M52 B25
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- chevron_right
M50B25 stroke:75mmtumovs3 rakstīja:kads prikols ir ja M50 bloka iekrame M52B28 kiškas?
un tad kads kompis jaliek ?
2.0 pietiks vai labak tomer 2.5?
M52B28 stroke:84mm
Tas kko izzsaka tev?
Pēdējais labojis Guntars - 12 Aug 2014, 21:06, kopā labots 1 reizi.
Kaads vareetu padaliities pieredzee,izjuutaas kad,uzliek M50 iepluudes kolektoru uz M52B25.
Cik stipri jutams apaksas zudums,tas ir ja tiiri tikai iepluudi maina?
Cik stipri jutams apaksas zudums,tas ir ja tiiri tikai iepluudi maina?
Guntars rakstīja:M50B25 stroke:75mmtumovs3 rakstīja:kads prikols ir ja M50 bloka iekrame M52B28 kiškas?
un tad kads kompis jaliek ?
2.0 pietiks vai labak tomer 2.5?
M52B25 stroke:84mm
Tas kko izzsaka tev?
Godīgi? Nekāds
Pats uztaisīju m50b28 strokeri, pilnībā pārlasot visu motoru pie reizes. Nu neteikšu, ka par to naudas ieguldījumu attiecībā pret rezultātu varētu baigi priecāties. Būtu uzreiz turbo lasījis kopā
Vadība paliek tā pati.
Kā mini apgreids nav slikts, bet nekas tāds ūber, lai čurātu karstu. Par to naudu var paņemt M52B28, ies daudz labāk
Bet labāk par manu ietagang rakstīja:Guntars rakstīja:M50B25 stroke:75mmtumovs3 rakstīja:kads prikols ir ja M50 bloka iekrame M52B28 kiškas?
un tad kads kompis jaliek ?
2.0 pietiks vai labak tomer 2.5?
M52B25 stroke:84mm
Tas kko izzsaka tev?
Godīgi? Nekāds
Pats uztaisīju m50b28 strokeri, pilnībā pārlasot visu motoru pie reizes. Nu neteikšu, ka par to naudas ieguldījumu attiecībā pret rezultātu varētu baigi priecāties. Būtu uzreiz turbo lasījis kopā
Vadība paliek tā pati.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Ja tas ir M50B25 bez vanosa, uzbūvēts uz 2.8, tad ietiektu vēl ielikt izplūdē M50 bezvanosa ieplūdes sadaleni un aizbraukt pie puikām saregulēt vadību, lai izspiestu max sulu no tā dzinēja. Iespējams būtu nepieciešamas 2.8 sprauslas.
Viens man pazīstamais jau fanoja par standarta pārlasītu un nočipotu m50b25. Ejot jūtami labāk.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
vai vispar stoka dzinejam M50B25 bez vanosa var likt turbinu lidz 0.7 bar?
[quotea="Shreks"]
tak bļin strokeristi
uztaisa motoru ar nobrauktām detaļām un ovāliem sašvīkātiem cilindriem, un brīnās, ka neiet
Bet labāk par manu iet [/quote]agang rakstīja:Guntars rakstīja:M50B25 stroke:75mmtumovs3 rakstīja:kads prikols ir ja M50 bloka iekrame M52B28 kiškas?
un tad kads kompis jaliek ?
2.0 pietiks vai labak tomer 2.5?
M52B25 stroke:84mm
Tas kko izzsaka tev?
Godīgi? Nekāds
Pats uztaisīju m50b28 strokeri, pilnībā pārlasot visu motoru pie reizes. Nu neteikšu, ka par to naudas ieguldījumu attiecībā pret rezultātu varētu baigi priecāties. Būtu uzreiz turbo lasījis kopā
Vadība paliek tā pati.
tak bļin strokeristi
uztaisa motoru ar nobrauktām detaļām un ovāliem sašvīkātiem cilindriem, un brīnās, ka neiet
Kad taisa strokeri, ir jāpieduras pie rēķināšanas, t.i., jāizrēķina precīza kompresijas pakāpe (atkarājas no bloka, galvas stāvokļa, t.i., viss ir jāmēra līdz pēdējiem milimetriem). Ja vienkārši paņem un samet, loģiski, ka nekas labs nesanāk. Ir gadījumi, kad var samest, bet lielākoties problēma ir nezināšanā.
tu ko? gribi lai strokeristi mēra visu?
