baumaņa lowbudget trampdrifter
Vecīt tas ir cits Ciprussbaumanis rakstīja:Cipruss tu buti mazak runajis pa luzniemrealmen69 rakstīja:Es domāju, ka viņš to ļoti labi saprotcipruss19 rakstīja:Pašam neliekas, ka pilnīgu lūzni te atrādi cilvēkiem?
Veiksmi TA un nodzīvot ziemu līdz galam!
Prieks ka beidzot sakraji vecam semakam, nevis kartejam luznim
Labs projekt ar ko likt slipi
Galvenais safilme ar kko
Galvenais safilme ar kko
pfff, poh par vizuālo, beidzot kāds būvē vāģi braukšanai, nevis laizīšanaibaumanis rakstīja:Ja misene konkreetaa , zinu ka vizuali neuzrunaa un taa , bet zinu ka te ir daudzi kam patik sada veida topiki , tpc ari uztaisiju, un nevajag muldeet ka te neka nav , motors jau ielikts , piekare arii tiek salikta jau pareizaa , vizualais pagaidam nav primarais , cita lieta butu , ja butu sarakstijis ka liksu st5 , m paku , parkrasosu ,utt , ka to seit saraksta visi liekot sadu miseni , bet beigas atdod naglas jo beidzas apdrosinasana
Auto nepardosu pagaidam , un ja gribesu pardot , mierigi atradisu kam vinu pa~ 1,5 k pardod ,
visu laiku gribejas sev šadu e36 , kuru vnk nav žel aptīt ap stabu uttchappy rakstīja:pfff, poh par vizuālo, beidzot kāds būvē vāģi braukšanai, nevis laizīšanaibaumanis rakstīja:Ja misene konkreetaa , zinu ka vizuali neuzrunaa un taa , bet zinu ka te ir daudzi kam patik sada veida topiki , tpc ari uztaisiju, un nevajag muldeet ka te neka nav , motors jau ielikts , piekare arii tiek salikta jau pareizaa , vizualais pagaidam nav primarais , cita lieta butu , ja butu sarakstijis ka liksu st5 , m paku , parkrasosu ,utt , ka to seit saraksta visi liekot sadu miseni , bet beigas atdod naglas jo beidzas apdrosinasana
Auto nepardosu pagaidam , un ja gribesu pardot , mierigi atradisu kam vinu pa~ 1,5 k pardod ,
pirmais bija 2.0 , ari misene utt, 2.0 bija pa isu
compacts bija nakamais , ar to parak aizravos , palika zel sasist , bet gaja jau labi
domaju ka šitais beidzot ir izdevies , iet labi un nav žēl sabuktet utt
plans pagaidam nobraukt ziemas gonkas , pec tam varbut meginasu pataisnot rokas citur
partaisīta izplūde , pirms tam bija taisna truba ar MOHR firmas gala bunduli , nebija ūber skaļš ,tukšgaitā skanēja ka stock , slodzē parādijās tonis normāls, bet bik nepatika tā bazuka style truba kas torčija arā pus metru aiz bufera , tpc , iemētināts rezonātors un uzmeistarots gala bundulis, tagad ir divas smukas trubas un līdz ar bufera malu , rūc klusi, slodzē ir kaut kāds tonis, vairāk jau tāda baigā šņākoņa , izklausās interesanti , sākuma mazliet sliktāk likās ka iet, bet pēc 5km kad iedēva grīdā nedaudz izpļāva spalvas un iet kā gāja , omes priecīgas , menti mierīgi ,
salikti pagriezieni un citi sīkumi kas neturējās klāt , iepirkta zamšādas 90mm stūre, japasūta vēl pāreja un varēs likt virsū
sadabūtas 2 jaunas ziemenes , lai pa ziemu nav jatizlojas , vel 2 japasūta vēlāk
ceturdien uz TA jaaizbrauc atrādīties , tad jau redzēs kas vēl labs jasadara ar vietējiem kas arī iet savu ceļu ko cilvēki vispār saka par manu izplūdi ? man ir viena 60mm truba , Cata vietā ir tas rezonātors un galā tas bundulis, pietiek tam 2.8? vai tomēr laizt 2x 50mm trubās ? , katrā rezonātoru un gala bunduli ar 2 ieejam un 2 izejām ?
