Kadeta kompots
labdien! ja lasīt neiet pie sirds, tad nekas interesants drošvien nebūs!
tā ir sanācis, ka topiks veselu gadu nav kustināts. tam ir gan labi, gan arī ne tik labi iemesli. sāksim ar to, kas nav pārāk labs bijis.
tātad, pagājušajai (2017. gada) vasarai un rudenim turpinoties jau bija skaidrs, ka sarkanais būs jāliek uz diezgan pailgu laiku nost, jo gads atkal jāmācās, nauda jūrā un pa citām haltūrām bija sapelnīta tik, cik bija (jā, daudz degvielas tika nobraukts pēc swapa ) un pirmo reizi mūžā rīgā īrēju dzīvokli, kas pēc koju 50 eināriem mēnesī vispār bija kosmoss. tad nu sezona tika baudīta līdz novembrim, kad bolderājā viens nedaudz jaunāks jaunietis par mani izdomāja neievērot distanci un sanāca strauji bremzēt, jo boldesā cilvēki iet pāri ielām vienkārši uz yolo vai moš pat nezin, ka tā ir iela, pa kuru brauc mašīnas. rezultātā:
satikās divi jaunības dienu sāncenši. uzrakstīts saskaņotais, kur atzīta vaina par distances neievērošanu un ar sliktām emocijām beigta sezona! zinu, ka izskatās kā galīgi nekas, taču stulbi, ka uzlocīta kante tieši zem luktura, bet no iekšpuses tur nāk vēlviena loksne metāla kādu 2cm attālumā, kas, iespējams, to procesu apgrūtinās, bet nu ar to, lai tiek galā profesionāļi.
tā nu tika noņemti numuri, kārtīgi nomazgāts no virspuses un arī no apakšas un nolikts uz ziemu garāžā. pēc iemidzināšanas nākamajā dienā braucu ar autobusu uz rīgu un pretī nāca pirmais kaisītājs, tā kā success.
tā nu biju gatavs ziemai - izvilkti timberlandi, ar ko apaut k2 tupeļmotoru, lai nesalst kājas ejot uz akadēmiju.
turpinot uz nedaudz labākas nots emocionālā, ne naudiskā ziņā. nepagāja ne mēnesis, kad uznāca kaut kādi melnie un tika safīrēts winterbeateris. tagad tikai jāuzmin, kurš no abiem.
m44b19, pakaļtilts poly, plazas priekšā, angļa rekārs, roku balsts, kaut kas vēl moš, ā, borta kompis. bija lielie plāni pārkrāmet salonus, tiltus un ko vēl nē. kā tad - tika pamatīgi smidzināts pa ziemu gan baldonē, gan uz ropažu/siguldas pusi pa lielajiem un mazajiem kangariem vairākas reizes gāzēts, kas ļoti patika, tāpat arī allažmuižas apkārtne. karoče, varteikt visas dienas, kurās bija sniegs pagājušā ziemā, violetais kaut kur tika mests slīpi. bija arī gadījums lidostas/mārupes apkārtnē, kur nolasījāmies reāli pāri pa 10 mašīnām ar pilnīgi random cilvēkiem un šķērējām ielas. karoče, es jau te aizrunājos baigi, bet nu dzīvokļa apkures naudu gandrīz nogāzēju benzīnā. pēc vairākiem grāvjiem, divām pļavām un viena metāla staba var teikt, ka skills tika uzkrāts diezgan jūtami, un kas visvairāk - pārvarētas bailes krāmēt pie relatīvi lielākiem ātrumiem, kas noteikti noderēs sausajā sezonā.
bet nu arī visām labajām lietām pienāk gals, un kaut kādā aprīlī pieklauvēja ruslans kaut kur bagāžniekā. īsti žēl nebija, jo šī bija tāda ar nodomu ņemta mašīna, tāpēc tika sametināta atbalsta vieta un drīzumā arī pārdota. protams, ar visiem saloniem un pārējām lietām turpat, vienkārši necēlās roka neko skrūvēt. dzīvokļa dzīve laikam daru savu.
un tad nu atpakaļ pie sarkanā. pavasaris jau bija klāt, laiks skaists un silts. bet nāca sesija jau un tūlīt pēc jāņiem kaut kad bija plāns iet jūrā. tāpēc arī nekas netika darīts. nolēmu, ka nav vērts atkal pa jaunam reģistrēt, iet skati, maksāt nodokļus, pirkt apdrošināšanu un pārējo, lai kādu mēnesi vai divus pabrauktu. nu labi, būsim godīgi, īsti jau vairāk arī nebija par ko. gads tika nodzīvots karaliski, bez šaubām.
