Amish'a 330 affectus
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 19
- chevron_right
Nezinu precīzi, 100 kaukas.Vitalx325 rakstīja:un pa cik ja nav noslepums?(kronshteini)
KLAVINS rakstīja:paga,tagad legali var ieks LV ar V8 parvietoties ieks e36 ? kas ar bremzem jabut ja ir ieksa v8 ?
Var. Nē, bet vēlams, jo to raķeti kautkā apturēt vajag.
pag tad sanaks ka žurkas varēs street braukt ar v8?
Nevis varēs, bet VAR.
diezgan stulbi. bet e30 tie kronsteini pec principa ari der?
Ar e30 lai legāli dabūtu ir cita problēma. Bremžu vakuumnieks tiek pārbīdīts uz priekšu, ko nedrīkst pēc noteikumiem darīt.Lācis rakstīja:diezgan stulbi. bet e30 tie kronsteini pec principa ari der?
Šodien iedevu vairākiem mehiem paklausīties itkā grabošo kārbu neintrālajā. Visi saka, ieskaitot kārbu meistaru - tā nav kārba, bet izspiedējgultnis. Bet viss tika uzlikts jauns, gultnis nevar grabēt.
Iedevu izbraukt vienam šodien, šis prasīja - tev keramiskais sajūgs? Jo ņemot kā keramiskais/sporta - uzreiz cērt. Sajūgs ņem pedālim gandrīz esot augšā.
Sīkais izmeta ideju - garināt sajūga cilindra štoku pa pāris mm - varbūt gultnis netiek izspiests pietiekoši, tapēc grab.
Mistērija, nezinu ko darīt tālāk un kā problēmu risināt/kur meklēt vainu.
Iedevu izbraukt vienam šodien, šis prasīja - tev keramiskais sajūgs? Jo ņemot kā keramiskais/sporta - uzreiz cērt. Sajūgs ņem pedālim gandrīz esot augšā.
Sīkais izmeta ideju - garināt sajūga cilindra štoku pa pāris mm - varbūt gultnis netiek izspiests pietiekoši, tapēc grab.
Mistērija, nezinu ko darīt tālāk un kā problēmu risināt/kur meklēt vainu.
viennozīmīgi, garantijas gadījums... ved atpakaļ, lai taisa, kā solījuši..
p.s. ja kko spurojās, liec uzreiz metējos... ātrāk satasīs...
p.s. ja kko spurojās, liec uzreiz metējos... ātrāk satasīs...
Kāda garantija, kam?
Amish rakstīja:
varbūt izklausīšos banāls... (bet darbam) - tas ir-, ka viss buus tip top ....
Man ZF kārbai ir tāda pati problēma. Neitrālajā pie atlaista sajūga ir diezgan liela graboņa.
Tik man sajūga komplekts no M20
Izspiedējgulni jaunu biju licis un cilindra štoks arī pagarināts
Tik man sajūga komplekts no M20
Izspiedējgulni jaunu biju licis un cilindra štoks arī pagarināts
Rons rakstīja:Amish rakstīja:
varbūt izklausīšos banāls... (bet darbam) - tas ir-, ka viss buus tip top ....
Kādas detaļas atvedu, tā man arī saskrūvēja, nekādu pretenziju pret skrūvētāju man nav. Viņš joprojām palīdz ar padomu un cenšas palīdzēt atrisināt problēmu, lai arī viņam tas nebūtu jādara. Sīkais ir cilvēks ar pareizo attieksmi un galvu uz pleciem, nav abas kreisās rokas. Es tik ļoti ticu viņa talantam, ka no Liepājas vedu viņam swapu taisīt.
Gribi garantijas - brauc uz BM Auto
Kad uzdod 200-300 apgriezienu vairāk, nepazūd graboņa?robis579 rakstīja:Man ZF kārbai ir tāda pati problēma. Neitrālajā pie atlaista sajūga ir diezgan liela graboņa.
Tik man sajūga komplekts no M20
Izspiedējgulni jaunu biju licis un cilindra štoks arī pagarināts
pazūd
Tev ir graboņa vieglā spararata dēļ, pieslēdz pie kompja, lai iestāda nedaudz augstākus apgriezienus neintrālajā.
Apgriezieni man jau ir ap 900 tukšgaitā.
Vienalga grab.
Izklausās, ka graboņa nāk no primārās vārpstas
Vienalga grab.
Izklausās, ka graboņa nāk no primārās vārpstas
Par sajūgu esamību augšā. Bij tāda pati problēma, sanāca, ka braucot ar ''itkā'' atlaistu sajūgu, tāpat bija ne līdzgalam izspiests. sajūgs bija tikai augšā, nogriezām sajūga izspiedējcilindrītim stienīti par 5mm un viss bij kārtībā.Amish rakstīja:Šodien iedevu vairākiem mehiem paklausīties itkā grabošo kārbu neintrālajā. Visi saka, ieskaitot kārbu meistaru - tā nav kārba, bet izspiedējgultnis. Bet viss tika uzlikts jauns, gultnis nevar grabēt.
Iedevu izbraukt vienam šodien, šis prasīja - tev keramiskais sajūgs? Jo ņemot kā keramiskais/sporta - uzreiz cērt. Sajūgs ņem pedālim gandrīz esot augšā.
Sīkais izmeta ideju - garināt sajūga cilindra štoku pa pāris mm - varbūt gultnis netiek izspiests pietiekoši, tapēc grab.
Mistērija, nezinu ko darīt tālāk un kā problēmu risināt/kur meklēt vainu.
Ps. Ieteiktu labāk vairākas reizes ņemt nost un graizīt to stienīti pa bišķiņam, jo ja nogriezīs pa daudz, būs lielāka zapara.
Tiko izstāstīju vēl vienam meham problēmu, šis arī teica - tad jau jāīsina štoks nevis jāgarina.
Kam ticēt? Cik cilvēku, tik viedokļu
Kam ticēt? Cik cilvēku, tik viedokļu
Visdrīzāk grab izspiedējgultnis dēļ tā, ka izspiedējdakša nepareizi stāv.
Manuprāt, jāīsina štoks, lai dakša pareizi nostājas. Bet tas tikai mans viedoklis
Manuprāt, jāīsina štoks, lai dakša pareizi nostājas. Bet tas tikai mans viedoklis
Ar dakšu bija tā - kad pirku kārbu, dakša līdz nebija. Paskatījos katalogā, dakšas triljons BMW modeļiem vienādas uzrādījās(ieskaitot manējai kārbai), Sīkais uzlika no M50 vai M52 kārbas, neatcerās precīzi.
Pēdējais labojis Amish - 09 Mai 2014, 09:03, kopā labots 1 reizi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 19
- chevron_right