M50B20 - Stroker vai Turbo?
Var palilielinat lidz 2.6
klokene vajag no 2.8
2.0 bezvanos bloks
paslipet galvu
nochipot
+-200zs
klokene vajag no 2.8
2.0 bezvanos bloks
paslipet galvu
nochipot
+-200zs
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Es šo esmu dzirdējis vairākkārt, taču lūdzu, apgaismojat mani kāds!AndrejCR rakstīja:Var palilielinat lidz 2.6
klokene vajag no 2.8
2.0 bezvanos bloks
paslipet galvu
nochipot
+-200zs
Kā var dabūt 2.6 no 2.0 palielinot tikai gājienu? Tiešām 2.0 viņš tik īss, ka var sotaciņu katrā cilindrā dabūt klāt? Tur tak cilindrs ir teeny tiny, viņš no kloķenes lielāks nepaliek!
(klāt neesmu bijis, viedoklis ir )
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
2.0 pats virzulis ir šausmīgs teftelis, 2.8 krietni zemāks, domāju, ka tikai ar pliku kloķeni tik ļoti tur tas tilpums neizmainīsies, bet nu pat ja tā ir, čugunbloks maksā 30eurasus un 2.8 iekšas ar var dabūt pa kādi 50 eurasi, uz pārlasīšanas cenas fona tā ir limonāde. Tādēļ arī diez vai ir jēga mocīt to 2.0 bet protams tāpat interesanti
bore stroke compr.
M50B20 1,991 cc 80 mm (3.1 in) 66 mm (2.6 in) 10.5:1
M50B20TU 80 mm (3.1 in) 66 mm (2.6 in) 10.5:1
M50B25 2,494 cc 84 mm (3.3 in) 75 mm (3.0 in) 10.0:1
M50B25TU 84 mm (3.3 in) 75 mm (3.0 in) 10.5:1
M52B28 2,793 cc 86 mm (3.4 in) 85.8 mm (3.4 in) 10.8:1
M54B30 2,979 cc 84 mm (3.3 in) 89.6 mm (3.5 in) 10.2:1
Ar mates gūgles palīdzību un teva wikipedijas var atrast šadu info , ņem kā gribi.
M50B20 1,991 cc 80 mm (3.1 in) 66 mm (2.6 in) 10.5:1
M50B20TU 80 mm (3.1 in) 66 mm (2.6 in) 10.5:1
M50B25 2,494 cc 84 mm (3.3 in) 75 mm (3.0 in) 10.0:1
M50B25TU 84 mm (3.3 in) 75 mm (3.0 in) 10.5:1
M52B28 2,793 cc 86 mm (3.4 in) 85.8 mm (3.4 in) 10.8:1
M54B30 2,979 cc 84 mm (3.3 in) 89.6 mm (3.5 in) 10.2:1
Ar mates gūgles palīdzību un teva wikipedijas var atrast šadu info , ņem kā gribi.
Es ziema gribu uzcelt tadu motoru. Ari daudz lasiju bet gribu parbaudit reala dziveKikaps rakstīja:Es šo esmu dzirdējis vairākkārt, taču lūdzu, apgaismojat mani kāds!AndrejCR rakstīja:Var palilielinat lidz 2.6
klokene vajag no 2.8
2.0 bezvanos bloks
paslipet galvu
nochipot
+-200zs
Kā var dabūt 2.6 no 2.0 palielinot tikai gājienu? Tiešām 2.0 viņš tik īss, ka var sotaciņu katrā cilindrā dabūt klāt? Tur tak cilindrs ir teeny tiny, viņš no kloķenes lielāks nepaliek!
(klāt neesmu bijis, viedoklis ir )
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
wrong,nokolats rakstīja:bore stroke compr.
M50B20 1,991 cc 80 mm (3.1 in) 66 mm (2.6 in) 10.5:1
M50B20TU 80 mm (3.1 in) 66 mm (2.6 in) 10.5:1
M50B25 2,494 cc 84 mm (3.3 in) 75 mm (3.0 in) 10.0:1
M50B25TU 84 mm (3.3 in) 75 mm (3.0 in) 10.5:1
M52B28 2,793 cc 86 mm (3.4 in) 85.8 mm (3.4 in) 10.8:1
M54B30 2,979 cc 84 mm (3.3 in) 89.6 mm (3.5 in) 10.2:1
Ar mates gūgles palīdzību un teva wikipedijas var atrast šadu info , ņem kā gribi.