kamēr vēl latvieši līdz tādam līmenim izaugs, tak tepat bija dirsēji, ka ja tas viss pirms tam brauca tad jau vēl brauks un pohuj mērīšana, jāliek tik iekšā, pohuj tur pareizās hujareizās pieejas
Pat motoristu aprindās ir diezgan daudz tādu, kas neko īsti nemēra un nepārbauda, paņem no kastītes virzuli un sip tikai iekšā, kad tu viņam prasi, huļi viņš nemēra, viņs saka, ka uz kastītes tak ir rakstīts A izmēra virzulis nu tad jau viss ir gerai. Tikai diemžēl realitātē izmērot tā nepavisam nebūs.
Tos pašus krosa močus, kur precizitāte vajadzīga daudz augstāka, lai tas motors grieztos, ļoti daudzi pohujā liek kopā, vēl nesen bija atnācis viens ar jautājumu, lai izmēra cilindru, tad parāda virzuli kastītē un prasa vai būs ok, saku, ka nezinu, jāizmēra virzulis no sākuma, viņš saka priekš kam, tur tak melns uz balta rakstīts 39.48, es saku nu labi, izmēru un tur ir 39.50. nu un kas notiktu, ja paļautos uz to, kas tur ir rakstīts, un ieliktu to virzuli 39.51- .52 lielā cilindrā, kā vajadzētu likt 39.48 izmēra virzuli? Protams, noklemmētu, un visi priecīgi
un jāmēra nevis līdz pēdējam milimetram, bet līdz pēdējai simtaļai. motorbūvē milimetrs ir kā celtniecībā metrs
kamēr vēl latvieši līdz tādam līmenim izaugs, tak tepat bija dirsēji, ka ja tas viss pirms tam brauca tad jau vēl brauks un pohuj mērīšana, jāliek tik iekšā, pohuj tur pareizās hujareizās pieejas
Pat motoristu aprindās ir diezgan daudz tādu, kas neko īsti nemēra un nepārbauda, paņem no kastītes virzuli un sip tikai iekšā, kad tu viņam prasi, huļi viņš nemēra, viņs saka, ka uz kastītes tak ir rakstīts A izmēra virzulis nu tad jau viss ir gerai. Tikai diemžēl realitātē izmērot tā nepavisam nebūs.
Tos pašus krosa močus, kur precizitāte vajadzīga daudz augstāka, lai tas motors grieztos, ļoti daudzi pohujā liek kopā, vēl nesen bija atnācis viens ar jautājumu, lai izmēra cilindru, tad parāda virzuli kastītē un prasa vai būs ok, saku, ka nezinu, jāizmēra virzulis no sākuma, viņš saka priekš kam, tur tak melns uz balta rakstīts 39.48, es saku nu labi, izmēru un tur ir 39.50. nu un kas notiktu, ja paļautos uz to, kas tur ir rakstīts, un ieliktu to virzuli 39.51- .52 lielā cilindrā, kā vajadzētu likt 39.48 izmēra virzuli? Protams, noklemmētu, un visi priecīgi
un jāmēra nevis līdz pēdējam milimetram, bet līdz pēdējai simtaļai. motorbūvē milimetrs ir kā celtniecībā metrs
interesē kas par vainu varetu but ka velkot 2. atrumu lidz galam gan uz benzina gan gāzes ierobezotajs sit atpakal pie 6 k rpm ar 1. atrumu viss ok un ar 3. ari iet lidz tiem 6,5 k bet 2. atsit atpakal
Labvakar, biedri forumisti!
Vēlējos uzzināt, ko nepieciešams mainīt, ja no m52b20 vēlos veikt maiņu uz m52b25.
Parastā getrag kārba, reduktors (ja tas ko maina) jau ir lielais.
Vai ir iespējams vnk plug'n'play pliku dzinēju pie vecajiem apkarināmajiem un vecās kārbas.
Ja nē, tad kas ir jāmaina,
Vai ir jāmaina vadība?
Paldies, kam palīdzēs ar atbildi, karma būs garantēti pakačāta.
Vēlējos uzzināt, ko nepieciešams mainīt, ja no m52b20 vēlos veikt maiņu uz m52b25.
Parastā getrag kārba, reduktors (ja tas ko maina) jau ir lielais.
Vai ir iespējams vnk plug'n'play pliku dzinēju pie vecajiem apkarināmajiem un vecās kārbas.