jo ar Compactu, kurā bija 2.5 esmu sapratis ka izpūtejs arī daudz ko dod jaudas ziņā
salikti pagriezieni un citi sīkumi kas neturējās klāt , iepirkta zamšādas 90mm stūre, japasūta vēl pāreja un varēs likt virsū
sadabūtas 2 jaunas ziemenes , lai pa ziemu nav jatizlojas , vel 2 japasūta vēlāk
ceturdien uz TA jaaizbrauc atrādīties , tad jau redzēs kas vēl labs jasadara ar vietējiem kas arī iet savu ceļu ko cilvēki vispār saka par manu izplūdi ? man ir viena 60mm truba , Cata vietā ir tas rezonātors un galā tas bundulis, pietiek tam 2.8? vai tomēr laizt 2x 50mm trubās ? , katrā rezonātoru un gala bunduli ar 2 ieejam un 2 izejām ?
jo ar Compactu, kurā bija 2.5 esmu sapratis ka izpūtejs arī daudz ko dod jaudas ziņā
izputejs dod vertibu ja vinjs ir atiecigajam motoram,pec parametriem uzbuvets pateizi. tad dod. ato jega nekada tikai troksnis .
a jā pareizi , otrs reduktors aizgāja pie dieviem
Nu lena gara tas klus pa ritualu mainiit reduktorus!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Man uz 255hp ir viena 58mm truba. Cik runāju ar cilvēkiem, kas būvē izplūdes, ir gandriz tik cik vajag.
Tā ka domaju uz 193 60mm vajadzētu būt vairāk kā pietiekami.
Bet pa lielam pareizu izplūdi uzbūvēt ir raķešzinātne un tur ir jāiespringst. Citādāk galvenais neuztaistīt restriktīvāku kā stock un gan jau būs +/- ok.
Tā ka domaju uz 193 60mm vajadzētu būt vairāk kā pietiekami.
Bet pa lielam pareizu izplūdi uzbūvēt ir raķešzinātne un tur ir jāiespringst. Citādāk galvenais neuztaistīt restriktīvāku kā stock un gan jau būs +/- ok.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
tā izskatās , 2 nedeļas ,2 reduktori , un izbraucis esmu tikai kādas 5x tā ilgāk , neskaitot tās reizes līdz veikalam un atpakaļbestbmw rakstīja:Nu lena gara tas klus pa ritualu mainiit reduktorus!
tad nav satraukumam pamats, savadāk jau sāku domāt par dārgo bunduļu iegādi un nedēļu uz cepumiem sēdētch. rakstīja:Man uz 255hp ir viena 58mm truba. Cik runāju ar cilvēkiem, kas būvē izplūdes, ir gandriz tik cik vajag.
Tā ka domaju uz 193 60mm vajadzētu būt vairāk kā pietiekami.
Riktigs ReduktorPlesis!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
ch. rakstīja:Man uz 255hp ir viena 58mm truba. Cik runāju ar cilvēkiem, kas būvē izplūdes, ir gandriz tik cik vajag.
Tā ka domaju uz 193 60mm vajadzētu būt vairāk kā pietiekami.
Bet pa lielam pareizu izplūdi uzbūvēt ir raķešzinātne un tur ir jāiespringst. Citādāk galvenais neuztaistīt restriktīvāku kā stock un gan jau būs +/- ok.
off topic.
tev tie 255hp ir uz turbo? tur jau ari lielaku trubu ka turbinas izejai nav vajadziga.
ch. rakstīja:Man uz 255hp ir viena 58mm truba. Cik runāju ar cilvēkiem, kas būvē izplūdes, ir gandriz tik cik vajag.
Tā ka domaju uz 193 60mm vajadzētu būt vairāk kā pietiekami.