bet tāpat kaut kas jau tika darīts. vēlos auto sagatavot lielākai slodzei. uz maiņu gaida zf kārba, tāpat arī pasūtīju pastiprinājumu komplektu pakaļējam tiltam.
automobilis iespēju robežās tika ik pa laikam iedarbināts, izdzīts no migas, nomazgāts, iztīrīts, nolikts atpakaļ.
tad tika sadabūts rekārs pusādas ar tumši sarkanu drēbi + apšuvumiem + kloķa un rocenes ādiņām ar sarkaniem diegiem.
tad sāku meklēt kādu vietu, kur pa rudeni/ziemu varētu nogādāt auto, lai tad viņu tur sačubina un sadara vēlamās lietas. no vairākām izvēlēm beigās nosliecos par labu LASI Auto, jo atceros, ka vēl biju tāds jaunēklis un skatījos vimeo.com kā Jānis slīpē ar emku un tā nodomāju - vot, self-made man.
vispirms jātiek galā ar metināšanu:
- priekšējais kreisais lanžeros no apakšas, kur stiprinās stabilizatora stienis;
- kreisais slieksnis, kas izrādās ir labi uzsists un ar plāksni pierauts pie spārna, (spārns dabūt vietā oem 99% tīrs no rūsas) par ko, līdz nenoņēmu uzliku, nemaz nezināju;
- aizmetināt abus korķus aizmugurē grīdā;
- uzmetināt tiltam kitu, pastiprināt tilta vietas bundžā;
- vēlams sametināt pastiprinājumus uz visām 4 glāzēm.
tādēļ tika praktiski iztīrīts salons. tā pečkas kaste ir vienkārši brīnišķīga! tā nojājos, ka beigās vienkārši sagriezu paklāju tā, lai griezums būtu zem apšuvumiem un to neredzētu. pakasīju nost skaņas izolāciju ap tiem korķiem, kā arī vadītāja un pasažiera grīdas rajonā. kaut kādas oranžas nokrāsas jau bija, bet liekas (jā, es zinu, ka visiem liekas) jau, ka nekas traģisks. korķi gan bija tādi izčibējuši jau, bet pati bundža visa vesela. tipa.
un tad jau pārējie napoleona plāni, kamēr esmu jūra un nāk piķis:
- BC Racing RM koilas; co.uk filiāle piedāvā 8k/10k priekšā aizmugurē, bet cerams, ka varēs sarunāt vismaz 10k/10k vai pat 12k/12k, moš kāds var dot padomu?
- all poly everything, strongflex dzeltenās;
- eļļas spiediena un ūdens temperatūras datčiki, visticamāk, ka vdo. plāns ir likt uz tā nelielā "plaukta" virs maģa, tikai nevar saprast, vai nebūs baigais VALDO rīss uzreiz. stoikā nu toč neliks labāk ;
- HEL armētās bremžu šļaukas;
- motoram pāriet visām blīvēm, ūdenssūkņiem, termostatiem, vanosiem un samainīt, kas maināms un uztaisīt kaut kādu inspekciju vispārējo, jo novembrī mašīna nebūs braukusi jau gadu tālāk par sētas vārtiem, kur gan ir patērēti kādi 2 komplekti riepu pakaļējo.
kopš 20. jūlija atkal esmu jūrā, jau mēnesi stāvam pie āfrikas uz enkura, pārdzīvojām pirātu uzbrukumu un pastāvīgu karstumu, ēdiens sāk iet uz beigām un enerģija arī tā vidējā līmenī, tāpēc izdomāju, ka jāpaklabina taustiņi.
un tad arī ilgi gaidītais brīdis, šodien ledus ir sakustējies un sarkanais nogādāts aprūpes centrā.
pagaidām turpinās kuģot, pelnīt kāpi un tad jau kaut kur uz februāri vajadzētu atkal spert kāju uz sauszemes un tad skatīsies, kas būs tuvāk pavasarim. moš būs pa vidam kāds update ar bildēm no procesa.
tad jau gan jau!
tā ir sanācis, ka topiks veselu gadu nav kustināts. tam ir gan labi, gan arī ne tik labi iemesli. sāksim ar to, kas nav pārāk labs bijis.
