m52b28 vai m54b30
Amish rakstīja:M50 +pāreja = neredzēt street legal kā savas ausis.dogMa rakstīja:Amish, nav obligāti vajadzīga V8 kārba.
Ir pieejams sertificēts flancis - 200 euro
Cik esi gatavs saderēt, ka nedabūsi TA ar to pāreju?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Citreiz domājot par to v8 + jebatoriju ar csdd, varbūt lētāk sanāk nopirkt otru e36 'priekš skates' (galvenais lai sakrīt virsbūves tips un krāsa) un pēcāk pārlikt uzlīmi un vnz
Jebatorijs tur nav, minimāls. Problēmas ir izmaksas:
M62 motors labs - 2000 eiro, kārba manuālā 800 eiro(un reta kā dinozauri), dzinēja kronšteini 250 eiro, CSDD pārbūves utt 300 eiro +darbs, ja pats nemāki 500 eiro +300 eiro elektrību uztaisīt +EWS emulators 120 eiro +vēl kādi 500 eiro visādiem sīkumiem.
M62 motors labs - 2000 eiro, kārba manuālā 800 eiro(un reta kā dinozauri), dzinēja kronšteini 250 eiro, CSDD pārbūves utt 300 eiro +darbs, ja pats nemāki 500 eiro +300 eiro elektrību uztaisīt +EWS emulators 120 eiro +vēl kādi 500 eiro visādiem sīkumiem.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
nedoma ka tev nau ka uzreiz citam nau pats sapņu bazaru palaižu un gudri muldiAmish rakstīja:Es netaisos skaidrot tev neko, jo nebūs tev v8, aizmirsti. Tu maz zini CIK reta ir manuālā v8 kārba un ja arī atradīsi, CIK viņa maksās?
Cik dzinējus tu esi savā mūžā un kādus ieswapojis ?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Cilvēks prasa kurš labāks - m52 vai m54, a stumj viņam jau m62 un cik swapus taisījis e36 ir tas pats kas bērnam konstruktos, tikai pieaugušo.
Viņš tak atbildēja ka neierobežots budžets, ko tad tur niekosies ar tiem m52/m54EuGach rakstīja:Cilvēks prasa kurš labāks - m52 vai m54, a stumj viņam jau m62 un cik swapus taisījis e36 ir tas pats kas bērnam konstruktos, tikai pieaugušo.
Domāju ka m52/54 robežas nav problēmu, bet nav ko cita makā līst ar m62
Motors +kārba +atvešana = 3200 eiro apmēram.
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-M62B44-4- ... 234fcd0713
Ceru, ka šitas nomierinās daudzus kuriem tādas idejas pa galvu dzīvojas
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-M62B44-4- ... 234fcd0713
Ceru, ka šitas nomierinās daudzus kuriem tādas idejas pa galvu dzīvojas
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Pa tēmu jau labak ir ielikt m52/54 izmaksas, es iesaku m54.
mjaa es liktum54b30 bet nevaru izlemt starp v8 un m52b23 un ja ir tas v8 cik traki ir ar vadiem,karteri un motora stiprinajumiem?
Amish rakstīja:Cik esi gatavs saderēt, ka nedabūsi TA ar to pāreju?
cali nopietni... lasit maz proti? SERTIFICETA pareja, kas nozime ka ar tadu ir atlauts piedalities celu satiksme un ar to var iziet tehniso apskati. ja netici uzrasti marim rungim vai pajauta vai ko tadu! dieva del neruna lietas kuras nezini!!!
bet ja nopietni par dzinejiem, tad ir jaizverte pasa velmes un vajadzibas...
ja grib kautko atskiribu, nauda nav problema, un grib kko tiesam AWESOME, tad viennozimigi V8... kas nozime ap 700-1000 eur par dzineju, 200 flancis, 100 zf karba, 300-400 kronsteinu uzbuve + karteris + sertifikats, dzineja swaposana, visadas trubas, blives utt... reali v8 swaps ar darbu + sertifikatiem, projektu, jebsu masina ar v8 un izietu skati nostajas 5000-5500 eur, atkariba cik dzili lien galejibas, protams tas cipars iet tikai uz augsu...
runajot par dzinejiem kam nav vajadzigas parbuves utt, tad es nemtu m54b30, jauna tipa dzinejs, maz ed, jauda ir.Ieliec un aizmirsti!
///m dzineji, ja vis ir forsi, iet labi utt, bet izmaksas nu ir nerealas, apkopes dargas utt, protams jauda ir, bet atkal skatoties ko tu gribi, v8 izmaksa bik dargak bet iespejas lielakas neka ///m dzinejiem.. protams ja fantazija strada..
bet ja esi cilveks kas grib 500-700 eur ieklauties dzineja swapam, jaudai, ekonomijai, dinamikai, tad nem m52b28 no angla ar mazu noskrejienu, saliec visu ka nakas un vis bus kartiba, bus jauda, bus ekonomija, bus dinamika!!!
Ja iet runa par to Poļu pāreju(ko LV viens kadrs piedāvā), tad kad viņa tika sertificēta?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Kvalitatīvi ielikt m54b30 par 1,5k eur nevar. (Ja pats nedara).
v8 būtu grezni, bet finanses tur vajag samērā lielas.
m52b28 cenas ir kosmosā, liekas ka drīz m54b30 komplekti būs lētāki.
v8 būtu grezni, bet finanses tur vajag samērā lielas.
m52b28 cenas ir kosmosā, liekas ka drīz m54b30 komplekti būs lētāki.
Laba alternatīva ir M52B28TU, manuprāt. Salīdzinoši lēti un jauda laba.
dogMa rakstīja:Laba alternatīva ir M52B28TU, manuprāt. Salīdzinoši lēti un jauda laba.
ja pats liek un nav velmes nemties ap vadiem es teiktu ka labak parasto 2.8, bet redzot cenas sobrid dzinejiem, un ir velme pakimereties, tad ja, viennozimigi 2.8 tub!
dogMa rakstīja:Laba alternatīva ir M52B28TU, manuprāt. Salīdzinoši lēti un jauda laba.
Jauda tā pati, tik cik grieze ātrāk.
Dzīvāks dzinējs...
Cik reali gruti ir ielikt to m52b28tu ieksh e36 ar vadiem utt ja pac dara? Un vai liela jeg maz ir no ta m52b28tu atskiriba no m52b28 kuram var jaudu vismaz pakrukit uz augsu vieglak ar m50 ipludnieku,sadalenem,bosch 413vadibu izpludi utt. A ko tam b28Tu var isti neko ja nu iepludi no 3.0?
Braucu ar savu m52tub28 un ne mirkli nenožēloju
Un iespējas upgrade ir, tikai protams - jo jaunāks dzinējs, jo augstākas cenas.
Un iespējas upgrade ir, tikai protams - jo jaunāks dzinējs, jo augstākas cenas.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.