Lamdas M54B30
ielikšu savus 50¢HelloWorld rakstīja: ↑19 Dec 2020, 02:00 E85 liet mašīnās, kas nav regulētas uz e85 ir ļoti slikta ideja , ja uzliktu m54 izplūdi un kaķiki puslīz dzīvi tad gan jau saietu atgāzes, varbūt ir vērts uzmest aci vakumma leakiem vai idle controlam, jo ar nevienmērīgu tukšgaitu iet atgāzes nebūs tas vieglākais, prolly tur ar čipu gan saistībai nevajadzētu būt, jo šaubos vai kāds kaut ko daudz gar tukšgaitu darbotos čipojot uz stock motora.
Daļēja taisnība ir, ka braukt ar dzinēju kas nav regulēts uz e85 nav laba doma, jo e85 degvielas blīvums ir par 30% mazāks.
Bet m54 gadījumā tas nav tik kritiski, lambdas ieraugot liesaku maisijumu tāpat pavilks kartes , un daudz maz maisījumu centisies izlīdzināt.
Un jā, ir redzēti vietējo tūneru gara darbi, kad maisījums bagatināts visās iespejamās kartēs - nahja? Vien viņiem zināms, laikam tie ir tie paši dandāļi kuri uzskata, ka treknākas sprauslas uz stock motora ir labāk, un tekošs benzīns pa izpūtēju - tas ir sports.
ja m54b30 ir kaut vieni katalizatori, un viss pārejais strāda ideāli, lambda korekcijas ir tuvu 0 , tad auto ar 2001-2003 gadam knapi var iekļauties atgāzu normās, bet tas ir retums. No 2003+ var aizmirst.
Aftermarket katiņi parasti ilgi nedzīvo un magnaflow vispār uzticību neievieš ņemot vērā pārējās produkcijas kvalitāti, bet nu laiks rādīs.
Un e85 nekad uz pusi nesamazinās atgāzes uz pusi, labi ja uz trešdaļu, bet ja dzinējam ir aktīvss adoptācijas, tad vēl mazāk spes palīdzēt.
Burbulim e85 50% ar e95 samazināja atgāzes no 4,2% uz 1,6%, tā tak ir vairāk kā puse, ne?
Ja mēģināt iziet skati bez katiņiem, tad viscerīgāk būtu ar winkfp uzlikt euro2 prosivku. Jo ja ar zondēm kkas nav pareizi atslēgts, vinš tur var treknināt katu sildīsanai utt..
Problēmas ar E85 uz stock setupa radīsies pie lieliem apgriezieniem un lielām slodzēm, cik esmu skatijies jau stock sprauslas motoriem griežās līdz pat 80-85% duty cycle uz stock kartēm, tākā inžektori vēl +30 % nevarēs piedot klāt pie šāda nosacijuma, protams ja godīgi aizbrauc uz apskati un atpakaļ, kā arī pēc tam bākā normāli e95 sagāz pa virsu iespējams ar būs ok, bet nu nedomāju ka tā būtu pirmā lieta ko darīt, kamēr nav atrisinātas problēmas ar tukšgaitu un dajebkādi katalizātori ielikti kaut vai tikai uz skates brīdi.-AF- rakstīja: ↑19 Dec 2020, 09:24ielikšu savus 50¢HelloWorld rakstīja: ↑19 Dec 2020, 02:00 E85 liet mašīnās, kas nav regulētas uz e85 ir ļoti slikta ideja , ja uzliktu m54 izplūdi un kaķiki puslīz dzīvi tad gan jau saietu atgāzes, varbūt ir vērts uzmest aci vakumma leakiem vai idle controlam, jo ar nevienmērīgu tukšgaitu iet atgāzes nebūs tas vieglākais, prolly tur ar čipu gan saistībai nevajadzētu būt, jo šaubos vai kāds kaut ko daudz gar tukšgaitu darbotos čipojot uz stock motora.
Daļēja taisnība ir, ka braukt ar dzinēju kas nav regulēts uz e85 nav laba doma, jo e85 degvielas blīvums ir par 30% mazāks.
Bet m54 gadījumā tas nav tik kritiski, lambdas ieraugot liesaku maisijumu tāpat pavilks kartes , un daudz maz maisījumu centisies izlīdzināt.
Un jā, ir redzēti vietējo tūneru gara darbi, kad maisījums bagatināts visās iespejamās kartēs - nahja? Vien viņiem zināms, laikam tie ir tie paši dandāļi kuri uzskata, ka treknākas sprauslas uz stock motora ir labāk, un tekošs benzīns pa izpūtēju - tas ir sports.
ja m54b30 ir kaut vieni katalizatori, un viss pārejais strāda ideāli, lambda korekcijas ir tuvu 0 , tad auto ar 2001-2003 gadam knapi var iekļauties atgāzu normās, bet tas ir retums. No 2003+ var aizmirst.