tātad, pagājušajai (2017. gada) vasarai un rudenim turpinoties jau bija skaidrs, ka sarkanais būs jāliek uz diezgan pailgu laiku nost, jo gads atkal jāmācās, nauda jūrā un pa citām haltūrām bija sapelnīta tik, cik bija (jā, daudz degvielas tika nobraukts pēc swapa ) un pirmo reizi mūžā rīgā īrēju dzīvokli, kas pēc koju 50 eināriem mēnesī vispār bija kosmoss. tad nu sezona tika baudīta līdz novembrim, kad bolderājā viens nedaudz jaunāks jaunietis par mani izdomāja neievērot distanci un sanāca strauji bremzēt, jo boldesā cilvēki iet pāri ielām vienkārši uz yolo vai moš pat nezin, ka tā ir iela, pa kuru brauc mašīnas. rezultātā:
satikās divi jaunības dienu sāncenši. uzrakstīts saskaņotais, kur atzīta vaina par distances neievērošanu un ar sliktām emocijām beigta sezona! zinu, ka izskatās kā galīgi nekas, taču stulbi, ka uzlocīta kante tieši zem luktura, bet no iekšpuses tur nāk vēlviena loksne metāla kādu 2cm attālumā, kas, iespējams, to procesu apgrūtinās, bet nu ar to, lai tiek galā profesionāļi.
tā nu tika noņemti numuri, kārtīgi nomazgāts no virspuses un arī no apakšas un nolikts uz ziemu garāžā. pēc iemidzināšanas nākamajā dienā braucu ar autobusu uz rīgu un pretī nāca pirmais kaisītājs, tā kā success.
tā nu biju gatavs ziemai - izvilkti timberlandi, ar ko apaut k2 tupeļmotoru, lai nesalst kājas ejot uz akadēmiju.
turpinot uz nedaudz labākas nots emocionālā, ne naudiskā ziņā. nepagāja ne mēnesis, kad uznāca kaut kādi melnie un tika safīrēts winterbeateris. tagad tikai jāuzmin, kurš no abiem.
m44b19, pakaļtilts poly, plazas priekšā, angļa rekārs, roku balsts, kaut kas vēl moš, ā, borta kompis. bija lielie plāni pārkrāmet salonus, tiltus un ko vēl nē. kā tad - tika pamatīgi smidzināts pa ziemu gan baldonē, gan uz ropažu/siguldas pusi pa lielajiem un mazajiem kangariem vairākas reizes gāzēts, kas ļoti patika, tāpat arī allažmuižas apkārtne. karoče, varteikt visas dienas, kurās bija sniegs pagājušā ziemā, violetais kaut kur tika mests slīpi. bija arī gadījums lidostas/mārupes apkārtnē, kur nolasījāmies reāli pāri pa 10 mašīnām ar pilnīgi random cilvēkiem un šķērējām ielas. karoče, es jau te aizrunājos baigi, bet nu dzīvokļa apkures naudu gandrīz nogāzēju benzīnā. pēc vairākiem grāvjiem, divām pļavām un viena metāla staba var teikt, ka skills tika uzkrāts diezgan jūtami, un kas visvairāk - pārvarētas bailes krāmēt pie relatīvi lielākiem ātrumiem, kas noteikti noderēs sausajā sezonā.
bet nu arī visām labajām lietām pienāk gals, un kaut kādā aprīlī pieklauvēja ruslans kaut kur bagāžniekā. īsti žēl nebija, jo šī bija tāda ar nodomu ņemta mašīna, tāpēc tika sametināta atbalsta vieta un drīzumā arī pārdota. protams, ar visiem saloniem un pārējām lietām turpat, vienkārši necēlās roka neko skrūvēt. dzīvokļa dzīve laikam daru savu.
un tad nu atpakaļ pie sarkanā. pavasaris jau bija klāt, laiks skaists un silts. bet nāca sesija jau un tūlīt pēc jāņiem kaut kad bija plāns iet jūrā. tāpēc arī nekas netika darīts. nolēmu, ka nav vērts atkal pa jaunam reģistrēt, iet skati, maksāt nodokļus, pirkt apdrošināšanu un pārējo, lai kādu mēnesi vai divus pabrauktu. nu labi, būsim godīgi, īsti jau vairāk arī nebija par ko. gads tika nodzīvots karaliski, bez šaubām.
bet tāpat kaut kas jau tika darīts. vēlos auto sagatavot lielākai slodzei. uz maiņu gaida zf kārba, tāpat arī pasūtīju pastiprinājumu komplektu pakaļējam tiltam.
automobilis iespēju robežās tika ik pa laikam iedarbināts, izdzīts no migas, nomazgāts, iztīrīts, nolikts atpakaļ.
tad tika sadabūts rekārs pusādas ar tumši sarkanu drēbi + apšuvumiem + kloķa un rocenes ādiņām ar sarkaniem diegiem.
tad sāku meklēt kādu vietu, kur pa rudeni/ziemu varētu nogādāt auto, lai tad viņu tur sačubina un sadara vēlamās lietas. no vairākām izvēlēm beigās nosliecos par labu LASI Auto, jo atceros, ka vēl biju tāds jaunēklis un skatījos vimeo.com kā Jānis slīpē ar emku un tā nodomāju - vot, self-made man.
