MBlau/compact 325ti
Nu skate logā! Pieregulēta lampa un uzlikti vecie rižiki sānos .
Un protams atpakaļ R15, jo ar tiem traktora R17 nav tas rāviens
Un protams atpakaļ R15, jo ar tiem traktora R17 nav tas rāviens
markskise rakstīja:Nākamajā dienā gāju skati un iedomājaties, par Kreiso nenoregulēto lampu un sanu baltajiem pagrizieniem iedeva melno kluci logā!
bilde ieskatam! Nu par stūres pirksta klivkustību pastrīdējos , jo tas bija mainīts nesen!
Eļļa uz pastiprinātaja bija no tā, ka uzliekot nedaudz notecēja garām!
Un protams klasiskie priekš e36 1nieki!
Ta tik turet...
Eh! Kārtējo reizi ir pagājis kāds laiciņš jau.
No padarītajiem darbiem, nu ir kaut-kas noticies.
Atnākot vēsākam laikam sapratu, ka manam m54 termostats ir ieklemējis lielā loka pozīcijā augstāk par +48C
motors galīgi negribēja iesilt, tāpēc kamēr meklēju par "nekosmosu" jauno termostatu, izlīdzējos ar veco tautas pārbaudīto variantu kartonīti
termostats behr/mahle par 32.eur open T-97C termostats vietā protams gaskeku sasmērējot papildus ar termo hermētiķi
galīgi nebija slikta cena salīdzinājumā ar dažādām iestādēm kur cenas svārstijās no 48-60.eur
Pa to laiku ieķēru dažād-platuma r16 diskus no Boris ar uzlikšanu nav jau īpaši vairs jāsteidzas , jo kuru katru brīdi vēl sniegs var uzkrist.
Bet uzlikšu un fočeni ielikšu!
No padarītajiem darbiem, nu ir kaut-kas noticies.
Atnākot vēsākam laikam sapratu, ka manam m54 termostats ir ieklemējis lielā loka pozīcijā augstāk par +48C
motors galīgi negribēja iesilt, tāpēc kamēr meklēju par "nekosmosu" jauno termostatu, izlīdzējos ar veco tautas pārbaudīto variantu kartonīti
termostats behr/mahle par 32.eur open T-97C termostats vietā protams gaskeku sasmērējot papildus ar termo hermētiķi
galīgi nebija slikta cena salīdzinājumā ar dažādām iestādēm kur cenas svārstijās no 48-60.eur
Pa to laiku ieķēru dažād-platuma r16 diskus no Boris ar uzlikšanu nav jau īpaši vairs jāsteidzas , jo kuru katru brīdi vēl sniegs var uzkrist.
Bet uzlikšu un fočeni ielikšu!
hey hey! update
MBlau/compact 325ti ticis pie mtech 3 stūres
vēlāk būs jāatdot uz pāršūšanu, maybe kāds zin labu, ne kosmosa kantori, kur pāršūt stūri,elkoņbalstu.
Atrasts, uzlikts compact elkoņbalsts...
Nomainīts motors uz svaigāku no e46 2003 325CI coupe...
Pāršūts kompis turbochipā, nomainīta kartera ventilācija,
uzlikta m50 eļļas glāze, lai var bez problēmām uzlikt m50 stūres sūkni bez jebkadas frēzēšanās (un m54 ģenerātors bez problēmām liekas uz m50 eļļas glāzes un respektīvi otrādāk) tagad būz beidzot jāsāk ņmeties ar mpakas krāsošanu un uzlikšanu! :)
MBlau/compact 325ti ticis pie mtech 3 stūres
vēlāk būs jāatdot uz pāršūšanu, maybe kāds zin labu, ne kosmosa kantori, kur pāršūt stūri,elkoņbalstu.
Atrasts, uzlikts compact elkoņbalsts...
Nomainīts motors uz svaigāku no e46 2003 325CI coupe...
Pāršūts kompis turbochipā, nomainīta kartera ventilācija,
uzlikta m50 eļļas glāze, lai var bez problēmām uzlikt m50 stūres sūkni bez jebkadas frēzēšanās (un m54 ģenerātors bez problēmām liekas uz m50 eļļas glāzes un respektīvi otrādāk) tagad būz beidzot jāsāk ņmeties ar mpakas krāsošanu un uzlikšanu! :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Labi darbi
Kāda vērtība tādam swapam? Pašam uz vasaru arī plānos M52/M52TU/M54.markskise rakstīja: Nomainīts motors uz svaigāku no e46 2003 325CI coupe...
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tīrā vērtība ir tāda, ka dinamika jūtami uzlabojas!Ekanomija mierīgā režīmā +- būs tāda pati kā tavam m42/m44 (+- 1.l)TomSkarsts rakstīja:Kāda vērtība tādam swapam? Pašam uz vasaru arī plānos M52/M52TU/M54.markskise rakstīja: Nomainīts motors uz svaigāku no e46 2003 325CI coupe...
