Galvas blive
aupinsh rakstīja:Jautājums ne par galvas blīvi, bet gan vārstu vāka blīvi, motoram M52B28, kādas naudas viņa maksā?!
Victor Reinz - 14,50
Kā kurā gadījumā. Tā var braukt un braukt, bet motoram jau arī pa labu nenāk.
Galvas blīvi nomainīt var, pat neizceļot motoru ārā
Galvas blīvi nomainīt var, pat neizceļot motoru ārā
nu zinu,ka nenāk par labu,bet nu nav man citas iespējas tgd nu nekādi! Es jau mēģināju,bet nevaru ar etalonu paspēt nokļūt laikā jo braukāju no viena darba uz otru!
saki neceļot,bet nu es jau pats viņu neslīpēšu,tad man visa buņdža jāvelk uz vietu,kur slīpēs?
vnk vēlos tgd visu uzzināt,sadabūt,salikt pa plauktiņiem un ta ķerties tam visam klāt,lai var maksimāli īsā laikā to paveikt!
saki neceļot,bet nu es jau pats viņu neslīpēšu,tad man visa buņdža jāvelk uz vietu,kur slīpēs?
vnk vēlos tgd visu uzzināt,sadabūt,salikt pa plauktiņiem un ta ķerties tam visam klāt,lai var maksimāli īsā laikā to paveikt!
coupe 2.8
Noņem galvu, sarunā kādu čomu, lai aizrauj līdz slīpētājam, pēc tam atkal lai aizved pēc galvas, un tad mājās saliec. Pāris dienas būs jāizcieš bez auto..
nu tā arī būs jādara!
moš varat ieteikt ko pie vienas jaukšanas var pasākt,lai vēlāk nav atkal jāšķaida,moš ko var uzlabot lai labāk griežas?
Laikam darīšu tā,ka pagaidām,kamēr nerij,bet tik zūd tosols un nedūmo,bet pa reizītei uzpīpo motors,tad braukšu pamazām,pēc iespējas samazināšu braukšanu,uz veikalu ar etalonu un tad pēc jaunā gada,kad būšu sakrājis starta kapitālu,tad ārdīšu visu nost! un tad varētu jau pa smuko visu sabakstīt iekšā! Domājams ka piebrauksiet a kāds palīgā paskrūvēt!
moš varat ieteikt ko pie vienas jaukšanas var pasākt,lai vēlāk nav atkal jāšķaida,moš ko var uzlabot lai labāk griežas?
Laikam darīšu tā,ka pagaidām,kamēr nerij,bet tik zūd tosols un nedūmo,bet pa reizītei uzpīpo motors,tad braukšu pamazām,pēc iespējas samazināšu braukšanu,uz veikalu ar etalonu un tad pēc jaunā gada,kad būšu sakrājis starta kapitālu,tad ārdīšu visu nost! un tad varētu jau pa smuko visu sabakstīt iekšā! Domājams ka piebrauksiet a kāds palīgā paskrūvēt!
coupe 2.8
Pie reizes nomaini arī vārstu blīvslēgus
esi 200% parliecinats ka tosols paliek dzineja?mozh tomer kaut kur citur pazud?
nē nu vēl braucam un gaidam lielo pūtienu bet principā peļķes zem autiņa nav novērotas,pat ne piliens,un reāli pa pusotru nedēļu jau 1l aizgājis nebūtībā,bet tai pat laikā eļļas līmenis neceļas un tikai vakar pamanīts pirmais kefīra iekrāsas uz eļļas korķīša,mēģināju nofočēt,bet nu nevar tai bildē nekā redzēt. Tādēļ tgd vnk brauksim un papildus vācam info,kas un kā un kā labāk,lai kad tas beidzot notiks pa īstam,būtu tam gatavs!
coupe 2.8
nu es no savas pieredzes saku tik,ka braukaat lieki neieteiktu..jo ja pienemsim ka tosols tiek motoraa..tas ir loooti slikti..es beigu beigas nonaacu liidz motora mainai..
