bremzu diski, virposana
Kā var 1cm no bremžu diska novirpot?
Kas nākotnei?ega rakstīja:uz virpas neskrape ar smilpapiru bet gan nolidzina!1 tas ta nakotnei!JānisK-[JK] rakstīja:Ar smilšpapīru skrāpēt nevajag, uz virpas nolīdzināt :)
Ja ir virpa tad ar smilšpapīru tur neko līdzināt nevajag, bet nolīdzināt novirpojot! noņemt malas andzaci un izlīdzināt virsmu, tas nenozīmē padarīt diski būtiski plānāku Ar smilšpapīru var sašvīkāt, kur pēc tam krājas ferodo daļiņas un bremzes paliek mazāk efektīvas kamēr tas viss nodilst
Otrkārt, bremžu diskiem ir savs minimālais biezums, diska izturība ir būtiski atkarīga no diska kvalitātes, oriģinālos diskus vēl pieļautu nedaudz apvirpot, kaut gan vairs nav tie laiki kad tie bija dārgi. Uz tādām detaļām kapeiku pist nevajag, uzliekam jaunus diskus.
es par to pasu nu moz vini runa par smagas masinas bremzu diskiemkasp1js rakstīja:Kā var 1cm no bremžu diska novirpot?
ko jus visi pipejat tas ir no varianta viena tante teica bet es dzirdeju vai ka ?
bremzu diskus ir javet apvirpot taja gadijuma ,ja vini met , vai liekot jaunus bremzu klucus ir rievas no vecajiem kluciem vai vel kaut kadi mehaniskie bojajumi uz diska , ipashi apdavinatiem varu izskaidrot kapec tas tiek darits
talak ,,lidz kadam 1 cm tur nem nost milimetrus un no trijam plaknem, neviens ar vajpratu nenodarbojas ja disks ir pa planu tad ari automatiski tiek izmests miskaste
taka drosibu tas neietekme nekada zina
zilss un mest disks var sakt ari jauns un vienalga kadas firmas atliek tik straujak pabremzet un tad izgazt kadai pelkei cauri
bremzu diskus ir javet apvirpot taja gadijuma ,ja vini met , vai liekot jaunus bremzu klucus ir rievas no vecajiem kluciem vai vel kaut kadi mehaniskie bojajumi uz diska , ipashi apdavinatiem varu izskaidrot kapec tas tiek darits
talak ,,lidz kadam 1 cm tur nem nost milimetrus un no trijam plaknem, neviens ar vajpratu nenodarbojas ja disks ir pa planu tad ari automatiski tiek izmests miskaste
taka drosibu tas neietekme nekada zina
zilss un mest disks var sakt ari jauns un vienalga kadas firmas atliek tik straujak pabremzet un tad izgazt kadai pelkei cauri
Ā tad straujāk piebremzēt nevar ja?Dj_Zii rakstīja:zilss un mest disks var sakt ari jauns un vienalga kadas firmas atliek tik straujak pabremzet un tad izgazt kadai pelkei cauri
nu labi neprecizi izteicos uzkarse disku no bremzeshanas un strauji adzese vai ari kad kluchi kileJānisK-[JK] rakstīja:Ā tad straujāk piebremzēt nevar ja?Dj_Zii rakstīja:zilss un mest disks var sakt ari jauns un vienalga kadas firmas atliek tik straujak pabremzet un tad izgazt kadai pelkei cauri
Tieši oriģinālais ražojums ir noturīgs pret šādu parādību, problēmas sākās kad ir pārāk liels nodilums vai pārāk skarbi ilgstoši lietošanas apstākļi!Dj_Zii rakstīja:nu labi neprecizi izteicos uzkarse disku no bremzeshanas un strauji adzese vai ari kad kluchi kile
Trasē braucot ar oriģināliem nekad problēmas nav bijušas, ar ražojumiem no lētā gala gan ir bijis dažādi, ir tādi diski, kuri kalpoja zolīdi, kaut tika uzkarsēti un peļķēs strauji atdzesēti un bija tādi, kuri pie pirmās uzkaršanas un straujas atdzišanas savērpās. Viss atkarīgs no materiāla. Vot vienreiz jauniem "Ferodo" bremžu klučiem atdalījās uzlikas no pamatnes pēc pirmajiem apļiem
Ne perk false/neorginalajs Ferodo tad :)
Man virsu ir Ferodo diski un kluci un 2 tonas masina apstajas uzreize .
Man virsu ir Ferodo diski un kluci un 2 tonas masina apstajas uzreize .
