Nelec!
a nu skaidrsdogMa rakstīja:Tas jau tikai korpusiņš, kas skrūvējas pie galvas klāt, bet zem tā iet tikai vada fragments no kloķenes devēja, t.i., kloķenes devēja vads iet zem tā, bet pats devējs noiet zemāk, līdz kloķenes skriemelim.
Agris rakstīja:to friiks... iesaku paarliecinaaties par tavu apgalovjumu, jo cik esmu dzirdeejis, tad masas meeriitaas vainu stradaa vai nestradaa, nevis nepareizi meeraa. tu vienojot un atvienojot juuti starpiibu, taatad straadaa. tikpat labi tev gruuz zonde nepareizi degvielu. taapeec pie attieciigaas gaisa masas ko nomeera, nefig negrib iet. tikliidz nemeera taa dod peec iestatiitaam veertiibaa.FriiiK rakstīja:paldies visi :)
liekas ka meritaajs tas ir jo bez vinja mashiina iet ok :) ieliekot kontaktu atpakalj masas meritajam mashina noslapst :)
iesaku tikai paarliecinaaties pirms meklee citu meeriitaaju
paaldies , jo pats no dzineja biku tiik saprotu nu laikam vienkarshakais veids buus diagnostika
e36.lv
lieta tada kad vakaros ir auksts tad negrib izsti lekt kaut ari masina ir braukta un silta..
lai pielaistu sanak iegriezst aizdedzi un kad nodziest lampinjas tad izgriezst un tad atkal ta iegriezst kamer lampinjas nodziest ta kadas 4x un tad 5aja reize kad iegriezh nodziest lampinjas un tad griezh lidz galam aizdedzi aiziet...ruuc..
kas varetu but pa vainu??
man teica ka degvielas filtrs varetu but pie vainas.nomainiju nekas nemainas
teica ka varbut sudiga degviela.ari degvielu mainiju leju cita kalonka tas pats...kas varetu but pa vainu?
lai pielaistu sanak iegriezst aizdedzi un kad nodziest lampinjas tad izgriezst un tad atkal ta iegriezst kamer lampinjas nodziest ta kadas 4x un tad 5aja reize kad iegriezh nodziest lampinjas un tad griezh lidz galam aizdedzi aiziet...ruuc..
kas varetu but pa vainu??
man teica ka degvielas filtrs varetu but pie vainas.nomainiju nekas nemainas
teica ka varbut sudiga degviela.ari degvielu mainiju leju cita kalonka tas pats...kas varetu but pa vainu?
motors griežās? man bija līdzīga kaite ka bija jāgriež atslēgu kādas 10 reizes lai pielaistu, vainīgs bija bendiks
Tā nesaprotam izskaidrojis esi. Bet nu ja starters izgriež pa "tukšo", un nesķer ar motoru un nepielaiž tad jau iespējams ka bendikss..
Varbūt kontaktgrupa atslēgai.
Lieku uz bendiksu, jo parasti ja viņš sāk sūdīgi strādāt, tad tas ir īpaši jūtams, kad samazināts gaisa temperatūra.
motors griezas tikai nelec un tad kad pagriez atslegu ta vairakas reizes un kada piektaja reize kad griez atslegu lidz galam tad pielec,bet ta vinsh griezh griezh bet nelec :(jonja rakstīja:motors griežās? man bija līdzīga kaite ka bija jāgriež atslēgu kādas 10 reizes lai pielaistu, vainīgs bija bendiks
bendiks ir zbis nav nekad vaina
izklausaas peec signalizaacijas vai imobilaizera probleemas
ja pareizi saprotu tad ja kontaktgrupa sasleedzas, tad vis ok starteri girez. bet tev kautkas cits kautko blokjee..
ja pareizi saprotu tad ja kontaktgrupa sasleedzas, tad vis ok starteri girez. bet tev kautkas cits kautko blokjee..
signalizacija un imobilaizeris man nemaz nav
bet tas ir tikai vakaros kad vees gais.pa dienu labi lec..vel no ritiem agri kad ir paves lauka tad ari negrib lekt
bet tas ir tikai vakaros kad vees gais.pa dienu labi lec..vel no ritiem agri kad ir paves lauka tad ari negrib lekt
a kaads sakars ar atsleegas groziishanu un nelekshanu ? :D man nedalec
kas notiek kad pagriez no riita atsleegu un turi kameer pieleks?
kas notiek kad pagriez no riita atsleegu un turi kameer pieleks?