Bet pa lielam pareizu izplūdi uzbūvēt ir raķešzinātne un tur ir jāiespringst. Citādāk galvenais neuztaistīt restriktīvāku kā stock un gan jau būs +/- ok.
turbo dzinejam vajag daudz gaisu,lid ar to ari ipludei jabut 70mm lidz 100mm
ar 63 jau but pretspiedien uz dzineju
un par izputeju un kolektoru turbikjiem,tur ta preciitate ir mazak svariga kaa taa butu uz atmosferisko dzineju
ar kompatu pa brugji
man šķiet ka atmo viņam irboris737 rakstīja:ch. rakstīja:Man uz 255hp ir viena 58mm truba. Cik runāju ar cilvēkiem, kas būvē izplūdes, ir gandriz tik cik vajag.
Tā ka domaju uz 193 60mm vajadzētu būt vairāk kā pietiekami.
Bet pa lielam pareizu izplūdi uzbūvēt ir raķešzinātne un tur ir jāiespringst. Citādāk galvenais neuztaistīt restriktīvāku kā stock un gan jau būs +/- ok.
off topic.
tev tie 255hp ir uz turbo? tur jau ari lielaku trubu ka turbinas izejai nav vajadziga.
atmo. 3.0boris737 rakstīja:ch. rakstīja:Man uz 255hp ir viena 58mm truba. Cik runāju ar cilvēkiem, kas būvē izplūdes, ir gandriz tik cik vajag.
Tā ka domaju uz 193 60mm vajadzētu būt vairāk kā pietiekami.
Bet pa lielam pareizu izplūdi uzbūvēt ir raķešzinātne un tur ir jāiespringst. Citādāk galvenais neuztaistīt restriktīvāku kā stock un gan jau būs +/- ok.
off topic.
tev tie 255hp ir uz turbo? tur jau ari lielaku trubu ka turbinas izejai nav vajadziga.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Kur jus tikat pie tam hoonigan uzlimeem?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
hvz , cik dzirdēts no vīriem kas būvē turbovikus , un kuriem ir vismaz 500hp un uz augšū , runā ka tomēr kolektoru nevar metināt ka pagadās un ka tas neko neietekmē , bet tas ir cits stāstscipruss18 rakstīja:ch. rakstīja:Man uz 255hp ir viena 58mm truba. Cik runāju ar cilvēkiem, kas būvē izplūdes, ir gandriz tik cik vajag.
Tā ka domaju uz 193 60mm vajadzētu būt vairāk kā pietiekami.
Bet pa lielam pareizu izplūdi uzbūvēt ir raķešzinātne un tur ir jāiespringst. Citādāk galvenais neuztaistīt restriktīvāku kā stock un gan jau būs +/- ok.
turbo dzinejam vajag daudz gaisu,lid ar to ari ipludei jabut 70mm lidz 100mm
ar 63 jau but pretspiedien uz dzineju
un par izputeju un kolektoru turbikjiem,tur ta preciitate ir mazak svariga kaa taa butu uz atmosferisko dzineju
man vajadzēja tik zināt vai manam 2.8 pietiek tā 60mm diametra truba pa kuru elpot
ch. rakstīja:atmo. 3.0boris737 rakstīja:ch. rakstīja:Man uz 255hp ir viena 58mm truba. Cik runāju ar cilvēkiem, kas būvē izplūdes, ir gandriz tik cik vajag.
Tā ka domaju uz 193 60mm vajadzētu būt vairāk kā pietiekami.
Bet pa lielam pareizu izplūdi uzbūvēt ir raķešzinātne un tur ir jāiespringst. Citādāk galvenais neuztaistīt restriktīvāku kā stock un gan jau būs +/- ok.
off topic.
tev tie 255hp ir uz turbo? tur jau ari lielaku trubu ka turbinas izejai nav vajadziga.
man uz 3.0 pec visa rakasanas un rekinasanas pie meistara 2x 55mm .
pietiks
un pa lielam ir ljoti jutams ja auto paliek smagi elpot delj pretspiediena
un pa lielam ir ljoti jutams ja auto paliek smagi elpot delj pretspiediena
ar kompatu pa brugji