JānisK-[JK] rakstīja:
Vot vienreiz jauniem "Ferodo" bremžu klučiem atdalījās uzlikas no pamatnes pēc pirmajiem apļiem
Jā nu neizslēdzu tādu iespēju, ka "ape motors" notirgoja padjobkasivoka1981 rakstīja:Ne perk false/neorginalajs Ferodo tad :)
Starp citu cik redzēti kādreiz likti jauni, bet ilgstoši nostāvējuši ar mazu nodilumu 'Ferodo' kluči visiem atlobīšanās pazīmes
Bitīt ratos kādi sūdi sanākuši. Vēl trakāk kādi sūdi sarakstīti
Palūdzu čomam lai uzraksta forumā vai kāds nezin kur var novirpot. Kas sanāca? Ega (ceru ka pareizi niks) - Tu pats saproti ko runā??
Man čēessestajam gandrīz jauni bremžu diski priekšā. Pie tam ventilējamie un ne no nemotora. Nemaksā 20eiro.
Visticamāk ka ir ar karstiem trāpīts pelķē un tagad viens pavisam minimāli met. Ko man tagad darīt, mest ārā, pirkt jaunus?
Vai aizvest novirpot 0,5mm? No centra lūzīs nost Varbūt nebraukt vairs ar to auto?
Tas pats kabrim, nopirku pilnīgi jaunus ferrodo diskus no 330 E46. Maksāja ~70eur. Nobraukti kautkādi 500km.
Viens drusku virs 120km/h vibrē, arī pirkt jaunus tagad?
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Ar ape motors tur maz sakars. Man čalis arī atveda vairākas detaļas šogad - reāli kvalitāte nokritusies ļoti.JānisK-[JK] rakstīja:Jā nu neizslēdzu tādu iespēju, ka "ape motors" notirgoja padjobkasivoka1981 rakstīja:Ne perk false/neorginalajs Ferodo tad :)
Starp citu cik redzēti kādreiz likti jauni, bet ilgstoši nostāvējuši ar mazu nodilumu 'Ferodo' kluči visiem atlobīšanās pazīmes
Jāsaka tā - kāds pieprasījums, tāds piedāvājums. Visiem vajag lētāk, viņi arī taisa lētāk un sūdīgāk.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Konkrētie kluči bija pirkti kur 2009gadā, ir dzirdēts, ka gan apē, gan grosā sevišķi grosā pēdējo gadu laikā ir slikta kvalitāte, bet pats pārbaudījis nēsmu, ikdienas auto daļas tiek pirktas oriģinālās. jebkurā gadījumā tirgus ir pilns ar padjobkām zem pazīstamiem brendiem............
nu gross ir arpuss konkurences tur var nemt tikai ja nav citur jo teiksim pat iepakojums atshkiras ka piemeru varu minet nemu vienu dienu sajuga komplektu e46 3.0 benzinam sachs grosa un nakamaja diena ape tikai e46 3,0d pat iepakojums izbalejis bija grosa un ari pats metals vismaz pec krasas atskiras no ape pirkta tas pats ari piekares detalam
Dzhejs , tava gadijuma drosi var ved novirpot mazliet .
Ferrodo diskiem biezums ir 22mm , minimalajs 20mm...
Labi diski vel ir SpeedMax , frezeti ar caurumini un maksa apt. 25 euro extra.
Ferrodo diskiem biezums ir 22mm , minimalajs 20mm...
Labi diski vel ir SpeedMax , frezeti ar caurumini un maksa apt. 25 euro extra.
ja kadam vajag es varu piedavaties novirpot
teemas autoram- drosi ved virpot diskus. normals virpotajszinas kaa novirpot. nonjems pa decilam no abam bremzejoshajaam virsmaam, vai visaam cetraam saskares virsmaam. (sis butu pareizakais variants)
par putekliem runajot, nu un tad, es biezi virpoju cuguna detalas, pec tam jau tapec ir janopus un jaieello nedaudz, tad ari ruusa nesakjersies nekur.
par diskiem ar caurumiem runajot, majas gadijumaa noteikti neurbt curumus, izfrezet rievas jaa, bet caurumus neurbt, diski neatkarigi no matreala un kvalitates, saspregaas. tie kas orginali naak ar caurumiem viniem gan abas ieksejas virsmas gan arejaas virsmas ir ar konveida virsmu, lai nespregaa, majas apstaklos ieksmalas nekadigi nopieurbs malas.