vispirms jātiek galā ar metināšanu:
- priekšējais kreisais lanžeros no apakšas, kur stiprinās stabilizatora stienis;
- kreisais slieksnis, kas izrādās ir labi uzsists un ar plāksni pierauts pie spārna, (spārns dabūt vietā oem 99% tīrs no rūsas) par ko, līdz nenoņēmu uzliku, nemaz nezināju;
- aizmetināt abus korķus aizmugurē grīdā;
- uzmetināt tiltam kitu, pastiprināt tilta vietas bundžā;
- vēlams sametināt pastiprinājumus uz visām 4 glāzēm.
tādēļ tika praktiski iztīrīts salons. tā pečkas kaste ir vienkārši brīnišķīga! tā nojājos, ka beigās vienkārši sagriezu paklāju tā, lai griezums būtu zem apšuvumiem un to neredzētu. pakasīju nost skaņas izolāciju ap tiem korķiem, kā arī vadītāja un pasažiera grīdas rajonā. kaut kādas oranžas nokrāsas jau bija, bet liekas (jā, es zinu, ka visiem liekas) jau, ka nekas traģisks. korķi gan bija tādi izčibējuši jau, bet pati bundža visa vesela. tipa.
un tad jau pārējie napoleona plāni, kamēr esmu jūra un nāk piķis:
- BC Racing RM koilas; co.uk filiāle piedāvā 8k/10k priekšā aizmugurē, bet cerams, ka varēs sarunāt vismaz 10k/10k vai pat 12k/12k, moš kāds var dot padomu?
- all poly everything, strongflex dzeltenās;
- eļļas spiediena un ūdens temperatūras datčiki, visticamāk, ka vdo. plāns ir likt uz tā nelielā "plaukta" virs maģa, tikai nevar saprast, vai nebūs baigais VALDO rīss uzreiz. stoikā nu toč neliks labāk ;
- HEL armētās bremžu šļaukas;
- motoram pāriet visām blīvēm, ūdenssūkņiem, termostatiem, vanosiem un samainīt, kas maināms un uztaisīt kaut kādu inspekciju vispārējo, jo novembrī mašīna nebūs braukusi jau gadu tālāk par sētas vārtiem, kur gan ir patērēti kādi 2 komplekti riepu pakaļējo.
kopš 20. jūlija atkal esmu jūrā, jau mēnesi stāvam pie āfrikas uz enkura, pārdzīvojām pirātu uzbrukumu un pastāvīgu karstumu, ēdiens sāk iet uz beigām un enerģija arī tā vidējā līmenī, tāpēc izdomāju, ka jāpaklabina taustiņi.
un tad arī ilgi gaidītais brīdis, šodien ledus ir sakustējies un sarkanais nogādāts aprūpes centrā.
pagaidām turpinās kuģot, pelnīt kāpi un tad jau kaut kur uz februāri vajadzētu atkal spert kāju uz sauszemes un tad skatīsies, kas būs tuvāk pavasarim. moš būs pa vidam kāds update ar bildēm no procesa.
tad jau gan jau!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis thecadet - 09 Okt 2018, 00:59, kopā labots 1 reizi.
Gavēt jūrā un cinities ar piratiem lai uzturetu kompotu... vot eto prikol..
Bet nu veiksmi. Simpatisks....
Bet nu veiksmi. Simpatisks....
gluži kompota dēļ jau nē, drīzāk kompots kā labs bonuss jūrā iešanai!skaidra_nauda rakstīja: ↑04 Okt 2018, 00:39 Gavēt jūrā un cinities ar piratiem lai uzturetu kompotu... vot eto prikol..
Bet nu veiksmi. Simpatisks....
paldies!
nu tad tā, sarkanais ir atgriezies no LASI auto un turpina gaidīt pavasari, kad pārradīšos no jūras. joprojām bez numuriem, joprojām treilera princese, bet daudz kas tika izdarīts un daudz jaunu detaļu sagādāts.
principā bilde jau bija skaidra un tika iet pa plānu, ko rakstīju iepriekšējā updeitā. sākumā visas rūsas iznīcināšana, kura grīdā nemaz nebij tik daudz, neskaitot slieksni.
grīdā aizmetināti visi korķi + var redzēt nabaga stanceboi lanžeronus. droši var papildus pieminēt, ka j*bal tak priekškam vajag tā sēdināt.
jaunas stabilizatora vietas
tad tika nostrūklota + nopulverota visa piekare. nekas fancy - melns matēts.