Viena no sliktākajām sekām, ka kloķene, šāles tiek "pašvīkātas", ja tiek ūdens, bet atkarīgs arī kādā daudzumā motorā tiek un cik ilgi vālē. Ja mazos daudzumos, tad pārsvarā krāsies kartera ventilācijas "ejās", kā arī uz vārstu vāka etc., jo tosols tvaiko un uziet auģšā nogulsnēties :) Bet tomēr labāk jo ātrāk, jo labāk veikt remontu.
tiesi taa..man pat beigas jau saaka mazdruscin kiileeties..
principa ja tados daudzumos aiziet tosols dzineja, tad nonemot varstu vaku uzreiz ir jabut kremiga kefira pazimem
labi,tad kā izskaidrosiet tādu prikolu,ka dūmo reizi 4 diennaktīs i to tik kad auksts un katreiz pēc dūmošanas pazūd tosols? kā jau rakstīju noplūdes nekur nav! aaa un tā dūmošana ir tikai tad kad autiņš nostāv diennakti mierā nerūcināts. Vot ej saproti,stresot,raut nost galvu vai pofig un gāzt!
ko ta man moš tgd aiz neko darīt noārdīt vārstu vāku un paskatīties kas iekšā darās,da zinu,būs mazais kefīrs
ko ta man moš tgd aiz neko darīt noārdīt vārstu vāku un paskatīties kas iekšā darās,da zinu,būs mazais kefīrs
coupe 2.8
nu ja bus kefirs tad vairs nemocis pardomas ko darit
vot prikols,pēc maniem apreiķiniem un pieņēmumiem šorīt bij jādūmo,jo nostāvēja nekustināts 24h,vnk katru reizi,kad braucu 7:00 no haltūras dūmo kā traks un pie darba tosola 300 ml ir izkūpējuši. Šodien speciāli,stāvēju,nebraucu,sildīju,līdz kamēr uzkāpa līdz normālai darba temperatūrai un braucot nebij neviena paša dūma un tosols a viss vietā.
coupe 2.8
Kad Dūmo tad dzesēšanas šķidruma gumijas šļaukas nav cietas? Ja ir, tad drīz gaidi pārsteigumu, jeb laicīgi sāc gatavoties galvas blīves maiņai. Ja galvas blīve beigta ne vienmēr tosols tiek karterī. Ja dūmo, tad dzesēšanas šķidrums tiek cilindrā/os. Ja dzesēšanas šļaukās parādās ļoti liels spiediens, tad atgāzes iet dzesēšanas šķidrumā.
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
man ir gadiijies ar visam 3 pazimeem kopaa..
Cik izmaksa galvas blives maina servisa.
Darbs un materials kopa.
Darbs un materials kopa.
Sveiki :) man arī gadījas līdzīga problēma.. tātad mašīnu nopirku pirms 3 nedēļām biju paskatījies tikai eļļas līmeni tosolu nebiju skatījies nu vot un šodien braucu uz skolu nobraucu 25km un motors pie dzelzsceļa biškin virs normas uzsila.. tad pabraucu kadus 3 km un temperatūra sāka celties jau uz sarkanā pusi. Izslēdzu motoru izkāpu itka kaut kas kautkur tecēja likās kad radiators pušu.. pielejam visu par jaunu izbraucu palika mazak atkal pieleju pilnu aizbraucu atpakaļ mājās 25 km vel pabraukaju un itka viss ir ok nu līmenis tosolam ir zemāks par pāris cm, bet nu vairs zemāks nepaliek. ā jā pečka ar karsto gaisu nepūta.. tam noteikti ir kautkāds sakars un pečka niķojās jau kādu laičiņu sildija kad apgriezieni bija 1,5 -2 stukas uz augšu. mājas braucot svilināja seju. un kas tad varetu but šitāda gadījumā ? man jau itkā teica kad blīve vai galva beigta... bet tagad vis ir normās apmēram