Būvēt auto rallijam!
Tātad es personīgi ņemtu (paņēmu ) kompaktu vadās daudz labāk nekā sedans lietas ko jādara :
Svaiga bundza bez rūsas ja meklē kompaktu var atrast pa 500 eur (pats nopirku)
2,8 vai labāk m54b30 800 eur dzinējs 200 eur elektriķis kas to saslēgs
Bremzu tilts kompaktam pa 200 eur stabili atradiisi
Amīši ieteiktu nemt bilsteinus b6 komplekts 700 eur
Bloķis 4,45 kompaktam ideāls 400 eur
Būrim un citiem sūdiem pats zini cenu
Zf kārbu ar m20 sparatu un jaunu sajūgu un tev ir raķete
Svaiga bundza bez rūsas ja meklē kompaktu var atrast pa 500 eur (pats nopirku)
2,8 vai labāk m54b30 800 eur dzinējs 200 eur elektriķis kas to saslēgs
Bremzu tilts kompaktam pa 200 eur stabili atradiisi
Amīši ieteiktu nemt bilsteinus b6 komplekts 700 eur
Bloķis 4,45 kompaktam ideāls 400 eur
Būrim un citiem sūdiem pats zini cenu
Zf kārbu ar m20 sparatu un jaunu sajūgu un tev ir raķete
Tieši tāda shēma arī ir.
Tikai par to vadāmību domas dalās, tādēļ es vairāk uz kupeju vai sedanu.
Interesē kas tas par "Bremzu tilts kompaktam pa 200 eur stabili atradiisi"???
Tikai par to vadāmību domas dalās, tādēļ es vairāk uz kupeju vai sedanu.
Interesē kas tas par "Bremzu tilts kompaktam pa 200 eur stabili atradiisi"???
Sportam vislabakais esot sedans bez lūkas.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Kompaktam tilts atšķiras no citiem e36 vinam ir tāds kā e30 un tilts ar bremžu diskiem maksaa no 100-200 eur
+ par sedanu!
Tieši tā, plus vēl ja gribās vēlāk nopietnākus amīšus, tad tam kompotam viņi ir savādāki un cenā arī tas atsaucas, kā arī pusasis viņam ir vājā vieta, nezinu nav bijis, esmu runājis ar cilvēku kas brauc ar kompotu.
Nu iesaku pamēğinat kompaktu iesaku busiet parsteigti ...
Komptam ir cītīgi jāpiestrādā pie izsvarojuma!
Pēc izsvarojumā būtībā vislabākā ir kūtiņa, bet būs švakāka virsbūve.
Pēc izsvarojumā būtībā vislabākā ir kūtiņa, bet būs švakāka virsbūve.
Ja gribas "pa lēto", ss.lv stāv divi jau sagatavoti kompakti pa 6.5k EUR, var pat izvēlēties kurš patīk labāk. Pat ja tu visu darīsi ar savām rokām, uzbūvēt auto lētāk par tādu summu reāli nav iespējams. Tur tev būs jau sagatavots auto ar kuru klasikas kausā mierīgi var cīnīties par vietu labāko trijniekā
Būvējot savām rokām vai nu sanāks auzas, vai būs daudz dārgāk nekā nopirkt gatavu, tur sīkumos vien nenormālais kosmoss tev salasīsies.
Starp citu, tu esi kādu LAF gonku jau iepriekš braucis? Pilnīgi bez pieredzes tevi neviens rallijsprintā nelaidīs, būs jānobrauc kādus supersprintus un/vai minirallijus noteikti
Būvējot savām rokām vai nu sanāks auzas, vai būs daudz dārgāk nekā nopirkt gatavu, tur sīkumos vien nenormālais kosmoss tev salasīsies.
Starp citu, tu esi kādu LAF gonku jau iepriekš braucis? Pilnīgi bez pieredzes tevi neviens rallijsprintā nelaidīs, būs jānobrauc kādus supersprintus un/vai minirallijus noteikti
Labāk uzreiz meklēt IS kompactu ,un nebūs jāmeklē pak.tiltsGM-747 rakstīja:Svaiga bundza bez rūsas ja meklē kompaktu var atrast pa 500 eur (pats nopirku)
Bremzu tilts kompaktam pa 200 eur stabili atradiisi
Man ir abiGM-747 rakstīja:Nu iesaku pamēğinat kompaktu iesaku busiet parsteigti ...
Kompots nekādi nevar būt labāks, viņam ir atpalikusī aizvēsturiskā aizm. piekare no e30 - Semi-trailing arm suspension
The semi-trailing arms have been criticized for the dynamic toe & camber changes inherent to the suspension geometry, causing bump steer in hard cornering situations (such as racing and autocross). This has contributed to the E30 as having a reputation for "tail happy" handling, where rear grip is reduced in certain situations, leading to oversteer.
