E36-cipruss18 turpinaas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- …
- 131
- chevron_right
Neiesaku iet ar R18, ja gribi stanci, man ar manu "traktora" augstumu, paspārņi vairs nav priekšā, ja metīsi līdz zemei, nestādos priekšā kā taisies pārvietoties virs 30 km/h.
Ar 9.5J priekšā tev vajadzēs vismas ET12. Man stāv virsū 9.5J ET22 + 10mm flancis un līdz koiloveram ir pāris milimetri un, lai neēstu lanžeronus uz full lock, vajag pat lielākus spacerus.
PS. reikā ir 4mm šaibas.
Aizmugurē droši var stumt iekšā 11J ar ET0, ja liksi lieku camber. Pašam stāv 10.5J ET0 un līdz felony malai ir vieta ar -1.25, tikai atceries, kad ieliksi R18, vēlreiz zāģēsi bundžu un bamperi, par vismaz 2-5 cm pa rādiusu, lai riepa nestrīķētos pret bundžu.
Ar 9.5J priekšā tev vajadzēs vismas ET12. Man stāv virsū 9.5J ET22 + 10mm flancis un līdz koiloveram ir pāris milimetri un, lai neēstu lanžeronus uz full lock, vajag pat lielākus spacerus.
PS. reikā ir 4mm šaibas.
Aizmugurē droši var stumt iekšā 11J ar ET0, ja liksi lieku camber. Pašam stāv 10.5J ET0 un līdz felony malai ir vieta ar -1.25, tikai atceries, kad ieliksi R18, vēlreiz zāģēsi bundžu un bamperi, par vismaz 2-5 cm pa rādiusu, lai riepa nestrīķētos pret bundžu.
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Tev skatos ka ir riktigi augstu arkas izzāğētas un iekšējā arka uzdauzīta uz augšu
ar kompatu pa brugji
Pa cik man kkur zud tosols (visticamak kkur gar radiatoru) izdomaju,ka mainīšu gan sknintermostatu un hidromufti
Generatora korpus un eļļas filtra korpus ari ņemsies nost un krasosies
Izņemot sūkni,nu kadreiz jāds ir braukajis laikam ar ūdeni
Generatora korpus un eļļas filtra korpus ari ņemsies nost un krasosies
Izņemot sūkni,nu kadreiz jāds ir braukajis laikam ar ūdeni
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ar kompatu pa brugji
Jā galvas blīvi nomaini
What's up Google
What's up Google
Nevis ar ūdeni, bet ar ļoti sūdīgu antifrīzu
Tik beigās ielej pareizo
Kads ir pareizais?
Man te vispar neskaidriba par to galvu
Poe Protesta uzsutits
Udenssuknis
Šķīvis kas skruvejas pie sukņa priekš piedsiņsiksnas
Termomufte
Termostats
Termostata korpus
Varstvaka blīve
Un vel kkas laikam bija,tik neatceros kas
Man te vispar neskaidriba par to galvu
Poe Protesta uzsutits
Udenssuknis
Šķīvis kas skruvejas pie sukņa priekš piedsiņsiksnas
Termomufte
Termostats
Termostata korpus
Varstvaka blīve
Un vel kkas laikam bija,tik neatceros kas
ar kompatu pa brugji
Pareizais no rūpnīcas nāca zils, ja nemaldos. ECS tuning piedāvā arī man šķiet.
Ūdenssūkni vajag ar metāla lāpstiņām (tikai normālām, nevis papīra biezuma kā daži ražotāji piedāvā)
Termostata korpusu metāla var likt, man spieda garām, atmetos uzliku plastmasa
Ūdenssūkni vajag ar metāla lāpstiņām (tikai normālām, nevis papīra biezuma kā daži ražotāji piedāvā)
Termostata korpusu metāla var likt, man spieda garām, atmetos uzliku plastmasa
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man hvz bija vai nebija mainots,bet bija metala oem bmw,bet bija jau disbalans un kad noņēmu,gūltnī bija jau pretīga skaņa
Mufti nesanaca noņemt,jo vītne ar uzgriezni bija saedusies uz neatgriešanos
Mufti nesanaca noņemt,jo vītne ar uzgriezni bija saedusies uz neatgriešanos
ar kompatu pa brugji
Antifrīzu nenosaka pēc krāsas bet pēc sastāva.
Un udenssūkņus ar metāla lāpstiņām BMW jau sen izmeta atejā kā ideju, jo tām bija lielāka vibrācija + sūdīgāka plūsma tukšgaitā.
Kopš tā laika bmw izmanto tikai kompozīta materiālu ūdenssūkņu lāpstiņām.
Un udenssūkņus ar metāla lāpstiņām BMW jau sen izmeta atejā kā ideju, jo tām bija lielāka vibrācija + sūdīgāka plūsma tukšgaitā.
Kopš tā laika bmw izmanto tikai kompozīta materiālu ūdenssūkņu lāpstiņām.
Antifrīzu pēc krāsas nav jēgas skatīties, krāsa neko nemaina.
Bet tosols gan man šķiet ir zils un nepateicīgāks priekš dzinējiem, vai arī es ko jaucu?
Edit: apsveicu ar 100lpp!
Bet tosols gan man šķiet ir zils un nepateicīgāks priekš dzinējiem, vai arī es ko jaucu?