plaukts tuvāk
jau ar poly
tas pats priekšā + papildus restaurēta reika, jauni pirksti, šarnīri, poly
te jau sākta grīdas apstrāde. izvēlējos iet buržuja ceļu un neklāt t.s. "parasto" a.k.a "basic fedjas gareidža" a.k.a "mans opaps šito mājai lika uz pamatiem, tad jau mašīnai toč aizies" grubuli, bet radex, kas ilgāk paliekot elastīgs, līdz ar to neveidojas plaisas tik ātri.
ar visām arkām, protams. uz malas var redzēt jau, ka rūsindžeru sit ārā, to ar būs jārisina.
iespējams, labākais skats, ko var redzēt, skatoties uz šo mašīnu pagaidām. pašam jau nu ļoti patīk. cerams TA onkuļiem arī un par plauktiem nepiesiesies. it kā tilta konstrukcija nav izmainīta, tikai pastiprināti plaukti.
nedaudz cits bremžu līniju izvietojums, jo tieši nāk pastiprinājums pa ceļam + jauni gultņi + kluči brembo labie normālie bišk sporta + rocenes loki un remkomplekts + bremžu aizsargi.
tāpat vēl uzlaists radex uz sliekšņa kantes arī
priekšgals sastellēts uz jaunajiem stiprinājumiem, poly, melns, smuks utt
līdz spiediena un temperatūras datčikiem pagaidām netikām, jo budžets sevi izsmēla, protams, ar novirzēm kā jau vienmēr, bet nu, paliek vēl motivācija nākotnei vismaz.
papildus vēl zf'am jauns gala saļņiks, samainītas vārstu vāka un kartera blīves. karters pats no iekšas un āras izmazgāts. iegāzta Motul 8100 10W60, lai var zipāt kārtīgi, kā arī bremžu šķidrums, ATF. bet nu Linda nogruzīja nupat ar tiem csdd jaunumiem, tā kā jāskatās, kas tur man sanāks ar to kompaktu un 2.8.
tā kaut kā, gaidu pavasari, likšu atpakaļ salonu, jāsameklē nemetināts reduktors un uz skati prom. ja būs kaut kādi testi jāiet, tad āmen baznīcā tādu kāpi nolocīt. uzreiz var taisīt stikla zārku un sarkano karināt pie sienas kā trofeju. cerams kaut kā izlīdīs.
BC koilas vēl procesā, gaidu pēc jaunā gada, tad sākšu tur kaut ko fīrēt un pa lielam šīs sezonas mērķis tikt galā ar piekari un vadāmību vairāk vai mazāk būs izpildīts.
gribētu pateikt milzīgu paldies LASI auto džekiem un Jānim Lambertam par pacietību fotografēt progresu un updeitot mani, kamēr mēs te sitamies apkārt pa viļniem kaut kur. attieksme uz 110% un viņu sniegtos pakalpojumus varu ieteikt jebkuram potenciālajam klientam! un protams arī paldies pašam, ka spēju būt tik bezatbildīgs un nodarboties ar šitādām muļķībām, bet nu kamēr jauns, tikmēr var, jo pēctam jau vairs nekad nesaņemsies.
ahoj!
principā bilde jau bija skaidra un tika iet pa plānu, ko rakstīju iepriekšējā updeitā. sākumā visas rūsas iznīcināšana, kura grīdā nemaz nebij tik daudz, neskaitot slieksni.
grīdā aizmetināti visi korķi + var redzēt nabaga stanceboi lanžeronus. droši var papildus pieminēt, ka j*bal tak priekškam vajag tā sēdināt.
jaunas stabilizatora vietas
tad tika nostrūklota + nopulverota visa piekare. nekas fancy - melns matēts.
plaukts tuvāk
jau ar poly
tas pats priekšā + papildus restaurēta reika, jauni pirksti, šarnīri, poly
te jau sākta grīdas apstrāde. izvēlējos iet buržuja ceļu un neklāt t.s. "parasto" a.k.a "basic fedjas gareidža" a.k.a "mans opaps šito mājai lika uz pamatiem, tad jau mašīnai toč aizies" grubuli, bet radex, kas ilgāk paliekot elastīgs, līdz ar to neveidojas plaisas tik ātri.
ar visām arkām, protams. uz malas var redzēt jau, ka rūsindžeru sit ārā, to ar būs jārisina.
iespējams, labākais skats, ko var redzēt, skatoties uz šo mašīnu pagaidām. pašam jau nu ļoti patīk. cerams TA onkuļiem arī un par plauktiem nepiesiesies. it kā tilta konstrukcija nav izmainīta, tikai pastiprināti plaukti.
nedaudz cits bremžu līniju izvietojums, jo tieši nāk pastiprinājums pa ceļam + jauni gultņi + kluči brembo labie normālie bišk sporta + rocenes loki un remkomplekts + bremžu aizsargi.