un ari orginaliem diskiem ar caurumiem ir palielinata bremzesanas efektivitate, bet krietni paisinats kalposanas mush.
visidealakie bremzeshanai un ilgmuzibai ir diski ar rievaam, taas gan izvada puteklus un gaazes kas rodas starp abam darba virsmaam, gan palidz sakjerei.
par putekliem runajot, nu un tad, es biezi virpoju cuguna detalas, pec tam jau tapec ir janopus un jaieello nedaudz, tad ari ruusa nesakjersies nekur.
par diskiem ar caurumiem runajot, majas gadijumaa noteikti neurbt curumus, izfrezet rievas jaa, bet caurumus neurbt, diski neatkarigi no matreala un kvalitates, saspregaas. tie kas orginali naak ar caurumiem viniem gan abas ieksejas virsmas gan arejaas virsmas ir ar konveida virsmu, lai nespregaa, majas apstaklos ieksmalas nekadigi nopieurbs malas.
un ari orginaliem diskiem ar caurumiem ir palielinata bremzesanas efektivitate, bet krietni paisinats kalposanas mush.
visidealakie bremzeshanai un ilgmuzibai ir diski ar rievaam, taas gan izvada puteklus un gaazes kas rodas starp abam darba virsmaam, gan palidz sakjerei.
...
runajot par rievam. tas darbojas tikai kamer vinjas nav aizaugusas . vinjas ik pa laikam ir japatira , jo sakrajas tur visi tie putekli un sakere pasliktinas.
varbut taa ir es nezinu, cik mana pieredze raada ikdienas auto lietoshanaa rievas neaizaug, jo orginali vinas ir ar lezenam malaam un ar inerci viss tiek izrauts araa, plus vel tas ka vinjas ir garakas kaa klucha plakne, lidzarto bremzejot nerodas spiediens un nekas nekur nepiekjiip.
var jau but ka ir kaa saki, ja auto netiek lietots ikdienaa, teoretiski putekli varetu piekipt/pieruseet un taa pamazaam uzkraties, bet cik tad tur gruuti nonjemt riteni un izskriet ar kadu urbiti cari
var jau but ka ir kaa saki, ja auto netiek lietots ikdienaa, teoretiski putekli varetu piekipt/pieruseet un taa pamazaam uzkraties, bet cik tad tur gruuti nonjemt riteni un izskriet ar kadu urbiti cari
...
What the fuck are you bullshitting about? Sen nebiju tādu buļļa kaku lasījis... Tikai nesaki, ka esi mehs pēc profesijas...ega rakstīja:par to, kaPatins rakstīja:Džeki nu jau gan, zinu vīreli kas Cēsīs dien dienā virpo diskus un visi lielie servisi ved pie viņa virpot. Esmu pats redzējis cik traki var jauni diski, barabāni var mest. Tā kā nesaprotu par ko te tāds šums uzcelts.
1. reāli diski nemaksā kosmosu, un var uzlikt jaunus
2. ja disks ir sacis mest vins pēc laika metis vēl
3. disku virpojot vins paliek plānāks līdz ar to pie straujas bremzešanas un iebrauksnas peļķē, bus līks
4 pēc virpošanas disks paliek trauslāks, un ir iespēja ka nolūzīs no centra!
u.t.t
ģirt vinus var vnk virpā ar smilšpapīru notīrīt!
nja sim pilnigs sviests galva. vienigais kam varu piekrist ir par to mesanu atkal. bet ta situacija ir ja vinjs ir salocijies un dzili norudijies. bet pec atkal klimpasanas apvirpots vairs nelokasmarux rakstīja:What the fuck are you bullshitting about? Sen nebiju tādu buļļa kaku lasījis... Tikai nesaki, ka esi mehs pēc profesijas...ega rakstīja:par to, kaPatins rakstīja:Džeki nu jau gan, zinu vīreli kas Cēsīs dien dienā virpo diskus un visi lielie servisi ved pie viņa virpot. Esmu pats redzējis cik traki var jauni diski, barabāni var mest. Tā kā nesaprotu par ko te tāds šums uzcelts.
1. reāli diski nemaksā kosmosu, un var uzlikt jaunus
2. ja disks ir sacis mest vins pēc laika metis vēl
3. disku virpojot vins paliek plānāks līdz ar to pie straujas bremzešanas un iebrauksnas peļķē, bus līks
4 pēc virpošanas disks paliek trauslāks, un ir iespēja ka nolūzīs no centra!
u.t.t
ģirt vinus var vnk virpā ar smilšpapīru notīrīt!