Tehnika: Stūres leņķa palielināšana
kaliks rakstīja:ja nemaldos tad tur prikols ir mazliet savādāks, reikas zobstienim gājiens vēl pietiek, bet viss beidzas ar to, ka tas ābols atdurās reikas galā, to šeibu ārējas diamets ir jāpiedzen tieši tāds pats kā zobstienim, tas ļauj zobstieni nedaudz dziļak iestumt reikā un līdz ar to vairāk izgriezt ratus un savirze pēc tā ir obligāti jātaisa
pavasarī kad būs jāmaina rati un jāpārbauda savirze pie viena noteikti pamēģināšu šito, tad redzēs kas sanāks
ja nu vieniigi taisniiba ir tev..
Uz stock plauktiem jau tāpat šķiet ka jēga maza, jāliek e46 plaukti un tad jāliek tās šaibas un tad būs normāls izgrieziens.
jatiek pie e46 plauktiem un jaaspriez tad, jo nemaku apgalvot,nav bijusi darisana..bet ar ko tad tie plaukti ta atskiras ka ietekme PLAUKTS stures lenki izgriezuma?
biju gan labā testdraivā pa Vosa dīķi, ideāli... ja kadam interesē var veikt kādu apli ar manu auto un paskatīties kā izskatās! ja kas PMA!gars rakstīja:Cik tieši iels čakars pārlikt no E46 plauktus uz E36 un ko par to saka TA?
Test-draivā jau biji pa sniegu, siikais?
TA noteikti ka neatļaus tadas parbūves!
Savirzes stends rāda to, ka stūri var pagriezt par apm. 3 grādiem vairāk! Spriediet paši! Man patīk!
A kā tad ir ar riepu arkā? neberžas?
vish padara riepu sliipaaku, sanaak ka apakshas dalja panaak nedaudz uz aaru :) tas plauktam, bet shaibaam tikai lenkjis.
Arkā neberžas bet var gadīties tā, ka riepa var berzties pret landžeronu, bet tas kuram ir lielas un/vai platas riepas!Skudraa rakstīja:A kā tad ir ar riepu arkā? neberžas?
a kā ir ar tiem e46 plauktiem, cik saprotu tad rati ar viņiem ir baigi sagāzti ne?
šitik tālu arī neizgriežas ar stock plauktiem?
šis jau, manuprāt, nav līdz galam.
gribētos redzēt līdz galam izgrieztu ratu lai var redzet cik liela tad ir atšķirība un vairs nebūtu nekādu jautājumu
Tad Tev tas jāprasa pašam siikajam
varbūt kaut kur ir arī bilde ar pilnībā izgrieztiem ratiem, bet nevaru atrast
varbūt kaut kur ir arī bilde ar pilnībā izgrieztiem ratiem, bet nevaru atrast
Nu neceriet, šādu leņķi jau nedabūsiet.
Teiksim ta, ka uz aci baigi daudz neliekas, bet braucot ir pavisam kas cits! bet man jau nav tikai plaukti! tiri no plauktiem lenkis baigi nemainas! vakara varu iemest bildi kur bus stok un manejais!
lieta pavisam vienkārša ir! Tagad uzreiz nepateikšu izmērus,pet spēka pleca princips(teorētiskā mehanika),ir jāizmaina stūres pirksta pievienošanās vieta pie stupicas un aidā leņķis!
tas jau izskatās ka neatpaliek tālu no wisefab, tātad būs jātais kkādi flanči
Man tāds jautājums - jums tiešām pietrūkst stūres izgriezuma lenķa līkumos (aizsalusi karjera ziemā, "saulītes" lielveikala stāvlaukumā utt neskaitam). Ja tā, tad, lūdzu, video studijā izejot līkumu ar max izgriestiem ratiem (ar sausu asfaltu, ātrumu 70+, tb 3 pārnesums).
Atļaušos apgalvot to, ka neviens stock b25/b28 pie tāda lenķa uz laba seguma ratus nepārgrizīs, pat ja roku taisnums atļaus.
Iesaku braucot piefiksēt cik patiesībā tiek izgriezta stūre pie ātruma - max 1 apgrieziens. Protams, piemājas T veida krustojumu var izzāģēt braucot uz 30km/h ar 2. pārnesumu arī ar max izgriestu stūri, bet vai šim gadījumam ir vērts iespringt uz lenķi. Labāk iesaku sākt ar dzinēja maiņu/modificēšanu un skila treniņu, lai, arī ja kādreiz sanāk to stūri aizgriezt līdz atdurei, neierautu zarā ar pārmetienu.
Atļaušos apgalvot to, ka neviens stock b25/b28 pie tāda lenķa uz laba seguma ratus nepārgrizīs, pat ja roku taisnums atļaus.
Iesaku braucot piefiksēt cik patiesībā tiek izgriezta stūre pie ātruma - max 1 apgrieziens. Protams, piemājas T veida krustojumu var izzāģēt braucot uz 30km/h ar 2. pārnesumu arī ar max izgriestu stūri, bet vai šim gadījumam ir vērts iespringt uz lenķi. Labāk iesaku sākt ar dzinēja maiņu/modificēšanu un skila treniņu, lai, arī ja kādreiz sanāk to stūri aizgriezt līdz atdurei, neierautu zarā ar pārmetienu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.