tāpat vēl uzlaists radex uz sliekšņa kantes arī
priekšgals sastellēts uz jaunajiem stiprinājumiem, poly, melns, smuks utt
līdz spiediena un temperatūras datčikiem pagaidām netikām, jo budžets sevi izsmēla, protams, ar novirzēm kā jau vienmēr, bet nu, paliek vēl motivācija nākotnei vismaz.
papildus vēl zf'am jauns gala saļņiks, samainītas vārstu vāka un kartera blīves. karters pats no iekšas un āras izmazgāts. iegāzta Motul 8100 10W60, lai var zipāt kārtīgi, kā arī bremžu šķidrums, ATF. bet nu Linda nogruzīja nupat ar tiem csdd jaunumiem, tā kā jāskatās, kas tur man sanāks ar to kompaktu un 2.8.
tā kaut kā, gaidu pavasari, likšu atpakaļ salonu, jāsameklē nemetināts reduktors un uz skati prom. ja būs kaut kādi testi jāiet, tad āmen baznīcā tādu kāpi nolocīt. uzreiz var taisīt stikla zārku un sarkano karināt pie sienas kā trofeju. cerams kaut kā izlīdīs.
BC koilas vēl procesā, gaidu pēc jaunā gada, tad sākšu tur kaut ko fīrēt un pa lielam šīs sezonas mērķis tikt galā ar piekari un vadāmību vairāk vai mazāk būs izpildīts.
gribētu pateikt milzīgu paldies LASI auto džekiem un Jānim Lambertam par pacietību fotografēt progresu un updeitot mani, kamēr mēs te sitamies apkārt pa viļniem kaut kur. attieksme uz 110% un viņu sniegtos pakalpojumus varu ieteikt jebkuram potenciālajam klientam! un protams arī paldies pašam, ka spēju būt tik bezatbildīgs un nodarboties ar šitādām muļķībām, bet nu kamēr jauns, tikmēr var, jo pēctam jau vairs nekad nesaņemsies.
ahoj!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis thecadet - 13 Dec 2018, 12:34, kopā labots 1 reizi.
Lasot tavu rakstīto šķiet, ka kāds apraksta manu situāciju, strādāju ārpus lv, mašīna tikmēr taisas, metinas utt., visi brīvie līdzekļi aiziet viņā un ar tieši tādu pašu domu, ka “kamēr jauns, tikmēr var un vajag”, tikai ļoti daudzi cilvēki nesaprot to aizrautību un skauģiem vienmēr ir, ko pateikt, ja smagi strādā un naudu ieliec mašīnā nevis nodzer vai nospēlē
Veiksmi darbos!
Veiksmi darbos!
Ir kāds kods, ka tās stabilizatora vietas var jaunas pasūtīt?
Liekot poly kāda skrūve/špiļka nolūza, ka vajadzēja pārmetināt?
Liekot poly kāda skrūve/špiļka nolūza, ka vajadzēja pārmetināt?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
kods ir 8 151 122TomSkarsts rakstīja: ↑13 Dec 2018, 10:18 Ir kāds kods, ka tās stabilizatora vietas var jaunas pasūtīt?
Liekot poly kāda skrūve/špiļka nolūza, ka vajadzēja pārmetināt?
nē, vienkārši viņas kaut kā interesanti bija no apakšas sākušas rūsēt. to pamanīju jau, kad swapoju dzinēju, bet nu tā kā metināt pats nemāku un uz to brīdi arī nebija baigais iekāriens, tad pievēru acis.
Kas pa servisu taisa tev auto? Kkur būšu palaidis garām ja pieminēji
labs!
kādas problēmas ar 2.8 kompaktu?
inspektors: kas par dzinēju?
Tu: 2.3
kādas problēmas ar 2.8 kompaktu?
inspektors: kas par dzinēju?
Tu: 2.3
M Power or no power..
Tom, ja kas mums ir jaunas oem uz vietas tik neatceru ciparu... līdz 20 eurTomSkarsts rakstīja: ↑13 Dec 2018, 10:18 Ir kāds kods, ka tās stabilizatora vietas var jaunas pasūtīt?
Liekot poly kāda skrūve/špiļka nolūza, ka vajadzēja pārmetināt?
Starpcitu, kad rakstīju te par kompaktiem ar 2.8, Tu biji viens no pirmajiem, kas ienāca prātā, ka bēdāsies par šiem jaunumiem. Un vēl 540i
Cerams, ka viss saies un nebūs tomēr nekādu problēmu ar csdd
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
paldies! nu mana otrā pusīte saka, ka debīls bišk.
auto tika taisīts LASI auto pie Jāņa Lamberta!
nu cerēs, ka tieši tā arī būs. mošk jāuzstellē arī kaut kāda panna virsū pirms skates.
paldies! ja nē, es nezinu. jāpērk mūža biļete garajam RS mersim un jākrāj holsetam.