Aftermarket katiņi parasti ilgi nedzīvo un magnaflow vispār uzticību neievieš ņemot vērā pārējās produkcijas kvalitāti, bet nu laiks rādīs.
Un e85 nekad uz pusi nesamazinās atgāzes uz pusi, labi ja uz trešdaļu, bet ja dzinējam ir aktīvss adoptācijas, tad vēl mazāk spes palīdzēt.
Ar 3.4 neviens kats neglābs (ja arī uzliks jaunu, tad tas būs pāris dienu jautājums). Sākumā jāsaved kārtībā dzinējs un tad var domāt par katiņiem.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
HelloWorld - sprauslām ir lielāka rezerve
Un runa, laikam, iet par to ka piegāzt e85 un neko neregulējot atgāzes iet..
Un runa, laikam, iet par to ka piegāzt e85 un neko neregulējot atgāzes iet..
95 jau stockā nāk 10% etanols
un 98 ir 5% etanola , kopš 2019 gada ?
un 98 ir 5% etanola , kopš 2019 gada ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
3.4 co salabo savu tazu sākumā, un tad sapņo par katalizātorumaarpl rakstīja: ↑16 Dec 2020, 12:00 Sveiki kungi! Lieta sekojoša - m54b25 swaps kompotā (2004. gads), oem kolektori aizstāti ar zirnekli, palikušas divas zondes. Uz doto brīdi nav kaķiku vispār. Iepriekšējais saimnieks minēja, ka vadība čipota, bet neko konkrēti nemācēja pateikt. TA protams 2nieks par paaugstinātu CO un CH. Silts dzinējs tukšgaitā, darbojas nevienmērīgi.
Esmu iegādājies oem m54 izplūdi - katalizators, rezonātors un gala bundulis(bez kolektoriem), bet skaidrs, ka ar to nebūs līdzēts.
Vai varat ieteikt kādu Meistaru/Gurū , kurš varētu palīdzēt tikt galā ar šo jautājumu? Primāri jau tikt galā ar vadību. Saprats, kas tur ir "sačipots" un kas darāms tālāk.
P.s. Auto domāts trasei ,bet TA nepieciešama.
Paldies.
Screenshot 2020-12-16 at 11.44.21.png
Tu gan esi labs padomu devējs, ilgi domāju kamēr šo pērli izdzemdēji ? Ja būtu izlasijis kārtīgi, tad iespeējams būtu izburtojis, ka meklēju palīdzību, lai atrisinātu šo problērmu.-AF- rakstīja: ↑21 Dec 2020, 15:453.4 co salabo savu tazu sākumā, un tad sapņo par katalizātorumaarpl rakstīja: ↑16 Dec 2020, 12:00 Sveiki kungi! Lieta sekojoša - m54b25 swaps kompotā (2004. gads), oem kolektori aizstāti ar zirnekli, palikušas divas zondes. Uz doto brīdi nav kaķiku vispār. Iepriekšējais saimnieks minēja, ka vadība čipota, bet neko konkrēti nemācēja pateikt. TA protams 2nieks par paaugstinātu CO un CH. Silts dzinējs tukšgaitā, darbojas nevienmērīgi.
Esmu iegādājies oem m54 izplūdi - katalizators, rezonātors un gala bundulis(bez kolektoriem), bet skaidrs, ka ar to nebūs līdzēts.
Vai varat ieteikt kādu Meistaru/Gurū , kurš varētu palīdzēt tikt galā ar šo jautājumu? Primāri jau tikt galā ar vadību. Saprats, kas tur ir "sačipots" un kas darāms tālāk.
P.s. Auto domāts trasei ,bet TA nepieciešama.
Paldies.
Screenshot 2020-12-16 at 11.44.21.png
Lai būtu kā būtu , vēlu Tev veiksmi!
Un kur tev tagad ir ieliktas zondes kas nāk pēc kaķikiem? Karājas gaisā?
Sāc ar to, ka uzliec stock vadību bez kaut kādiem čipšiem un izkodē post-cat zondes (par cik katiņu nav).
Ja joprojām diršas - pārbaudi vai nepiesūc gaisu, vai viss ok ar vārstu vāku, vai MAFS un zondes strādā (tāpat arī pārējie devēji, gan pozīciju gan temperatūras). Sveces, pīpītes, spoles, sprauslas (un sprauslu oringi) tikpat pašsaprotami.
Reāli šis ir tas, kam jāiziet cauri iegādājoties vecu BMW gan pa 500 gan pa 5000.
Sāc ar to, ka uzliec stock vadību bez kaut kādiem čipšiem un izkodē post-cat zondes (par cik katiņu nav).
