Jautājumi I

Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

09 Aug 2016, 14:25

jā, par to pretestības nominālu jau zinu, plds.. Izskatās tā kloķenes devēja kontakts ir kkur zemāk, nekā šis kontakts ko atslēdzu...
d[-_-]b
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

09 Aug 2016, 14:47

Laikam jau saskatīju tos kotaktus, divi blakus (viens tuvāk autiņa priekšai, cits pāris cm tuvak aizmugurei).. Nenometot nost gaisa filtra kasti tur vispar nav nekādas iespējas tikt klāt, i pēc tam vēl jautājums...
d[-_-]b
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

09 Aug 2016, 15:03

Protams, ka filtra kaste maisa. Un to var noņemt arī pagalmā.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Attēls
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05

09 Aug 2016, 15:11

principa tris vienadiem triskontaktu stekeriem laikam bija jabut, klokenes, sadalenes un tuksgaitnieka .. oem nak turpat pie generatira tada metala plaksne iesprausti lai turetos


Sent from my iPhone using Tapatalk
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

09 Aug 2016, 15:21

Dj Plosky rakstīja:Nē, gribu atvienot un parbaudīt pretestību, lai točna zinātu, ka jāpērk tas sensors un ir jēga čakarēties ar to savilcējiem savilkto vadu atpiņķerēšanu...
Klokenes sensoram vispar ir janak pa motora prieksu uz augsu, virs termostata plastmasas kronsteina un gar vanosa solenoidu ieksa zem kolektora, nekadus savilcejus tur ieksa nav jajauc.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

09 Aug 2016, 15:41

Viņš laikam par savilcējiem domāja, ka ar tiem savilkti tie visi štekeri, kas tur pie bloka ir.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 

09 Aug 2016, 16:01

Manam M50 ar motronic 3.1 kloķenes un sadalenes štekeri bija piesiprināti blakus viens otram. Katram trīs kontakti, ļooti līdzīgs kā bildē. Atvienotais gals pa labi izskatās ka iet uz devēju 100%
Viens kontakts ir ekrāns, kas karājas gaisā, atlikušie divi ir solenoīds. Pretestība citiem ir tie 560 omi, citam 1.2K. Aizmirsu kā man bija uz kloķenes, kā uz sadalenes. Nez, ja ļurkājot vadu, pretestība nemainās, es to devēju neaiztiktu. Kaut gan mitruma iespaidu diezko neizmērīt.

Dj Plosky rakstīja:
Attēls
Pēdējais labojis australia - 09 Aug 2016, 16:30, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 

09 Aug 2016, 16:04

P.S.
to devēju es kustināju un mocīju no bedres ar noņemtu ventilatoru. Pagalmā toč atmestu ar roku.
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 

09 Aug 2016, 19:01

2 jautajumi.
Kadēļ daudzi iesaka peldošo bukšu vieta nelikt poli bukses.
Vai ir jega likt poli atsaites ar stab. Stieņa buksem? Vai vnk jaunas lenforders
Profila bilde
aaairam
Ziņojumi: 33
Pievienojies: 08 Apr 2015, 22:14
Braucu ar: E36
Atrašanās vieta: Saulkrasti

09 Aug 2016, 20:35

vai deres stock gala bundulis no 320i uz 323i kuram ari viena truba pienak? :sarunats:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

09 Aug 2016, 20:58

australia rakstīja:P.S.
to devēju es kustināju un mocīju no bedres ar noņemtu ventilatoru. Pagalmā toč atmestu ar roku.
Nonem gaisa filtra kasti un var normali tikt klat vinam...
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

09 Aug 2016, 22:20

Ievēroju, ka pēdējā laikā ir lielāks patēriņš.
Tikko kad man iedegās "lampiņā" ielēju tieši 10l (E98, ja tas ko maina), resetoju tripu un lampiņa iedegās pie nobrauktiem 65km. Pirmais uz ko ir aizdomas ir zondes, bet nav vēl skaidrs, jo rīt tikai slēgšu pie kompja. Parasti braucu normāli, kā jau pa pilsētas režīmā.
Gaisu itkā nepiesūc jo gofra izskatās kā jauna.
Interesē kas varētu būt pa vainu neskaitot zondes?
P.S.- Motors M52TUB28
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

09 Aug 2016, 23:43

Riks* rakstīja:Ievēroju, ka pēdējā laikā ir lielāks patēriņš.
Tikko kad man iedegās "lampiņā" ielēju tieši 10l (E98, ja tas ko maina), resetoju tripu un lampiņa iedegās pie nobrauktiem 65km. Pirmais uz ko ir aizdomas ir zondes, bet nav vēl skaidrs, jo rīt tikai slēgšu pie kompja. Parasti braucu normāli, kā jau pa pilsētas režīmā.
Gaisu itkā nepiesūc jo gofra izskatās kā jauna.
Interesē kas varētu būt pa vainu neskaitot zondes?
P.S.- Motors M52TUB28
Anyone?
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4221
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

09 Aug 2016, 23:56

vai tad 2.8 tas neskaitas normāls patēriņš ?
- ikey07
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

10 Aug 2016, 00:04

ikey07 rakstīja:vai tad 2.8 tas neskaitas normāls patēriņš ?
Pirmstam neko tādu nebiju ievērojis, patēriņš bija ap 12l/100km
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

10 Aug 2016, 00:07

Ja sanāk propkās mīcīties + dinamiski brauc + ja nemāki plūdeni braukt (nečeko luksaforus) kā dolbajobs atvelc un dzēsies pie sakranā, tad jā normāls patērinš priekš r6 :rolleyes:
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

10 Aug 2016, 00:20

kars rakstīja:Ja sanāk propkās mīcīties + dinamiski brauc + ja nemāki plūdeni braukt (nečeko luksaforus) kā dolbajobs atvelc un dzēsies pie sakranā, tad jā normāls patērinš priekš r6 :rolleyes:
Tas tak ir pašsaprotami, ka strauji uzsākot un strauji bremzējot patēriņš krietni palielinās.. Bet es reāli jutu starpību ekonomijā pārsēžoties no b20 pomidora uz b28 mešalku. Tagad gandrīz tas pats. Bet nu ok,slēgšu pie kompja tad tālāk domās
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

10 Aug 2016, 00:27

Pareizi labāk pārbaudi pie kompja, par sliktu nenāks :super:
man m52b28 vidējais ir zem 10l, pārsvarā ārpus pilsētas
Tā kā patēriņi tam motoram var būt visdažādākie.
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

10 Aug 2016, 00:47

kars rakstīja:Pareizi labāk pārbaudi pie kompja, par sliktu nenāks :super:
man m52b28 vidējais ir zem 10l, pārsvarā ārpus pilsētas
Tā kā patēriņi tam motoram var būt visdažādākie.
Tub28 pēc idejas ir vēl ekonomiskāks?
Profila bilde
Sendijs
Ziņojumi: 158
Pievienojies: 01 Dec 2014, 00:04
Braucu ar: JJ-325 Coupe
Atrašanās vieta: Riga

10 Aug 2016, 08:01

Sveiki!
Jautajums: vai ar parasto reduktoru (vienriteni), kkadas sakritibas del uz sausa kupinat ar abiem ratiem ilgstosa laika perioda? Strids ar comiem, nekur neatradu tadu info.