digitālā un analogā klimata kontrole
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 34
- chevron_right
Kas varētu būt pie vainas, ja digitālajai klimata kontrolei salona vienā pusē pūš karstu gaisu bet otrā pusē aukstu? Grādi abās pusēs stāv uz 16 - maini pūšanas virzienu kā gribi: uz kājām, uz logu vai ieslēdz kondišku utt., nekas nemainās
pe4kas vārst pārsvarā.. vadi vai pats vaarsts. siikaak gribi zināt palasi forumu tepat bija rakstīts par to.
Man ar līdzīga situācija ar analogo klimu. Pūta uz loga un kājām karsto gaisu, nomainiju pečkas vārstu(itkā strādājoš esot bijis), tagad šofera pusē strādā normāli, bet pasažiera pusē joprojām uz loga un kājām pūš karstu.
Tad nu jautājums kā lai notestē to vārstu? Kādi viņam tie darbības principi, tur kkada voltāža mainās kad uz pečkas paneļa groza aukstu un siltu?
Tad nu jautājums kā lai notestē to vārstu? Kādi viņam tie darbības principi, tur kkada voltāža mainās kad uz pečkas paneļa groza aukstu un siltu?
ok, pēc RealOEM var kāds parādīt kā un kur tas vārsts izskatās/atrodās?Agris rakstīja:pe4kas vārst pārsvarā.. vadi vai pats vaarsts. siikaak gribi zināt palasi forumu tepat bija rakstīts par to.
Pārbaudīt to vārstu darbību praktiski ir nereāli (vienīgi var nokonstatēt, ja motorčiks galīgi sasvilis - nav pretestības), bloks vārstus vada ar impulsa signālu, jo vēsāka temp iestatīta, jo biežāk vārsts tiek aizvērts.akiims rakstīja:Man ar līdzīga situācija ar analogo klimu. Pūta uz loga un kājām karsto gaisu, nomainiju pečkas vārstu(itkā strādājoš esot bijis), tagad šofera pusē strādā normāli, bet pasažiera pusē joprojām uz loga un kājām pūš karstu.
Tad nu jautājums kā lai notestē to vārstu? Kādi viņam tie darbības principi, tur kkada voltāža mainās kad uz pečkas paneļa groza aukstu un siltu?
Izjauc savu veco vārstu, dažreiz mēdz paveikties - vārsts vienk ir ķīlē, jo ir aizķepis no veca dzeses šķidruma un līdz profilaktiska iztīrīšana.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Varbūt kāds vēlas uz sava auto uzstādīt digitālo klimata kontroli, ir pārdošanā pilns komplekts ieskaitot kond sūkni, trubas, radiatoru utt (viss 100% strādājošs, kond sistēma bez caurumiem). Komplekta cena 120ls, iespējama arī uzstādīšana.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tādu nu ta vai nu vasara par karstu vai kkas nav īsti kā vajag..
Dalītais klimats ir, bet liec siltu vai aukstu gaisu, tā pat pūš siltu. Kas varētu būt pie vainas? Nav tas vārsts zem kapota izbeidzies?
Dalītais klimats ir, bet liec siltu vai aukstu gaisu, tā pat pūš siltu. Kas varētu būt pie vainas? Nav tas vārsts zem kapota izbeidzies?
Tad nu tā tagad uz motora maiņu ielūkojos arī pečkas varstā! Un vārsta gumija, saucamā manžete vienam varstam bija caura!KeX rakstīja:Tādu nu ta vai nu vasara par karstu vai kkas nav īsti kā vajag..
Dalītais klimats ir, bet liec siltu vai aukstu gaisu, tā pat pūš siltu. Kas varētu būt pie vainas? Nav tas vārsts zem kapota izbeidzies?
P.S. Tas tā turmākai zināšai ja kādam tā gadās arī
laikam, man tagad aktuāla problēma!
varat kooperēties ar dogmu un salīdzināt ar citiem auto, es saku, ka jums abiem nedaudz siltums plūst garām tiem vārstiem! manuprāt tā nevajadzētu būt.
Vai tas, ka temperatūra reāli mainās tikai trijos uzstādījumos e36 digitālajai klimai ir normāli? No 16 grādiem līdz 23.5 pūš vienādi aukstu gaisu, pēc tam uzgriežot 24 grādi un uz augšu sāk pūst siltāku. Uzstādot 32 grādus pūš jau mazliet karstu. Nav bijis lietošanā cits e36 ar digitālo klimu, bet e39 temperatūras maiņas ir jūtamas visā diapozonā
Ja tas nav normāli, kas var būt pie vainas? Ezis? Jo klimai ezis arī ir uz izbeigšanās robežas, tāpēc, ka ventilatora ātrums mainās ik pēc 4 iedaļām un uz spēcīgākā režīma imho pūš diezgan vāji, vismaz salīdzinot ar to, kā pūta mans ex-e36 ar parasto pečku.
Ir kādam bijusi līdzīga pieredze tieši ar gaisa plūsmas temperatūru?
Pagaidām iespaids ir tāds, ka digitālā klima sux, gribu atpakaļ parasto. Nesmuki izskatās, bet vismaz elementāra un darbojas
Ja tas nav normāli, kas var būt pie vainas? Ezis? Jo klimai ezis arī ir uz izbeigšanās robežas, tāpēc, ka ventilatora ātrums mainās ik pēc 4 iedaļām un uz spēcīgākā režīma imho pūš diezgan vāji, vismaz salīdzinot ar to, kā pūta mans ex-e36 ar parasto pečku.
Ir kādam bijusi līdzīga pieredze tieši ar gaisa plūsmas temperatūru?
