Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 19
- chevron_right
Lasot visiem vainas saprotu, ka man laikam ir katastrofa
Man ir tā kad pielaižu aukstu auto jāpatur uz gāzi kādas 3min, lai neslāptu nost. Tad apgriezieni paši turas kādu laiciņu uz 2000 vai 2500 un tikai pēc kādām 5 min nokrītasuz 1500, bet zemāk nekrīt. Nākošais simptoms ir, kad dod līdz ierobežotājam tad apmēram pie 6000rmp aizrijas un turot pedāli grīdā apgriezieni krītas līdz 2000 un tad atkal iet līdz 6000rmp. ja uzdod līdz 6000 un rausta pedāli tad strada ierobežotājs normāli. braucot ir tas pats. Un vēl skatē teica, ka stāvot uz vietas kāpj kaut kāda viela izplūdes gāzēs. HEEEEEEEELP !!!!!!!!!!!!!!
ja nav variantu tad lūdzu kādu labu diagnostikas kontaktu.... PM
Man ir tā kad pielaižu aukstu auto jāpatur uz gāzi kādas 3min, lai neslāptu nost. Tad apgriezieni paši turas kādu laiciņu uz 2000 vai 2500 un tikai pēc kādām 5 min nokrītasuz 1500, bet zemāk nekrīt. Nākošais simptoms ir, kad dod līdz ierobežotājam tad apmēram pie 6000rmp aizrijas un turot pedāli grīdā apgriezieni krītas līdz 2000 un tad atkal iet līdz 6000rmp. ja uzdod līdz 6000 un rausta pedāli tad strada ierobežotājs normāli. braucot ir tas pats. Un vēl skatē teica, ka stāvot uz vietas kāpj kaut kāda viela izplūdes gāzēs. HEEEEEEEELP !!!!!!!!!!!!!!
ja nav variantu tad lūdzu kādu labu diagnostikas kontaktu.... PM
tiešām labāk uz diognostiku
janē sāksi visu uz dullo mainīt, tas arī nebūs pareizākais variants.
janē sāksi visu uz dullo mainīt, tas arī nebūs pareizākais variants.
GMM jau ir mainīts un zomde arī ir mainīta nav nekādu izmaiņu! droseles devejs nomainīts un visas trubiņas ar lupu pārskatītas vai nav plaisu. galvassāpes tikai ar to visu
Esmu iemacijies peec 3 iegadatiem e36, kad labaak nepis ezi un aizbrauc uz diagnostiku. Sanaaks leetaak nekaa uz dullo kautko mainiit un pirkt. Samaksaa to dvacaaru un pateiks tev visu. (Ja sakariigs specs)
Powered by Minhauzens!
Vienam draugam ir tieši tapat, pat lidz 6000 nevar ta isti iegriest, pasaki ja atrodi vainu.Boyka rakstīja:Lasot visiem vainas saprotu, ka man laikam ir katastrofa
Man ir tā kad pielaižu aukstu auto jāpatur uz gāzi kādas 3min, lai neslāptu nost. Tad apgriezieni paši turas kādu laiciņu uz 2000 vai 2500 un tikai pēc kādām 5 min nokrītasuz 1500, bet zemāk nekrīt. Nākošais simptoms ir, kad dod līdz ierobežotājam tad apmēram pie 6000rmp aizrijas un turot pedāli grīdā apgriezieni krītas līdz 2000 un tad atkal iet līdz 6000rmp. ja uzdod līdz 6000 un rausta pedāli tad strada ierobežotājs normāli. braucot ir tas pats. Un vēl skatē teica, ka stāvot uz vietas kāpj kaut kāda viela izplūdes gāzēs. HEEEEEEEELP !!!!!!!!!!!!!!
ja nav variantu tad lūdzu kādu labu diagnostikas kontaktu.... PM
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
vseiki, vajadzeetu tuksh gaitas meeriitaaju 318is, varbuut kaadam varetu buut? biju veikalaa, kka par taadu cenu negribeejaas pirkt..
Jā tik atceries ka jauns ir jauns. Un lietots ir kaķis maisā.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
tas jau pats par sevi saprotams, tikai juns 140eiro maksa.. tad varbuut varu apskatiit, iet tevvinsh vai nee?
Lasīju lasīju un atbilde ir - diagnostika.
Bet manā situācija nav ne 3k, ne 4k apgriezienu un arī nav patēriņš nekāds kosmiskais.
Pirms neilga laiciņa sākās, ka aukstam dzinējam drusku papeld apgriezieni 700-1200 robežās. Paiet minūte,divas un viss čotka. Šorīt pielaidu, un bez gāzes pedāļa uzspiešanas tas aparāts laikam būtu noslāpis, jo panelī lampas ar paraustījās. Pagāja tās minūtes divas un viss normāli. Lec labi un iet labi kopumā. Joprojām diagnostika vai interneta guru tomēr būs kas cits sakāms ?