Paldies
Apsveicu ar Lieliska servisa izvēli , manējo arī tur pārjauca un saveda kārtība.
atkal pāris teikumi četru mēnešu laikā un bildes no kalkulatora.
februāra vidū atgriezos no kuģa beidzot, bet nu līdzšinējais periods ir bijis diezgan vētrains , tāpēc mani personīgie darbi vēl nav baigi uzsākušies. sāku likt atpakaļ salonu, nākamreiz, kad būšu uz vietas, varēs klāt atpakaļ iekšā tepiķi un likt sarkanos beņķus. durvju apšuvumus sarkanos laikam pagaidām nelikšu, jo viņi ir no ne-airbagotas mašīnas. gribas, lai tur tie airbagi durvīs paliek, jo oem plēves pat vēl nav noplēstas.
nekas prātīgs jau safotografēts nav. tur kaut ko mēģin pečkas panelim uzkabināt atpakaļ tās trosītes.
vislabākā atruna, protams, ir, ka pa nedēļu 5 dienas jāstudē, bet uz brīvdienām kā likums sūdīgs laiks. kas tā arī īstenībā bija.
bet nu izvlikts ārā ir un gatavojas atgriezties uz ceļa. ar 10w60 pirmās pāris sekundes pēc piešķilšanas piegrab, bet tā viss zoo!
vēljoprojām priecājos, ka izplūde viņam tik klusa. stūres sūknis nīd stock'ā.
pāris snapi tumsā.
ir, ir tur tā uzlīme šķība, vajadzēja uzlīmēt tādā brīdī, kad kondīcija jau liek vienu aci aizmiegt, lai var visu kārtīgi redzēt.
un tad arī domājot par sezonu pagājušajā nedēļas nogalē ieķēru style22 double spoke 1 ar uzrakstiem. pēc neta kaut kādi 9,6 kg, tā kā nav paši smagākie.
nopriecājos vēl, ka kādu laiku nav tik bieži redzēti, tikai uz tā zilā "winterbeatera", kas bija pa 2,5k ar oranžiem šitādiem. un te uzreiz kā uz galvas vakar viens forumā ieliek tādus pašus. bet nu es dabūju par labāku cenu. kas, protams, arī nav bez iemesla.
šie varētu būt, ka ir arī bišk vieglāki par 9,6kg.
principā cietuši ir visi diski, kurš vairāk, kurš mazāk, bet doma ir aizvest pie Kristapa uz wheelworks, lai sapucē. kaut kā tā pagaidām, mazs update, bet nu uz priekšu iet.
februāra vidū atgriezos no kuģa beidzot, bet nu līdzšinējais periods ir bijis diezgan vētrains , tāpēc mani personīgie darbi vēl nav baigi uzsākušies. sāku likt atpakaļ salonu, nākamreiz, kad būšu uz vietas, varēs klāt atpakaļ iekšā tepiķi un likt sarkanos beņķus. durvju apšuvumus sarkanos laikam pagaidām nelikšu, jo viņi ir no ne-airbagotas mašīnas. gribas, lai tur tie airbagi durvīs paliek, jo oem plēves pat vēl nav noplēstas.
nekas prātīgs jau safotografēts nav. tur kaut ko mēģin pečkas panelim uzkabināt atpakaļ tās trosītes.
vislabākā atruna, protams, ir, ka pa nedēļu 5 dienas jāstudē, bet uz brīvdienām kā likums sūdīgs laiks. kas tā arī īstenībā bija.
bet nu izvlikts ārā ir un gatavojas atgriezties uz ceļa. ar 10w60 pirmās pāris sekundes pēc piešķilšanas piegrab, bet tā viss zoo!
vēljoprojām priecājos, ka izplūde viņam tik klusa. stūres sūknis nīd stock'ā.
pāris snapi tumsā.
ir, ir tur tā uzlīme šķība, vajadzēja uzlīmēt tādā brīdī, kad kondīcija jau liek vienu aci aizmiegt, lai var visu kārtīgi redzēt.
un tad arī domājot par sezonu pagājušajā nedēļas nogalē ieķēru style22 double spoke 1 ar uzrakstiem. pēc neta kaut kādi 9,6 kg, tā kā nav paši smagākie.
nopriecājos vēl, ka kādu laiku nav tik bieži redzēti, tikai uz tā zilā "winterbeatera", kas bija pa 2,5k ar oranžiem šitādiem. un te uzreiz kā uz galvas vakar viens forumā ieliek tādus pašus. bet nu es dabūju par labāku cenu. kas, protams, arī nav bez iemesla.