Pagaidām iespaids ir tāds, ka digitālā klima sux, gribu atpakaļ parasto. Nesmuki izskatās, bet vismaz elementāra un darbojas
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Cik ir bijusi saskarsme, neviens e36 ar digitālo nav pūtis tik labi kā parastā pečka (pat ar jaunu ezi, ventu, filtru).
Par temp izmaiņām - pie vainas vai nu pats bloks (pieslēdz diagnostiku un apskaties vai faktiskajos viss sakrīt ar ekrānā iestatīto) vai arī pieķīlējoši vārsti.
Par temp izmaiņām - pie vainas vai nu pats bloks (pieslēdz diagnostiku un apskaties vai faktiskajos viss sakrīt ar ekrānā iestatīto) vai arī pieķīlējoši vārsti.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kam uzzinat? Esmu dzirdejis ka pie manualas klimas ver vnk pieslegt paneli no digitalas klimas un viņa stradas. Tas ir ta vai kads izdomaja pasaku?
Izdomājums.unregistred rakstīja:Kam uzzinat? Esmu dzirdejis ka pie manualas klimas ver vnk pieslegt paneli no digitalas klimas un viņa stradas. Tas ir ta vai kads izdomaja pasaku?
Laikam te var to jautāt,mazliet tizls stāsts laikam ir,bet tomēr. Tātad bija man BMW ar 3 grozāmiem ripuļiem un logi ciet nesvīda,bet tagad ir ar digitālo k-kontroli( a/c strādā,visi ātrumi arī strādā-tā vizuāli un ar dzirdi pārbaudot..)-un tomēr bieži sanāk tā,ka braucot aizsvīst logi un,ja mašīnā 3-4 cilvēki,tad visu laiku svīst logi ciet. Tad nospiedu,lai visu laiku pūš uz logu uz max jaudu un vismaz priekšējais stikls ir ok,bet sānos tāpat velk palēnām ciet. Jābrauc 200 km un visu ceļu uz max jaudu griežas-ar primitīvo tā nebija. Nedēļā ~450 km,no kuriem 400 km griežas uz max-man kkā liekas par traku..
1.Ko es ar digitālo daru nepareizi vai varbūt tur vienkārši ir kaut kas jau savu laiku nokalpojis?
2. Ja man ir uzregulēts 21 grāds abās pusēs salonā,un es nospiežu,lai pūš uz loga-uz loga pūš to 21 grādu?
3.Un vēl-ja šābrīža laikapstākļos brauc pa pilsētu ar a/c,logs noraso apakšā ārpusē virs tām lūkām(logu tīrāmie pussausi jādarbina,jo ''rasa'' ir tikai loga apakšmalā),tā gan ir fizika par tvaiku un kondensāciju blabla,bet tomēr-vai tas nozīmē,ka slapjā/mitrā laikā a/c nevar darbināt vai es tiešām neprotu to dig. k-kontroli?
4. Auto man ir nesen iegādāts,un poga ''auto'' tad dega tikai reizē ar uzrakstu ''auto'' displejā,bet pēc nedēļas un vēl joprojām viņa deg visu laiku-gan tad,kad nospiež ''auto'',gan tad,kad nospiež,lai,piem,pūš uz logu(displejā ''auto'' pazūd,bet pogas lampiņa deg),tas jau it kā,man šķiet,nekas nav,bet gribas,lai būtu tā,kā jābūt-kas varētu būt par lietu?
1.Ko es ar digitālo daru nepareizi vai varbūt tur vienkārši ir kaut kas jau savu laiku nokalpojis?
2. Ja man ir uzregulēts 21 grāds abās pusēs salonā,un es nospiežu,lai pūš uz loga-uz loga pūš to 21 grādu?
3.Un vēl-ja šābrīža laikapstākļos brauc pa pilsētu ar a/c,logs noraso apakšā ārpusē virs tām lūkām(logu tīrāmie pussausi jādarbina,jo ''rasa'' ir tikai loga apakšmalā),tā gan ir fizika par tvaiku un kondensāciju blabla,bet tomēr-vai tas nozīmē,ka slapjā/mitrā laikā a/c nevar darbināt vai es tiešām neprotu to dig. k-kontroli?
4. Auto man ir nesen iegādāts,un poga ''auto'' tad dega tikai reizē ar uzrakstu ''auto'' displejā,bet pēc nedēļas un vēl joprojām viņa deg visu laiku-gan tad,kad nospiež ''auto'',gan tad,kad nospiež,lai,piem,pūš uz logu(displejā ''auto'' pazūd,bet pogas lampiņa deg),tas jau it kā,man šķiet,nekas nav,bet gribas,lai būtu tā,kā jābūt-kas varētu būt par lietu?
Pieļauju domu, ka jāmaina salona gaisa filtrs, tas bieži atrisina logu svīšanas problēmu.
Man tāda doma ienāca prātā,jo, kad uzgriezu karstāku,tad tāda netīra auto smaka piesitās salonā,kamēr vēsāks,tikmēr nekas. Cik maksā,kur Rīgā labāk ņemt un vai pats varu nomainīt-rokas ļoti taisnas nav,bet nu šo to sanāk izdarīt? Zinu laikam,ka ar ar šitā veida ''pečku'' bija zem bardačoka tas filtrs,kreisajā pusē laikam.
Edit: padomāju,kur to lasīju,un atcerējos,ka tepat e36.lv un atradu topiku.
Edit: padomāju,kur to lasīju,un atcerējos,ka tepat e36.lv un atradu topiku.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 34
- chevron_right