Ja joprojām diršas - pārbaudi vai nepiesūc gaisu, vai viss ok ar vārstu vāku, vai MAFS un zondes strādā (tāpat arī pārējie devēji, gan pozīciju gan temperatūras). Sveces, pīpītes, spoles, sprauslas (un sprauslu oringi) tikpat pašsaprotami.
Reāli šis ir tas, kam jāiziet cauri iegādājoties vecu BMW gan pa 500 gan pa 5000.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
nu nemet lūpu :)maarpl rakstīja: ↑21 Dec 2020, 16:01Tu gan esi labs padomu devējs, ilgi domāju kamēr šo pērli izdzemdēji ? Ja būtu izlasijis kārtīgi, tad iespeējams būtu izburtojis, ka meklēju palīdzību, lai atrisinātu šo problērmu.-AF- rakstīja: ↑21 Dec 2020, 15:453.4 co salabo savu tazu sākumā, un tad sapņo par katalizātorumaarpl rakstīja: ↑16 Dec 2020, 12:00 Sveiki kungi! Lieta sekojoša - m54b25 swaps kompotā (2004. gads), oem kolektori aizstāti ar zirnekli, palikušas divas zondes. Uz doto brīdi nav kaķiku vispār. Iepriekšējais saimnieks minēja, ka vadība čipota, bet neko konkrēti nemācēja pateikt. TA protams 2nieks par paaugstinātu CO un CH. Silts dzinējs tukšgaitā, darbojas nevienmērīgi.
Esmu iegādājies oem m54 izplūdi - katalizators, rezonātors un gala bundulis(bez kolektoriem), bet skaidrs, ka ar to nebūs līdzēts.
Vai varat ieteikt kādu Meistaru/Gurū , kurš varētu palīdzēt tikt galā ar šo jautājumu? Primāri jau tikt galā ar vadību. Saprats, kas tur ir "sačipots" un kas darāms tālāk.
P.s. Auto domāts trasei ,bet TA nepieciešama.
Paldies.
Screenshot 2020-12-16 at 11.44.21.png
Lai būtu kā būtu , vēlu Tev veiksmi!
tas vairāk bija domāts tiem kuri cer uz e85
īstenībā vienotas receptes nav, pie tik lieliem rādijumiem visdrīzāk būs problēmu kopums, kā beigtas zondes, šķībs čips, nu un protams katalizatoru neesamība.
P.S man ziemas missenei ar m54 bez katiem un ar čipu ar kuru pārlēja un lambdu korekcijām +8% bija zem 3.00 co.
s-AF- rakstīja: ↑21 Dec 2020, 20:09nu nemet lūpu :)
tas vairāk bija domāts tiem kuri cer uz e85
īstenībā vienotas receptes nav, pie tik lieliem rādijumiem visdrīzāk būs problēmu kopums, kā beigtas zondes, šķībs čips, nu un protams katalizatoru neesamība.
P.S man ziemas missenei ar m54 bez katiem un ar čipu ar kuru pārlēja un lambdu korekcijām +8% bija zem 3.00 co.
Viss kārtībā, nevines nav uzmetis lūpu. Skaidrs kā darbojas I-nets un forums kā platforma. Vienkārši liekas bēdīgi , ka lielākā daļa satura ir tukša diršana un kāds kurš uzdod viekāršu jautājumu, jo acīmredzot nav kompitents konkrētajā jautājumā, tiek apsmiets un nolikts kā mudaks kurš nesaprot "pašaprotamas" lietas. Tad rodas jautājums, priekš kam vispār forums domāts??
Lai būtu kā būtu, paldies ka padalijies ar info.
Priecīgus svētkus.
Ja gribi sagaidīt jēdzīgus atbildi, tad vismaz izpildi "mājasdarbu".
Nav nekādu sākotnēju izejas doto, lai varētu izdarīt kaut kādus secinājumus.
"Strādā nevienmērīgi" ir plašs jēdziens un diagnostam neko neizsaka.
Vajag vismaz basic info.
1. Kas ir jau darīts/pārbaudīts?
2. Vai ir kādas kļūdas, ja ir, tad kļūdu numurus.
3. Kādi short, long term fuel trim'i?
Kad būs vismaz šie dotie, tad varēs spriest par virzienu kurā rakt tālāk.
Ja nav pieejas kabelim, tad atmet domu par labošanu paša spēkiem uzreiz, nomainīsi pusi motortelpas satura, bet beigās izrādīsies nehermētisks izpūtējs, kā dēļ zondes treknina degmaisījumu.
Jautājumi šādā formā ar šādiem dotajiem ir no sērijas - "kaimiņa bembis iet labāk par manu bembi, ko varētu izdarīt manam motoram, lai uz taisnes varētu viņu izpogāt?"