M52B28 bore ir 84mm, stroke 84mm
86mm bore nāk S saimes dzinējiem.
Tas ir kā nevar strokeri taisīt no 2.0? Kāpēc būtu galva jāmaina? Kāpēc nevar iegūt 2.6 ar kloķeni?
Ar virzuļa augstumu motora tilpumu izmainīt tak nevar... To dara tikai ar kloķeni un/vai virzuļa un cilindra diametru
Cilvēki, ja jūs neziniet, tad kāpēc vajag rakstīt kā ekspertiem, kas to ir darījuši. Tāpat kā zuze par turbo: "Jā, jā var bāzt virsū 0.5 bar standarta motoram, nekas tur nav ne jātaisa ne jāčipo" - tā it kā pats būtu darījis un droši zinātu.
Tātad 2.0 motoram virzuļa diametrs ir 80mm un gājiens 66mm, kubatūru aprēķina pi*R^2*l = 3.14*(4^2)*6.6=50.27*6.6= 331.75 iegūstam 1 cilindra darba gājiena tilpumu, pareizinam ar 6 un iegūstam 1990.5cm3
Ieliekot 2.8 kloķeni gājiens palielinās uz 84mm un tilpums rēķinas (50.27*8.4)*6=2533.38cm3
nu re 2.6 nesanāca, bet vairāk par 2.5 ari ir.
Tas viss ir tikai teorija, praksē mēs redzam to, ka standarta klaņi un/vai virzuļi vairs neder un ir jātaisa mix, jo virzulis tagad kustas par 9mm vairāk gan uz augšu, gan uz apakšu. Reāli vajadzētu 135mm klani un m52b20 virzuli(kāpēc? baigi gari jāstāta ), tikai jautājums paliek, kas notiek ar apakšējo maiņas punktu - vai virzulis baigi daudz neiet pāri apakšējai kantei.
Tas ir ko var izdarīt, vai to ir vērts darīt, tas nu ir jāspriež katram pašam, kā arī par turbo es pašlaik neko nevarēšu pateikt, cik, kas, ko , kā - no sākuma jādabeidz savs projekts līdz galam.
Ar virzuļa augstumu motora tilpumu izmainīt tak nevar... To dara tikai ar kloķeni un/vai virzuļa un cilindra diametru
Cilvēki, ja jūs neziniet, tad kāpēc vajag rakstīt kā ekspertiem, kas to ir darījuši. Tāpat kā zuze par turbo: "Jā, jā var bāzt virsū 0.5 bar standarta motoram, nekas tur nav ne jātaisa ne jāčipo" - tā it kā pats būtu darījis un droši zinātu.
Tātad 2.0 motoram virzuļa diametrs ir 80mm un gājiens 66mm, kubatūru aprēķina pi*R^2*l = 3.14*(4^2)*6.6=50.27*6.6= 331.75 iegūstam 1 cilindra darba gājiena tilpumu, pareizinam ar 6 un iegūstam 1990.5cm3
Ieliekot 2.8 kloķeni gājiens palielinās uz 84mm un tilpums rēķinas (50.27*8.4)*6=2533.38cm3
nu re 2.6 nesanāca, bet vairāk par 2.5 ari ir.
Tas viss ir tikai teorija, praksē mēs redzam to, ka standarta klaņi un/vai virzuļi vairs neder un ir jātaisa mix, jo virzulis tagad kustas par 9mm vairāk gan uz augšu, gan uz apakšu. Reāli vajadzētu 135mm klani un m52b20 virzuli(kāpēc? baigi gari jāstāta ), tikai jautājums paliek, kas notiek ar apakšējo maiņas punktu - vai virzulis baigi daudz neiet pāri apakšējai kantei.
Tas ir ko var izdarīt, vai to ir vērts darīt, tas nu ir jāspriež katram pašam, kā arī par turbo es pašlaik neko nevarēšu pateikt, cik, kas, ko , kā - no sākuma jādabeidz savs projekts līdz galam.
labak nebutu to 2nieka bloku parvirpot uz 84 un tad mest ieksa 2.8vai 3.0 iekšas, tad sanaktu ka aizdilums vispar nebutu.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Seeingman :
Tadel ari rakstīju ka nezinu, jo nebiju rēķinājis. Neticēju par to, ka var tik daudz dabūt :)
Kas attiecas uz virzuļiem tad tur viss ir skaidrs, kādēļ jāņem tie vai vanosa (vanosam ari esot ši pati īpašība, kā kurā saitā raksta, taču atkal, dzīve redzējis neesmu.)
