m50/m52/b20
pirmkārt kas jāmaina tam motoram lai grieztu 10k?
atbilde: gandrīz viss
maksā tas stabili pāri 10k eur daļās vien
tikai ar tām nomainītajām daļām varēs atļauties pacelt CR, vēl piestrādāt pie gāzu apmaiņas mehānismiem, atbilstošu vadību, un spiest atmosfēriskus 300 zirgus no tās nabaga divlitrenes.
Tālāk par dirsējiem, ka 2.0 nav jēga turbinizēt.
kāpēc ne? ielikt 2.5 un turbinižet maksā par 300 eur dārgāk, jo bļin motors jānopērk + jāpisās.
un uz budžeta turbo fona tur nebūs nekāda milzīga šķirba starp 2.0 un 2.5
ja uz galda mētājas 2 motori 2.0 un 2.5 tad, protams, ka jāņem 2.5, ja vien tam motoram nav viss slikti.
tad jau nafig, labāk likt s50b32 un turbinizēt, kas tur nieka 2k pemetam par šrotisku motoru un maucam.
atbilde: gandrīz viss
maksā tas stabili pāri 10k eur daļās vien
tikai ar tām nomainītajām daļām varēs atļauties pacelt CR, vēl piestrādāt pie gāzu apmaiņas mehānismiem, atbilstošu vadību, un spiest atmosfēriskus 300 zirgus no tās nabaga divlitrenes.
Tālāk par dirsējiem, ka 2.0 nav jēga turbinizēt.
kāpēc ne? ielikt 2.5 un turbinižet maksā par 300 eur dārgāk, jo bļin motors jānopērk + jāpisās.
un uz budžeta turbo fona tur nebūs nekāda milzīga šķirba starp 2.0 un 2.5
ja uz galda mētājas 2 motori 2.0 un 2.5 tad, protams, ka jāņem 2.5, ja vien tam motoram nav viss slikti.
tad jau nafig, labāk likt s50b32 un turbinizēt, kas tur nieka 2k pemetam par šrotisku motoru un maucam.
a tu pats liktu divlitrigajam turbinuseeingman rakstīja:pirmkārt kas jāmaina tam motoram lai grieztu 10k?
atbilde: gandrīz viss
maksā tas stabili pāri 10k eur daļās vien
tikai ar tām nomainītajām daļām varēs atļauties pacelt CR, vēl piestrādāt pie gāzu apmaiņas mehānismiem, atbilstošu vadību, un spiest atmosfēriskus 300 zirgus no tās nabaga divlitrenes.
Tālāk par dirsējiem, ka 2.0 nav jēga turbinizēt.
kāpēc ne? ielikt 2.5 un turbinižet maksā par 300 eur dārgāk, jo bļin motors jānopērk + jāpisās.
un uz budžeta turbo fona tur nebūs nekāda milzīga šķirba starp 2.0 un 2.5
ja uz galda mētājas 2 motori 2.0 un 2.5 tad, protams, ka jāņem 2.5, ja vien tam motoram nav viss slikti.
tad jau nafig, labāk likt s50b32 un turbinizēt, kas tur nieka 2k pemetam par šrotisku motoru un maucam.
es arī 1.8 liktu turbīnu, ja gribētu turbo mašīnu.
Es gan uz 1.6 liktu, būtu mazāks patēriņš tak!
1.6 ned mazak ka 2.0edzis rakstīja:Es gan uz 1.6 liktu, būtu mazāks patēriņš tak!
es ceru, ka tu to neteici nopietnibembis e36 rakstīja:1.6 ned mazak ka 2.0edzis rakstīja:Es gan uz 1.6 liktu, būtu mazāks patēriņš tak!
es to teicu pilnig nopietni ,paintresejies pats
turbīnu neviens neliek domājot par mazāku patēriņu
par bembis e36 viss skaidrs...
žēl, ka neviens nesaprot, ka bmw motori ir diezgan ir diezgan sarežģīti vadības ziņā un ar 20 gadus veciem devējiem solenoīdiem uc huiņām nav aršana, tad kad motoram vadība nav savesta kārtībā tad arī rodas uzskats, ka visi ēd vienādi padsmit litrus.
bet vispārībā m44b19 būtu baigi labais turbo projekts, svars mazs, vajag par 2 klaņiem un virzuļiem mazāk
par bembis e36 viss skaidrs...