Ja nē, tad kas ir jāmaina,
Vai ir jāmaina vadība?
Paldies, kam palīdzēs ar atbildi, karma būs garantēti pakačāta.
Industriālās, kravas riepas, kāpurķēdes, cits industriālās tehnikas aprīkojums.
Stacionāro un portatīvo datoru remonts un komplektēšana, tirdzniecība.
Dell portatīvo datoru tirdzniecība par super cenām.
+371 276 2nulle 76septiņi
Stacionāro un portatīvo datoru remonts un komplektēšana, tirdzniecība.
Dell portatīvo datoru tirdzniecība par super cenām.
+371 276 2nulle 76septiņi
Yes. Plug&play.
Vadiba jamaina.
Vadiba jamaina.
der viss ari pravodka un vadiba, tikai varbut neies tik labi, ja grib var uzlikt lielo mafu un vadibas bloka kartes salikt, sprauslas ir tadas pasas
Tātad, lai konspektam viss būtu saprotams: lieku iekšā pliku dzinēju, no apkares mainu tikai to, ko gribu mainīt (manā gadījumā stūres pastiprinātāja sūkni un bačoku), un lai būtu pareizā jauda, mainu MAF un vedu pie puikām saprogrammēt ECU uz pareizajām kartēm?
Sounds easy enough.
Laikam jāsāk grabināt kapeika un būs jāmaina mans punķainais 2,0 nost.
Sounds easy enough.
Laikam jāsāk grabināt kapeika un būs jāmaina mans punķainais 2,0 nost.
Industriālās, kravas riepas, kāpurķēdes, cits industriālās tehnikas aprīkojums.
Stacionāro un portatīvo datoru remonts un komplektēšana, tirdzniecība.
Dell portatīvo datoru tirdzniecība par super cenām.
+371 276 2nulle 76septiņi
Stacionāro un portatīvo datoru remonts un komplektēšana, tirdzniecība.
Dell portatīvo datoru tirdzniecība par super cenām.
+371 276 2nulle 76septiņi
Kadas pareizas kartes? Vnk nomaini vadibu.Oša rakstīja:Tātad, lai konspektam viss būtu saprotams: lieku iekšā pliku dzinēju, no apkares mainu tikai to, ko gribu mainīt (manā gadījumā stūres pastiprinātāja sūkni un bačoku), un lai būtu pareizā jauda, mainu MAF un vedu pie puikām saprogrammēt ECU uz pareizajām kartēm?
Sounds easy enough.
Laikam jāsāk grabināt kapeika un būs jāmaina mans punķainais 2,0 nost.
Ja mainīsi vadību vajadzēs pārkodēt ews vai ews no tās vadības ko liksi un čipu no tā paša.
Paldies par padomu, būs zināms, ko darīt.Ģirts rakstīja:Ja mainīsi vadību vajadzēs pārkodēt ews vai ews no tās vadības ko liksi un čipu no tā paša.
Industriālās, kravas riepas, kāpurķēdes, cits industriālās tehnikas aprīkojums.
Stacionāro un portatīvo datoru remonts un komplektēšana, tirdzniecība.
Dell portatīvo datoru tirdzniecība par super cenām.
+371 276 2nulle 76septiņi
Stacionāro un portatīvo datoru remonts un komplektēšana, tirdzniecība.
Dell portatīvo datoru tirdzniecība par super cenām.
+371 276 2nulle 76septiņi
viss tur ir ka jau tika minets Plug&play. dabusi tik kompi mainit ar ews cipu un bloku ka ari gofra laikam nederes un atiecigi gaisa masas meritajs ,,bet to tieshi neceross jo var but ka ari der ,,Oša rakstīja:Labvakar, biedri forumisti!
Vēlējos uzzināt, ko nepieciešams mainīt, ja no m52b20 vēlos veikt maiņu uz m52b25.
Parastā getrag kārba, reduktors (ja tas ko maina) jau ir lielais.
Vai ir iespējams vnk plug'n'play pliku dzinēju pie vecajiem apkarināmajiem un vecās kārbas.
Ja nē, tad kas ir jāmaina,
Vai ir jāmaina vadība?
Paldies, kam palīdzēs ar atbildi, karma būs garantēti pakačāta.
kas atiecas par kompi tad ja tur var vienkarshi parakstit degvielas kartes un tas laikam buss letak neka ews komplekts bet ja grib tiri iepistt kapeiku tad var vispar ews amputett
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- chevron_right