wo es jau ari nesaprotu esu ieverojis tik to ka veesa laika nelec man
un kad es iegriezu atslegu ta ka man iedegas lampinjas un kad nodziest visas tad izledzu aizdedzi un daru to velreiz un ta kadas 3x un tad 4taja reize iegiezhu atkal un tad kad nodziest lampinjas tad griezhu lidz galam un tad pielec..
kjp taka hvz uzkacha mosh spiedienu vai kka es nez
un kad es iegriezu atslegu ta ka man iedegas lampinjas un kad nodziest visas tad izledzu aizdedzi un daru to velreiz un ta kadas 3x un tad 4taja reize iegiezhu atkal un tad kad nodziest lampinjas tad griezhu lidz galam un tad pielec..
kjp taka hvz uzkacha mosh spiedienu vai kka es nez
piedod, bet no tevis teikta knapi ko var saprast...
atslēgai ir trīs pozīcijas I, II (aizdedze) un III (griež starteri)
Tad tev aukstā laikā, pa taisno griežot atslēgu uz III pozīciju, starteris griež vai negriež motoru?
Tā un arī mans jautājums, kas varētu būt par vainu, ka aukstu motoru starteris tā kā pagrūti griež. pielec pēc 3 apgriezieniem un, kad pieliec tad pirmos 2-3 apgriezienus veic tā kā ar baigām grūtībām un pēc tam aiziet normāli - uzkāpj uz 1200 un nokāpj uz 800
ir zināma viena problēma dzinējam - vienai lambda zondei nedarbojas sildelements
atslēgai ir trīs pozīcijas I, II (aizdedze) un III (griež starteri)
Tad tev aukstā laikā, pa taisno griežot atslēgu uz III pozīciju, starteris griež vai negriež motoru?
Tā un arī mans jautājums, kas varētu būt par vainu, ka aukstu motoru starteris tā kā pagrūti griež. pielec pēc 3 apgriezieniem un, kad pieliec tad pirmos 2-3 apgriezienus veic tā kā ar baigām grūtībām un pēc tam aiziet normāli - uzkāpj uz 1200 un nokāpj uz 800
ir zināma viena problēma dzinējam - vienai lambda zondei nedarbojas sildelements
tev tur diezvai sildelements buus vainiigs. ticamaak ka kautkas no " standarta elementiem" :)
dīvaini, šorīt ieslēdzu aizdedzi un atcerējos, ka gribu nofilmēt kā tas motors uzvedas, tad nu izslēdzu aizdedzi un ieslēdzu kameru, pēc tam atkal slēdzu iekšā un zem kameras viss aizgāja kā bitīte...
Tātad - jāfilmē katru dienu.
nu kad nelec tad es aizdedzi uz otro poziciju iegriezhu tad izledzu pa visam tad atkal uz otro poziciju ta tris reizes un ceturtaja reize uz treso poziciju kad griezh starteri un tad aizietseeingman rakstīja:piedod, bet no tevis teikta knapi ko var saprast...
atslēgai ir trīs pozīcijas I, II (aizdedze) un III (griež starteri)
Tad tev aukstā laikā, pa taisno griežot atslēgu uz III pozīciju, starteris griež vai negriež motoru?
Tā un arī mans jautājums, kas varētu būt par vainu, ka aukstu motoru starteris tā kā pagrūti griež. pielec pēc 3 apgriezieniem un, kad pieliec tad pirmos 2-3 apgriezienus veic tā kā ar baigām grūtībām un pēc tam aiziet normāli - uzkāpj uz 1200 un nokāpj uz 800
ir zināma viena problēma dzinējam - vienai lambda zondei nedarbojas sildelements
a ar pirmo griezt kamēr pielec nēesi mēģinajis??
ar vienkāršo darbināšānas paņemienu un pedāli grīda?
Nevis ieslēgt,izslegt atvert logu un tad darbināt
ar vienkāršo darbināšānas paņemienu un pedāli grīda?
Nevis ieslēgt,izslegt atvert logu un tad darbināt
esu darbinajis ar pirmo bet nelec,un ir reizes gadijies kad ar pirmo griez tad vel uznak dusmas vispar neatlaizhu un tad vinsh griezh griezh un kka pielec :d
bet ta kad griezh un pedali grida man bails darit jo ka vel neparlejas :(
bet ta kad griezh un pedali grida man bails darit jo ka vel neparlejas :(
hm nez suuknis moz kautko 4akaree??? nevaru iedomaateis kas veel var 4akareeties aukst un kuķijot atsleegu jau laagaa bez suuknja darbiibas nekas cits nenotiek... ganjau kaads zinoshaaks pateiks preciizaak