Bet, kad uzspiedīsi, tad uz 3,38 diff (gŗŪti aprakstīt izjūtas ) karoči 5,8-lidz 100.km/h
Mīnusi varētu būt tādi, ka šie motori ir tomēr niķīgāki kā m50 čugunieki, Un par dzesi vajaga šiem motoriem domāt vairāk, jo bloka dzeses kanāls ir seklāks kā m50! Risinājums lielais radiātors, termomufte laba, Un ja ir velmu, tad papildus elektro vent.
Protams elektro instalaciju labāk uzsticēt džekiem , kas jau ar m52TU/m54 ir ņēmušies! Un būs jātiek skaidrībā ar temperatūras radītāju panelī, jo tur atsķiras provodka! var papildus VDO gauge uzlikt, lai rāda temp pa tiešo!
Principā pareizais štekeris + pareizais devējs(kas sader ar paneli) un pareizi saslēgt iekš x20,tad vajadzētu pareizi rādīt temperatūru.
tiki galā ar gaisa kasti, toreiz pāršujot tev ECU un čipojot ko konstatejām, ka tev gaisu sit atpakaļ?
Ir jau mājās sagadats materials ar ko uzstaisīšu kasti! Bija problēmas ar kartera ventelāciju, sita ieplūdes kolektorā eļļu un respektīvi degkamerās! Džeki ilgi pīpēja, kas par lietu, bet izrādijās, ka vnk kartera ventelācijas membrana pušu-AF- rakstīja:tiki galā ar gaisa kasti, toreiz pāršujot tev ECU un čipojot ko konstatejām, ka tev gaisu sit atpakaļ?
No mainiju un visas problēmas kā ar roku nost!
Tu vari tikt ar to galā?Ģirts rakstīja:Principā pareizais štekeris + pareizais devējs(kas sader ar paneli) un pareizi saslēgt iekš x20,tad vajadzētu pareizi rādīt temperatūru.
Es biju domājis swapa vērtību - t.i. cenu
Redzēju forumā kaut kad 500e, ja nekļūdos.
5.8s gan pārsteidz. Gribi teikt, ka viņš ņiprāks par m52b28 ?
Redzēju forumā kaut kad 500e, ja nekļūdos.
5.8s gan pārsteidz. Gribi teikt, ka viņš ņiprāks par m52b28 ?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
5.6 ir M3 un tu gribi teikt, ka tavs 2.5 iet tāpat okej, pierakstu
Tad jau mans 3.0 strokeris ar 3.64 reduktoru ies 4 sec 0-100 drīz ar lambo sacentīšos hahaha
Tad jau mans 3.0 strokeris ar 3.64 reduktoru ies 4 sec 0-100 drīz ar lambo sacentīšos hahaha
nav viņš ņiprāks par 2.8, varbūt tikai svaigāks par lielāko daļu, bet tie 5.8s ganjau pēc spidometra ir noteikti, kas dirš par vidēji 8km/hTomSkarsts rakstīja:Es biju domājis swapa vērtību - t.i. cenu
Redzēju forumā kaut kad 500e, ja nekļūdos.
5.8s gan pārsteidz. Gribi teikt, ka viņš ņiprāks par m52b28 ?
nu izbraukšu uz šosejas un uzmērīšu ar jauno motoru ielikšu video! Nu 6.sec stabili!edzis rakstīja:5.6 ir M3 un tu gribi teikt, ka tavs 2.5 iet tāpat okej, pierakstu
Tad jau mans 3.0 strokeris ar 3.64 reduktoru ies 4 sec 0-100 drīz ar lambo sacentīšos hahaha
Pēdējais labojis markskise - 06 Apr 2016, 11:51, kopā labots 1 reizi.
Nu pec pido, bet protams būtu labi to neteikt ar citu mērierīcigleizds rakstīja:nav viņš ņiprāks par 2.8, varbūt tikai svaigāks par lielāko daļu, bet tie 5.8s ganjau pēc spidometra ir noteikti, kas dirš par vidēji 8km/hTomSkarsts rakstīja:Es biju domājis swapa vērtību - t.i. cenu
Redzēju forumā kaut kad 500e, ja nekļūdos.
5.8s gan pārsteidz. Gribi teikt, ka viņš ņiprāks par m52b28 ?
Tas ir pilnīgi elementāri uz E36, uz E30 ir nedaudz sarežģītāk.markskise rakstīja:Tu vari tikt ar to galā?Ģirts rakstīja:Principā pareizais štekeris + pareizais devējs(kas sader ar paneli) un pareizi saslēgt iekš x20,tad vajadzētu pareizi rādīt temperatūru.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram