānejo stekeri no paša mērītāja, kad uzliek atpakaļ atkall raustās !
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
kaads diagnostikjis 100% pateiktu. draugam ar bija beigta vakuma truba no vaaka uz gofru, kad shaada probleema bija.
izkaidrojums vareetu buut taads!
: ar gaisa masas meeritaaju nomeera gaisu ko iesuuc, bet sanaca ka caura truba, taapeec iesuuca vairaak nekaa nomeeriits.
noraujot meeriitajau, vinsh vadaas peec konstantaam veertiibaam no kompja, taapeec moz tad nejuut to plaisu tik ljoti.
domaaju ka saakt ar vakuma trubaa, to tev jebkursh diagnsotikjis pateiks. ja tur viss ok, tad tikai pie vinjiem.
izkaidrojums vareetu buut taads!
: ar gaisa masas meeritaaju nomeera gaisu ko iesuuc, bet sanaca ka caura truba, taapeec iesuuca vairaak nekaa nomeeriits.
noraujot meeriitajau, vinsh vadaas peec konstantaam veertiibaam no kompja, taapeec moz tad nejuut to plaisu tik ljoti.
domaaju ka saakt ar vakuma trubaa, to tev jebkursh diagnsotikjis pateiks. ja tur viss ok, tad tikai pie vinjiem.
nu streetcustom jau pāris postus iepriekš minēja, ka braukā ar norautu kartera ventilācijas trubu, kas tur var strādāt normāli tādā gadījumā
kura gada auto?StreetCustom rakstīja:Nu bet tad kā tu izskaidrosi ka motors dūc normāli , noraujot sānejo stekeri no paša mērītāja, kad uzliek atpakaļ atkall raustās !
Tak atvieno gaisa masas mērītaju no gofras un gaisa kastes
iedarbini dzinēju
ļauj tam strādāt kadas 30sec
izslēdz dzinēju(skaties iekšā merītāja)
pēc izslēgšanas 4sec laikā hot wire ir jāiekvēlojas!
uz aci var redzet ja viņš ir pušu.
Par temperatūras dačiku tagad no galvas nepateikšu kā nomērīt..lai gan tas toč nevar būt dēļ ta!
Ja viņs neiekvēlojas vai ir pārplisis redzot uz aci = dead
Tur jau tā lieta, ka trubas ir veselas abas divas, kas iet no vaka uz gofru , gofra ari ir vesala !!!!!!!!Agris rakstīja:kaads diagnostikjis 100% pateiktu. draugam ar bija beigta vakuma truba no vaaka uz gofru, kad shaada probleema bija.
izkaidrojums vareetu buut taads!
: ar gaisa masas meeritaaju nomeera gaisu ko iesuuc, bet sanaca ka caura truba, taapeec iesuuca vairaak nekaa nomeeriits.
noraujot meeriitajau, vinsh vadaas peec konstantaam veertiibaam no kompja, taapeec moz tad nejuut to plaisu tik ljoti.
domaaju ka saakt ar vakuma trubaa, to tev jebkursh diagnsotikjis pateiks. ja tur viss ok, tad tikai pie vinjiem.
Vienk. man te gudrinieki stastija , ja meritajs ir PSC. tad vinjam iesledzas avarijas režīms un gaisu vairs nepūššš kā vajadzētu !
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
reali tas kartera trubas ir pie D , ka viņas tur nav , tas neko nemaina tur ja nemaldos nak trīs trubas viena no mazākajām ir karte3ra elpošana , viņa bija pakususi un tur ļerpatojās nu es viņu norāvu , pielaižot motoru un aizpiežot to saucamo caurumu '' kartera elpošanu '' tāpat nekas nemainās un motors turpina tapat nevienmerīgi strādāt !seeingman rakstīja:nu streetcustom jau pāris postus iepriekš minēja, ka braukā ar norautu kartera ventilācijas trubu, kas tur var strādāt normāli tādā gadījumā
Drive - like you stole it BlackLove (BM)