Bet par ZMP gan jādomā, jā. Var jau but ka nav tik traki....
Tadel ari rakstīju ka nezinu, jo nebiju rēķinājis. Neticēju par to, ka var tik daudz dabūt :)
Kas attiecas uz virzuļiem tad tur viss ir skaidrs, kādēļ jāņem tie vai vanosa (vanosam ari esot ši pati īpašība, kā kurā saitā raksta, taču atkal, dzīve redzējis neesmu.)
Bet par ZMP gan jādomā, jā. Var jau but ka nav tik traki....
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Tukšas runas...
Nu ja nav naudas, nav ari jaudas... Takš ielaminē un ierāmē
Paņem labak m54 b30 par 800 euro un viss... Ja nav tik daudz tad m52b28..
Ja būvē turbo tad m50b25 un pareizi - tas nozīme ver vaļā maku, prasa mammai pusdienu naudu, parskata omes pensiju - perk špilķas, vadību, pareizu galvas blīvi un tad forme mogo.lv sajūgam un visam parējam kas aizgājis pa pieskari...
Tak sen jau būtu kāds sarakstījis tabulu ar izmaksām kas savacas buvejot turbo motoru.....
Lai atmet ceribas tikt pie lētas stabīlas jaudas
Es nerunaju par izslauciju gridu un sanaca turbomotors uz 1idienu...
IZPLUDE, IEPLUDE, SPRAUSLAS, BOVS, TURBINE, VISAS CAURULES, INTERKULERS, VADIBA, SAJUGS, GALVAS BLIVE, SPILKAS, KLANI, VIRZULI, REGULESANA (Nevis liekas ka iet labak..) - Lūk cik izmaksas nostājas uz daļām, un cik vel ir savs darbs un citu darbs
Ja izmanto googli un parzin vairak mēles kā latviešu tad ir pilns ar gatavām receptēm - bet lielākā daļā ir pāri lielajam vai mazajam baltijas dīķim... kur algas ir tādas ka cilvēki var atlauties...
Tukša muldēšana....
Nu ja nav naudas, nav ari jaudas... Takš ielaminē un ierāmē
Paņem labak m54 b30 par 800 euro un viss... Ja nav tik daudz tad m52b28..
Ja būvē turbo tad m50b25 un pareizi - tas nozīme ver vaļā maku, prasa mammai pusdienu naudu, parskata omes pensiju - perk špilķas, vadību, pareizu galvas blīvi un tad forme mogo.lv sajūgam un visam parējam kas aizgājis pa pieskari...
Tak sen jau būtu kāds sarakstījis tabulu ar izmaksām kas savacas buvejot turbo motoru.....
Lai atmet ceribas tikt pie lētas stabīlas jaudas
Es nerunaju par izslauciju gridu un sanaca turbomotors uz 1idienu...
IZPLUDE, IEPLUDE, SPRAUSLAS, BOVS, TURBINE, VISAS CAURULES, INTERKULERS, VADIBA, SAJUGS, GALVAS BLIVE, SPILKAS, KLANI, VIRZULI, REGULESANA (Nevis liekas ka iet labak..) - Lūk cik izmaksas nostājas uz daļām, un cik vel ir savs darbs un citu darbs
Ja izmanto googli un parzin vairak mēles kā latviešu tad ir pilns ar gatavām receptēm - bet lielākā daļā ir pāri lielajam vai mazajam baltijas dīķim... kur algas ir tādas ka cilvēki var atlauties...
Tukša muldēšana....
Elksnim viedi vaardi, ss tagad ir, ja nemaldos, divi gatavi projekti, apskati cenu un tas arii buus tas, ko +/- tas pasaakums beigaas izmaksaas, ja grib visu izdariit kaartiigi un labi, ja negrib peec katriem 1000km njemt smsnjiku izbeigushos mezglu uzlaboshanai...
P.s. kaada jeega ir kaa pamatu njemt 2.0, ja izejmateriaals (stock dzineejs) ar lielaaku tilpumu maksaa 200+ eur
P.s. kaada jeega ir kaa pamatu njemt 2.0, ja izejmateriaals (stock dzineejs) ar lielaaku tilpumu maksaa 200+ eur