Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1001
- 1002
- 1003
- 1004
- 1005
- …
- 1297
- chevron_right
jā, par to pretestības nominālu jau zinu, plds.. Izskatās tā kloķenes devēja kontakts ir kkur zemāk, nekā šis kontakts ko atslēdzu...
d[-_-]b
Laikam jau saskatīju tos kotaktus, divi blakus (viens tuvāk autiņa priekšai, cits pāris cm tuvak aizmugurei).. Nenometot nost gaisa filtra kasti tur vispar nav nekādas iespējas tikt klāt, i pēc tam vēl jautājums...
d[-_-]b
Protams, ka filtra kaste maisa. Un to var noņemt arī pagalmā.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
principa tris vienadiem triskontaktu stekeriem laikam bija jabut, klokenes, sadalenes un tuksgaitnieka .. oem nak turpat pie generatira tada metala plaksne iesprausti lai turetos
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Klokenes sensoram vispar ir janak pa motora prieksu uz augsu, virs termostata plastmasas kronsteina un gar vanosa solenoidu ieksa zem kolektora, nekadus savilcejus tur ieksa nav jajauc.Dj Plosky rakstīja:Nē, gribu atvienot un parbaudīt pretestību, lai točna zinātu, ka jāpērk tas sensors un ir jēga čakarēties ar to savilcējiem savilkto vadu atpiņķerēšanu...
Viņš laikam par savilcējiem domāja, ka ar tiem savilkti tie visi štekeri, kas tur pie bloka ir.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Manam M50 ar motronic 3.1 kloķenes un sadalenes štekeri bija piesiprināti blakus viens otram. Katram trīs kontakti, ļooti līdzīgs kā bildē. Atvienotais gals pa labi izskatās ka iet uz devēju 100%
Viens kontakts ir ekrāns, kas karājas gaisā, atlikušie divi ir solenoīds. Pretestība citiem ir tie 560 omi, citam 1.2K. Aizmirsu kā man bija uz kloķenes, kā uz sadalenes. Nez, ja ļurkājot vadu, pretestība nemainās, es to devēju neaiztiktu. Kaut gan mitruma iespaidu diezko neizmērīt.
Viens kontakts ir ekrāns, kas karājas gaisā, atlikušie divi ir solenoīds. Pretestība citiem ir tie 560 omi, citam 1.2K. Aizmirsu kā man bija uz kloķenes, kā uz sadalenes. Nez, ja ļurkājot vadu, pretestība nemainās, es to devēju neaiztiktu. Kaut gan mitruma iespaidu diezko neizmērīt.
Pēdējais labojis australia - 09 Aug 2016, 16:30, kopā labots 1 reizi.
P.S.
to devēju es kustināju un mocīju no bedres ar noņemtu ventilatoru. Pagalmā toč atmestu ar roku.
to devēju es kustināju un mocīju no bedres ar noņemtu ventilatoru. Pagalmā toč atmestu ar roku.
2 jautajumi.
Kadēļ daudzi iesaka peldošo bukšu vieta nelikt poli bukses.
Vai ir jega likt poli atsaites ar stab. Stieņa buksem? Vai vnk jaunas lenforders
Kadēļ daudzi iesaka peldošo bukšu vieta nelikt poli bukses.
Vai ir jega likt poli atsaites ar stab. Stieņa buksem? Vai vnk jaunas lenforders
vai deres stock gala bundulis no 320i uz 323i kuram ari viena truba pienak? 
Nonem gaisa filtra kasti un var normali tikt klat vinam...australia rakstīja:P.S.
to devēju es kustināju un mocīju no bedres ar noņemtu ventilatoru. Pagalmā toč atmestu ar roku.
Ievēroju, ka pēdējā laikā ir lielāks patēriņš.