žēl, ka neviens nesaprot, ka bmw motori ir diezgan ir diezgan sarežģīti vadības ziņā un ar 20 gadus veciem devējiem solenoīdiem uc huiņām nav aršana, tad kad motoram vadība nav savesta kārtībā tad arī rodas uzskats, ka visi ēd vienādi padsmit litrus.
bet vispārībā m44b19 būtu baigi labais turbo projekts, svars mazs, vajag par 2 klaņiem un virzuļiem mazāk
Nu vispār 350z uzliekot mazas turbīnas patēriņu var dabūt par2l mazāku. To pat 350zworld atzīst....
Arī LV tas taisītās TT350z ikdienas režīmā ēda mazāk nekā stocks.
Arī LV tas taisītās TT350z ikdienas režīmā ēda mazāk nekā stocks.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
seeingman rakstīja:turbīnu neviens neliek domājot par mazāku patēriņu
par bembis e36 viss skaidrs...
žēl, ka neviens nesaprot, ka bmw motori ir diezgan ir diezgan sarežģīti vadības ziņā un ar 20 gadus veciem devējiem solenoīdiem uc huiņām nav aršana, tad kad motoram vadība nav savesta kārtībā tad arī rodas uzskats, ka visi ēd vienādi padsmit litrus.
bet vispārībā m44b19 būtu baigi labais turbo projekts, svars mazs, vajag par 2 klaņiem un virzuļiem mazāk
tads gudrits ibio
Man ir tāda sajūta, ka esmu starp futbolistiem
Ja man būtu tādi lieki līdzekļi un gribēšana pēc turbo autiņa, es gan atstatu to pašu b20 Nemaz tik sudigi pat stockaa viņš neiet:D
Neklausies, ko citi saka, griez līdz 10k rpm, viss būs labi. Nebūs kā citiem.
no shit sherlockzuze91 rakstīja:Nu vispār 350z uzliekot mazas turbīnas patēriņu var dabūt par2l mazāku. To pat 350zworld atzīst....
Arī LV tas taisītās TT350z ikdienas režīmā ēda mazāk nekā stocks.
es neteicu ka nevar dabūt mazāku patēriņu, bet gan to, ka neviens parasti neliek turbo, ar domu man tagad būs mazs patēriņš.
Ekonomija ar mazu turbo rodas tur, ka cilindra piepildījums ar skābekli palielinās, līdz ar ko palielinās efektivitāte motoram.
Un ta ekonomija būs pie nosacījuma - nemin grīdā
Nu godīgi sakot,tieši tā iemesla dēļ, lai dabūtu mazāku patēriņu ,es arī devos pie turbo būvētājiem ar jautājumiem un idejām par risinājumiem un cenām.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
nesaki daudzskaitkli ,ka neviens neliek ar japaniem ir savadakseeingman rakstīja:no shit sherlockzuze91 rakstīja:Nu vispār 350z uzliekot mazas turbīnas patēriņu var dabūt par2l mazāku. To pat 350zworld atzīst....
Arī LV tas taisītās TT350z ikdienas režīmā ēda mazāk nekā stocks.
es neteicu ka nevar dabūt mazāku patēriņu, bet gan to, ka neviens parasti neliek turbo, ar domu man tagad būs mazs patēriņš.
Ekonomija ar mazu turbo rodas tur, ka cilindra piepildījums ar skābekli palielinās, līdz ar ko palielinās efektivitāte motoram.
Un ta ekonomija būs pie nosacījuma - nemin grīdā
runājot par vadībām.
Kāds kadreiz ir kko mēģinājis ar vadībām?
piemēram kas būtu ja m50 dzinnējam uzliktu m52 vadību? Un ja piemēram uzliek aftermarket kkādu, ko ar to var iegūt?
Kāds kadreiz ir kko mēģinājis ar vadībām?
piemēram kas būtu ja m50 dzinnējam uzliktu m52 vadību? Un ja piemēram uzliek aftermarket kkādu, ko ar to var iegūt?
Būs prāta darbs 2.0i uzlikt turbo .? itkā viss ir pieejams izplūdes kolektors sametināts un turbīna arī ir GTX3076R.. Es neko nenokaušu ,uzliekot patestējot .?
BMW - Best Motorsport Weapon
Iegriez kaut kādus 0,5 bar un ceri,ka viss būs labi vairāk diezvai ar stock vadību iegriezīsi.Vai arī pārdod man vismaz kolektoru,man slinkums metināt,turbo pats jau mētājas kkads ;D