Edit: apsveicu ar 100lpp!
Tosols, antifrīzs, nesasalstošais dzeses škidrums, dzeses šķidrums, sagatavotais ūdens, s.ūdens ar piedevām. Pie kājas ko tu vēlies tur liet un kādam mērķim , ir jāsaprot kāds sastāvs tev ir vajadzīgs konkrētam motoram un kādai funkcijai.
Ja tu brauc ar auto tikai vasarā, un tas stāv siltā garāžā tad labāk nelej tur antifrīzu, bet lej dagatavotu ūdeni ar pretkorozijas piedevām, motors un elementi būs pateicīgāki.
Cilvēki bieži ignorējot ražotāja rekomendācijas nopērk dārgāku šķidrumu ar domu, ka būs labāk, bet tie nepievērš uzmanību, ka šis šķidrums ir paredzēts sistēmai bez kapara - tīram alumīnijam, un pēcāk brīnās kapēc siltummainis eļļa/antifrīzs sācis tecēt.
Vai arī žigulī ielej antifrīzu kurš ir -40 un ļoti agresīvs, un pēcak brīnās, ka gumijas saestas - jo tās gumijas nav noturīgas pret agresīvo spirtu.
Vēl ir tie, saucamie vecticībnieki, kuri izvēlās tikai pēc krāsas, un tik lej, un brīnās kapēc motorā rūsainas nogulsnes - tas ir oksīds, kas radies sūdīgam šķidrumam reaģējot ar metāliem sistēmā.
Atveriet katalogu, un palūkojiet, kāda sastāva šķidrumu ir jālieto, un ja auto nebrauc pa ziemu, droši sķaidiet to mazākā koncentrācijā ar sagatavotu ūdeni (speciāli filtrētu) vai kā rezerves variants destilētu ūdeni.
Ja tu brauc ar auto tikai vasarā, un tas stāv siltā garāžā tad labāk nelej tur antifrīzu, bet lej dagatavotu ūdeni ar pretkorozijas piedevām, motors un elementi būs pateicīgāki.
Cilvēki bieži ignorējot ražotāja rekomendācijas nopērk dārgāku šķidrumu ar domu, ka būs labāk, bet tie nepievērš uzmanību, ka šis šķidrums ir paredzēts sistēmai bez kapara - tīram alumīnijam, un pēcāk brīnās kapēc siltummainis eļļa/antifrīzs sācis tecēt.
Vai arī žigulī ielej antifrīzu kurš ir -40 un ļoti agresīvs, un pēcak brīnās, ka gumijas saestas - jo tās gumijas nav noturīgas pret agresīvo spirtu.
Vēl ir tie, saucamie vecticībnieki, kuri izvēlās tikai pēc krāsas, un tik lej, un brīnās kapēc motorā rūsainas nogulsnes - tas ir oksīds, kas radies sūdīgam šķidrumam reaģējot ar metāliem sistēmā.
Atveriet katalogu, un palūkojiet, kāda sastāva šķidrumu ir jālieto, un ja auto nebrauc pa ziemu, droši sķaidiet to mazākā koncentrācijā ar sagatavotu ūdeni (speciāli filtrētu) vai kā rezerves variants destilētu ūdeni.
Bmw m50/52 sistēmai var lietot monoetilēnglikola sastāva antifrīzu
Un tikai laba brenda, lētajos nebūs vai maz būs piedevu kuras aizsargās metālus un gumijas no monoetilēna- jeb spirta agresīvās iedarbības.
Un tikai laba brenda, lētajos nebūs vai maz būs piedevu kuras aizsargās metālus un gumijas no monoetilēna- jeb spirta agresīvās iedarbības.
Parasts destilēts ūdens, noperkams kautvai depo,senukai
piedevas piemēram motul mocool, adparts arī kautko piedāvāja
piedevas piemēram motul mocool, adparts arī kautko piedāvāja
AF gan dusmīgs.
Protams, ka jāskatās specene, nevis japerk random huina vieteja bode. Tikai tā piemetu, ka zilais nāca oem, jo visi tāpat citus lej.
Otrkārt neliek metāla jau tikai dēļ plūsmas (anyway ej katram izmēri to, jo pat uz aci viņi ir atšķirīgi), bet dēļ fakta, ka tie plastmasas izšķīst
Protams, ka jāskatās specene, nevis japerk random huina vieteja bode. Tikai tā piemetu, ka zilais nāca oem, jo visi tāpat citus lej.
Otrkārt neliek metāla jau tikai dēļ plūsmas (anyway ej katram izmēri to, jo pat uz aci viņi ir atšķirīgi), bet dēļ fakta, ka tie plastmasas izšķīst
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Neesmu tik tā izskatāsTomSkarsts rakstīja: ↑03 Mar 2019, 11:37 AF gan dusmīgs.
Protams, ka jāskatās specene, nevis japerk random huina vieteja bode. Tikai tā piemetu, ka zilais nāca oem, jo visi tāpat citus lej.
Otrkārt neliek metāla jau tikai dēļ plūsmas (anyway ej katram izmēri to, jo pat uz aci viņi ir atšķirīgi), bet dēļ fakta, ka tie plastmasas izšķīst
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- …
- 131
- chevron_right