Bet manā situācija nav ne 3k, ne 4k apgriezienu un arī nav patēriņš nekāds kosmiskais.
Pirms neilga laiciņa sākās, ka aukstam dzinējam drusku papeld apgriezieni 700-1200 robežās. Paiet minūte,divas un viss čotka. Šorīt pielaidu, un bez gāzes pedāļa uzspiešanas tas aparāts laikam būtu noslāpis, jo panelī lampas ar paraustījās. Pagāja tās minūtes divas un viss normāli. Lec labi un iet labi kopumā. Joprojām diagnostika vai interneta guru tomēr būs kas cits sakāms ?
motors m52?
brauc uz diagnostiku
To man pat netā nebija jālasa
Motors m52 2.oi!
Respektīvi auksts motors strādā kā nākas, viss sākas pēc kārtīgas motora uzsilšanas. Auto sāk svārstīties apgriezieni tā kārtīgi, gadās arī kad noslāpst. Pie kompja slēgts 2 reizes uzrādīja, ka beigts gaisa masas mērītājs. Tika uzlikts cits lietots ejoš, kā arī jauns, bez izmaiņām. Uzrādīja vēl, ka beigta zonde aiz katalizatora, bet vai tad tā ko var ietekmēt motora darbībā? Un vēl pie ša visa ir novērojams, ka piemēram braucot gaitā atmetot sajūga apgriezieni mazliet uzlec augšā un tad tik krīt lejā! Un visā kopumā tas auto neiet, kā tam būtu jāiet, apgriezieni arī par lēnu ceļas, kā arī krīt! Visticamākais, ka jāmeklē kur piesūc gaisu, bet nu varbūt kāds var ko iekomentēt!
Respektīvi auksts motors strādā kā nākas, viss sākas pēc kārtīgas motora uzsilšanas. Auto sāk svārstīties apgriezieni tā kārtīgi, gadās arī kad noslāpst. Pie kompja slēgts 2 reizes uzrādīja, ka beigts gaisa masas mērītājs. Tika uzlikts cits lietots ejoš, kā arī jauns, bez izmaiņām. Uzrādīja vēl, ka beigta zonde aiz katalizatora, bet vai tad tā ko var ietekmēt motora darbībā? Un vēl pie ša visa ir novērojams, ka piemēram braucot gaitā atmetot sajūga apgriezieni mazliet uzlec augšā un tad tik krīt lejā! Un visā kopumā tas auto neiet, kā tam būtu jāiet, apgriezieni arī par lēnu ceļas, kā arī krīt! Visticamākais, ka jāmeklē kur piesūc gaisu, bet nu varbūt kāds var ko iekomentēt!
Es skatītos uz kloķenes devēja pusi. Ja ir iespēja, aizņemies, nomaini un notestē.
Arī sadalenes devējs var būt pie vainas.
Sveki esmu jauninais seit. pirmsa aptuveni 3 nedelam iegadajos savu e36 318 modelis 1991 gada izlaidums bendzins/gaze cik saprotu man ir m40 motors.
Sakuma viss bija ok bet tad saka paradities visadas problemas sakuma saka spragt drosibas gumija braucot ar gazi tad neturajas apgriezini tuksgaita iedarbinot un vel saka ari neiet viens cilindrs.
tatad domaju kad vainigas sveces jo izsktijas tik pat vecas ka masina nomainiju tas bija labak bet ta pat apgriezieni staigaja no 500 lidz 800 un sajuta ka viens cilindrs tapat nesance. ka ari ir vairaki jautajumi jo cik saprotu man motors kas stav ieksa nemaz nav tas kam tur bija orginali jabut! un kad apstajos pie luksofora apgriezieni staiga ka jau teicu no 500 lidz 800 bet pec paris sekundem nostabilizejas un stav uz 800.
Sakuma viss bija ok bet tad saka paradities visadas problemas sakuma saka spragt drosibas gumija braucot ar gazi tad neturajas apgriezini tuksgaita iedarbinot un vel saka ari neiet viens cilindrs.
tatad domaju kad vainigas sveces jo izsktijas tik pat vecas ka masina nomainiju tas bija labak bet ta pat apgriezieni staigaja no 500 lidz 800 un sajuta ka viens cilindrs tapat nesance. ka ari ir vairaki jautajumi jo cik saprotu man motors kas stav ieksa nemaz nav tas kam tur bija orginali jabut! un kad apstajos pie luksofora apgriezieni staiga ka jau teicu no 500 lidz 800 bet pec paris sekundem nostabilizejas un stav uz 800.
Seit ir aris bildes un video. https://www.youtube.com/watch?v=mxVAjTb ... e=youtu.be
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Man ir divi varianti par tiem apgriezieniem - vai nu gaisu rauj kkur gofra garam, ieplaisajusi apakša vai kkur pie hamutiem, vai otrs variants ir tukšgaitas regulators vai kkas tamlidzigs.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 19
- chevron_right