Tikko kad man iedegās "lampiņā" ielēju tieši 10l (E98, ja tas ko maina), resetoju tripu un lampiņa iedegās pie nobrauktiem 65km. Pirmais uz ko ir aizdomas ir zondes, bet nav vēl skaidrs, jo rīt tikai slēgšu pie kompja. Parasti braucu normāli, kā jau pa pilsētas režīmā.
Gaisu itkā nepiesūc jo gofra izskatās kā jauna.
Interesē kas varētu būt pa vainu neskaitot zondes?
P.S.- Motors M52TUB28
Tikko kad man iedegās "lampiņā" ielēju tieši 10l (E98, ja tas ko maina), resetoju tripu un lampiņa iedegās pie nobrauktiem 65km. Pirmais uz ko ir aizdomas ir zondes, bet nav vēl skaidrs, jo rīt tikai slēgšu pie kompja. Parasti braucu normāli, kā jau pa pilsētas režīmā.
Gaisu itkā nepiesūc jo gofra izskatās kā jauna.
Interesē kas varētu būt pa vainu neskaitot zondes?
P.S.- Motors M52TUB28
Anyone?Riks* rakstīja:Ievēroju, ka pēdējā laikā ir lielāks patēriņš.
Tikko kad man iedegās "lampiņā" ielēju tieši 10l (E98, ja tas ko maina), resetoju tripu un lampiņa iedegās pie nobrauktiem 65km. Pirmais uz ko ir aizdomas ir zondes, bet nav vēl skaidrs, jo rīt tikai slēgšu pie kompja. Parasti braucu normāli, kā jau pa pilsētas režīmā.
Gaisu itkā nepiesūc jo gofra izskatās kā jauna.
Interesē kas varētu būt pa vainu neskaitot zondes?
P.S.- Motors M52TUB28
Pirmstam neko tādu nebiju ievērojis, patēriņš bija ap 12l/100kmikey07 rakstīja:vai tad 2.8 tas neskaitas normāls patēriņš ?
Ja sanāk propkās mīcīties + dinamiski brauc + ja nemāki plūdeni braukt (nečeko luksaforus) kā dolbajobs atvelc un dzēsies pie sakranā, tad jā normāls patērinš priekš r6 
Tas tak ir pašsaprotami, ka strauji uzsākot un strauji bremzējot patēriņš krietni palielinās.. Bet es reāli jutu starpību ekonomijā pārsēžoties no b20 pomidora uz b28 mešalku. Tagad gandrīz tas pats. Bet nu ok,slēgšu pie kompja tad tālāk domāskars rakstīja:Ja sanāk propkās mīcīties + dinamiski brauc + ja nemāki plūdeni braukt (nečeko luksaforus) kā dolbajobs atvelc un dzēsies pie sakranā, tad jā normāls patērinš priekš r6
Pareizi labāk pārbaudi pie kompja, par sliktu nenāks
man m52b28 vidējais ir zem 10l, pārsvarā ārpus pilsētas
Tā kā patēriņi tam motoram var būt visdažādākie.
man m52b28 vidējais ir zem 10l, pārsvarā ārpus pilsētas
Tā kā patēriņi tam motoram var būt visdažādākie.
Tub28 pēc idejas ir vēl ekonomiskāks?kars rakstīja:Pareizi labāk pārbaudi pie kompja, par sliktu nenāks![]()
man m52b28 vidējais ir zem 10l, pārsvarā ārpus pilsētas
Tā kā patēriņi tam motoram var būt visdažādākie.
Sveiki!
Jautajums: vai ar parasto reduktoru (vienriteni), kkadas sakritibas del uz sausa kupinat ar abiem ratiem ilgstosa laika perioda? Strids ar comiem, nekur neatradu tadu info.
Jautajums: vai ar parasto reduktoru (vienriteni), kkadas sakritibas del uz sausa kupinat ar abiem ratiem ilgstosa laika perioda? Strids ar comiem, nekur neatradu tadu info.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1001
- 1002
- 1003
- 1004
- 1005
- …
- 1297
- chevron_right