Ja man tas auto būtu jātaisa, mana darbību secība būtu:
1. Iešujam stock eur2 softu
2. Izbraucam garāku testa braucienu, skatāmies degmaisījumu un tad jau izdarām secinājumus kurā virzienā rakt.
Nav nekādu sākotnēju izejas doto, lai varētu izdarīt kaut kādus secinājumus.
"Strādā nevienmērīgi" ir plašs jēdziens un diagnostam neko neizsaka.
Vajag vismaz basic info.
1. Kas ir jau darīts/pārbaudīts?
2. Vai ir kādas kļūdas, ja ir, tad kļūdu numurus.
3. Kādi short, long term fuel trim'i?
Kad būs vismaz šie dotie, tad varēs spriest par virzienu kurā rakt tālāk.
Ja nav pieejas kabelim, tad atmet domu par labošanu paša spēkiem uzreiz, nomainīsi pusi motortelpas satura, bet beigās izrādīsies nehermētisks izpūtējs, kā dēļ zondes treknina degmaisījumu.
Jautājumi šādā formā ar šādiem dotajiem ir no sērijas - "kaimiņa bembis iet labāk par manu bembi, ko varētu izdarīt manam motoram, lai uz taisnes varētu viņu izpogāt?"
Ja man tas auto būtu jātaisa, mana darbību secība būtu:
1. Iešujam stock eur2 softu
2. Izbraucam garāku testa braucienu, skatāmies degmaisījumu un tad jau izdarām secinājumus kurā virzienā rakt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Vai tik tiešām ir grūti izlasīt un saprast, ka meklēju meistaru nevis prasu, kas man jālabo????he9600 rakstīja: ↑22 Dec 2020, 19:03 Ja gribi sagaidīt jēdzīgus atbildi, tad vismaz izpildi "mājasdarbu".
Nav nekādu sākotnēju izejas doto, lai varētu izdarīt kaut kādus secinājumus.
"Strādā nevienmērīgi" ir plašs jēdziens un diagnostam neko neizsaka.
Vajag vismaz basic info.
1. Kas ir jau darīts/pārbaudīts?
2. Vai ir kādas kļūdas, ja ir, tad kļūdu numurus.
3. Kādi short, long term fuel trim'i?
Kad būs vismaz šie dotie, tad varēs spriest par virzienu kurā rakt tālāk.
Ja nav pieejas kabelim, tad atmet domu par labošanu paša spēkiem uzreiz, nomainīsi pusi motortelpas satura, bet beigās izrādīsies nehermētisks izpūtējs, kā dēļ zondes treknina degmaisījumu.
Jautājumi šādā formā ar šādiem dotajiem ir no sērijas - "kaimiņa bembis iet labāk par manu bembi, ko varētu izdarīt manam motoram, lai uz taisnes varētu viņu izpogāt?"
Ja man tas auto būtu jātaisa, mana darbību secība būtu:
1. Iešujam stock eur2 softu
2. Izbraucam garāku testa braucienu, skatāmies degmaisījumu un tad jau izdarām secinājumus kurā virzienā rakt.
Ņemot vērā ka Dogma aizņemts ļoti, bet viņš šo motoru pārzina labi, vari viņam apjautāties, ja viņam nav laika, droši vari arī vērsties pie Driftdarbnīcas, tur arī šādas likstes risina labi.maarpl rakstīja: ↑22 Dec 2020, 09:20s-AF- rakstīja: ↑21 Dec 2020, 20:09nu nemet lūpu :)
tas vairāk bija domāts tiem kuri cer uz e85
īstenībā vienotas receptes nav, pie tik lieliem rādijumiem visdrīzāk būs problēmu kopums, kā beigtas zondes, šķībs čips, nu un protams katalizatoru neesamība.
P.S man ziemas missenei ar m54 bez katiem un ar čipu ar kuru pārlēja un lambdu korekcijām +8% bija zem 3.00 co.
Viss kārtībā, nevines nav uzmetis lūpu. Skaidrs kā darbojas I-nets un forums kā platforma. Vienkārši liekas bēdīgi , ka lielākā daļa satura ir tukša diršana un kāds kurš uzdod viekāršu jautājumu, jo acīmredzot nav kompitents konkrētajā jautājumā, tiek apsmiets un nolikts kā mudaks kurš nesaprot "pašaprotamas" lietas. Tad rodas jautājums, priekš kam vispār forums domāts??
Lai būtu kā būtu, paldies ka padalijies ar info.
Priecīgus svētkus.
Sveiki, pārlasot visu šo, īsti nedabūju savu atbildi. Tātad auto e46 2001.gads, tātad bargās normas. Teiksim uzstādīts sporta zirneklis, tālākie 2 katiņi atkodēti. Ja es uzlieku kaut kādu universālo VIENU katiņu izpūtējā piem. magnaflow kas pieejami trackday.lv, iziešu skati vai nē? Vai tomēr vajag tos stock metāliskos katiņus? Paldies!