Protams esmu, braucu četras sezonas minirallijā, šogad uzvarēju 2000 klasē gada kopvērtējumā, tākā ar licenci nebūs nekādu problēmu.h2o rakstīja:Ja gribas "pa lēto", ss.lv stāv divi jau sagatavoti kompakti pa 6.5k EUR, var pat izvēlēties kurš patīk labāk. Pat ja tu visu darīsi ar savām rokām, uzbūvēt auto lētāk par tādu summu reāli nav iespējams. Tur tev būs jau sagatavots auto ar kuru klasikas kausā mierīgi var cīnīties par vietu labāko trijniekā
Būvējot savām rokām vai nu sanāks auzas, vai būs daudz dārgāk nekā nopirkt gatavu, tur sīkumos vien nenormālais kosmoss tev salasīsies.
Starp citu, tu esi kādu LAF gonku jau iepriekš braucis? Pilnīgi bez pieredzes tevi neviens rallijsprintā nelaidīs, būs jānobrauc kādus supersprintus un/vai minirallijus noteikti
Būvēsim noteikti ar savām rokām, jo pašlaik braucam ar vaz 2108 kuram, pats ieliku opel c20xe dzinēju ar visiem csdd projektiem u.t.t. Tākā domāju ka uzcelt bmw nebūs problēma.
Tādēl arī interesējos par virsbūves sagatavošanu.
Runājot par tiem diviem, grūti teikt tur arī viedokļi dalās.
Lauj minet. Tu esi no gulbenes nu Gata deels vai radinieks ?
Nevaru vairs atrast video, bet biju atradis video, kur čalis tieši par e30 piekari runāja un teica, ka uz neasfaltēta ceļa vadās ļoti labi. Čalim bija trase kaut kāda un viņš trenēja cilvēkus braukt pa zemineku/rallijam. Neatceros, sen skatījos to video. Es arī kaut kad pabraucu, sūdzēties nevarēju. E39 sliktāk turējās uz zemes ceļa noteikti.kars rakstīja:Man ir abiGM-747 rakstīja:Nu iesaku pamēğinat kompaktu iesaku busiet parsteigti ...
Kompots nekādi nevar būt labāks, viņam ir atpalikusī aizvēsturiskā aizm. piekare no e30 - Semi-trailing arm suspension
The semi-trailing arms have been criticized for the dynamic toe & camber changes inherent to the suspension geometry, causing bump steer in hard cornering situations (such as racing and autocross). This has contributed to the E30 as having a reputation for "tail happy" handling, where rear grip is reduced in certain situations, leading to oversteer.
Varetu šo to ierakstit bet tagad esmu no tel un nebus viegli aprakstit. Bet nu konkuretspejigs e36 lv rallij izmaksā ap 15+k eur tas tā,pardomam.
Sprintam pieļauju ka lidz 10k eur var ielist
Sprintam pieļauju ka lidz 10k eur var ielist
Pats galvenais ir kā tas auto ir uzbūvēts, kādas daļas izmantotas un tikai tad cik izmaksā!
Pašam būvējot vismaz viss būs svaigs un būs zināms kādas daļas izmantotas, kā salikts, bet pērkot gatavu tas vienmēr ir kaķis maisā!
Būtībā kad būvē konkurētspējīgu rallija auto tad to pērk pilnīgi jaunu un veic uzlabojumus, virsbūvei pārmetina visas šuves utt.. E36 gadījumā jaunu būs švaki, bet visām pārējām daļām ir jābūt jaunām arī motoram. Vecie autosporta mehi no lietota motora priekš sporta neko ar garantiju nebūvē, tikai jaunu! un tam ir iemesls.
Pašam būvējot vismaz viss būs svaigs un būs zināms kādas daļas izmantotas, kā salikts, bet pērkot gatavu tas vienmēr ir kaķis maisā!
Būtībā kad būvē konkurētspējīgu rallija auto tad to pērk pilnīgi jaunu un veic uzlabojumus, virsbūvei pārmetina visas šuves utt.. E36 gadījumā jaunu būs švaki, bet visām pārējām daļām ir jābūt jaunām arī motoram. Vecie autosporta mehi no lietota motora priekš sporta neko ar garantiju nebūvē, tikai jaunu! un tam ir iemesls.
Dzeki nemizat. Te viss bus ka vajag. Rallija veterana un rallija organizatora uzraudziba.
Tiem kam saskarsme ar ralliju ir sapratis kas ir G.Cimdins un kas ir Kristers.
Lai veicas uzbuvet
Tiem kam saskarsme ar ralliju ir sapratis kas ir G.Cimdins un kas ir Kristers.
Lai veicas uzbuvet
Pats galvenais, lai uztaisa topic, jo man tomēr interese ari rallija virtuve!
tofiksriebeklis rakstīja:Rekur labs topic par būvēšanu.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -Car-Build