šie varētu būt, ka ir arī bišk vieglāki par 9,6kg.
principā cietuši ir visi diski, kurš vairāk, kurš mazāk, bet doma ir aizvest pie Kristapa uz wheelworks, lai sapucē. kaut kā tā pagaidām, mazs update, bet nu uz priekšu iet.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pāris nedēļas atpakaļ arī ieķēru savam kompotam st22 līdzīga stāvoklī, IMHO best choice ar OEM ET :) respect!
klāt brīvdienas ar labiem laikapstākļiem, tādēļ uzmanība tiek veltīta sarkanajam.
beidzot ir salikts atpakaļ salons, uzreiz laba sajūta, motivācija turpināt darīt uz priekšu, jo mašīna nav braukusi jau pusotru gadu gandrīz. ir ar saviem defektiem, bet nu prasās tos bortus augstākus kā parastajiem beņķiem. uz mana auguma vispār riktīgi labi. kaut kā tomēr gribējās ātro mīlestību tiem beņķiem, tādēļ izlēmu pamēģināt krown produkciju. secinājumi tādi, ka baloniņš drēbes daļai un paklājam baigi labais. patīkams, nenomācošs aromāts, uzpūt, pāris minūtes pagaidi un nosūc ar putekļusūcēju.
līdzeklis ādai ne pārāk patika. it kā spīdumu iedod, bet tā āda paliek slidīga, kas man nepatika.
tāpēc ādas daļai izmantoju šādu te bišu vaska produktu. uzklāj ar vates gabaliņu un ar kokvilnas lupatiņu vienmērīgi iesmērējot, āda gan paliek svaigāka, gan arī mīkstāka, dabīgāka sajūta uz tausti. neesmu pārliecināts, vai foto var saprast, bet nedaudz arī plaisas aizaudzēja ciet. rocenes ādiņa arī diezgan dzīva. tad vēl uzlaidu meguiar's melno plastikas atjaunotāju zem kapota. tā kā gatavojos skatei, palika reduktoru nomainīt uz openu, uztaisīt savirzi, jo tur viss galīgi šķībs un greizs un nomainīt radiatoru, kas nepatīkami pārsteidza. nissens ar nobraukumu max 10k sāka tecēt. laikam lietotāja Vladlen topikā tāda paša problēma.
cerams uz aprīli kaut ko paspēs.
beidzot ir salikts atpakaļ salons, uzreiz laba sajūta, motivācija turpināt darīt uz priekšu, jo mašīna nav braukusi jau pusotru gadu gandrīz. ir ar saviem defektiem, bet nu prasās tos bortus augstākus kā parastajiem beņķiem. uz mana auguma vispār riktīgi labi. kaut kā tomēr gribējās ātro mīlestību tiem beņķiem, tādēļ izlēmu pamēģināt krown produkciju. secinājumi tādi, ka baloniņš drēbes daļai un paklājam baigi labais. patīkams, nenomācošs aromāts, uzpūt, pāris minūtes pagaidi un nosūc ar putekļusūcēju.
līdzeklis ādai ne pārāk patika. it kā spīdumu iedod, bet tā āda paliek slidīga, kas man nepatika.
tāpēc ādas daļai izmantoju šādu te bišu vaska produktu. uzklāj ar vates gabaliņu un ar kokvilnas lupatiņu vienmērīgi iesmērējot, āda gan paliek svaigāka, gan arī mīkstāka, dabīgāka sajūta uz tausti. neesmu pārliecināts, vai foto var saprast, bet nedaudz arī plaisas aizaudzēja ciet. rocenes ādiņa arī diezgan dzīva. tad vēl uzlaidu meguiar's melno plastikas atjaunotāju zem kapota. tā kā gatavojos skatei, palika reduktoru nomainīt uz openu, uztaisīt savirzi, jo tur viss galīgi šķībs un greizs un nomainīt radiatoru, kas nepatīkami pārsteidza. nissens ar nobraukumu max 10k sāka tecēt. laikam lietotāja Vladlen topikā tāda paša problēma.
cerams uz aprīli kaut ko paspēs.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Man Nissens nomainot, piedarbinot sāka tecēt Pirku Grosā nesu atpakaļ otrā rītā iedeva citu Nissenu
nissenam daudzi radiatori ir kā analogie (uz aci arī izskatās kā parastie ķīnas, ribas tās plānas kā papīrs utt) tiem numuram galā ir A, un tie arī ir lētāki par tiem pašiem artikuliem bez A burta, bet nu tas ne vienmēr un visiem auto tā ir pieejami.
Sev uzliku NRF, lēts, uz aci liekas kvalitatīvs un gadu race režīmā jau ļoti labi kalpo
M Power or no power..